Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

запасні частини до електровозів серії ЧС
spare parts for electric locomotives of ЧС series
Очікувана вартість
22 476 216,00 UAH
UA-2020-02-11-000025-c acd8eeaf291046bebd5ead024003fbe8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жешко Світлана Степанівна

+380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Жешко Світлана Степанівна
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 40081347
Contact point: Zheshko Svitlana
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 11 лютого 2020 08:28
Звернення за роз’ясненнями: до 16 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 березня 2020 10:00
Початок аукціону: 25 травня 2020 14:26
Очікувана вартість: 22 476 216,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 112 381,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 674200 UAH
Publication date: 11 лютого 2020 08:28
Enquiries until: 16 березня 2020 10:00
Complaints submission until: до 22 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 березня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 22 476 216 UAH including VAT
Minimal lowering step: 112 381 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Scope of the procurement
запасні частини до електровозів серії ЧС
spare parts for electric locomotives of ЧС series
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Крестовина карданная внутренняя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Крестовина карданная внутренняя
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
44 шт
Тяга
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Тяга
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
16 шт
Вкладиш (гніздо сферичне)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Вкладиш (гніздо сферичне)
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
50 шт
Плита ковзка права
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Плита ковзка права
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
50 шт
Плита ковзка ліва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Плита ковзка ліва
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
700 шт
Сайлентблок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Сайлентблок
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
1048 шт
Сайлентблок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Сайлентблок
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
30 шт
Поводок з шестірнею виконання 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Поводок з шестірнею виконання 3
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
8 шт
Заземлювач 8ПСЛ1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Заземлювач 8ПСЛ1
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
41 шт
Хрестовина кардана внутрішня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Хрестовина кардана внутрішня
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
80 шт
Хрест карданий з муфтою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Хрест карданий з муфтою
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
1 шт
Вал карданний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Вал карданний
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
20 шт
Тяга тормоз.ричаж.передач.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Тяга тормоз.ричаж.передач.
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 березня 2020 09:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2020 09:43
3509_ТД_зп до ЧС_нова редакція_12.03.2020.docx
12 березня 2020 09:43
Зміни до тендеру_3509_12.03.2020.doc
11 лютого 2020 08:25
3509_Додаток №9_07.02.2020.docx
12 березня 2020 09:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 08:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2020 09:43
3509_ТД_зп до ЧС_нова редакція_12.03.2020.docx
11 лютого 2020 08:25
3509_ТД_зп до ЧС_редакція_07.02.2020.docx
12 березня 2020 09:43
Зміни до тендеру_3509_12.03.2020.doc
11 лютого 2020 08:25
3509_Додаток №9_07.02.2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

рзділити перелік продукції на лоти
Дата подання: 13 березня 2020 15:54
Дата відповіді: 18 березня 2020 09:01
Для розширення кола можливих учасників та економії державних кошт від закупівлі, просимо рзділити перелік продукції на лоти, виділивши в окремий лот наступні позиції: тяга кр.LO 94172/d, 500.004.001, 0260135; вкладиш (гніздо сферичне) кр.LO 84322, LO 81580, 0180017; поводок з шестірнею виконання 3 кр.LO 003035, 500.005.000, 0230016; хрест карданий з муфтою кр.ED 201273, 500.001.001, 2600029.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вирішено залишити без змін

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-11-000025-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Машинобудівний завод"Квік", Код ЄДРПОУ:38284929
Дата подання: 20 лютого 2020 15:36
Вимога
Звертаемо Вашу увагу на те, що очікувана вартість закупівлі ніжча за собівартість продукції, що закуповується та була сформована по цінам, які діяли у 2019 році. Вимагаємо привести вартість закупівлі у відповідність з цінами на продукцію, які є актуальними у 2020 році.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 лютого 2020 08:50
У філії «ЦЗВ» відсутні підстави щодо збільшення очікуваної вартості предмету закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-02-11-000025-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ТАНДЕМ АВТОСЕРВІС, Код ЄДРПОУ:39879905
Дата подання: 13 березня 2020 16:37
Підтримка вітчизняного виробника та винесення в окремий лот продукції
Підтримка вітчизняного виробника та винесення в окремий лот продукції
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 березня 2020 09:01
Вирішено залишити без змін

