Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Системні блоки комп’ютерів; Державний бюджет України
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2020-02-11-000516-c ● 76238513977840ec99cd66b45e052e51
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Житомирський обласний лабораторний центр міністерства охорони здоров'я України " |
Код ЄДРПОУ: | 38499986 |
Вебсайт: | http://zt-oblses.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 10002, Україна , Житомирська обл., Житомир, Велика Бердичівська 64 |
Контактна особа: |
Остапенко Оксана Ростиславівна +380967058020 olc-zhitomir@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2020 12:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2020 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 лютого 2020 23:59 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2020 15:25 |
Очікувана вартість: | 120 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 шт
Системні блоки комп’ютерів; Державний бюджет України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10002, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 7 (семи) банківських днів з дати фактичного отримання товару шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника на підставі платіжного доручення на здійснення платежу до органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 лютого 2020 12:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 лютого 2020 12:32 |
Dodatok 2-Cinova propozic.doc | |
11 лютого 2020 12:32 |
Dodatok 1-Proekt dogov Komputeri.doc | |
11 лютого 2020 12:32 |
Tex zavdan-Komputeri.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 лютого 2020 13:07
Дата відповіді: 12 лютого 2020 15:48
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Від даної закупівлі ДУ «Житомирський обласний лабораторний центр МОЗ України» для виконання своїх виробничих завдань потребує товар саме з тими повними технічними вимогами, характеристиками і комплектацією,торговою маркою, що прописані в оголошенні та документації торгів, аналоги не допускаються (про що вказано у п.3.3 документації закупівлі).
Відповідно до абзацу 4 частини першої статі 2 закону України «Про публічні закупівлі» під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Закупівлі таких вартісних меж регулюються наказом ДП «Прозорро» № 10 від 19.03.2019р. "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Відповідно до положень вказаної Інструкції:
1) учасник – фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі, оголошеній замовником згідно з Інструкцією. Тому до участі в закупівлі допускаються всі учасники, які відповідають та можуть виконати усі вимоги, прописані в оголошенні та документації до закупівлі, не залежно від форми власності та системи оподаткування;
2) електронною системою закупівель автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/ приведеної ціни. Таким чином, на етапі розгляду пропозицій учасників визначальною буде ціна (остаточна).
Відповідно до абзацу 4 частини першої статі 2 закону України «Про публічні закупівлі» під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Закупівлі таких вартісних меж регулюються наказом ДП «Прозорро» № 10 від 19.03.2019р. "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Відповідно до положень вказаної Інструкції:
1) учасник – фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі, оголошеній замовником згідно з Інструкцією. Тому до участі в закупівлі допускаються всі учасники, які відповідають та можуть виконати усі вимоги, прописані в оголошенні та документації до закупівлі, не залежно від форми власності та системи оподаткування;
2) електронною системою закупівель автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/ приведеної ціни. Таким чином, на етапі розгляду пропозицій учасників визначальною буде ціна (остаточна).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 лютого 2020 16:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ГНЄДОЙ АНДРІЙ ІГОРОВИЧ" |
98 364,00
UAH з ПДВ
|
98 364,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
102 888,00
UAH з ПДВ
|
101 088,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЗІНЧЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА" |
103 987,00
UAH з ПДВ
|
101 399,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа - підприємець Наборщиков Василь Рудольфович |
105 988,92
UAH з ПДВ
|
101 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
107 496,00
UAH з ПДВ
|
102 287,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
107 253,36
UAH з ПДВ
|
104 999,76
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" |
108 096,00
UAH з ПДВ
|
105 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ГНЄДОЙ АНДРІЙ ІГОРОВИЧ" #3358711471 |
Переможець |
98 364,00
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2020 13:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір про закупівлю товарів | укладений |
04 березня 2020 10:03
|