Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ЛЕД-світильники зовнішнього (вуличного) освітлення (місцевий бюджет)
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2020-02-11-000600-b 5d93e7884b7b4ec9a39d9bf6117a4898
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аліна Олександрівна Григор'єва

+380964780005 malinka10081@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "БОЯРСЬКЕ ГОЛОВНЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 34702930
Місцезнаходження: 08154, Україна , Київська обл., м. Боярка, вул. Петра Сагайдачного, 30
Контактна особа: Аліна Олександрівна Григор'єва
+380964780005
malinka10081@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2020 10:10
Звернення за роз’ясненнями: до 16 лютого 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2020 11:00
Початок аукціону: 27 лютого 2020 15:04
Очікувана вартість: 2 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура


Благоустрій
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
810 штуки
ЛЕД-світильники зовнішнього (вуличного) освітлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08154, Україна, Київська область, Боярка, вул.П.Сагайдачного,30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 лютого 2020 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2020 15:53
тендер_світильники_нова редакція.doc
12 лютого 2020 15:53
тендер_світильники_зміни.doc
11 лютого 2020 14:08
зміни 11.02.2020.doc
11 лютого 2020 14:08
Світильники 11.02.2020.doc
12 лютого 2020 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 14:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 10:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2020 15:53
тендер_світильники_нова редакція.doc
12 лютого 2020 15:53
тендер_світильники_зміни.doc
11 лютого 2020 14:08
зміни 11.02.2020.doc
11 лютого 2020 14:08
Світильники 11.02.2020.doc
11 лютого 2020 10:10
Світильники 11.02.2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнюющі питання
Дата подання: 11 лютого 2020 10:22
Дата відповіді: 11 лютого 2020 15:12
Доброго дня. Прошу надати відповідь на наступні питання: 1) Згідно з якою нормативною вимогою Ви вказали показники вітрові показники? 2) Згідно з якою нормативною вимогою Ви вказали показники ваги світильника? 3) Чи розглядаєте Ви невеликів відмінності в вазі світильника ? 4) Чи розглядаєете Ви невеликі відмінності в габаритах світильника? Також прошу Вас звернути увагу, на те, що у вашій документації вказані строки поставки не чітко, що не дає змогу Учасникам зрозуміти чіткі вимоги Покупця! В теднерній документації Ви вказуєте, що строк поставки Товару повинен бути протягом року з моменту підписання договору. А в п. 3.2 ст. 3 Договору у Вас вказаний строк поставки протягом 5 робочих днів з моменту отримання заявки від Покупця (і не вказано чи це буде партіями, чи це однією партією). Прошу внести розяснення до Тендерної документації. Також в вашій документації не вказані контакти особи, що відповідає за технічну частину предмета Договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У відповідь на Ваш запит повідомляємо.
1. Замовник оприлюднив тендерну документацію на придбання товару ЛЕД- світильники зовнішнього (вуличного) освітлення код CPV ДК 021:2015 – 31520000-7 - Світильники та освітлювальна арматура. Вимоги, які відображені в технічних характеристиках тендерної документації Замовника, залежать від виробничої необхідності та специфіки роботи. Замовник в своїй документації не порушив умови Закону України «Про публічні закупівлі». Технічна специфікація не міститить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Учасникам дозволяється пропонувати кращий за своїми технічними характеристиками товар але з аргументованим пояснення покращеної якості. Тендерна документація повністю відповідає нормам чинного законодавства.
2. Поставка товару буде здійснюватися відповідно до заявок Замовника. Після отримання заявки, Постачальник повинен в 5ти денний строк забезпечити Замовника конкретною партією товару, яка зазначалася в заявці. Договір на поставку товару чинний до кінця 2020 року тому поставок може тути декілька.
3. Згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» всі питання, які виникають (в т.ч. по технічним характеристикам) Учасник має можливість задавати в письмовому вигляді на майданчику Prozorro.

Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 12 лютого 2020 09:53
Дата відповіді: 14 лютого 2020 14:35
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Оскільки замовник являється платником ПДВ, тому і закупівля оголошувалась з врахуванням зазначеного податку. Ми допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців, які не сплачують ПДВ. Ціну пропозиції таких учасників замовник буде розглядати як остаточну без врахування ПДВ.
Щодо роз’яснення технічних характеристик
Дата подання: 13 лютого 2020 10:26
Дата відповіді: 14 лютого 2020 15:36
Прошу надати роз'яснення щодо технічних характеристик: - в технічних вимогах до закупівлі світильника потужністю 120 Вт вказані масо-габаритні розміри світильника та його аеродинамічний опір. Зазначимо, що дані вимоги неможливо виконати, оскільки світильник із розмірами 450мм*240мм*70мм та вагою не більше 2.3 кг не здатен розсіяти тепло, яке виділяється під час роботи світильника, що можна підтвердити розглянувши моделі світильників відомих європейських та українських виробників світильників. Також аргументувати вагу світильника та його розміри не є коректо, оскільки масо-габаритні розміри світильника та його аеродинамічний опір визначається для кожної опори та змонтованого обладнання на ній, в залежності від категорії місцевості та вітрового навантаження. Якщо звернутись до відомих європейських та українських виробників опор, показники ваги освітлювального обладнання завжди більші ніж 2.3 кг при даному аеродинамічному опорі. Тобто дана норма (вага світильника та габаритні розміри) є необґрунтованою. У випадку роз’яснення чому запропонований нашою компаніє світильник відрізняється по масо-габаритними характеристикам і подальшому розгляді нашої пропозиції вона може відхилена по причині невідповідності технічним характеристикам ТД без врахування нашого роз’яснення, це є пряме порушення статті 3 та статті 22 пункту 4 Закону України "Про публічні закупівлі". Враховуючи зазначену вище інформацію, прохання внести зміни щодо характеристик світильника 120 Вт таким які відповідають дійсності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. У зв’язку з виробничою необхідністю замовника, для зручності монтажу та експлуатації світильників, прийнято рішення про застосування світильників з параметрами, які зазначено у додатку 3 закупівлі «Технічні вимоги до предмету закупівлі». Водночас, у тендерній документації зазначено, що будь-яке посилання на конкретні характеристики товару передбачає можливість надання еквіваленту кращої якості. В такому випадку в учасника є можливість надати довідку в довільній формі з аргументованим поясненням кращої якості запропонованого товару.
Технічні вимоги
Дата подання: 13 лютого 2020 10:52
Дата відповіді: 14 лютого 2020 14:54
Доброго дня! Відповідно до п. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" Учасник має право пропонувати аналог. Відповідно до ваших відповідей Замовникам, Учасники можуть пропонувати товар аналог, але кращий за характеристиками, аргументуючи чим товар кращий. Скажіть будь-ласка, як можна аргументувати різницю з розмірами світильника? Н-д: 120 ВТ має бути розміром 450*240*70, а ми можемо запропонувати розміром 640*220*100 з тими самими вимогами. В цьому разі немає поняття "кращий". Складається враження, що Закупівля спрямована на конкретну Пропозицію! Будь-ласка доповніть Тендерну документацію, а саме вкажіть засоби зв`язку з людиною, відповідальною за Технічну частину Зікупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно додатку №3 до закупівлі "Технічні вимоги до предмету закупівлі" будь-яке посилання на конкретні характеристики товару передбачає можливість надання еквіваленту кращої якості, в такому випадку замовник вимагає від учасника довідку в довільній формі з аргументованим поясненням кращої якості запропонованого товару. Вимогу щодо розмірів світильників замовник не вважає дискримінаційною та прописаною під конкретного учасника, оскільки у технічних характеристиках до світильників потужністю 120 Вт зазначено розмір не більше 450*240*70
Чому ви не надаєте відповідь
Дата подання: 14 лютого 2020 14:24
Дата відповіді: 14 лютого 2020 15:40
Доброго дня! Прошу Вас надати відповідь на вищезазначені питання в межах робочих днів. Так як у більшості підприємств субота та неділя (15.02-16.02 збігається з періодом уточнень) вихідний! Дякую за розуміння, гарного дня
Відповідь: Згідно ч.1 ст.23 Закону України "Про публічні закупівлі" фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Таким чином, вважаємо, що замовник не порушує зазначені норми закону і надає відповіді у визначений строк.
Як та ким булі підібрані потужності 120, 60, 40Вт?
Дата подання: 14 лютого 2020 15:17
Дата відповіді: 19 лютого 2020 13:29
Доброго дня Просимо привезти ТД до норми закону, а саме: ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі, Стаття 3. Принципи здійснення закупівель, 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; На кожний світильник Ви написали аж 32 вимоги. А сама головна, то є 25 – світлотехнічний розрахунок. Просимо опублікувати проектно-кошторисну документацію (частково) згідно якої були вибранні потужності саме 40, 60 та 120Вт. Ми дуже добре знаємо вулиці міста Боярки, та знаємо, що максимальна категорійність можлива В1 (як Ви і зазначили), ну нехай навіть Б3! Виходячи з цього (категорія В1 яскравість 0,4 кд/м2 та розташування опор, запас 1.2) згідно ДБН В.2.5.-28:2018 вдосталь світильника зі світловим потоком 2500лм та КСС типу Ш. Наш світильник має потужність лише 20Вт з таким світловим потоком. А тепер обгрунтуйте нам (потенційним Учасникам) навіщо до Закупівлі включили потужності 120, 60 та 40Вт?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги, які відображені в технічних характеристиках тендерної документації Замовника, залежать відвиробничої необхідності та специфіки роботи, одною з основних характеристик є світловий потік, який необхідний для забезпечення якісного освітлення, параметр потужності вказано як "не більше" за зазначений.
Потужність
Дата подання: 14 лютого 2020 15:59
Дата відповіді: 19 лютого 2020 13:31
Відповідно до міжнародних норм та правил є вирази потужність, активна потужність, загальна потужність, номінальна потужність та ще ряд інших... Виробник декларує на бірці виробу та у паспортні номінальну потужність. Споживана потужність в залежності від комплектуючих та інших етапів у виробництві буде в межах +-10% від номінальної, що є прийнятим фактом відповідно до ДСТУ EN 62722-2-1:2018 Робочі характеристики світильників. Частина 2-1. Додаткові вимоги до світлодіодних світильників. Просимо вказати яку саме потужність світильника (параметр 2 кожного світильника відповідно до Технічних вимог до предмету закупівлі ) протоколом випробувань? Активна, загальна, номінальна?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Протоколом випробувань світильників, необхідно підтвердити параметр : Активна потужність споживання світильника
Сертифікат
Дата подання: 14 лютого 2020 16:09
Дата відповіді: 19 лютого 2020 14:05
Відповідно до Наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року N 28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні», що зареєстровано в Міністерстві юстиції України 4 травня 2005 р. за N 466/10746 світлотехнічне обладнання взагалі, та ЛЕД-світильники зовнішнього освітлення, зокрема, не внесені до продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації. Відповідно до пункту 4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Також наголошуємо, що у абзаці 2 пункту 4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначається, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Відповідно до вищевикладеного Вимагаємо внести зміни до ДКТ та вилучити пункти з надання сертифікату. Для підтвердження відповідності світильників вимогам ДСТУ EN 60598-1:2017, ДСТУ EN 60598-2-1:2015, ДСТУ EN 55015:2017, ДСТУ EN 61000-3-2:2016, ДСТУ EN 61000-3-3:2017, ДСТУ EN 61547:2016, ДСТУ EN 62722-2-1:2018, ДСТУ EN 62560:2016 є інші правомірні способи, наприклад надання Декларацій та протоколів випробувань!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги, щодо надання учасником сертифікатів, протоколів випробувань, технічних розрахунків, зразків світильників- є необхідною мірою для підтвердження учасником заявлених технічних характеристик світильників на належної якості відповідно до технічних вимог тендерної документації. Відображені параметри в технічних характеристиках тендерної документації Замовника,залежать від виробничої необхідності та специфіки роботи. Замовник в своїй документації не порушив умови Закону України "Про публічні закупівлі". Сертифікати відповідності та декларації на товар мають більшість виробників світильників, тому вимоги замовника щодо технічної специфікації не містять посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Надання зразків
Дата подання: 14 лютого 2020 16:38
Дата відповіді: 19 лютого 2020 15:26
Згідно Технічних вимог до предмету закупівлі Ви зазначаєте «учасник повинен надати зразок світильника за вимогою замовника для проведення незалежної експертизи, в разі необхідності підтвердження заявлених технічних характеристик». Просимо внести зміни та видалити даний пункт із тендерної документації. Адже: 1. Яким чином поде подана вимога на надання зразку та хто саме буде приймати рішення щодо необхідності його надання. 2. Де наведені методи та параметри визначення «необхідності підтвердження заявлених технічних характеристик». Комісія повинна діяти згідно чітких інструкцій, де вони? 3. Де зразок договору передачі Зразку Замовнику, на яких умовах та на який термін передаються зразки? 4. Хто несе всі фінансові витрати на транспортування та проведення незалежної експертизи? Експертизу чого саме ви плануєте проводити?