Документи подані скаржником

13 березня 2020 16:37
Вимога 1.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-11-000025-c.b3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ АНАЛІТ-ТЕХНОБУД, Код ЄДРПОУ:39940314
Дата подання: 19 березня 2020 15:01
СКАРГА на умови тендерної документації
Замовником торгів, філія "Центр забезпечення виробництва" Акціонерного Товариства "Українська залізниця", було оголошено процедуру закупівлі (Відкриті торги з публікацією англійською мовою) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-11-000025-c (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2020-02-11-000025-c). Частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до електровозів серії ЧС). Наше підприємство, ТОВ "АНАЛІТ-ТЕХНОБУД" є постачальником та представником компаній "HAVE s.r.o" та "RailTrading s.r.o." Чехія, м. Прага, має намір взяти участь у відповідній закупівлі, але ознайомившись з Тендерною документацією нами було виявлено вимоги, які є дискримінаційними, не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію та розроблені під звужене коло учасників, що в свою чергу робить неможливим участь нашого підприємства у відповідній процедурі закупівлі. 1. Відповідно до Додатку 1 Тендерної документації предмет закупівлі складається із: Перелік та кількість продукції Лот №1* № п/п Код ЄЗС Код МТР УЗ Найменування продукції ДСТУ, ТУ, креслення, розмір, сорт, марка, тип Од. виміру Кіль-сть 1 34630000-2 7350081 Крестовина карданная внутренняя ED 100968, 700.002.003, 1010046 шт 2 2 34630000-2 7356694 Тяга LO 94172/d, 500.004.001, 0260135 шт 44 3 34630000-2 7600563 Вкладиш (гніздо сферичне) LO 84322, LO 81580, 0180017 шт 16 4 34630000-2 7600668 Плита ковзка права LO 311914, 700.008.000, 0180079 шт 50 5 34630000-2 7600673 Плита ковзка ліва LO 311915, 700.008.000-01, 0180080 шт 50 6 34630000-2 7601200 Сайлентблок Э826.31.00, LO 96271, 5ТЛ.210.002, 0220034 шт 700 7 34630000-2 7601216 Сайлентблок LO 85011, LO 87525, 5ТЛ.210.005, 0220035 шт 1 048 8 34630000-2 7601609 Поводок з шестірнею виконання 3 LO 003035, 500.005.000, 0230016 шт 30 9 34630000-2 7602430 Заземлювач 8ПСЛ1 LO 003138, 600.001.000, 0290063 шт 8 10 34630000-2 7606104 Хрестовина кардана внутрішня Э836.37.41.03, ED 100104, 1040024 шт 41 11 34630000-2 7946027 Хрест карданий з муфтою ED 201273, 500.001.001, 2600029 шт 80 12 34630000-2 7946032 Вал карданний ED 101622, 700.000.002, 2600030 шт 1 13 34630000-2 9357988 Тяга тормоз.ричаж.передач. LO 81074, LO 203507, 5ТЛ.234.033, 500.004.000 шт 20 Замовник торгів сформував Лот № 1 із великої кількості номенклатури запасних частин, процеси виробництва яких значно відрізняються один від одного та виготовляються за спеціальною технологією із застосуванням відповідного обладнання, яке є не у всіх виробників. Поставити всю продукцію за Лотом № 1 зможе лише завод-виробник, який має широку номенклатуру продукції власного виробництва, інші учасники ринку такі, як фізичні особи-підприємці, невеликі фірми посередники взяти участь у закупівлі не зможуть. До того ж, з боку Замовника, таке формування Лоту № 1 є нераціональним, оскільки не дозволяє дотриматися принципів максимальної економії та придбання товару за максимально вигідними цінами, що суперечить ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі". 2. Оскільки, ТОВ "АНАЛІТ-ТЕХНОБУД" планує брати участь у процедурі закупівлі та має змогу виконати зобов'язання з постачання позицій у лоті № 1: "2. Тяга кр. LO 94172/d - 44 шт." "3. Вкладиш (гніздо сферичне) кр. LO 84322 - 16 шт."; "8. Поводок з шестірнею виконання 3 кр. LO 003035 - 30 шт."; "11. Хрест карданий з муфтою кр. ED 201273 - 80 шт.", то відповідно до вимог Тендерної документації наші права порушено, а саме: формування Замовником Лоту № 1 із великої кількості номенклатури запасних частин, що унеможливлює постачання всього переліку продукції за даним лотом. Як наслідок, наше підприємство не може взяти участь у закупівлі. Виходячи з вищевикладеного та керуючись с.18 Закону України "Про публічні закупівлі",
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 23.03.2020 № 5448.pdf
Дата публікації: 23 березня 2020 21:42
Номер скарги: UA-2020-02-11-000025-c.a4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ УКРПРОМ ТЕХНОЛОГІЇ, Код ЄДРПОУ:41949611
Дата подання: 28 квітня 2020 18:33
Скарга на незаконне обмеження права в участі в аукціоні
Скарга на незаконне обмеження права в участі в аукціоні
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 04 травня 2020 19:13
Скарга відкликана скаржником
Причина: Карантин
Дата: 19 травня 2020 09:55
Рішення від 04.05.2020 №8411.pdf
Дата публікації: 04 травня 2020 19:13
Рішення від 20.05.2020 №9882.pdf
Дата публікації: 21 травня 2020 18:10

