Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали (Серветки спиртові для ін’єкцій)
Очікувана вартість
105 000,00 UAH
UA-2020-02-11-000720-b 81f4a92efc3d44989b4a239991fbe987
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Пашківська Ірина Станіславівна

380445646823 panfutel@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги № 3 Дарницького району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 30300749
Вебсайт: http://cpmsd3.kiev.ua
Місцезнаходження: 02091, Україна , м. Київ обл., Київ, Харківське шосе, 121
Контактна особа: Пашківська Ірина Станіславівна
380445646823
panfutel@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2020 10:24
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 лютого 2020 17:02
Початок аукціону: 19 лютого 2020 11:52
Очікувана вартість: 105 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,86%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


ДК 021:2015 – 33140000-3 – Медичні матеріали
Кошти НСЗУ, отримані як плата за послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2500 упаковка
Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Харківське шосе, 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 6 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-11-000720-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП СТАРІШКО ОЛЕГ ІВАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2588204416
Дата подання: 25 лютого 2020 11:31
Вимога
ФОП Старішко Олег Іванович в особі директора Старішка Олега Івановича просить звернути увагу, що згідно тендерної документації до закупівлі № UA-2020-02-11-000720-b, що була опублікована Вами (Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 3 Дарницького району м. Києва») 11 лютого 2020 року, були виявлені порушення у рішенні про визначення переможця згідно Протоколу (рішення) засідання Тендерного комітету Замовника про визначення Переможця №б/н від 24 лютого 2020р., а саме:
В додатку 1 пункт 3. Вимоги до якості товару тендерної документації має місце вимога:
Товар (медичний виріб, який підлягає обов’язковій сертифікації в Україні) повинен мати наступні документи:
- Сертифікат якості, наданий підприємством-виробником;
- Інструкцію по використанню державною мовою;
- Висновок про відповідність медичного виробу вимогам державних і міжнародних стандартів;
- Свідоцтво про державну реєстрацію виробу медичного призначення;
Учасник торгів ТОВ АПЕКСМЕД у своїй тендерній пропозиції:
1) Надав інструкцію по використанню на російській мові.
2) Надав сертифікат відповідності де в переліку виробів не зазначено “Серветки спиртові”.
Також в Додатку 1 пункті 5. Вимоги до учасників.
Не надав Ліцензію на виробництво, оптово-роздрібну торгівлю лікарськими засобами/виробами медичного призначення/медичним обладнанням, або довідку у довільній формі якщо ці документи не передбачені чинним законодавством.
Також хочу звернути вашу увагу на те що, будь які зміни до тендерної пропозиції, додатки ( скановані файли), завантажені учасниками після закінчення строку подання тендерної пропозиції ( в тому числі після аукціону), Замовником торгів не беруться до уваги й не розглядаються. А учасник торгів ТОВ АПЕКСМЕД дозавантажив файл до тендерної документації вже після Аукціону, а саме 24.02.2020року.
Виходячи з вище зазначеного, пропозиція ТОВ АПЕКСМЕД по закупівлі
№ UA-2020-02-11-000720-b не відповідає вимогам Тендерної документації.
Відповідно до п.4 ст.28 Закону України “Про публічні закупівлі” після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
На підставі викладеного, ФОП Старішко Олег Іванович, ВИМАГАЄ:
1.Скасувати рішення щодо визнання переможця ТОВ АПЕКСМЕД
2.Переглянути рішення тендерного комітету в суворій відповідності з вимогами чинного законодавства.

Просимо звернути увагу на зауваження. Та повідомляємо, що ФОП Старішко Олег Іванович код ІПН 2588204416 залишає за собою право звернення до АМКУ, в разі не прийняття до уваги даних зауважень.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 лютого 2020 15:19
Переможцем закупівлі було надано всі необхідні документи, що відповідають умовам закупівлі та вимогам Замовника.

Документи подані скаржником

25 лютого 2020 11:31
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2020 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АПЕКСМЕД 71 048,00
UAH з ПДВ
71 048,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СТАРІШКО ОЛЕГ ІВАНОВИЧ 91 000,00
UAH з ПДВ
86 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТД "ВОЛЕС" 102 325,00
UAH з ПДВ
87 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 лютого 2020 16:04
Лист пояснення
18 лютого 2020 10:31
Сертификат PR 340-17.pdf
18 лютого 2020 10:31
Св-во.ПДВ-Апексмед.pdf
18 лютого 2020 10:30
Довид.СтатУпр-КВЕД.jpg
18 лютого 2020 10:30
Виписка.ЕДРЮО-37905854.jpg
18 лютого 2020 10:30
Steril-160k.pdf
18 лютого 2020 10:30
DoC_73 ред 3.pdf
18 лютого 2020 10:30
ЦіноваПропозиція-17.02.20.pdf

Публічні документи

18 лютого 2020 12:23
Електронний підпис
18 лютого 2020 12:21
Декларация.pdf
18 лютого 2020 12:21
Сертификат.pdf
18 лютого 2020 12:21
Договор.pdf
18 лютого 2020 12:21
Додаток 1.pdf
18 лютого 2020 12:21
Довідка повноваження.pdf
18 лютого 2020 12:21
ГЛ перем..pdf
18 лютого 2020 12:21
ГЛ поставки товара.pdf
18 лютого 2020 12:21
ГЛ 75%.pdf
18 лютого 2020 12:21
ГЛ про сертиф. товара.pdf
18 лютого 2020 12:21
ГЛ про товар..pdf
18 лютого 2020 12:21
Єдиний податок.pdf
18 лютого 2020 12:21
ГЛ якість товару..pdf
18 лютого 2020 12:21
Витяг 6 02 20.pdf

Публічні документи

18 лютого 2020 16:42
Установчі документи.pdf
18 лютого 2020 16:42
Товар.pdf
18 лютого 2020 16:41
цінова пропозиція.pdf
18 лютого 2020 16:41
лист надання зразків.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АПЕКСМЕД

ФОП СТАРІШКО ОЛЕГ ІВАНОВИЧ

ТОВ "ТД "ВОЛЕС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АПЕКСМЕД
#37905854
Переможець 71 048,00
UAH з ПДВ
24 лютого 2020 16:50

Документи

24 лютого 2020 16:49
ТОВ АПЕКСМЕД.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 лютого 2020 16:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АПЕКСМЕД
#37905854
71 048,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 лютого 2020 16:49
ТОВ АПЕКСМЕД.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 17:39
Електронний підпис укладений
16 березня 2020 10:52
ТОВ АПЕКСМЕД_серветки.pdf укладений
16 березня 2020 10:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 71 048,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 648,00 UAH)