Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (мультимедійний інтерактивний комплекс для кабінетів початкових класів «Нова українська школа»)
Очікувана вартість
1 282 000,00 UAH
UA-2020-02-11-000729-a a2b73ba942c3492188e975c05035dbbf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Касяненко Любов Анатоліївна

+380457751038 osvitabor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Бородянської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143910
Місцезнаходження: 07801, Україна , Київська обл., Бородянка, вул. Центральна, 226
Контактна особа: Касяненко Любов Анатоліївна
+380457751038
osvitabor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2020 15:09
Звернення за роз’ясненнями: до 09 березня 2020 15:14
Оскарження умов закупівлі: до 15 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2020 15:14
Початок аукціону: 20 березня 2020 12:48
Очікувана вартість: 1 282 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 820,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 комплекти
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (мультимедійний інтерактивний комплекс для кабінетів початкових класів «Нова українська школа»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07801, Україна, Київська область, смт. Бородянська, За місцезнаходженням навчальних закладів Бородянського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 березня 2020 12:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2020 12:00
Технічні вимоги зі змінами (1).docx
12 березня 2020 12:00
Зміни до ТД мульт. ін.к _ копия.docx
17 лютого 2020 11:22
pic847.pdf
17 лютого 2020 11:22
Технічні вимоги зі змінами.docx
17 лютого 2020 11:22
Зміни до ТД мульт. ін.к.docx
11 лютого 2020 15:10
Технічні вимоги.docx
11 лютого 2020 15:10
ТД 2020 р. (комплект мульт для НУШ.doc
12 березня 2020 12:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2020 11:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2020 12:00
Технічні вимоги зі змінами (1).docx
12 березня 2020 12:00
Зміни до ТД мульт. ін.к _ копия.docx
17 лютого 2020 11:22
pic847.pdf
17 лютого 2020 11:22
Технічні вимоги зі змінами.docx
17 лютого 2020 11:22
Зміни до ТД мульт. ін.к.docx
11 лютого 2020 15:10
Технічні вимоги.docx
11 лютого 2020 15:10
ТД 2020 р. (комплект мульт для НУШ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 лютого 2020 13:17
Дата відповіді: 12 лютого 2020 13:56
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В місцях де технічна характеристика товару містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз "або еквівалент". Відповідність технічних характеристик запропонованого Учасником товару технічним вимогам замовника повинна бути обов’язково підтверджена посиланням на відповідні розділи, та/або сторінку(и) технічного документу виробника (експлуатаційної документації: настанови з експлуатації, або інструкції, або технічного опису чи технічних умов, в якому міститься ця інформація разом з додаванням оригіналу або завіреної копії експлуатаційної документації). Замовником буде розглянуто всі надані учасниками торгів пропозиції відповідно до умов тендерної документації з характеристиками не гіршими, ніж зазначені в тендерній документації, або кращими. Закупівля здійснюється відповідно до статті 3, 5 Закону України "Про публічні закупівлі".

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-11-000729-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП НЕСТЕРЕНЯ А.Є., Код ЄДРПОУ:2730909875
Дата подання: 13 лютого 2020 11:39
Усунення дискримінаційних вимог
Доброго дня! В Тендерній документації в «Технічних вимогах» Замовник зазначив технічні характеристики інтерактивних дошок та вимоги до програмного забезпечення, які відповідають лише інтерактивним дошкам одного виробника (торгова марка Smart). Запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками неможливо. Такі дії з Вашого боку є дискримінаційними по відношенню до інших виробників та учасників, оскільки відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» повинна бути можливість запропонувати товар щонайменше від двох різних виробників. Вимагаємо звернути увагу на зазначені порушення та внести відповідні зміни у тендерну документацію та прибрати дискримінаційні та незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства України, а саме відповідно до Наказу МОН № 704.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 лютого 2020 09:28
Доброго дня! В технічних характеристиках тендерної документації зазначено характеристики стандартної інтерактивної дошки, відповідно до Наказу МОН № 704. В місцях де технічна характеристика товару містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз "або еквівалент". Замовником буде розглянуто всі надані учасниками торгів пропозиції відповідно до умов тендерної документації з характеристиками не гіршими, ніж зазначені в тендерній документації, або кращими. Закупівля здійснюється відповідно до статті 3, 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Номер вимоги: UA-2020-02-11-000729-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП НЕСТЕРЕНЯ А.Є., Код ЄДРПОУ:2730909875
Дата подання: 14 лютого 2020 11:59
Усунення дискримінаційних вимог
Шановний Замовник.
В вимогах до програмного забезпечення (Технічні вимоги п.1) вказано:
“Загальні вимоги до якісних характеристик товару:
Товар повинен бути новітньою або серійною моделлю, що відображає всі останні модифікації конструкцій і матеріалів;
Рік випуску - не повинен бути раніше 2019 р .;
Виробник обладнання - одна з країн ЕС;
Гарантійний термін повинен бути кілька років (не менше 5-х) з моменту підписання акту здачі-приймання товару з можливістю придбати розширену гарантію у виробника.
Товар повинен мати усі необхідні сертифікати відповідності (декларація відповідності, сертифікат походження, протокол випробувань, ISO 9001:2008 ISO 14001:2004, сертифікат СЕС України)”
Замовник, ці вимоги не тільки суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель та порушують право зацікавлених осіб брати участь у даних торгах порядку, а й є дискримінацією НАЦІОНАЛЬНОГО ВИРОБНИКА!
Вимагаємо виключити дискримінаційні вимоги щодо українського виробника з тендерної документації.
Також, згідно наказу Міністерства освіти і науки України № 704 від 22.06.2016 р. вимоги до обладнання, що поставляється у навчальні заклади України, наступні:
«Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою, та обов’язковим методичним забезпеченням для демонстраційних, практичних та лабораторних робіт відповідно до навчальної програми».
Сертифікати ISO 9001 та ISO 14001 не є обов'язковими, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має лише рекомендаційний характер. Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Разом з тим, частиною 4 статті 22 ЗаконуУкраїни "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Просимо виключити обов’язкову наявність сертифікатів ISO 9001 та ISO 14001 з тендерної документації, або вказати чинний документ згідно якого наявність сертифікатів ISO 9001 та ISO 14001 є обов’язковою для данного виду/типу товарів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 лютого 2020 12:44
Доброго дня! Вимога (Скарга) щодо Усунення дискримінаційних вимог прийнята до уваги та буде розглянута тендерним комітетом.
Номер вимоги: UA-2020-02-11-000729-a.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Чернецький Олександр Сергійович, Код ЄДРПОУ:2992506491
Дата подання: 14 лютого 2020 17:45
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику!

Ознайомившись з Тендерною документацією, ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію та розроблені під одного виробника, що у свою чергу робить неможливим участь інших Учасників у відповідній процедурі закупівлі.
В технічному завданні Додатку №1 до тендерної документації містяться вимоги щодо Програмного забезпечення, яким відповідає лише продукція Smart Technologies. У звʼязку з викладеним вважаємо, що у вказані вимоги мають бути внесені зміни, що дасть змогу Учасникам приймати участь у даній тендерній закупівлі.

Технічна документація містить наступні вимоги:
- Повинно бути в наявності понад 6500 навчальних матеріалів, що дозволяють урізноманітнити уроки, в тому числі зображення, фони, динамічні файли, 3D об'єкти, відео- та аудіо матеріали
- Обов'язково повинно містити пакет математичних інструментів не менше 55 000 математичних об'єктів і дій по геометрії, алгебрі, математичному моделюванні і статистиці: складні функції, розпізнавання формул, побудова графіків, написання формули рукописним текстом, перетворенням її в друковану формулу і можливість побудови 3D перспективи по ній, та інші, включаючи вищевказані (не менш ніж 1 рік повноцінного використання з можливістю подовження підписки).
- Користувач повинен мати можливість ознайомитися з функціоналом програмного забезпечення за допомогою відеороликів на офіційному відео виробника інтерактивних дошок (більше 1000 відеороликів).

Проаналізувавши технічні вимоги до інтерактивної дошки та Програмного забезпечення до неї можна зробити висновок, що всім вимогам Замовника відповідає лише Інтерактивна дошка Smart Board - виробника Smart Technologies

В Тендерній документації в Додатку 1 вказано, що в місцях де технічна характеристика товару містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз "або еквівалент”. Еквівалент- це повна відповідність товару по всіх технічних характеристиках!
Слід зазначити, що Інтерактивній дошці Smart Board не має жодного з еквівалентів.

Звертаємось до Вас з вимогою внести зміни до тендерної документації Додатку 1, спростивши їх до універсальних вимог, під які попадають інтерактивні дошки інших доступних виробників, чим Ви отримаєте конкуренто низьку ціну і достатню кількість учасників від інших виробників.

Наявність порушення прав обгрунтовується тим фактом, що інші Учасники бажають взяти участь у Тендерній закупівлі та реально претендують на укладання договору із Замовником у майбутньому. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмета закупівлі, Учасники не можуть прийняти участь у даній закупівлі.
Виходячи з вищезазначеного та керуючись ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі від №922-VIII 25.12.2015” та Конституцією України просимо Замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність з вимогами законодавства.