Документи подані скаржником

19 березня 2020 15:01
Скарга

Документи Органу Оскарження

23 березня 2020 21:42
Рішення від 23.03.2020 № 5448.pdf

Документи подані скаржником

28 квітня 2020 18:32
СКАРГА.pdf
28 квітня 2020 18:32
Платіжне.pdf
28 квітня 2020 18:32
Повноваження.pdf
28 квітня 2020 18:33
ДСТУ ISOIEC 17050-12006.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

04 травня 2020 19:13
Рішення від 04.05.2020 №8411.pdf
21 травня 2020 18:10
Рішення від 20.05.2020 №9882.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-21-000031 ● 9dc899a28b2d4045a34f869ac2cb3099
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 грудня 2020 13:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
21.12.2020 №76
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, доручення Державної аудиторської служби України від 25 листопада 2020 року №003100-18/7905-2020,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 21.12.2020 №76
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2020-02-11-000025-с 11.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-30 15:12:38

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі запасних частин до електровозів серії ЧС (ДК 021:2015:34630000-2 — «Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-02-11-000025-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасником ТОВ «Елтранс Україна», якого обрано переможцем, виконано умови тендерної документації щодо надання:
- у строк, що не перевищує 5 днів з дня оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, у письмовій формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника прошитих, пронумерованих та скріплених печаткою документів у відповідності до переліку, визначеного у додатку №6 тендерної документації?
- не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю, визначеного у розділі ІІ додатку №7 тендерної документації?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-05 15:35:08

Відповідь на запит

Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 30.12.2020 (15:12:38), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі запасних частин до електровозів серії ЧС (ДК 021:2015:34630000-2 — «Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-02-11-000025-с) та повідомляє наступне.
Учасником ТОВ «Елтранс Україна», якого було визнано переможцем торгів виконав вимогу тендерної документації щодо надання у строк, що не перевищує 5 днів з дня оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документів у письмовій формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника прошитих, пронумерованих та скріплених печаткою у відповідності до переліку, визначеного у додатку №6 тендерної документації шляхом надання їх за адресою, яка зазначена в тендерній документації. Про отримання документів було складено реєстр отриманих документів від 28.05.2020, що додається. (Додаток № 5 у форматі PDF файлу з назвою «реєстр 3509»)
Учасником ТОВ «Елтранс Україна», якого було визнано переможцем торгів виконав вимогу тендерної документації щодо надання забезпечення виконання договору. Переможцем процедури закупівлі 04.06.2020 було надано забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії та 10.06.2020 було надано зміни до банківської гарантії. Договір поставки укладено 11.06.2020. Тобто, забезпечення виконання договору за процедурою закупівлі UA-2020-02-11-000025-с надано до укладання договору.
Документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів забезпечення виконання договору додається (Додаток № 6 у форматі PDF файлу з назвою «забезпечення виконання договору 3509»).

