Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Основні неорганічні хімічні речовини (Гіпохлорит натрію марки А)
Basic inorganic chemicals (Sodium hypochlorite of «A» brand)
Очікувана вартість
6 913 500,00 UAH
UA-2020-02-11-000394-c f771487c9db64930a06f8d7acf25fcd9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козуб Олена Леонідівна

+380504258868 elena_kozub85@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП „Броваритепловодоенергія"
Код ЄДРПОУ: 13711949
Вебсайт: http://brovteplo.com.ua
Місцезнаходження: 07400, Україна , Київська область обл., Бровари, Україна, м.Бровари, Київська область, вул. Грушевського, буд.За.
Контактна особа: Козуб Олена Леонідівна
+380504258868
elena_kozub85@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Utility companie Brovary City Council of Kiev region "Brovaryteplovodoenerhiya"
National ID: 13711949
Contact point: Kozub Olena
+380504258868
elena_kozub85@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 11 лютого 2020 11:39
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2020 09:00
Початок аукціону: 21 квітня 2020 13:55
Очікувана вартість: 6 913 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 567,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 11 лютого 2020 11:39
Enquiries until: 31 березня 2020 09:00
Complaints submission until: до 06 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 квітня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 6 913 500 UAH including VAT
Minimal lowering step: 34 568 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
419 т
Гіпохлорит натрію марки А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07400, Україна, Київська область, Бровари, Металургів 52
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

Sodium hypochlorite of «A» brand
CPV: 24310000-0
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 квітня 2020 09:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 09:08
тд гіпохлорит нова редакція.pdf
02 квітня 2020 09:08
перелік змін гіпохлорит.pdf
11 лютого 2020 11:36
тендерна документація гіпохлорид.pdf
11 лютого 2020 11:36
ТД Гіпохлорит2.docx
02 квітня 2020 09:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 09:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 14:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 11:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 11:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 09:08
тд гіпохлорит нова редакція.pdf
02 квітня 2020 09:08
перелік змін гіпохлорит.pdf
11 лютого 2020 11:36
тендерна документація гіпохлорид.pdf
11 лютого 2020 11:36
ТД Гіпохлорит2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