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зразки світильників подаються Учасником після дати оприлюднення ймовірних результатів аукціону, яка визначається у електронній системі закупівель. Зразки світильників подаються на вимогу Замовника у заводській упаковці та у повній комплектації, протягом 3 робочих днів, з моменту подання заявки учаснику. Замовник має право перевірити технічні та якісні характеристики наданого товаруможливими для нього методами. У разі появи сумнівів, щодо наявності можливих розбіжностей у техніко-якісних характеристиках, наданих підтвержуючих документах із наданим зразком товару, Замовник має право звернутись за дослідженням у відповідні акредитовані інстанції (із правом проведення досліджень і надання відповідних експертних висновків) на предмет відповідності запропонованого товару усім характеристикам зазначеним Учасником в тендерній пропозиції та документації Замовника. При наданні зразків світильників, між Учасником та замовником, буде додатково складатися акт приймання передачі товару, з зазначеними термінами, необхідними для перевірки технічних характеристик світильників. Якщо замовник не матиме можливості перевірити характеристики запропонованого товару внаслідок ненадання учасником її зразків до тендерної документації в строк, тендерна пропозиція такого учасника відхиляється як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Зразки товару Учасника-переможця залишаються у замовника у якості еталону для порівняння і повертаються Учаснику після закінчення гарантійного терміну на світильники. Втрата споживчих якостей зразку товару внаслідок його перевірок та/чи випробувань відносяться на ризик учасника. Замовник має право перевірити всю інформацію, зазначену учасником в тендерній пропозиції, у порядку встановленому ст. 28 Закону
Спосіб кріплення, діаметр
Дата подання: 14 лютого 2020 16:44
Дата відповіді: 19 лютого 2020 16:06
Внесіть зміни в тендер. Ві дискредитуєте виробників, які виробляють світильники під інший діаметр кріплення труби. Не порушуйте закон, приведіть вимога до норми. Параметр 23 до кожного світильника змініть на: Спосіб кріплення світильника – консольний, на трубу діаметром (36-42мм) за допомогою не менше 2х гвинтів. Якщі світильник має інший діаметр кріплення, то в комплеті повинен бути перехідний кронштейн.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги замовника в технічній частині тендерної документації залежать від виробничої неохідності та специфіки роботи, в тому числі діаметр кріплення кронштейу.
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-11-000600-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КСМ КОРПОРАЦІЯ", Код ЄДРПОУ:39672513
Дата подання: 10 березня 2020 15:51
Порушення Закону України "Про публічні закупівлі"
11 лютого 2020 р. КП " БОЯРСЬКЕ ГОЛОВНЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ" (код ЄДРПОУ 34702930) оголосило закупівлю ДК 021:2015 – 31520000-7 - Світильники та освітлювальна арматура (UA-2020-02-11-000600-b ● 5d93e7884b7b4ec9a39d9bf6117a4898) очікуваною вартістю 2 000 000,00 гривень з ПДВ.
В тендерній документації згідно розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункт 6, учасники повинні надати: завізований (погоджений) проект договору згідно з додатком 4 цієї тендерної документації – подається у сканованому форматі із підписом уповноваженої особи учасника кожної сторінки проекту договору, завірений печаткою (за наявності).
Додаток 4 Договір поставки товару, в розділі 5. Права та обов’язки Сторін, пункт 5.3. міститься інформація, що Постачальник зобов’язаний:
- забезпечити поставку Товару в асортименті та строк, встановлений цим Договором;
- забезпечити поставку Товару, якість якого відповідає умовам, установленим розділом 4 цього Договору;
- забезпечити безперервну роботу АЗС і наявність на ній достатньої кількості Товару для здійснення видачі Товару Постачальнику у відповідності із зазначеними номіналами та марками Товару;
В той же час, КП " БОЯРСЬКЕ ГОЛОВНЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ", не являється АЗС.
Згідно Закону «Про публічні закупівлі» Проект Договору, який підписаний і завізований печаткою, та викладений через систему Прозоро змінювати не можливо.
Даний Проект Договору порушує ряд статей Цивільного Кодексу України. Таким чином, знаючи інформацію, Замовник навмисно вчинив ці дії, щоб в разі перемоги не бажаного учасника, можна було визнати цей договір не дійсним.
Так як, фінансування світильників відбувається за рахунок місцевого бюджету, кошти будуть проходити через Державне Казначейство України, таким чином даний договір не зареєструють та оплату по такому договору не проведуть.
Просимо Замовника не вчиняти корупційні дії, провести закупівлю, яка б відповідала принципам здійснення закупівель, закріпленим у статі 3 Закону «Про публічні закупівлі», згідно із якою:
Закупівлі здійснюються за такими принципами:
-добросовісна конкуренція серед учасників;
-максимальна економія та ефективність;
-відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
-недискримінація учасників;
-об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
-запобігання корупційним діям і зловживанням.

