Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція споруд для збирання вод поверхневого стоку вулиці Гоголя (від буд. № 36 до майдану Визволення) міста Токмак Запорізької області
Очікувана вартість
2 122 927,00 UAH
UA-2020-02-11-000142-a 50c4e95cdf0f4b5d8a71d41fdd4d749c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федотова Юлія Павлівна

+380617822234 ukg.tokmak.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління комунального господарства виконавчого комітету Токмацької міської ради
Код ЄДРПОУ: 26316982
Місцезнаходження: 71701, Україна , Запорізька обл., місто Токмак, вул. Центральна, будинок 45
Контактна особа: Федотова Юлія Павлівна
+380617822234
ukg.tokmak.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2020 10:11
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2020 10:16
Оскарження умов закупівлі: до 25 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 лютого 2020 10:16
Початок аукціону: 02 березня 2020 14:14
Очікувана вартість: 2 122 927,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 614,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10614.64 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


(підрядні будівельні роботи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2802 м.кв
Реконструкція споруд для збирання вод поверхневого стоку вулиці Гоголя (від буд. № 36 до майдану Визволення) міста Токмак Запорізької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71700, Україна, Запорізька область, місто Токмак, вулиця Гоголя (від буд. № 36 до майдану Визволення)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Перед початком робіт Замовник – Розпорядник коштів надає Підряднику попередню оплату на придбання матеріальних ресурсів для виконання робіт по Об'єкту одноразово на строк не більше трьох місяців та розміром, що не перевищує 30% від вартості річного обсягу робіт, зазначеного у договорі, згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник - Розпорядник коштів зобов’язується оплатити роботи згідно акта виконаних робіт, за наявності коштів передбачених для виконання заходів, протягом 5 (п’яти) банківських днів після підписання акту прийняття виконаних будівельних робіт Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 14:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАКУЛА-Т" 2 122 000,00
UAH з ПДВ
1 936 545,60
UAH з ПДВ
Документи
ПП Токмак-ФЕМ 2 122 927,00
UAH з ПДВ
2 122 927,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2020 13:02
Електронний підпис
02 березня 2020 14:43
Електронний підпис
02 березня 2020 14:41
Локальний кошторис.pdf
02 березня 2020 14:41
Відомість об_ємів.pdf
02 березня 2020 14:41
Договірна ціна.pdf
27 лютого 2020 15:35
Електронний підпис
27 лютого 2020 11:35
Електронний підпис
25 лютого 2020 17:25
Електронний підпис
25 лютого 2020 17:24
Довіреність 29.zip
25 лютого 2020 17:24
Тендерна пропозиція.pdf
25 лютого 2020 17:24
Копія паспорту.pdf
25 лютого 2020 17:24
Копія Статуту.pdf
25 лютого 2020 17:24
Інформаційна довідка.pdf
25 лютого 2020 17:24
Лист-згода.pdf
25 лютого 2020 17:24
Гарантія 17348.zip

Публічні документи

24 лютого 2020 08:48
Електронний підпис
19 лютого 2020 09:03
Електронний підпис
19 лютого 2020 09:00
License with EDS (2).pdf
19 лютого 2020 09:00
G0220-2383-GL_tender.pdf
19 лютого 2020 09:00
Dovir_Mirgorodsky_4334-K-O-verified.pdf
18 лютого 2020 10:23
Електронний підпис
18 лютого 2020 10:21
19. Лист-згода.pdf
18 лютого 2020 10:21
4.5 АКТ2-64-18-01.pdf
18 лютого 2020 10:21
8.1Інформ.лист.pdf
18 лютого 2020 10:21
4.4 АКТ1- 64-18-01.pdf
18 лютого 2020 10:21
4.3 Договір 64-18.pdf
18 лютого 2020 10:21
4.2 Акт КБ2 к Дог.150 18.pdf
18 лютого 2020 10:21
6. копія виписки.pdf
18 лютого 2020 10:21
5. копія Статуту.pdf
18 лютого 2020 10:21
4.1 Договір 150 18.pdf
18 лютого 2020 10:21
1.Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАКУЛА-Т"

