Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "БОЯРСЬКЕ ГОЛОВНЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 34702930 |
Місцезнаходження: | 08154, Україна , Київська обл., м. Боярка, вул. Петра Сагайдачного, 30 |
Контактна особа: |
Аліна Олександрівна Григор'єва +380964780005 malinka10081@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2020 10:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2020 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 27 лютого 2020 15:04 |
Очікувана вартість: | 2 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2020 15:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2020 15:53 |
тендер_світильники_нова редакція.doc | |
12 лютого 2020 15:53 |
тендер_світильники_зміни.doc | |
11 лютого 2020 14:08 |
зміни 11.02.2020.doc | |
11 лютого 2020 14:08 |
Світильники 11.02.2020.doc |
12 лютого 2020 15:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
12 лютого 2020 15:53 |
тендер_світильники_нова редакція.doc
|
||||||
12 лютого 2020 15:53 |
тендер_світильники_зміни.doc
|
||||||
11 лютого 2020 14:08 |
зміни 11.02.2020.doc
|
||||||
11 лютого 2020 14:08 |
Світильники 11.02.2020.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1. Замовник оприлюднив тендерну документацію на придбання товару ЛЕД- світильники зовнішнього (вуличного) освітлення код CPV ДК 021:2015 – 31520000-7 - Світильники та освітлювальна арматура. Вимоги, які відображені в технічних характеристиках тендерної документації Замовника, залежать від виробничої необхідності та специфіки роботи. Замовник в своїй документації не порушив умови Закону України «Про публічні закупівлі». Технічна специфікація не міститить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Учасникам дозволяється пропонувати кращий за своїми технічними характеристиками товар але з аргументованим пояснення покращеної якості. Тендерна документація повністю відповідає нормам чинного законодавства.
2. Поставка товару буде здійснюватися відповідно до заявок Замовника. Після отримання заявки, Постачальник повинен в 5ти денний строк забезпечити Замовника конкретною партією товару, яка зазначалася в заявці. Договір на поставку товару чинний до кінця 2020 року тому поставок може тути декілька.
3. Згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» всі питання, які виникають (в т.ч. по технічним характеристикам) Учасник має можливість задавати в письмовому вигляді на майданчику Prozorro.
Вимоги про усунення порушення
В тендерній документації згідно розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункт 6, учасники повинні надати: завізований (погоджений) проект договору згідно з додатком 4 цієї тендерної документації – подається у сканованому форматі із підписом уповноваженої особи учасника кожної сторінки проекту договору, завірений печаткою (за наявності).
Додаток 4 Договір поставки товару, в розділі 5. Права та обов’язки Сторін, пункт 5.3. міститься інформація, що Постачальник зобов’язаний:
- забезпечити поставку Товару в асортименті та строк, встановлений цим Договором;
- забезпечити поставку Товару, якість якого відповідає умовам, установленим розділом 4 цього Договору;
- забезпечити безперервну роботу АЗС і наявність на ній достатньої кількості Товару для здійснення видачі Товару Постачальнику у відповідності із зазначеними номіналами та марками Товару;
В той же час, КП " БОЯРСЬКЕ ГОЛОВНЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ", не являється АЗС.
Згідно Закону «Про публічні закупівлі» Проект Договору, який підписаний і завізований печаткою, та викладений через систему Прозоро змінювати не можливо.
Даний Проект Договору порушує ряд статей Цивільного Кодексу України. Таким чином, знаючи інформацію, Замовник навмисно вчинив ці дії, щоб в разі перемоги не бажаного учасника, можна було визнати цей договір не дійсним.
Так як, фінансування світильників відбувається за рахунок місцевого бюджету, кошти будуть проходити через Державне Казначейство України, таким чином даний договір не зареєструють та оплату по такому договору не проведуть.
Просимо Замовника не вчиняти корупційні дії, провести закупівлю, яка б відповідала принципам здійснення закупівель, закріпленим у статі 3 Закону «Про публічні закупівлі», згідно із якою:
Закупівлі здійснюються за такими принципами:
-добросовісна конкуренція серед учасників;
-максимальна економія та ефективність;
-відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
-недискримінація учасників;
-об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
-запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи викладене,
ВИМАГАЄМО:
1. Замовника усунути суттєві порушення та провести закупівлю згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
У випадку не задоволення даної вимоги ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України для захисту своїх інтересів та з метою притягнення посадових осіб Замовника до відповідальності, визначеної чинним законодавством України.
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, Замовник зобов’язаний відмінити закупівлю.
Незважаючи на Закон, Замовник проводить засідання уповноважених осіб та посилаючись на те, що після проведення аукціону у них не має можливості внести зміни в тендерну документацію , і після цього визнали помилку в проекті договору як технічну.
Вимагаємо Замовника надати відповідь, згідно яких підстав, порушили Закон і не відмінили закупівлю, а визнали переможцем учасника з найбільшою ціновою пропозицією , в якого аналогічні порушення в тендерній пропозиція, з іншими учасниками.
