Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання (Багатофункціональні пристрої)
Очікувана вартість
46 000,00 UAH
UA-2020-02-11-000518-c 45ad778ef1a64b5392e251d3d87989a3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Підмурна Наталія Анатоліївна

+380567428170 19092648@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОЦІАЛЬНО-АНАЛІТИЧНИЙ ЦЕНТР СПРИЯННЯ РОЗВИТКУ МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 19092648
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 75
Контактна особа: Підмурна Наталія Анатоліївна
+380567428170
19092648@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2020 12:33
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 лютого 2020 17:00
Очікувана вартість: 46 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 230,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Багатофункціональні пристрої
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Багатофункціональні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, за адресами Замовника (повідомляються Замовником в день підписання договору)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником отриманого Товару в гривнях на підставі видаткової накладної на розрахунковий рахунок Постачальника, в межах надходження бюджетних асигнувань на дані видатки на рахунок Замовника, а також відповідно до норм чинного законодавства України щодо оплати бюджетних видатків Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 лютого 2020 13:07
Дата відповіді: 12 лютого 2020 13:21
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Приміткою *, що міститься у Додатку 2 до документації про закупівлю передбачено подання для участі у торгах еквівалентів з аналогічними або кращими технічними характеристиками, передбаченими виробником.
Відповідно до примітки* додатку 4 до документації про закупівлю найменування предмету закупівлі, що пропонується учасником, повинно містити посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, конструкцію або тип предмета закупівлі (без застосування слів аналог або еквівалент товару).
Відповідно до розділу 9 документації про закупівлю оцінка пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв та методики оцінки, зазначених Замовником у документації закупівель та шляхом застосування електронного реверсивного аукціону (далі – аукціон або редукціон).
Визначення найбільш економічно вигідної пропозиції здійснюється на основі єдиного критерію «Ціна».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 лютого 2020 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" 43 680,00
UAH з ПДВ
43 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 лютого 2020 14:11
Електронний підпис
19 лютого 2020 14:10
налоговая.pdf
19 лютого 2020 14:10
корупція.pdf
17 лютого 2020 10:00
Електронний підпис
17 лютого 2020 09:59
Штатний розпис.pdf
17 лютого 2020 09:59
фин.результаты 2018г.pdf
17 лютого 2020 09:58
Свідотство ПДВ.pdf
17 лютого 2020 09:58
Проект договору БФП.pdf
17 лютого 2020 09:58
проект договора.pdf
17 лютого 2020 09:58
порівняльна таблиця.pdf
17 лютого 2020 09:58
паспорт+инн.pdf
17 лютого 2020 09:58
Отзыв Гум политика 2017.pdf
17 лютого 2020 09:58
окпо.pdf
17 лютого 2020 09:58
Згоди працівників.pdf
17 лютого 2020 09:58
Витяг від 22.01.2020.pdf
17 лютого 2020 09:58
антикор уповноважений.jpg
17 лютого 2020 09:58
антикор программа.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"
#25021641
Переможець 43 680,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2020 09:36
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" #25021641

№ рішення у справі

54/16-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 лютого 2020 09:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"
#25021641
43 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 11:02
Договір БФП.pdf укладений
25 лютого 2020 10:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 43 680,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 280,00 UAH)