Враховуючи викладене,
ВИМАГАЄМО:

1. Замовника усунути суттєві порушення та провести закупівлю згідно Закону України «Про публічні закупівлі».

У випадку не задоволення даної вимоги ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України для захисту своїх інтересів та з метою притягнення посадових осіб Замовника до відповідальності, визначеної чинним законодавством України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 березня 2020 16:04
У відповідь на вимогу ТОВ «КСМ КОРПОРАЦІЯ» зазначаємо, що учасниками процедури закупівлі ЛЕД-світильників вуличного освітлення (код CPV ДК 021:2015 31520000-7 світильники та освітлювальна апаратура) не оскаржувались положення тендерної документації замовника, в тому числі проект договору на закупівлю. 02.03.2020 було виявлено технічну помилку в документації, а саме в п.5.3. проекту договору поставки товару. Згідно протоколу засідання уповноважених осіб КП «БГВУЖКГ» від 02.03.2020, у зв’язку із неможливістю внесення змін до тендерної документації, прийнято рішення визначити помилку в проекті договору на закупівлю ЛЕД-світильників вуличного освітлення (код CPV ДК 021:2015 31520000-7 світильники та освітлювальна апаратура) як технічну, яка не впливає на права та обов’язки сторін договору поставки товару. Даний протокол розміщено 11.03.2020 водночас з протоколом про визначення переможця закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель через авторизований електронний майданчик (zakupki.prom.ua).
Номер вимоги: UA-2020-02-11-000600-b.b3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "КСМ КОРПОРАЦІЯ", Код ЄДРПОУ:39672513
Дата подання: 19 березня 2020 01:11
Незаконні дії Замовника
Згідно протоколу засідання уповноважених осіб КП «БГВУЖКГ» від 02.03.2020р, у зв’язку із неможливістю внесення змін до тендерної документації, прийнято рішення визначити помилку в проекті договору на закупівлю ЛЕД-світильників вуличного освітлення (код CPV ДК 021:2015 31520000-7 світильники та освітлювальна апаратура) як технічну, яка не впливає на права та обов’язки сторін договору поставки товару.
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, Замовник зобов’язаний відмінити закупівлю.
Незважаючи на Закон, Замовник проводить засідання уповноважених осіб та посилаючись на те, що після проведення аукціону у них не має можливості внести зміни в тендерну документацію , і після цього визнали помилку в проекті договору як технічну.
Вимагаємо Замовника надати відповідь, згідно яких підстав, порушили Закон і не відмінили закупівлю, а визнали переможцем учасника з найбільшою ціновою пропозицією , в якого аналогічні порушення в тендерній пропозиція, з іншими учасниками.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-11-000600-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КСМ КОРПОРАЦІЯ", Код ЄДРПОУ:39672513
Дата подання: 12 березня 2020 12:21
Порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Щодо рішення Замовника про визначення переможця
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 березня 2020 10:47
рішення від 16.03.2020 № 4935 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 17 березня 2020 10:46
рішення від 31.03.2020 № 6169.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2020 21:23
Коментар замовника щодо усунення порушення: відмінено торги на закупівлю ЛЕД-світильників зовнішнього (вуличного) освітлення (код ДК 021:2015 31520000-7 світильники та освітлювальна арматура) згідно рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №6169-р/пк-пз від 31.03.2020 та ухвали господарського суду міста Києва про закриття провадження у справі №910/7713/20 від 13.07.2020
Дата виконання рішення замовником: 24 липня 2020 14:05

Документи подані скаржником

12 березня 2020 12:21
Скарга.PDF
12 березня 2020 12:21
Платіжне доручення.PDF

Документи подані замовником

24 березня 2020 12:32
заперечення_амку.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-05-000027 ● 836b99cd5e3241bbb3d75534135844ff
  • Статус: вирішено ● Дата: 26 жовтня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 березня 2020 17:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

05.03.2020 № 37
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 05.03.2020 № 37

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2020-02-11-000600-b 11.02.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-16 15:42:48

Запит про надання пояснень

1. Чому в тендерній документації, а саме в проекті договору в розділі 5. Права та обов’язки Сторін, пункт 5.3. міститься інформація - «забезпечити безперервну роботу АЗС і наявність на ній достатньої кількості Товару для здійснення видачі Товару Постачальнику у відповідності із зазначеними номіналами та марками Товару, яка суперечить предмету закупівлі Замовника?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-03-19 08:13:35

