Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне(Фотопапір, папір для кольорового лазерного друку)
Очікувана вартість
4 000,00 UAH
UA-2020-02-11-000301-c 30df253374bc406fa9e8dc7eec58cbec
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кривша Тетяна Федорівна

+380444089243 economplan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська міська клінічна офтальмологічна лікарня "Центр мікрохірургії ока"
Код ЄДРПОУ: 05389534
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, проспект Комарова, 3
Контактна особа: Кривша Тетяна Федорівна
+380444089243
economplan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2020 10:57
Звернення за роз’ясненнями: до 13 лютого 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 лютого 2020 21:00
Початок аукціону: 18 лютого 2020 15:52
Очікувана вартість: 4 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне(Фотопапір, папір для кольорового лазерного друку)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 од
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне(Фотопапір, папір для кольорового лазерного друку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03126, Україна, Київська область, м. Київ, пр-т Комонавта Комарова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Фотопапір, папір для кольорового лазерного друку Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 лютого 2020 12:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 10:57
Оголошення про закупівлю.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 лютого 2020 13:02
Дата відповіді: 13 лютого 2020 11:26
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання!
Аналоги не розглядаються.До участі до закупівлі допускаються всі учасники без обмежень.Ціна ФОП буде розглядатися як остаточна без додавання Замовником до його ціни суми ПДВ.Замовник має на увазі -цінова пропозиція усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 лютого 2020 16:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГРИЛЮК ІГОР СТЕПАНОВИЧ " 3 072,00
UAH з ПДВ
3 072,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 3 999,60
UAH з ПДВ
3 999,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 17:59
Згода з договором.pdf

Публічні документи

14 лютого 2020 16:01
сканирование0008.pdf
14 лютого 2020 16:01
Документы.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГРИЛЮК ІГОР СТЕПАНОВИЧ "

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГРИЛЮК ІГОР СТЕПАНОВИЧ "
#2592310439
Переможець 3 072,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2020 12:59

Документи

19 лютого 2020 12:58
Електронний підпис
19 лютого 2020 12:52
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2020 12:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГРИЛЮК ІГОР СТЕПАНОВИЧ "
#2592310439
3 072,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 лютого 2020 12:58
Електронний підпис
19 лютого 2020 12:52
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 лютого 2020 16:27
Договір укладений
26 лютого 2020 16:22