Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Машини для обробки даних (апаратна частина) код за ДК 021:2015 : 30210000-4»(Персональні комп’ютери )
Очікувана вартість
135 000,00 UAH
UA-2020-02-11-000340-b bac6f514a6c74834a0c5a2eb7464fd86
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сурнова Тетяна Володимирівна

+380627832401 profkom_kml@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КУРАХІВСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 05493094
Місцезнаходження: 85612, Україна , Донецька обл., Місто, Донецька область Мар'їнський район м.Курахове,вул.Мечнікова,14
Контактна особа: Сурнова Тетяна Володимирівна
+380627832401
profkom_kml@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2020 09:30
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2020 09:35
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 лютого 2020 09:35
Початок аукціону: 19 лютого 2020 12:48
Очікувана вартість: 135 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 675,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Персональні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85612, Україна, Донецька область, м.Курахове, Донецька обл.Мар'їнський район,вул.Мечникова,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 лютого 2020 09:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 09:31
ОГОЛОШЕННЯ ПК.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 11 лютого 2020 19:11
Дата відповіді: 12 лютого 2020 12:19
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В нашому оголошенні до торгів, в Додатку 1 до оголошення: «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Технічні вимоги до персонального комп’ютера», ніде не має посилання на патент, або бренд, або назву та найменування обладнання. Є лише технічні вимоги до обладнання. Також в п2. Додатку №1 чітко вказано, що «Товар, запропонований Учасником, повинен відповідати технічним характеристикам, встановленим в технічних вимогах, викладеним у даному додатку до тендерної документації. Підтвердження відповідності технічним характеристикам запропонованого Учасником товару, викладеним у даному додатку до тендерної документації, надається Учасником у пропозиції у формі пояснювальної записки з детальним описом запропонованого учасником товару, що закуповується». Тому до розгляду будуть прийматися пропозиції Учасників, де запропоновано обладнання з характеристика не гірше, ніж в технічних вимогах Замовника. Також зауважуємо, що Учасник повинен надати пояснювальну записку з детальним описом запропонованого учасником товару, що закуповується.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 лютого 2020 09:47
Дата відповіді: 12 лютого 2020 12:20
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Інформація щодо технічних вимог до предмету закупівлі викладена у Оголошенні про закупівлю( Додаток № 1 – Технічні (якісні) вимоги до товару).
Учасник повинен чітко вказувати запропоновану модель обладнання ,для того, щоб замовник міг перевірити відповідність запропонованого товару технічним вимогам.
До участі у закупівлі допускаються ФОП-неплатники ПДВ, до уваги береться остаточна (кінцева) ціна товару.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2020 13:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович 99 636,60
UAH з ПДВ
99 636,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" 133 350,00
UAH з ПДВ
133 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 лютого 2020 12:51
Електронний підпис
14 лютого 2020 15:18
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович

ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович
#3351310259
Відхилено 99 636,60
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 10:34
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"
#41206217
Переможець 133 350,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 11:20

Документи

25 лютого 2020 10:34
Електронний підпис
25 лютого 2020 10:31
Протокол

Документи

25 лютого 2020 11:19
Електронний підпис
25 лютого 2020 11:11
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2020 11:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"
#41206217
133 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 лютого 2020 11:19
Електронний підпис
25 лютого 2020 11:11
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 20:15
Електронний підпис укладений
16 березня 2020 14:41
Договір укладений
16 березня 2020 14:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 березня 2020 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 133 350,00
UAH (в тому числі ПДВ 22 225,00 UAH)