ПП Токмак-ФЕМ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАКУЛА-Т"
#42221278
Переможець 1 936 545,60
UAH з ПДВ
06 березня 2020 11:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2020 11:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАКУЛА-Т"
#42221278
1 936 545,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 грудня 2021 16:27
акт № 1 укладений
09 грудня 2021 16:25
Електронний підпис укладений
09 грудня 2021 16:06
додаткова угода 3 від 09.12.2021.pdf зміни до договору
09 грудня 2021 16:01
Електронний підпис укладений
19 березня 2020 09:12
Додаткова угода від 19.03.2020.pdf зміни до договору
19 березня 2020 09:09
Електронний підпис укладений
18 березня 2020 10:16
Договір від 18.03.2020 укладений
18 березня 2020 10:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Для покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі, відповідно до п.п.3 п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями), Замовник – Розпорядник коштів і Підрядник дійшли згоди до ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 38/20 від 18.03.2020 внести наступні зміни: 1) виключити пункти 4.5,4.6, 4,7. 2) внести зміни до додатку № 4 «План фінансування виконання робіт», виклавши його у новій редакції, яка додається. Додаток № 4 «План фінансування виконання робіт», який додається до ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 38/20 від 18.03.2020 вважати таким, що втратив чинність з моменту підписання даної Додаткової угоди. 2. Вся решта пунктів ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 38/20 від 18.03.2020 зберігають силу і підлягають виконанню обома Сторонами, що підписали цей договір. 3. Дана Додаткова угода вступає в законну силу з моменту її підписання Сторонами. 4. Дана Додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. (14. Сума договору після внесення змін: 1`936`545.60 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 2802 м. кв.)
Номер договору про закупівлю: 38/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Враховуючи фактичний обсяг видатків Замовника - Розпорядника коштів, Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі відповідно до п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями) та внести наступні зміни до ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 38/20 від 18.03.2020 року по об’єкту «Реконструкція споруд для збирання вод поверхневого стоку вулиці Гоголя (від буд. № 36 до майдану Визволення) міста Токмак Запорізької області» [за кодом СРУ за ДК 021-2015: 45230000-8 (Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)]»: 1) пункт 3.1. викласти у новій редакції: «3.1. Ціна договору становить: 268 869,60 грн. (двісті шістдесят вісім тисяч вісімсот шістдесят дев’ять грн. 60 коп.), у тому числі- ПДВ 44 811,60 грн. (сорок чотири тисячі вісімсот одинадцять грн. 60 коп.), у розрізі років: 2020 рік –268 869,60 грн. (двісті шістдесят вісім тисяч вісімсот шістдесят дев’ять грн. 60 коп.), у тому числі- ПДВ 44 811,60 грн. (сорок чотири тисячі вісімсот одинадцять грн. 60 коп.); 2021 рік - 0,00 грн. (нуль грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 0,00 грн. (нуль грн. 00 коп.). Ціна Договору визначається у Додатку № 1 «Договірна ціна». Погоджена Договірна ціна є невід’ємною частиною Договору. До договірної ціни не включені кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами.». 2) внести зміни до Додатку № 1 «Договірна ціна», Додатку № 2 «Протокол погодження договірної ціни на виконання робіт», Додатку № 3 «Календарний графік виконання робіт», Додатку № 4 «План фінансування виконаних робіт», виклавши їх у новій редакції, які додаються. 2. Вся решта пунктів ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 38/20 від 18.03.2020 р. зберігають силу і підлягають виконанню обома Сторонами, що підписали цю Додаткову угоду. 3. Дана Додаткова угода вступає в законну силу з моменту її підписання Сторонами. 4. Дана Додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 38/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 березня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 268 869,60
UAH (в тому числі ПДВ 44 811,60 UAH)