Про технічну помилку в проекті договору

На запит Північного офісу Держаудитслужби від 16.03.2020 про надання пояснень повідомляємо наступне. 11.02.2020 Комунальним підприємством «Боярське головне виробниче управління житлово-комунального господарства» (надалі Замовник) оголошено закупівлю на придбання ЛЕД-світильників вуличного освітлення (код CPV ДК 021:2015 31520000-7 світильники та освітлювальна апаратура). 27.02.2020 відбувся електронний аукціон згідно зазначеної закупівлі з розкриттям тендерних пропозицій учасників. 02.03.2020 при більш детальному вивченні тендерної документації вказаної закупівлі було виявлено, що в проекті договору поставки товару допущена технічна помилка, а саме в п.5.3. зазначено, що Постачальник зобов’язаний забезпечити безперервну роботу АЗС і наявність на ній достатньої кількості Товару для здійснення видачі Товару Постачальнику у відповідності із зазначеними номіналами та марками Товару. Згідно ч.2 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закону) Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Оскільки по закупівлі 27.02.2020 відбувся електронний аукціон, 02.03.2020 Замовник уже не мав можливості внести зміни до тендерної документації. Водночас учасниками процедури закупівлі не оскаржувались положення тендерної документації відповідно до статті 18 Закону, в тому числі і проекту договору. Таким чином, на засіданні уповноважених осіб Замовника, оформленого протоколом від 02.03.2020, було прийнято рішення визначити помилку в проекті договору як технічну, яка не впливає на права та обов’язки сторін договору поставки товару. Даний протокол розміщено та завантажено з протоколом про визначення переможця закупівлі 11.03.2020 на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель через авторизований електронний майданчик (zakupki.prom.ua).

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-19 16:26:26

Запит про надання пояснень

Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ


НАКАЗ

19.03.2020 № 43
Київ


Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі


Відповідно до частини чотирнадцятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2020-02-11-000600-b.b2 в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-02-11-000600-b (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 11 лютого 2020 року), прийняте наказом Північного офісу Держаудитслужби від 05 березня 2020 року № 37 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-03-23 09:12:45

про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі

11.02.2020 ТОВ "КСМ КОРПОРАЦІЯ" подано скаргу UA-2020-02-11-000600-b.b2 про порушення законодавства в сфері публічних закупівель. Рішенням постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №4935-р/пк-пз від 16.03.2020 постановлено прийняти скаргу до розгляду. Відповідно до ч.14 ст.71 Закону України "Про публічні закупівлі" якщо органом оскарження прийнято до розгляду скаргу від суб’єкта оскарження у порядку, встановленому цим Законом, після прийняття рішення про початок моніторингу закупівлі чи після опублікування висновку, протягом наступного робочого дня з дня розміщення скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель керівник органу державного фінансового контролю або його заступник до моменту опублікування рішення органу оскарження зупиняє рішення органу державного фінансового контролю, а замовник до моменту опублікування рішення органу оскарження зупиняє виконання зобов’язань щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, щодо тих порушень, обставин, підстав, які стали предметом розгляду органом оскарження, з відповідним повідомленням в електронній системі закупівель. Згідно абз.2 ч.7 ст.18 Закону України ""Про публічні закупівлі" Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі. Таким чином, замовник очікує рішення органу оскарження стосовно закупівлі ЛЕД-світильників зовнішнього (вуличного) освітлення.

Надання інформації про усунення порушення замовником

згідно протоколу засідання уповноважених осіб КП "БГВУЖКГ" від 24.07.2020 відмінено торги на закупівлю ЛЕД-світильників зовнішнього (вуличного) освітлення (код ДК 021:2015 31520000-7 світильники та освітлювальна арматура)

2020-07-24 14:26:49


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимоги абз. 2 ч. 1 ст. 32 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимоги абз. 2 ч. 1 ст. 32 Закону.) • усунуто

торги відмінено

2020-10-26 16:07:05

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2020 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Сола - Р" 1 374 600,00
UAH з ПДВ
1 117 596,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МД ГРУПП" 1 994 820,00
UAH з ПДВ
1 117 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНТ-ІНЖИНІРІНГ" 1 793 520,00
UAH з ПДВ
1 173 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КСМ КОРПОРАЦІЯ" 1 581 896,40
UAH з ПДВ
1 543 399,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СІД-АВТОМАТИКА" 1 999 800,00
UAH з ПДВ
1 999 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 лютого 2020 16:45
Електронний підпис
28 лютого 2020 16:45
Електронний підпис
26 лютого 2020 10:41
Електронний підпис
26 лютого 2020 10:23
Електронний підпис
26 лютого 2020 10:19
Розрахунок 60 Вт.pdf
26 лютого 2020 10:18
Розрахунок 120 Вт.pdf
26 лютого 2020 10:18
Розрахунок 40 Вт.pdf
26 лютого 2020 10:18
Технічні умови.pdf
26 лютого 2020 10:18
Статут Сола - Р.pdf
26 лютого 2020 10:18
Копія ВИТЯГУ З ЄДР.pdf
26 лютого 2020 10:18
Копія виписки з ЄДР.pdf
26 лютого 2020 10:18
Атестат акредитація.pdf

