Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (конверти)
Очікувана вартість
19 000,00 UAH
UA-2020-02-11-000081-b 9ac11c18eca84e5e95d02a75f2a54089
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Коркішко Роман Михайлович

380676105034 Roman.Korkishko@mkgas.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ "МИКОЛАЇВГАЗ"
Код ЄДРПОУ: 05410263
Місцезнаходження: 54000, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вулиця Погранична, будинок 159
Контактна особа: Коркішко Роман Михайлович
380676105034
Roman.Korkishko@mkgas.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2020 08:27
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 лютого 2020 11:00
Початок аукціону: 19 лютого 2020 12:30
Очікувана вартість: 19 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 95,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Офісне устаткування та приладдя різне (конверти)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50800 штуки
Конверти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вулиця Погранична будинок 159
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 лютого 2020  —  31 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 12 лютого 2020 09:45
Дата відповіді: 12 лютого 2020 12:07
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: По суті запитання до процедури повідомляємо наступне:
До участі у закупівлі допускаються учасники всіх організаційно-правових форм власності. Основним критерієм оцінки є ціна пропозиції з ПДВ. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.
Звертаємо вашу увагу, що відповідно до підпункту 4 п. 2 Розділу ІV Інструкції з підготовки пропозицій ціна пропозиції повинна включати усі податки, збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно предмету закупівлі, вартість тари (упаковки) товару, вартість доставки товару до місця поставки, а також всі витрати, пов’язані з виконанням договору про закупівлю.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2020 12:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Укрбланковидав 15 600,00
UAH з ПДВ
15 505,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сантарекс 16 818,00
UAH з ПДВ
16 818,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 лютого 2020 18:00
Електронний підпис

Публічні документи

17 лютого 2020 10:49
Електронний підпис
17 лютого 2020 10:48
тех вимоги0010.PDF
17 лютого 2020 10:48
пропозиція0016.PDF
17 лютого 2020 10:48
згода договір.PDF
17 лютого 2020 10:48
договір0005.PDF
17 лютого 2020 10:48
дов відповідність.PDF
17 лютого 2020 10:48
витяг сантарекс 09 01 2020.pdf
17 лютого 2020 10:48
vitjag platnika PDV Tov Santarex02072016.pdf
17 лютого 2020 10:48
statut Tov Santarex02072016_0002.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Укрбланковидав

ТОВ Сантарекс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Укрбланковидав
#36002620
Переможець 15 505,00
UAH з ПДВ
24 лютого 2020 18:02

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 лютого 2020 18:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Укрбланковидав
#36002620
15 505,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір поставки.pdf укладений
03 березня 2020 09:40