Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (господарські товари)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-02-11-000842-b 3ecebc3025104a449c84b6eaa57e931e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

osvita osvita osvita

380442530086 tender.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39833860
Вебсайт: http://pechersk.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7
Контактна особа: osvita osvita osvita
380442530086
tender.osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2020 10:38
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2020 10:00
Початок аукціону: 28 лютого 2020 14:19
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


ДК 021:2015 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (господарські товари) згідно документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7930 Одиниця
Господарські товари (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником фактично поставлених товарів, на підставі накладних, з відстрочкою платежу до 20 робочих днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється протягом 7 (сім) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

1. Щодо визначення предмету закупівлі
Дата подання: 11 лютого 2020 20:57
Дата відповіді: 13 лютого 2020 14:34
Доброго вечора! Шановний Замовнику, звертаю Вашу увагу на те що згідно класификатора ДК граблі, рукавиці і засоби для чищення для унітазу та білизна не можуть бути в одній закупівлі Прошу внести зміни в тендерну документацію
Відповідь: Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення.
Повідомляємо, що Ваше зауваження взято до уваги та буде опрацьоване відповідно до чинного законодавства України.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 лютого 2020 13:01
Дата відповіді: 13 лютого 2020 14:25
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення.
Повідомляємо, що Товар розглядається за технічними характеристиками, торгова марка не має значення. До участі в Закупівлях допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Відповідно до норм чинного законодавства, Замовники оцінюють Пропозиції Учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково. Замовник не вимагає в тендерній пропозиції посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, з метою створення конкурентного середовища, ефективного та прозорого здійснення закупівель.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2020 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СВЕРЕДЮК АЛЛА ІГОРІВНА" 174 331,00
UAH з ПДВ
170 016,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СМАРТТОРГ" 183 483,00
UAH з ПДВ
170 157,54
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СТЕЛЬМАХ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ" 184 337,40
UAH з ПДВ
170 157,60
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій" 198 073,80
UAH з ПДВ
185 719,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІММА-АСПЕКТ 210 240,00
UAH з ПДВ
186 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 березня 2020 19:19
Електронний підпис
19 березня 2020 19:18
8 Довідка ДПС.pdf
19 березня 2020 19:18
8 Довідка ДПС ключі.p7s
19 березня 2020 19:18
4 5 Довідка МВС ключі.pdf
19 березня 2020 19:18
4 5 Довідка МВС ключі.p7s
02 березня 2020 21:34
Електронний підпис
02 березня 2020 21:33
Зразки товару.pdf
02 березня 2020 12:44
Електронний підпис
26 лютого 2020 21:37
Електронний підпис
26 лютого 2020 21:36
9 Інші документи.pdf
26 лютого 2020 21:36
4 Тендерна пропозиція.pdf
26 лютого 2020 21:36
2 Стаття 17.pdf

Публічні документи

26 лютого 2020 18:21
Електронний підпис
26 лютого 2020 18:21
Проект договору.pdf
26 лютого 2020 18:21
Копія витяг ПДВ.pdf
26 лютого 2020 18:21
Копія витяг з ЄДР.pdf
26 лютого 2020 18:21
Листи.pdf
26 лютого 2020 18:21
Документи якості.pdf
26 лютого 2020 18:21
Технічна частина.pdf
26 лютого 2020 18:21
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

27 лютого 2020 09:47
Електронний підпис
27 лютого 2020 09:46
Лист-згода.pdf
27 лютого 2020 09:46
8 Пропозиція.pdf
27 лютого 2020 09:46
5 Детальний опис.pdf
27 лютого 2020 09:46
2 Відповідність 17 ст.pdf