працівники
Дата подання: 18 лютого 2020 16:45
Дата відповіді: 21 лютого 2020 08:50
вимога на підтвердження наявності в Учасника уповноваженого з питань безпеки перевезення небезпечних вантажів (наказ про призначення, свідоцтво (сертифікат) уповноваженого). Враховуючи що дана особа не працює в штаті Учасника, а є залученою на період поставок Учасник не може надати наказ про призначення. Прошу внести зміни з можливостю вибору вказаних документів
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до вимог тендерної документації, уповноважена особа з питань безпеки перевезення небезпечних вантажів повинна бути штатним працівником Учасника, саме тому і вказано умову про надання наказу про призначення.
поставка
Дата подання: 18 лютого 2020 16:48
Дата відповіді: 21 лютого 2020 08:51
В ТД існує два визначення щодо поставки 1) в договорі: Строк поставки Товару: протягом дії договору заявленими партіями до 7 (сім) календарних днів з моменту отримання Постачальником письмового замовлення Покупця (факсом) або на електронну адресу та 2) Додаток 3 4. Учасник повинен поставити Замовнику товар, якість якого відповідає затвердженим стандартам України та вимогам Замовника, викладеним в тендерної документації . В разі поставки товару неналежної якості термін заміни товару Учасником становить не більше 5 днів з моменту отримання повідомлення від Замовника. В складі тендерної пропозиції подається відповідний гарантійний лист про те, протягом якого терміну Учасник забезпечуватиме контроль якості товару, що постачається та своєчасну заміну неякісного товару. Яка вимога є вірною?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Все вірно, у п. 5.4. Договору «Строк поставки Товару: протягом дії договору заявленими партіями до 7 (сім) календарних днів з моменту отримання Постачальником письмового замовлення Покупця (факсом) або на електронну адресу (вказати адресу)» мається на увазі поточна поставка товару, належної якості.
В п. 4 додатку 3 мова йде про заміну товару неналежної якості.
наявність водіїв
Дата подання: 18 лютого 2020 17:31
Дата відповіді: 21 лютого 2020 08:51
У складі тендерної пропозиції, учаснику необхідно надати "Свідоцтво ДОПНВ про підготовку водіїв, що перевозять небезпечні вантажі та підтвердження проходження підготовки з правил охорони праці на автомобільному транспорті НПАОП 0.00-1.62-12". Виникає питання, навіщо Замовнику вказаний документ, якщо вже й так є багато підтвердження щодо автотранспорту з різних сторін, Замовник навмисно прописує дискримінаційні умови по відношенню до нових потенційних учасників, які мають можливість та можуть виконати поставки товари. Але, враховуючи, якщо у разі надання договору оренди на ТЗ, Учаснику не відомо та він не може знати, який саме водій буде здійснювати перевезення, а давати документи "аби було" бо так вигідно вже завідомо відомому замовнику переможцю, який сам й попросив прописати дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, на сьогоднішній день перевезення небезпечних вантажів територією України здійснюються відповідно до вимог Законів України «Про перевезення небезпечних вантажів» від 6 квітня 2000 р. № 1644-ІІІ, «Про приєднання України до Європейської угоди про Міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів (ДОПНВ)» від 2 березня 2000 р. № 1511-ІІІ та Правил дорожнього перевезення небезпечних вантажів, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 4 вересня 2018 р. № 656, відповідно до якого наявність Свідоцтва ДОПНВ про підготовку водіїв, що перевозять небезпечні вантажі та підтвердження проходження підготовки з правил охорони праці на автомобільному транспорті НПАОП 0.00-1.62-12 є обов’язковою вимогою.
До умов тендерної документації
Дата подання: 02 березня 2020 09:49
Дата відповіді: 03 березня 2020 11:08
Вимогами тендерної документації визначено, що у складі тендерної пропозиції наступними документами – довідка, що запропонований гіпохлорит внесений до Державного реєстру дезінфекційних засобів (згідно з Постановою КМУ від 03.07.2006 №908, Постановою КМУ від 14.03.2018 №178 та Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 06.11.2006р. №736, рішення АМКУ №1506-р/пк-пз від 24.01.2020р.). Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, оскільки Учасник може запропонувати гіпохлорит натрію іноземного виробництва, який має висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та сертифікат державної реєстрації/санітарний дозвіл на використання даного продукту у дезінфекції виданий Міністерством охорони здоров’я країни виробника. Просимо видалити дискримінаційну умову, яка штучно обмежує коло потенційних учасників закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Законом України "Про питну воду, питне водопостачання і водовідведення" є визначення: "Питна вода - вода, призначена для споживання людиною (водопровідна, фасована, з бюветів, пунктів розливу, шахтних колодязів та каптажів джерел), для використання споживачами для задоволення фізіологічних, санітарногігієнічних, побутових та господарських потреб, а також для виробництва продукції, що потребує її використання, склад якої за органолептичними, мікробіологічними, паразитологічними, хімічними, фізичними та радіаційними показниками відповідає гігієнічним вимогам".
Отже, предмет закупівлі,а саме - гіпохлорит натрію марки А, необхідний для знезараження води і тільки в подальшому перетворення (підготовки) її на питну.
Згідно зі статтею 7 вищезазначеного Закону держава гарантує захист прав споживачів у сфері питного водопостачання шляхом зобов’язання підприємств питного водопостачання здійснювати заходи щодо забезпечення нормативів питного водопостачання та додержання державних стандартів у сфері питного водопостачання.
Статтею 42 визначаються державні органи виконавчої влади, відповідальні за здійснення контролю за водою, призначеною для задоволення питних та господарськопобутових потреб на всіх стадіях її виробництва та доведення до споживачів. Державою також встановлена відповідальність за постачання питної води, яка невідповідає державним стандартам або яка внаслідок порушення вимог, стандартів, норм і правил є небезпечною для життя і здоров’я людей.
Частиною першою статті 18 Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" виробничий контроль за якістю питної води на усіх стадіях водопідготовки та у розподільчих мережах покладений на підприємства водопостачання. Оскільки уся відповідальність за якість і відповідність санітарно-гігієнічним нормам води, що після обробки і підготовки подається населенню в якості питної, покладена на водопостачальні підприємства, то саме наше підприємство має визначити, які дезінфікуючі засоби потрібно придбати для дотримання державних стандартів якості питної води та якими документами підтвердити їх якість і відповідність тим самим державним стандартам.
Повідомляємо, що дезінфікуючий засіб (в даному випадку гіпохлорит натрію) - це речовина, що застосовується для проведення дезінфекційних заходів, тобто для знищення у середовищі життєдіяльності людини збудників інфекційних хвороб. Тому засоби, які призначені для дезінфекції води (крім питної), промислових і побутових стоків, підлягають державній реєстрації. Згідно з Постановою КМУ від 03.07.2006 №908, Постановою КМУ від 14.03.2018 № 178 та Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 06.11.2006 № 739 такі засоби повинні бути належним чином випробувані та внесені до офіційного державного реєстру. Функція ведення реєстру на сьогодні покладена на Міністерство охорони здоров’я України. Дезінфікуючий засіб є зареєстрованим після того, як його опубліковано в Державному реєстрі дезінфекційних засобів.
При поданні документів до МОЗ законодавством не передбачено жодних обмежень щодо виробника товару. Тому Ви маєте право подати заяву та документи, вказані в п.5 Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів для внесення пропонованого Вами гіпохлориту натрію до Державного реєстру дезінфекційних засобів України.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-11-000394-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЕКСТРАГРУП", Код ЄДРПОУ:42660817
Дата подання: 06 березня 2020 22:54
на умови тендерної документації
щодо зобов'язання Замовника виключити з Додатку 3 тендерної докуметації вимогу про надання Учасником довідки, що запропонований гіпохлорит внесений до Державного реєстру дезінфекційних засобів
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 березня 2020 20:44
рішення від 12.03.2020 № 4729 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 12 березня 2020 20:44
рішення від 26.03.2020 № 5823 .pdf
Дата публікації: 31 березня 2020 21:20
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконано
Дата виконання рішення замовником: 02 квітня 2020 09:17