Скарги до процедури
Дата подання: 12 березня 2020 12:21
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-05-000027 ● 836b99cd5e3241bbb3d75534135844ff
- Статус: вирішено ● Дата: 26 жовтня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 березня 2020 17:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.03.2020 № 37
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 05.03.2020 № 37
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2020-02-11-000600-b 11.02.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-03-16 15:42:48
Запит про надання пояснень
1. Чому в тендерній документації, а саме в проекті договору в розділі 5. Права та обов’язки Сторін, пункт 5.3. міститься інформація - «забезпечити безперервну роботу АЗС і наявність на ній достатньої кількості Товару для здійснення видачі Товару Постачальнику у відповідності із зазначеними номіналами та марками Товару, яка суперечить предмету закупівлі Замовника?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-03-19 08:13:35
Про технічну помилку в проекті договору
На запит Північного офісу Держаудитслужби від 16.03.2020 про надання пояснень повідомляємо наступне. 11.02.2020 Комунальним підприємством «Боярське головне виробниче управління житлово-комунального господарства» (надалі Замовник) оголошено закупівлю на придбання ЛЕД-світильників вуличного освітлення (код CPV ДК 021:2015 31520000-7 світильники та освітлювальна апаратура). 27.02.2020 відбувся електронний аукціон згідно зазначеної закупівлі з розкриттям тендерних пропозицій учасників. 02.03.2020 при більш детальному вивченні тендерної документації вказаної закупівлі було виявлено, що в проекті договору поставки товару допущена технічна помилка, а саме в п.5.3. зазначено, що Постачальник зобов’язаний забезпечити безперервну роботу АЗС і наявність на ній достатньої кількості Товару для здійснення видачі Товару Постачальнику у відповідності із зазначеними номіналами та марками Товару. Згідно ч.2 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закону) Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Оскільки по закупівлі 27.02.2020 відбувся електронний аукціон, 02.03.2020 Замовник уже не мав можливості внести зміни до тендерної документації. Водночас учасниками процедури закупівлі не оскаржувались положення тендерної документації відповідно до статті 18 Закону, в тому числі і проекту договору. Таким чином, на засіданні уповноважених осіб Замовника, оформленого протоколом від 02.03.2020, було прийнято рішення визначити помилку в проекті договору як технічну, яка не впливає на права та обов’язки сторін договору поставки товару. Даний протокол розміщено та завантажено з протоколом про визначення переможця закупівлі 11.03.2020 на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель через авторизований електронний майданчик (zakupki.prom.ua).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-03-19 16:26:26
Запит про надання пояснень
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.03.2020 № 43
Київ
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини чотирнадцятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2020-02-11-000600-b.b2 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-02-11-000600-b (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 11 лютого 2020 року), прийняте наказом Північного офісу Держаудитслужби від 05 березня 2020 року № 37 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-03-23 09:12:45
про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
11.02.2020 ТОВ "КСМ КОРПОРАЦІЯ" подано скаргу UA-2020-02-11-000600-b.b2 про порушення законодавства в сфері публічних закупівель. Рішенням постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №4935-р/пк-пз від 16.03.2020 постановлено прийняти скаргу до розгляду. Відповідно до ч.14 ст.71 Закону України "Про публічні закупівлі" якщо органом оскарження прийнято до розгляду скаргу від суб’єкта оскарження у порядку, встановленому цим Законом, після прийняття рішення про початок моніторингу закупівлі чи після опублікування висновку, протягом наступного робочого дня з дня розміщення скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель керівник органу державного фінансового контролю або його заступник до моменту опублікування рішення органу оскарження зупиняє рішення органу державного фінансового контролю, а замовник до моменту опублікування рішення органу оскарження зупиняє виконання зобов’язань щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, щодо тих порушень, обставин, підстав, які стали предметом розгляду органом оскарження, з відповідним повідомленням в електронній системі закупівель. Згідно абз.2 ч.7 ст.18 Закону України ""Про публічні закупівлі" Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі. Таким чином, замовник очікує рішення органу оскарження стосовно закупівлі ЛЕД-світильників зовнішнього (вуличного) освітлення.
Надання інформації про усунення порушення замовником
згідно протоколу засідання уповноважених осіб КП "БГВУЖКГ" від 24.07.2020 відмінено торги на закупівлю ЛЕД-світильників зовнішнього (вуличного) освітлення (код ДК 021:2015 31520000-7 світильники та освітлювальна арматура)
2020-07-24 14:26:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимоги абз. 2 ч. 1 ст. 32 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимоги абз. 2 ч. 1 ст. 32 Закону.) • усунуто
торги відмінено
2020-10-26 16:07:05
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 лютого 2020 15:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Сола - Р" |
1 374 600,00
UAH з ПДВ
|
1 117 596,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МД ГРУПП" |
1 994 820,00
UAH з ПДВ
|
1 117 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНТ-ІНЖИНІРІНГ" |
1 793 520,00
UAH з ПДВ
|
1 173 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КСМ КОРПОРАЦІЯ" |
1 581 896,40
UAH з ПДВ
|
1 543 399,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СІД-АВТОМАТИКА" |
1 999 800,00
UAH з ПДВ
|
1 999 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Сола - Р" #42927864 |
Відхилено |
1 117 596,00
UAH з ПДВ
|
03 березня 2020 16:23
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МД ГРУПП" #37447811 |
Відхилено |
1 117 600,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2020 15:13
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНТ-ІНЖИНІРІНГ" #42340748 |
Відхилено |
1 173 900,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2020 16:40
|
ТОВ "КСМ КОРПОРАЦІЯ" #39672513 |
Відхилено |
1 543 399,99
UAH з ПДВ
|
10 березня 2020 15:46
|
ТОВ "СІД-АВТОМАТИКА" #37002951 |
Переможець |
1 999 800,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2020 13:41
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 24 липня 2020 14:56 |
Коментар щодо відміни: | відміна торгів згідно рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №6169-р/пк-пз від 31.03.2020 та ухвали господарського суду міста Києва про закриття провадження у справі №910/7713/20 від 13.07.2020 |
24 липня 2020 14:56
|
Електронний підпис |
24 липня 2020 14:55
|
протокол_світильники_відміна.pdf |