Публічні документи

26 лютого 2020 19:41
Електронний підпис
26 лютого 2020 19:39
7. Договір погоджений.pdf
26 лютого 2020 19:38
4. Лист довкілля.pdf
26 лютого 2020 19:38
1. Тендерна пропозиція.pdf
26 лютого 2020 19:30
1. Тендерна пропозиція.pdf
26 лютого 2020 19:30
2. копія Договір 2.pdf
26 лютого 2020 19:30
2. копія Договір.pdf
26 лютого 2020 19:30
7. Договір погоджений.pdf
26 лютого 2020 19:30
2. копія Відгук 2.pdf
26 лютого 2020 19:30
2. копія Відгук.pdf
26 лютого 2020 19:30
2. Договір 2.pdf
26 лютого 2020 19:30
4. Лист довкілля.pdf
26 лютого 2020 19:30
2. Договір.pdf
26 лютого 2020 19:30
2. Відгук 2.pdf
26 лютого 2020 19:30
2. Відгук.pdf
26 лютого 2020 19:30
41. Статут.pdf
26 лютого 2020 19:30
41. копія Статут.pdf
26 лютого 2020 19:30
42. Баланс за 2019.pdf
26 лютого 2020 19:30
43. копія Баланс за 2019.pdf
26 лютого 2020 19:30
30. копія Опис 3.pdf
26 лютого 2020 19:30
47. копія Виписка ЄДР.pdf
26 лютого 2020 19:30
33. копія Наказ №01К19-2.pdf
26 лютого 2020 19:30
46. Виписка ЄДР.pdf
26 лютого 2020 19:30
53. Лист фіз особи.pdf
26 лютого 2020 19:30
49. Лист єдиний податок.pdf
26 лютого 2020 19:30
55. ст. 17.pdf
26 лютого 2020 19:30
54. лист-гарантія ст.17.pdf
26 лютого 2020 19:30
48. Лист нерезиденти.pdf
26 лютого 2020 19:30
40. копія Рішення №30-01.pdf
26 лютого 2020 19:30
44. Витяг ЄДР 14.02.2020.pdf
26 лютого 2020 19:30
37. копія Протокол №1-П.pdf
26 лютого 2020 19:30
26. Витяг ПДВ.pdf
26 лютого 2020 19:30
27. копія Витяг ПДВ.pdf
26 лютого 2020 19:30
38. копія Протокол №2-П.pdf
26 лютого 2020 19:30
35. копія Наказ№ 2-Н.pdf
26 лютого 2020 19:30
28. копія Опис 1.pdf
26 лютого 2020 19:30
29. копія Опис 2.pdf
26 лютого 2020 19:30
39. копія Протокол №3-П.pdf
26 лютого 2020 19:30
34. копія Наказ №01К19-2П.pdf
26 лютого 2020 19:30
ДСТУ ісо.pdf
26 лютого 2020 19:30
Підтвердження.pdf
26 лютого 2020 19:30
Інформація.pdf
26 лютого 2020 19:30
Фото.pdf
26 лютого 2020 19:30
Пояснення.pdf
26 лютого 2020 19:30
4,6 Висновок копія.pdf
26 лютого 2020 19:30
Висновки 1,2,3,5.pdf
26 лютого 2020 19:30
5 Декларацiя.pdf
26 лютого 2020 19:30
Гарантійний лист 3.pdf
26 лютого 2020 19:30
Гарантійний лист 6.pdf
26 лютого 2020 19:30
Лист.pdf
26 лютого 2020 19:30
Довідка чинність.pdf
26 лютого 2020 19:30
Гарантійний лист 5.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СВЕРЕДЮК АЛЛА ІГОРІВНА"

ТОВ "СМАРТТОРГ"

ФОП "СТЕЛЬМАХ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій"

ТОВ ІММА-АСПЕКТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СВЕРЕДЮК АЛЛА ІГОРІВНА"
#3417409322
Переможець 170 016,00
UAH з ПДВ
19 березня 2020 16:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2020 16:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СВЕРЕДЮК АЛЛА ІГОРІВНА"
#3417409322
170 016,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 листопада 2020 16:57
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2020 14:39
ДУ покращення якості.pdf зміни до договору
08 квітня 2020 14:38
Електронний підпис укладений
08 квітня 2020 14:35
Електронний підпис укладений
08 квітня 2020 14:35
Договір(господарські товари) ФОП СВЕРЕДЮК АЛЛА ІГОРІВНА.pdf укладений
08 квітня 2020 14:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 3 ч.4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: ВТ/2026/СА
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 170 016,00
UAH