Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (МІС: неттоп у зборі)
Очікувана вартість
210 000,00 UAH
UA-2020-02-11-000338-b ● 5cc4040c10ee4e289029e34ece091af9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Маріупольська міська лікарня №9 - медико-санітарна частина працівників департаменту морського флоту" |
Код ЄДРПОУ: | 05480826 |
Місцезнаходження: | 87510, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Гагаріна, буд. 114/116 |
Контактна особа: |
Юлія Борисівна +380629513228,+380963204661 likarnya9@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2020 09:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 27 лютого 2020 12:54 |
Очікувана вартість: | 210 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 050,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
З-№287: У разі наявності в даній тендерній документації посилання на конкретні торговельні марки чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент». Технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 комплект
1) Неттоп у зборі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87510, Україна, Донецька область, Маріуполь, вулиця Гагаріна, будинок 114/116
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування: Міський бюджет. Додаткові асигнування на проект "Впровадження та розвиток єдиної медичної інформаційної системи". | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2020 10:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2020 08:57 |
додаток №3.doc | |
11 лютого 2020 09:30 |
додаток №2.doc | |
11 лютого 2020 09:30 |
додаток №1.pdf | |
11 лютого 2020 09:30 |
додаток №4 - Договір купівлі-продажу.doc | |
11 лютого 2020 09:30 |
ТД №651.doc |
12 лютого 2020 10:06 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 лютого 2020 08:57 |
додаток №3.doc
|
|||
11 лютого 2020 09:30 |
додаток №2.doc
|
|||
11 лютого 2020 09:30 |
додаток №1.pdf
|
|||
11 лютого 2020 09:30 |
додаток №4 - Договір купівлі-продажу.doc
|
|||
11 лютого 2020 09:30 |
ТД №651.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 11 лютого 2020 18:33
Дата відповіді: 12 лютого 2020 09:02
Шановний Замовник!
1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі.
2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику!
1) Оголошення про проведення відкритих торгів містить інформацію: "У разі наявності в даній тендерній документації посилання на конкретні торговельні марки чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент». Технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими.". Відповідно до закону України «Про публічні закупівлі» Замовником будуть розглянуті пропозиції з аналогічним обладнанням у разі, якщо запропоноване обладнання буде відповідати вимогам технічного завдання та буде не гірше за кількісними та якісними технічними характеристиками ніж предмет закупівлі. Ідентичність запропонованого Учасником обладнання буде визначатися за всіма технічними характеристиками.
2) Умовами проект договору про закупівлю передбачено - "Всі витрати на транспортування та поставку, навантаження та розвантаження, встановлення та підключення, страхування та гарантійні зобов’язання і інші витрати, пов’язані з постачанням та виконанням гарантійних зобов’язань, здійснюються за рахунок Продавця.". Вимогами технічного завдання навчання не передбачено .
Бажаємо успіху!
1) Оголошення про проведення відкритих торгів містить інформацію: "У разі наявності в даній тендерній документації посилання на конкретні торговельні марки чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент». Технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими.". Відповідно до закону України «Про публічні закупівлі» Замовником будуть розглянуті пропозиції з аналогічним обладнанням у разі, якщо запропоноване обладнання буде відповідати вимогам технічного завдання та буде не гірше за кількісними та якісними технічними характеристиками ніж предмет закупівлі. Ідентичність запропонованого Учасником обладнання буде визначатися за всіма технічними характеристиками.
2) Умовами проект договору про закупівлю передбачено - "Всі витрати на транспортування та поставку, навантаження та розвантаження, встановлення та підключення, страхування та гарантійні зобов’язання і інші витрати, пов’язані з постачанням та виконанням гарантійних зобов’язань, здійснюються за рахунок Продавця.". Вимогами технічного завдання навчання не передбачено .
Бажаємо успіху!
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 лютого 2020 09:47
Дата відповіді: 12 лютого 2020 10:12
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Вимогами по заповненню форми №3 "Пропозиція учасника-гарантійний лист", а саме - "Всі графи наведеної нижче форми повинні бути заповнені необхідною для оцінки інформацією", передбачено графи : "№ з/п, Конкретна назва (марка, модель, показники, тощо), Виробник рік випуску, Гарантія, кількість, Ціна без ПДВ, Загальна вартість без ПДВ. Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Переможцем торгів з числа учасників, тендерну пропозицію яких не було відхилено згідно з Законом, визначається учасник, ціна тендерної пропозиції якого є найменшою. Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів (у т.ч. податку на додану вартість, якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування та інших витрат, визначених законодавством. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Критерії оцінки - 100% ціна.
Бажаємо успіху!
Вимогами по заповненню форми №3 "Пропозиція учасника-гарантійний лист", а саме - "Всі графи наведеної нижче форми повинні бути заповнені необхідною для оцінки інформацією", передбачено графи : "№ з/п, Конкретна назва (марка, модель, показники, тощо), Виробник рік випуску, Гарантія, кількість, Ціна без ПДВ, Загальна вартість без ПДВ. Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Переможцем торгів з числа учасників, тендерну пропозицію яких не було відхилено згідно з Законом, визначається учасник, ціна тендерної пропозиції якого є найменшою. Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів (у т.ч. податку на додану вартість, якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування та інших витрат, визначених законодавством. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Критерії оцінки - 100% ціна.
Бажаємо успіху!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 лютого 2020 13:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Проксіма-сервіс |
159 984,00
UAH з ПДВ
|
159 984,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" |
189 599,76
UAH з ПДВ
|
182 591,28
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО" |
193 536,00
UAH з ПДВ
|
182 592,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» |
209 044,80
UAH з ПДВ
|
183 576,24
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ" |
195 062,40
UAH з ПДВ
|
183 740,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АМ Інтегратор Груп" |
192 512,16
UAH з ПДВ
|
189 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
203 582,88
UAH з ПДВ
|
203 582,88
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Проксіма-сервіс #37524487 |
Відхилено |
159 984,00
UAH з ПДВ
|
03 березня 2020 10:23
|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" #40750285 |
Відхилено |
182 591,28
UAH з ПДВ
|
03 березня 2020 10:43
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО" #41362870 |
Переможець |
182 592,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2020 10:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 жовтня 2020 19:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 серпня 2020 13:49
|
Додаткова угода №2 від 10.08.2020р..pdf | зміни до договору |
10 серпня 2020 13:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 квітня 2020 08:20
|
Додаткова угода №1 (поставка).pdf | зміни до договору |
07 квітня 2020 08:19
|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2020 10:14
|
Договір купівлі-продажу №59 від 19.03.2020р..pdf | укладений |
19 березня 2020 10:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Редакція п.4.6. Договору та п.4 додатку №1 до Договору «Специфікація на поставку товару» у наступній редакції: «Термін поставки: не пізніше 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання договору або в іншій термін, виключно на підставі попередньої згоди Покупця в письмовій формі, до 31.12.2020 року. Продавець зобов'язаний повідомити Покупця про передбачувану дату поставки не пізніше 2 (двох) робочих днів до дати поставки.» |
Номер договору про закупівлю: | 59 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились про редагування Специфікації та реквізитів Постачальника. |
Номер договору про закупівлю: | 59 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |