Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
940 000,00 UAH
UA-2020-02-11-000155-a 39c3c6e3e23f4df599a6078fbf0726b7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Долина Тетяна Петрівна

+380512494147 dtp@zorya.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП НВКГ "ЗОРЯ" - "МАШПРОЕКТ"
Код ЄДРПОУ: 31821381
Вебсайт: http://www.zmturbines.com
Місцезнаходження: 54018, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, ПРОСПЕКТ БОГОЯВЛЕНСЬКИЙ, 42А
Контактна особа: Долина Тетяна Петрівна
+380512494147
dtp@zorya.com.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2020 10:19
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2020 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2020 16:00
Початок аукціону: 20 лютого 2020 14:25
Очікувана вартість: 940 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Комплектність згідно Додатку 2 до Конкурсної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 шт
комп’ютер офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54018, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, проспект Богоявленський, 42А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 березня 2020  —  30 березня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Передоплата, у розмірі 30% від ціни Договору протягом 10 банківських днів від дати отримання рахунку Постачальника на оплату Аванс 10 Банківські 30
Поставка товару не пізніше 15 календарних днів від дати поставки Товару і здійснення «Постачальником» реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних Пiсляоплата 15 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 лютого 2020 13:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2020 15:40
Зміни до Конкурсної документації.docx
12 лютого 2020 15:40
Конкурсна документація 21656 із змінами.docx
14 лютого 2020 13:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 10:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2020 15:40
Зміни до Конкурсної документації.docx
12 лютого 2020 15:40
Конкурсна документація 21656 із змінами.docx
11 лютого 2020 10:18
Конкурсна документація 21656.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft,Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 11 лютого 2020 18:13
Дата відповіді: 13 лютого 2020 09:59
Шановний Замовник! 1)З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» 2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? 3)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? 4)В тендерній документації, а саме: Додаток № 2 до конкурсної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) 1._Вся партія повинна складатися з однотипних комплектуючих. Чи обов'язкові ці вимоги і поясніть будь-ласка більш детально,що саме мається на увазі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Вимога щодо внесення відповідних змін до конкурсної документації задоволена.
2. Монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання здійснюється фахівцями Замовника.
3. Неофіційним стандартом підприємства є комп’ютери на базі Intel. Згідно з умовами Конкурсної документації у разі якщо Учасником пропонується еквівалент Товару, то він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики заданого процесора, які вимагаються Замовником. Учасник у складі пропозиції надає документ з детальними технічними характеристиками запропонованого еквівалента товару. Відповідність запропонованого товару вимогам Замовника буде розглянута та оцінена профільним підрозділом підприємства.
4. Стосовно вимог до однотипних комплектуючих, ця вимога є обов’язковою, мається на увазі що материнські плати, планки пам’яті жорсткі диски, клавіатури, миші та ін. повинні бути одного виробника з однаковими технічними характеристиками відповідно, оскільки виконання цієї вимоги знизить строки введення в експлуатацію та знизить витрати на виконання ремонту у подальшому.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 лютого 2020 09:55
Дата відповіді: 13 лютого 2020 10:06
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Неофіційним стандартом підприємства є комп’ютери на базі Intel. Згідно з умовами Конкурсної документації у разі якщо Учасником пропонується еквівалент Товару, то він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики заданого процесора, які вимагаються Замовником. Учасник у складі пропозиції надає документ з детальними технічними характеристиками запропонованого еквівалента товару. Відповідність запропонованого товару вимогам Замовника буде розглянута та оцінена профільним підрозділом підприємства.
2. Пропозиції без зазначення торгової марки та моделі (модифікації) запропонованого товару Замовником до розгляду не приймаються.
3. До участі у закупівлі фізичні особи-підприємці допускаються на загальних підставах, оцінка їх пропозицій буде проводитися за ціною, визначеною в результаті електронного аукціону.
Монітор
Дата подання: 12 лютого 2020 12:29
Дата відповіді: 12 лютого 2020 16:09
В додатку 2, Технічні характеристики пункт 6, 6. Монітор - 24" мається на увазі діагональ 23,8" чи саме 24" і вище?
Відповідь: Питання розглянуто профільним структурним розділом підприємства. Характеристики монітора наведені з поширеної практики позначення моніторів діагоналлю 23,8" як «Монітор 24"». До розгляду будуть прийняті пропозиції на монітор діагоналлю 23,8" і вище.
З приводу відповіді на попереднє запитання
Дата подання: 13 лютого 2020 12:56
Дата відповіді: 13 лютого 2020 13:58
Шановний Замовник! Стосовно вашої відповіді на попереднє запитання: Відповідь 13.02.2020 09:59 4. Стосовно вимог до однотипних комплектуючих, ця вимога є обов’язковою, мається на увазі що материнські плати, планки пам’яті жорсткі диски, клавіатури, миші та ін. повинні бути одного виробника з однаковими технічними характеристиками відповідно, оскільки виконання цієї вимоги знизить строки введення в експлуатацію та знизить витрати на виконання ремонту у подальшому. Тобто вам потрібні ПК від відомих брендів такі,як HP,Dell та інші,які використовюють комплектуючі від різних брендів,наприклад, виробник жорстких дисків Western Digital, не виробляє материнських плат або процессорів? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога щодо однотипності стосується кожної окремої категорії комплектуючих. Наприклад, усі накопичувачі даних мають бути одного виробника, однієї моделі, одного року виготовлення, усі монітори мають бути одного виробника, однієї моделі, одного року виготовлення тощо.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-11-000155-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 11 лютого 2020 10:40
Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні".
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 лютого 2020 15:49
Вимога розглянута профільним структурним підрозділом Підприємства.
З метою запобігання порушення авторського права та закупівлі нелегального програмного продукції Замовником прийнято рішення задовольнити вимогу та внести зміни до Конкурсної документації

Документи подані скаржником

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 лютого 2020 15:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс 736 386,00
UAH
736 386,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО" 890 050,00
UAH
868 980,00
UAH
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 937 440,00
UAH
870 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 922 950,00
UAH
913 550,00
UAH
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 930 790,00
UAH
915 300,00
UAH
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 931 231,00
UAH
922 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

21 лютого 2020 12:20
оновлена пропозиція
19 лютого 2020 14:54
Електронний підпис
19 лютого 2020 14:39
документи пропозиції.pdf
19 лютого 2020 14:39
відгук (4) (1).PDF
19 лютого 2020 14:39
витяг сантарекс 09 01 2020.pdf
19 лютого 2020 14:39
vitjag platnika PDV Tov Santarex02072016.pdf
19 лютого 2020 14:39
statut Tov Santarex02072016_0002.pdf
19 лютого 2020 14:39
0186.pdf

Публічні документи

19 лютого 2020 15:53
UA-2020-02-11-000155-a ДЕМО.pdf
19 лютого 2020 15:31
9. витяг з реєстру ПДВ.pdf
19 лютого 2020 15:31
8. Витяг ЄДР 11.02.2020.pdf
19 лютого 2020 15:31
7.4. Довідка 3 роки.pdf
19 лютого 2020 15:31
7.13. САНКЦІЇ.pdf
19 лютого 2020 15:31
58.14001 ЕТЕ копія.pdf
19 лютого 2020 15:30
55. Порівняльна таблиця.pdf
19 лютого 2020 15:30
39. Довідка пз Windows.pdf
19 лютого 2020 15:30
37. Довідка новий.pdf
19 лютого 2020 15:30
36. Довідка гарантія 36.pdf
19 лютого 2020 15:30
21. Рішення_АСАП ДЕМО.pdf
19 лютого 2020 15:29
11. Статут АСАП ДЕМО.pdf

Публічні документи

19 лютого 2020 12:08
Електронний підпис
19 лютого 2020 12:08
інші документи.pdf
19 лютого 2020 12:08
15210078_пропозиція.pdf
19 лютого 2020 12:08
Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

19 лютого 2020 10:05
Електронний підпис
19 лютого 2020 10:01
Проект договору.pdf
19 лютого 2020 10:01
Технічний опис.zip
19 лютого 2020 10:01
Конкурсна пропозиція.pdf

Публічні документи

19 лютого 2020 14:46
ПК Торговая_марка BRAIN.jpg
19 лютого 2020 14:46
ПК Сертифікат ISO 9001_2020.pdf
19 лютого 2020 14:46
ПК Інструкція.pdf
19 лютого 2020 14:46
ПК Висновок СЕС ТУ.pdf
19 лютого 2020 14:46
ПК Висновок СЕС ПК 2018.pdf
19 лютого 2020 14:46
Конкурсна пропозиція.pdf
19 лютого 2020 14:46
Гарантійний лист.pdf
19 лютого 2020 14:46
Витяг з ЕДР (завер).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сантарекс

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ТОВ "КОМЕЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Сантарекс
#30126040
Переможець 736 386,00
UAH
25 лютого 2020 16:05

Документи

25 лютого 2020 16:05
Рішення 3 21656.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2020 16:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс
#30126040
736 386,00
UAH
Документи

Документи

25 лютого 2020 16:05
Рішення 3 21656.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДОГОВІР ЗАКУПІВЛІ ТОВАРУ 5611.pdf укладений
19 березня 2020 15:57