Документи подані скаржником

06 березня 2020 22:54
платіжне доручення.pdf
06 березня 2020 22:54
Реєстр деззасоби 2018.pdf
06 березня 2020 22:54
Реєстр на деззасоби 2019.pdf
06 березня 2020 22:54
скарга Бровари.pdf

Документи подані замовником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 квітня 2020
UA-2020-02-11-000394-cf771487c9db64930a06f8d7acf25fcd9
Найменування: КП „Броваритепловодоенергія"
Код ЄДРПОУ: 13711949
Місцезнаходження: 07400, Україна, Київська область обл., Бровари, Україна, м.Бровари, Київська область, вул. Грушевського, буд.За.
Учасник Документи Рішення
ТОВ "НПП Лаваль" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Марілайф" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЕКСТРАГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

29 квітня 2020 10:45
Електронний підпис
29 квітня 2020 10:43
банківська гарантія.zip
24 квітня 2020 18:52
Електронний підпис
24 квітня 2020 18:50
Цінова.pdf
24 квітня 2020 18:50
Копія рішення.pdf
24 квітня 2020 18:50
Копія наказу.pdf
24 квітня 2020 18:50
public_doc.p7s
24 квітня 2020 18:50
public_doc (1).pdf
24 квітня 2020 18:50
Dovidka_20091762770800273637.pdf.p7s
24 квітня 2020 18:50
Dovidka_20091762770800273637.pdf
12 березня 2020 08:34
Електронний підпис
12 березня 2020 08:34
Електронний підпис
11 березня 2020 20:57
2.1 - Цінова з ціною.pdf
11 березня 2020 20:57
46. Свідоцтво ПДВ_копія.pdf
11 березня 2020 20:57
40. ТУ Азот НОВЫЙ.pdf
11 березня 2020 20:57
36. Копія опис.pdf
11 березня 2020 20:57
32. ДПНВО уповноважений.pdf
11 березня 2020 20:57
2 - Цінова без ціни.pdf

Документи

Публічні документи

09 квітня 2020 13:31
Електронний підпис
09 квітня 2020 12:55
Додаток 7.pdf
12 березня 2020 12:30
Електронний підпис
12 березня 2020 12:29
Додаток3.pdf
12 березня 2020 12:29
Додаток2.pdf
12 березня 2020 12:29
Додаток 7.pdf
12 березня 2020 12:29
Додаток 6.pdf
12 березня 2020 12:29
протокол 20.02.2020.PDF
12 березня 2020 12:29
Додаток 5 цнова.pdf
12 березня 2020 12:29
Додаток 4.pdf
12 березня 2020 12:29
Додаток 1.pdf
12 березня 2020 12:29
Статут АХПС.PDF
12 березня 2020 12:29
Дозвіл на ВРПН (2).PDF
12 березня 2020 12:29
договір перевізник (1).PDF
12 березня 2020 12:29
Садко 2019 (1).PDF
12 березня 2020 12:29
ОПИС.pdf
12 березня 2020 12:29
Лист відгук Садко.pdf

