Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
папір А4 (заявка 2981)
Очікувана вартість
374 700,00 UAH
UA-2020-02-11-000195-a ● ce3577251a6948818b84d27b7875fda2
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АНТОНОВ" |
Код ЄДРПОУ: | 14307529 |
Вебсайт: | http://antonov.com/ |
Місцезнаходження: | 03062, Україна , Київська обл., Київ, вул. Академіка Туполєва, 1, м. КИЇВ |
Контактна особа: |
Чернышук Андрей (044)-454-37-64 tender@antonov.com |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2020 10:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2020 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 20 лютого 2020 15:39 |
Очікувана вартість: | 374 700,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 873,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6000 пач.
папір офсетний для друку, формат А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту отримання Покупцем партії Товару і підписання видаткової накладної. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 лютого 2020 10:35 |
КД папір А4.docx |
11 лютого 2020 10:35 |
Додаток 1 кваліфікаційні критерії.docx |
11 лютого 2020 10:35 |
Додаток 3 проєкт договору.docx |
11 лютого 2020 10:35 |
Додаток 4 конкурсна пропозиція.docx |
11 лютого 2020 10:35 |
Додаток 2 технічна специфікація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
екологічний офісний папір
Дата подання: 12 лютого 2020 10:59
Дата відповіді: 12 лютого 2020 15:05
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах.
У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме:
- офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини;
- щільність г/м2 по ISO536 – 80 +/- 3;
- непрозорість % по ISO2471 – min 92;
- товщина мм по ISO534 – min 100;
- білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470.
У відповідності до Закону України "Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні" ст. 1, тому обмеження у використанні паперу, для вироблення якого вирубуються ліси, має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними , і тому не має дискримінаційного характеру.
Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти:
1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію) ,підходить для швидкісного, двохстороннього та кольорового друку, так як має більший коефіцієнт непрозорості. Термін зберігання надрукованих документів більше 100 років.
2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів).
3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними документами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для підручників і зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.).
Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник:
- проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу;
- буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи;
- отримає більш конкурентну тендерну пропозицію.
На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд , ДП «Укренерго», Райффайзен Банк Аваль та інших організаціях.
Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини.
Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо Вам за виявлену зацікавленість до нашого тендеру. Технічні характеристики на товар надані з урахуванням минулого досвіду в проведенні закупівель та потреб нашого підприємства. Згідно інформації, що була надана, запропонований Вами товар відповідає технічним характеристикам, що були зазначені у додатку 2 до конкурсної документації (КД).
Згідно п. 5.1. КД єдиним критерієм оцінки є ціна (без ПДВ, включаючи вартість доставки). Будемо раді співпрацювати з Вашою компанією, якщо Ваша пропозиція буде визначена системою як найкраща.
Згідно п. 5.1. КД єдиним критерієм оцінки є ціна (без ПДВ, включаючи вартість доставки). Будемо раді співпрацювати з Вашою компанією, якщо Ваша пропозиція буде визначена системою як найкраща.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 лютого 2020 11:32
Дата відповіді: 12 лютого 2020 14:31
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Конкретна торгова марка на товар в конкурсній документації не зазначена. Товар повинен відповідати технічним характеристикам згідно додатку 2 до конкурсної документації.
2. До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці (неплатники ПДВ) 2-ої та 3-ої групи.
3. Згідно п.5.1. конкурсної документації єдиним критерієм оцінки конкурсних пропозицій є ціна (без ПДВ, включаючи вартість доставки).
2. До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці (неплатники ПДВ) 2-ої та 3-ої групи.
3. Згідно п.5.1. конкурсної документації єдиним критерієм оцінки конкурсних пропозицій є ціна (без ПДВ, включаючи вартість доставки).
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
320 700,00
UAH
|
02 березня 2020 12:02
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір Український папір.pdf | укладений |
29 травня 2020 15:31
|