Публічні документи

26 лютого 2020 08:15
Електронний підпис
26 лютого 2020 08:05
статут.pdf
26 лютого 2020 08:05
Протокол.pdf
26 лютого 2020 08:05
Виписка.pdf
26 лютого 2020 08:05
Витяг пдв.pdf
26 лютого 2020 08:05
Наказ директора.pdf
26 лютого 2020 08:05
Проект договора.pdf
26 лютого 2020 08:05
Договір 488.pdf
26 лютого 2020 08:05
Договір 489.pdf
26 лютого 2020 08:05
Договір 487.pdf
26 лютого 2020 08:05
відсутність підстав.pdf
26 лютого 2020 08:05
Лист гарантія.pdf
26 лютого 2020 08:05
Відгук.pdf
26 лютого 2020 08:05
Лист захисту довкілля.pdf
26 лютого 2020 08:05
Лист підтвердження.pdf
26 лютого 2020 08:05
Довідка-конкуренція.pdf
26 лютого 2020 08:05
Довідка-поставки.pdf
26 лютого 2020 08:05
Лист роз'яснення.pdf
26 лютого 2020 08:05
Довідка- погодження.pdf
26 лютого 2020 08:05
Довідка підтвердження.pdf
26 лютого 2020 08:05
Лист тех-вимоги.pdf
26 лютого 2020 08:05
тендерна пропозиція_MD .pdf

Публічні документи

26 лютого 2020 10:40
Договір метролог..PDF
26 лютого 2020 10:40
Договір Дівія.PDF
26 лютого 2020 10:40
ВН Метролог..pdf
26 лютого 2020 10:40
ВН Дівія.PDF
26 лютого 2020 10:40
Відгук Метролог..PDF
26 лютого 2020 10:40
Відгук Дівія.pdf
26 лютого 2020 10:39
Тендерна пропозиція.PDF
26 лютого 2020 10:39
Статут.pdf
26 лютого 2020 10:39
Рішення.PDF
26 лютого 2020 10:39
Протокол.PDF
26 лютого 2020 10:39
Право підпису.pdf
26 лютого 2020 10:39
ндс_грант_інж.PDF
26 лютого 2020 10:39
Договір Додаток 4.PDF
26 лютого 2020 10:39
Довідки.pdf
26 лютого 2020 10:39
Витяг.pdf
26 лютого 2020 10:39
ALP_ROAD__60_840_135x45.ies
26 лютого 2020 10:39
ALP_ROAD__40_840_135x45.ies
26 лютого 2020 10:39
ALP_ROAD__120_840_135x45.ies
26 лютого 2020 10:39
Сертифікат.pdf
26 лютого 2020 10:39
Паспорт і керівництво.PDF

Публічні документи

26 лютого 2020 10:59
Сертифікат дилера.PDF
26 лютого 2020 10:59
img029.pdf
26 лютого 2020 09:36
Сертифікат дистриб..pdf
26 лютого 2020 09:36
Паспорт OPPLE.pdf
26 лютого 2020 09:36
OPPLE деклар..PDF
26 лютого 2020 09:36
Довідка сертифікація.PDF
26 лютого 2020 09:36
Тендерна пропозиція.PDF
26 лютого 2020 09:36
Лист гарантія санкції.PDF
26 лютого 2020 09:36
Додаток 4.PDF
26 лютого 2020 09:36
Додаток 3.PDF
26 лютого 2020 09:36
Довіренність.PDF
26 лютого 2020 09:36
Довідка ст17.PDF
26 лютого 2020 09:36
Довідка працівники.PDF
26 лютого 2020 09:36
Довідка зразок.PDF
26 лютого 2020 09:36
Довідка довкілля.PDF
26 лютого 2020 09:36
ВидатковаРембуд.pdf
26 лютого 2020 09:36
ВидатковаЛан.pdf
26 лютого 2020 09:36
Статут нова редакція.PDF
26 лютого 2020 09:36
Протокол2.PDF
26 лютого 2020 09:36
Протокол1.PDF
26 лютого 2020 09:36
ПРОТОКОЛ №4.PDF
26 лютого 2020 09:36
Наказ на директора.PDF
26 лютого 2020 09:36
Витяг платника ПДВ.PDF
26 лютого 2020 09:36
Виписка ЕДРПОУ 1-2.pdf