Документи

Публічні документи

09 квітня 2020 16:13
Електронний підпис
09 квітня 2020 16:13
Електронний підпис
09 квітня 2020 16:11
кваліфікація.pdf
09 квітня 2020 16:11
реєстр матеріалів.pdf
09 квітня 2020 16:11
проект договору.pdf
09 квітня 2020 16:11
тендерна з ціною.pdf
09 квітня 2020 16:11
стаття 17.pdf
09 квітня 2020 16:11
інше.pdf
09 квітня 2020 16:11
технічні.pdf

Документи

Публічні документи

09 квітня 2020 23:31
Електронний підпис
09 квітня 2020 23:31
Електронний підпис
09 квітня 2020 23:31
Тендерна пропозиція.pdf
09 квітня 2020 23:31
Стаття 17.pdf
09 квітня 2020 23:31
Реєстр документів.pdf
09 квітня 2020 23:31
Проект договору.pdf
09 квітня 2020 23:31
Інша інформація.pdf
09 квітня 2020 23:31
Додаток 3.pdf
09 квітня 2020 23:31
Додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НПП Лаваль"

ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ

ТОВ "Марілайф"

ТОВ "ЕКСТРАГРУП"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 14:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НПП Лаваль" 4 625 760,00
UAH з ПДВ
4 189 990,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф" 6 703 832,40
UAH з ПДВ
4 190 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКСТРАГРУП" 5 028 000,00
UAH з ПДВ
4 357 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 квітня 2020 10:45
Електронний підпис
29 квітня 2020 10:43
банківська гарантія.zip
24 квітня 2020 18:52
Електронний підпис
24 квітня 2020 18:50
Цінова.pdf
24 квітня 2020 18:50
Копія рішення.pdf
24 квітня 2020 18:50
Копія наказу.pdf
24 квітня 2020 18:50
public_doc.p7s
24 квітня 2020 18:50
public_doc (1).pdf
24 квітня 2020 18:50
Dovidka_20091762770800273637.pdf.p7s
24 квітня 2020 18:50
Dovidka_20091762770800273637.pdf
12 березня 2020 08:34
Електронний підпис
12 березня 2020 08:34
Електронний підпис
11 березня 2020 20:57
2.1 - Цінова з ціною.pdf
11 березня 2020 20:57
46. Свідоцтво ПДВ_копія.pdf
11 березня 2020 20:57
40. ТУ Азот НОВЫЙ.pdf
11 березня 2020 20:57
36. Копія опис.pdf
11 березня 2020 20:57
32. ДПНВО уповноважений.pdf
11 березня 2020 20:57
2 - Цінова без ціни.pdf

Публічні документи

09 квітня 2020 16:13
Електронний підпис
09 квітня 2020 16:13
Електронний підпис
09 квітня 2020 16:11
кваліфікація.pdf
09 квітня 2020 16:11
реєстр матеріалів.pdf
09 квітня 2020 16:11
проект договору.pdf
09 квітня 2020 16:11
тендерна з ціною.pdf
09 квітня 2020 16:11
стаття 17.pdf
09 квітня 2020 16:11
інше.pdf
09 квітня 2020 16:11
технічні.pdf

Публічні документи

09 квітня 2020 23:31
Електронний підпис
09 квітня 2020 23:31
Електронний підпис
09 квітня 2020 23:31
Тендерна пропозиція.pdf
09 квітня 2020 23:31
Стаття 17.pdf
09 квітня 2020 23:31
Реєстр документів.pdf
09 квітня 2020 23:31
Проект договору.pdf
09 квітня 2020 23:31
Інша інформація.pdf
09 квітня 2020 23:31
Додаток 3.pdf
09 квітня 2020 23:31
Додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НПП Лаваль"

ТОВ "Марілайф"

ТОВ "ЕКСТРАГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НПП Лаваль"
#36839655
Переможець 4 189 990,00
UAH з ПДВ
22 квітня 2020 16:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 квітня 2020 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НПП Лаваль"
#36839655
4 189 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 березня 2021 15:19
Електронний підпис укладений
08 травня 2020 11:48
190-20.pdf укладений
08 травня 2020 11:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 травня 2020 — 22 березня 2021
Сума оплати за договором: 4 189 990,00
UAH (в тому числі ПДВ 698 331,67 UAH)