Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

канцелярія та приладдя для трудотерапії
Очікувана вартість
160 000,00 UAH
UA-2020-02-11-000668-c 2caf4aaf66a44f45a47b4311e374b135
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Якимчук Катерина Олександрівна

+380432511147 vinbigp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку"
Код ЄДРПОУ: 02770067
Місцезнаходження: 21029, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Хмельницьке шосе,106
Контактна особа: Якимчук Катерина Олександрівна
+380432511147
vinbigp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2020 13:43
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2020 13:47
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 лютого 2020 13:47
Початок аукціону: 19 лютого 2020 11:40
Очікувана вартість: 160 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
81 найменувань
канцелярія та приладдя для трудотерапії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе 94
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-11-000668-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БРАВО-ПАП", Код ЄДРПОУ:37028812
Дата подання: 13 березня 2020 17:06
Не відповідність вимогам тендерної документації
Шановний замовник.
Відповідно до ст,28 Закону України про публічні закупівлі просимо Вас уважно вивчати документацію усіх участників торгів, та приймати неупереджені рішення.Відповідно до Додатку 3 тендерної документації.Згідно Наказу 35 від 13.04.2016 п.6.9. Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі. Для підтвердження кваліфікації учасник повинен надати в електронному (сканованому у форматі) вигляді, завірені печаткою та підписом уповноваженої особи в складі своєї пропозиції наступні документи до початку аукціону:
- витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, що підтверджує право особи-підприємця на здійснення певного виду господарської діяльності та встановлює особу, яка має право діяти без довіреності від імені Учасника, та нотаріально засвідченою довіреністю чи дорученням, якщо від імені Учасника діє представник;

- витяг про взяття на облік платника податку у Державній податковій інспекції;

- копію свідоцтва платника єдиного податку, якщо Учасник є платником єдиного податку;

- копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду;

- копії сторінок паспорту, які встановлюють особу Учасника;

- форма “Пропозиції електронних торгів”, відповідно до Додатку 1 (подається Учасником на фірмовому бланку).
- Гарантійний лист Учасника, який підтверджує надання Учасником Замовнику всіх зазначених Документів які вимагаються у тендерній документації у паперовому вигляді, оформлених належним чином, у разі визнання його переможцем, протягом 3 – х робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі

ФОП Дзісько А.В не надав у своїй пропозиції свідоцтво платника єдиного податку, форма пропозиції, яка подається Учасником на фірмовому бланку з підписом та печаткою не відповідає зразку Замовника (хоча Учасник не повинен відступати від даної форми.),договір завірений без специфікації ,хоча вона є невідємною частиною договору, не наданий гарантійний лист про надання усіх необхідних документів, документи прикріпленні до пропозиції завірені лише підписом ,- без печатки або позначки б/п. У довідці яку надав ФОП Дзісько А.В він вказує що немає найманих працівників а виконує усі умови поставки самостійно....сам і жнець і кузнець.. Основним критерієм оцінки завжди є ціна і єкономія коштів бюджету. Як можливо закупляти продукцію дорожче ринкової ціни на 40000грн у ФОП який немає навіть виробничої і матеріальної бази та виграє постійно тільки тендера у двох організаціях...https://clarity-project.info/tenderer/3109008377
На підставі вище зазначених порушень просимо Вас дискваліфікувати пропозицію ФОП Дзісько А.В як таку що не відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 березня 2020 18:11
Дуже прикро, що Ви Учаснику не знайшли часу, щоб надати в 3-х денний термін документи в паперовому вигляді, відповідно до ТД. А також протягом 15 днів погодити та підписати договір з специфікацією.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2020 12:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" 97 506,00
UAH з ПДВ
92 881,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БРАВО-ПАП" 107 967,72
UAH з ПДВ
92 972,34
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Дзісько А.В. 138 345,00
UAH з ПДВ
138 345,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 лютого 2020 12:29
Електронний підпис
18 лютого 2020 13:22
Електронний підпис
18 лютого 2020 13:21
пропозиція.pdf
18 лютого 2020 13:21
Рішення власника.pdf
18 лютого 2020 13:21
Приказ 36-К.pdf
18 лютого 2020 13:21
гарантійний лист.pdf
18 лютого 2020 13:21
гарантійний лист_1.pdf
18 лютого 2020 13:21
Витяг ПДВ.pdf
18 лютого 2020 13:21
Витяг ЄДРПОУ 1.pdf
18 лютого 2020 13:21
Витяг ЄДР.pdf
18 лютого 2020 13:21
Виписка ЄДР.pdf

Публічні документи

18 лютого 2020 11:57
договір.PDF
18 лютого 2020 11:57
банк.PDF
18 лютого 2020 11:57
листи (1).PDF
18 лютого 2020 11:57
установчі (1).pdf
18 лютого 2020 11:57
цінова і технічка.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ"

ТОВ "БРАВО-ПАП"

ФОП Дзісько А.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ"
#38402792
Відхилено 92 881,80
UAH з ПДВ
24 лютого 2020 16:29
ТОВ "БРАВО-ПАП"
#37028812
Рішення скасоване 92 972,34
UAH з ПДВ
12 березня 2020 15:06
ТОВ "БРАВО-ПАП"
#37028812
Відхилено 92 972,34
UAH з ПДВ
12 березня 2020 15:20
ФОП Дзісько А.В.
#3109008377
Переможець 138 345,00
UAH з ПДВ
13 березня 2020 16:25

Документи

24 лютого 2020 16:29
протокол

Документи

26 лютого 2020 17:13
протокол

Документи

12 березня 2020 15:19
протокол

Документи

13 березня 2020 16:25
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2020 16:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Дзісько А.В.
#3109008377
138 345,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 березня 2020 16:25
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір укладений
25 березня 2020 15:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 138 345,00
UAH