Публічні документи

12 березня 2020 10:30
МВС Білоус.PDF
12 березня 2020 10:30
Довідка ДФС.rar
12 березня 2020 10:29
Довідка НАЗК СІД.zip
12 березня 2020 10:29
Довідка НАЗК Білоус.zip
12 березня 2020 10:29
Довідка Корупція.pdf
26 лютого 2020 10:42
2.1.4 Декл SCAN2280.PDF
26 лютого 2020 10:30
2.1.3 Декл SCAN2279.PDF
25 лютого 2020 21:14
Розрахунок STR120W_full.PDF
25 лютого 2020 15:58
IES файли світильників.rar
25 лютого 2020 15:58
Розрахунок STR60W_full0001.PDF
25 лютого 2020 15:58
Розрахунок STR60W_full.PDF
25 лютого 2020 15:58
Розрахунок STR40W_full.PDF
25 лютого 2020 15:58
3.1.тендерна пропозиція.PDF
25 лютого 2020 15:58
2.8 Довідка-поставка.PDF
25 лютого 2020 15:58
2.7. лист-екологія.PDF
25 лютого 2020 15:58
2.6 листи підтвердження.PDF
25 лютого 2020 15:58
2.5 довідка - зразок.PDF
25 лютого 2020 15:58
2.3.3 Протокол 200212-03-STR-120W.pdf
25 лютого 2020 15:58
2.3.2 Протокол 200212-02-STR-60W.pdf
25 лютого 2020 15:58
2.3.1 Протокол 200212-01-STR-40W.pdf
25 лютого 2020 15:58
2.1.4 Декл SCAN2280.PDF
25 лютого 2020 15:57
2.1.3 Декл SCAN2279.PDF
25 лютого 2020 15:57
2.1.2 Серт SCAN2278.PDF
25 лютого 2020 15:57
2.1.1 Серт SCAN2277.PDF
25 лютого 2020 15:57
2.0.Тех вимоги.PDF
25 лютого 2020 15:57
1.4.7.2. проект договору.PDF
25 лютого 2020 15:57
1.4.6.1. лист гарантія.PDF
25 лютого 2020 15:57
1.4.5 Витяг ПДВ.PDF
25 лютого 2020 15:57
1.4.1.5 Витяг.PDF
25 лютого 2020 15:57
1.4.1.3 статут.PDF
25 лютого 2020 15:57
1.4.1.1. копія прот зборів.PDF
25 лютого 2020 15:57
1.1.3.4 Відгук МВФ.PDF
25 лютого 2020 15:57
1.1.3.3 Договір МВФ.pdf
25 лютого 2020 15:57
1.1.3.2 Відгук Клімат.PDF
25 лютого 2020 15:57
1.1.3.1 Договір Клімат.pdf
25 лютого 2020 15:57
1.1.1. мат техн база.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Сола - Р"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МД ГРУПП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНТ-ІНЖИНІРІНГ"

ТОВ "КСМ КОРПОРАЦІЯ"

ТОВ "СІД-АВТОМАТИКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Сола - Р"
#42927864
Відхилено 1 117 596,00
UAH з ПДВ
03 березня 2020 16:23
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МД ГРУПП"
#37447811
Відхилено 1 117 600,00
UAH з ПДВ
05 березня 2020 15:13
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНТ-ІНЖИНІРІНГ"
#42340748
Відхилено 1 173 900,00
UAH з ПДВ
05 березня 2020 16:40
ТОВ "КСМ КОРПОРАЦІЯ"
#39672513
Відхилено 1 543 399,99
UAH з ПДВ
10 березня 2020 15:46
ТОВ "СІД-АВТОМАТИКА"
#37002951
Переможець 1 999 800,00
UAH з ПДВ
11 березня 2020 13:41

Документи

03 березня 2020 16:23
Електронний підпис
03 березня 2020 16:21
IMG_0001.jpg
03 березня 2020 16:21
IMG_0002.jpg

Документи

05 березня 2020 15:13
Електронний підпис
05 березня 2020 15:09
IMG_0001.jpg
05 березня 2020 15:09
IMG_0002.jpg
03 березня 2020 16:24
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

05 березня 2020 16:40
Електронний підпис
05 березня 2020 16:37
IMG_0001.jpg
05 березня 2020 16:37
IMG_0002.jpg
05 березня 2020 15:14
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

10 березня 2020 15:46
Електронний підпис
10 березня 2020 15:40
IMG_0001.jpg
10 березня 2020 15:40
IMG_0002.jpg
05 березня 2020 16:40
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2020 13:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СІД-АВТОМАТИКА"
#37002951
1 999 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 24 липня 2020 14:56
Коментар щодо відміни: відміна торгів згідно рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №6169-р/пк-пз від 31.03.2020 та ухвали господарського суду міста Києва про закриття провадження у справі №910/7713/20 від 13.07.2020
Документи:
24 липня 2020 14:56
Електронний підпис
24 липня 2020 14:55
протокол_світильники_відміна.pdf