Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Очікувана вартість
6 369,96 UAH
UA-2020-02-11-000669-a df71fe3adffb4f5c915ebc27a9176b83
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кльованик Тетяна Олександрівна

+380629388206 vip782007@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 лютого 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Благодійна організація "Християнський фонд "Надія"
Код ЄДРПОУ: 25102718
Місцезнаходження: 87524, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Гастело, б. 72а
Контактна особа: Кльованик Тетяна Олександрівна
+380629388206
vip782007@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Критерієм якості послуг з вивезення побутових відходів є дотримання графіка вивезення побутових відходів, правил надання послуг з поводження з побутовими відходами, інших вимог законодавтсва щодо надання послуг з вивезення побутових відходів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
68.05 м.куб
Ціна за одиницю: 93.62UAH з ПДВ
Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87524, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Гастело, б.72а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надання послуг здійснюється Споживачем щомісячно, до 25-го числа наступного місяця за звітним, згідно Акту здавання-приймання наданих послуг. Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом трьох банківських днів з дати отримання бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 25 Календарні 100

Тендерна документація

11 лютого 2020 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Комунальник"
#32164402
Переможець 6 369,96
UAH з ПДВ
11 лютого 2020 14:55

Документи

11 лютого 2020 14:54
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 13:40
Електронний підпис укладений
11 лютого 2020 15:11
Договір укладений
11 лютого 2020 15:03

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям 68.05 м.куб 93,62
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 369,96
UAH (в тому числі ПДВ 1 061,66 UAH)