Якщо Замовник вважає, що на ринку представлені декілька виробників Інтерактивних дошок з Програмним забезпеченням, що повністю відповідають вимогам даної закупівлі, вимагаємо надати посилання на більш ніж одного такого виробника.
В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 лютого 2020 09:59
Шановний Учаснику, стосовно змісту Вашої скарги повідомляємо наступне.
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Так, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Звертаємо вашу увагу на те, що Наказ Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 р. № 704 "Типовий перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів", зареєстрований Міністерством юстиції України за № 1050/29180 від 28.07.2016 р. встановлює мінімальні вимоги до засобів навчання та до обладнання. Ні даним наказом, ні іншими нормативно-правовими актами не заборонено встановлювати кращі технічні характеристики, враховуючи наявну суму коштів, відповідно до плану закупівлі. Тендерним комітетом у тендерній документації зазначено кращі технічні характеристики, а ніж ті, що передбачені у вище вказаному наказі, що розширюють функціональні можливості обладнання.
Щодо встановлення дискримінаційних вимог: Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі повинні здійснюватися за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Законодавчого визначення поняття «дискримінація» не існує. В юридичній енциклопедії міститься наступне визначення: дискримінація (лат. discriminatio – відокремлення, розділення, розрізнення) – умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб; створення умов, які ставлять яку-небудь організацію чи громадян у гірше становище порівняно з іншими. Одним із принципів публічних закупівель є недискримінація учасників (ст. 3 Закону), а частиною 3 статті 5 Закону передбачено, що замовник не може встановлювати дискримінаційних вимог до учасників, а тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону). Однак, Статтею 5 Закону визначено поняття недискримінації для процедур закупівель, передбачених Законом, а саме: вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом. Замовником торгів було забезпечено вільний доступ до інформації про закупівлю всіх зацікавлених осіб (вітчизняних та іноземних), шляхом її розміщення через електронну систему закупівель відповідно до ст.10 Закону, таким чином і було реалізовано принцип недискримінації учасників в спосіб, чітко визначений Законом. Отже, замовником торгів будь-які права потенційних учасників торгів не порушені, та ним не було встановлено жодних дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх осіб є однакові.
Ураховуючи викладене технічні вимоги до предмету закупівлі, що встановлені Замовником, відповідають вимогам законодавства.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-11-000729-a.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ", Код ЄДРПОУ:42286822
Дата подання: 22 лютого 2020 12:50
Щодо усунення дискрімінаційних технічних вимог
Технічне завдання прописане под конкретну модель обладнання одного виробника, що є порушенням норм Закону щодо недискримінації учасників
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 лютого 2020 20:08
Рішення від 26.02.2020 № 3678+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 26 лютого 2020 20:08
рішення від 10.03.2020 № 4523.pdf
Дата публікації: 13 березня 2020 21:33
Коментар замовника щодо усунення порушення: Доброго дня! Внесено зміни до тендерної документаці
Дата виконання рішення замовником: 18 березня 2020 10:27

Документи подані скаржником

22 лютого 2020 12:50
Скарга UA-2020-02-11-000729-a.pdf
22 лютого 2020 12:50
Оплата_Скарги_42286822.pdf

Документи подані замовником

25 лютого 2020 09:03
Відповідь на скаргу
12 березня 2020 14:31
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 березня 2020 13:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" 1 180 728,00
UAH з ПДВ
1 180 728,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП БОНДАР М. В. 1 280 000,00
UAH з ПДВ
1 267 180,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КОЛЯДЕНКО ІГОР ВІКТОРОВИЧ 1 278 000,00
UAH з ПДВ
1 278 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 березня 2020 13:27
Електронний підпис
19 березня 2020 13:24
10.3. Сертифікати.zip
19 березня 2020 13:24
10.2. Авторизаційні листи.zip
19 березня 2020 13:24
9.3. Протокол 34 договор 50%.pdf
19 березня 2020 13:24
4. Довідка_довкілля.pdf
19 березня 2020 13:24
3.3. лист-вiдгук Житомир.pdf
19 березня 2020 13:24
2. Технічна_Специфікація.pdf
19 березня 2020 13:24
1. Тендерна_пропозиція.pdf

Публічні документи

18 березня 2020 11:31
Електронний підпис
18 березня 2020 11:31
Авторизаційний лист..jpeg
18 березня 2020 11:30
Сертифікати..pdf
27 лютого 2020 12:29
Електронний підпис
27 лютого 2020 12:27
Авторизація Dell .pdf
27 лютого 2020 11:02
Електронний підпис
27 лютого 2020 11:01
Уставні документи.pdf
27 лютого 2020 11:01
Стаття 17.pdf
27 лютого 2020 11:01
Сертифікати.pdf
27 лютого 2020 11:01
Проект договору.pdf
27 лютого 2020 11:01
Авторизаційний лист.jpg
27 лютого 2020 11:01
Тендерна пропозиція .pdf

Публічні документи

27 лютого 2020 15:06
5. Проект договору.pdf
27 лютого 2020 15:06
3. Виписка з ЄДРПОУ.pdf
27 лютого 2020 15:06
4. Витяг ПДВ.pdf
27 лютого 2020 15:06
6. Технічне завдання.pdf
27 лютого 2020 15:06
2.Лист згода.pdf
27 лютого 2020 15:06
1.Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ"

ФОП БОНДАР М. В.

ФОП КОЛЯДЕНКО ІГОР ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ"
#42286822
Відхилено 1 180 728,00
UAH з ПДВ
20 березня 2020 15:24
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП БОНДАР М. В.
#3494703974
Переможець 1 267 180,00
UAH з ПДВ
23 березня 2020 11:31

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" #42286822

№ рішення у справі

65/41-р/к

Дата рішення у справі

14.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

20 березня 2020 15:24
Електронний підпис
20 березня 2020 15:22
Протокол
20 березня 2020 13:16
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 березня 2020 11:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП БОНДАР М. В.
#3494703974
1 267 180,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 12:21
Звіт про виконання договору укладений
14 січня 2021 12:20
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 10:27
Договір укладений
03 квітня 2020 10:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 267 180,00
UAH