Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Замки врізні, замки навісні, серцевини до замків,петлі дверні.
Очікувана вартість
9 090,00 UAH
UA-2020-02-11-000894-c 85287fde53c84322924cfc478899a465
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тригубенко Олена

+380444503875 spbi1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Святошинський ПНІ
Код ЄДРПОУ: 03188777
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Крамського, 16, м. Київ
Контактна особа: Тригубенко Олена
+380444503875
spbi1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2020 14:56
Звернення за роз’ясненнями: до 12 лютого 2020 15:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 лютого 2020 15:30
Початок аукціону: 14 лютого 2020 14:08
Очікувана вартість: 9 090,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 46,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44520000-1: Замки, ключі та петлі


Замки врізні, замки навісні, серцевини до замків,петлі дверні.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 шт
Замки врізні, замки навісні, серцевини до замків,петлі дверні.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київська область, Київ, І.Крамського,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 лютого 2020  —  25 лютого 2020
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 лютого 2020 13:15
Дата відповіді: 12 лютого 2020 13:58
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник! В даній закупівлі аналоги і еквіваленти товару не передбачаються згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель» ми можемо (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Товар повинен бути сертифікований, відповідати всім санітарним, гігієнічним, технічним та іншим нормам, стандартам і правилам, встановленим діючим законодавством України. Стосовно зобов’язання всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, то це описано в додатку1 технічного завдання, а саме Найменування товару та Детальний опис які подають учасники. Ключовими критеріями відбору переможця є якість та безпечність виробів, документальне підтвердження якості товару – обов’язково. Згідно з п. 6.6 «Порядку здійснення допорогових закупівель» допускаються до участі будь-які Учасники, зареєстровані у Системі (електронні системі закупівель) в тому числі фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Остаточна найнижча ціна пропозиції визначається за результатами аукціону, до остаточної ціни ще додатково сума ПДВ додаватись не буде. І ми радимо Вам ознайомитись з Наказом ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 лютого 2020 14:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВЕРТА" 8 200,00
UAH з ПДВ
8 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ІВАХНО ІГОР ВАЛЕНТИНОВИЧ 8 880,00
UAH з ПДВ
8 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 15:50
Електронний підпис
14 лютого 2020 15:49
Спец до дог. 4292-Замки.PDF
14 лютого 2020 15:49
Договор 4292.pdf
13 лютого 2020 15:17
Електронний підпис
13 лютого 2020 15:10
Вытяг НДС ВЕРТА.PDF
13 лютого 2020 15:10
Выписка ВЕРТА.pdf

Публічні документи

12 лютого 2020 18:24
код.pdf
12 лютого 2020 18:24
Лист гарантія pdf.pdf
12 лютого 2020 18:24
Лист-відгук _1_.pdf
12 лютого 2020 18:24
Акт приймання товару.pdf
12 лютого 2020 18:24
Свідоцтво ФОП.pdf
12 лютого 2020 18:24
Паспорт.pdf
12 лютого 2020 18:24
Тендерна пропозиція.pdf
12 лютого 2020 18:24
Довідка платника.pdf
12 лютого 2020 18:24
Договір.pdf
12 лютого 2020 18:24
Довідка зах. довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВЕРТА"

ФОП ІВАХНО ІГОР ВАЛЕНТИНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВЕРТА"
#38247625
Відхилено 8 200,00
UAH з ПДВ
17 лютого 2020 14:31
ФОП ІВАХНО ІГОР ВАЛЕНТИНОВИЧ
#2450017154
Переможець 8 880,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2020 13:01

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 лютого 2020 13:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ІВАХНО ІГОР ВАЛЕНТИНОВИЧ
#2450017154
8 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 15:04
30-20 ФОП Івахно ІВ (замки).pdf укладений
21 лютого 2020 15:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 8 880,00
UAH