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-06 10:13:24

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі запасних частин до електровозів серії ЧС (ДК 021:2015:34630000-2 — «Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-02-11-000025-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином ТОВ «Елтранс Україна», з яким укладено договір поставки від 02.06.2020 №ЦЗВ-01-04520-01 (далі - Договір), строк дії, якого продовжено до 31.03.2021 виконано вимоги розділу ІІ додатку №7 тендерної документації та пункту 9.2. Договору в частині терміну дії забезпечення виконання договору на весь строк дії договору?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-13 13:49:01

Відповідь на запит

Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 06.01.2021 (10:13:24), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі запасних частин до електровозів серії ЧС (за №ЦБД: UA-2020-02-11-000025-c) та повідомляє наступне.
П. 7.5. тендерної документації вимагається від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю та має термін дії на весь строк дії договору.
На момент укладання договору учасником-переможцем торгів було надано забезпечення виконання договору з терміном дії на весь строк дії договору, чим було виконано вимогу розділу ІІ Додатку № 7 тендерної документації та пункту 9.2. Договору в частині терміну дії забезпечення виконання договору.

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-02-11-000025-c Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 15 січня 2021 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі запасних частин до електровозів серії ЧС (ДК 021:2015: 34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-11-000025-c). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-11-000025-c) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо порушення частини 1 статті 23 Закону. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.

2021-01-21 15:39:51


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 30 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності надання роз’яснень на вимогу учасника щодо усунення порушення установлено порушення частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документацій встановлено порушення абзацу другого частини другої статті 23 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 23 квітня 2020
UA-2020-02-11-000025-cacd8eeaf291046bebd5ead024003fbe8
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ УКРПРОМ ТЕХНОЛОГІЇ Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Товариство з обмеженою відповідальністю «Уніоптим» Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

26 березня 2020 10:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

26 березня 2020 09:35
Електронний підпис
26 березня 2020 09:35
Електронний підпис
26 березня 2020 09:33
Довіреність 29_завірена.zip
26 березня 2020 09:33
Гарантия 17995.zip
26 березня 2020 09:33
Ліцензія завірена.zip
12 березня 2020 09:28
Гарантия 17995.zip
12 березня 2020 09:28
Довіреність 30.zip
12 березня 2020 09:28
Ліцензія.zip
12 березня 2020 01:12
19 Дані на товар.pdf
12 березня 2020 01:12
17 Довідка про виробника.pdf
12 березня 2020 01:12
16 Сертификат ISO.pdf
12 березня 2020 01:12
13 Сертифікат якост.pdf
12 березня 2020 01:12
9 Технічні, якісні хар-ки.pdf
12 березня 2020 01:12
8 Про довкілля.pdf
12 березня 2020 01:12
7 Лист-підтвердження.pdf
12 березня 2020 01:12
4 Витяг ПДВ.pdf
12 березня 2020 01:12
3 Лист згода.pdf
12 березня 2020 01:12
2 Протоколи та Наказ.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА" #39380838

№ рішення у справі

№ 54/60-р/к

Дата рішення у справі

10.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

26 березня 2020 10:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

25 березня 2020 15:48
Електронний підпис
25 березня 2020 15:48
Електронний підпис
25 березня 2020 15:48
ua20200211000025c.zip
25 березня 2020 15:48
Цінова.pdf

Документи

26 березня 2020 10:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

26 березня 2020 08:21
Електронний підпис
26 березня 2020 08:21
Електронний підпис
26 березня 2020 08:20
Цінова пропозиція.pdf
26 березня 2020 08:19
банківська гарантія 1709-20.7z
26 березня 2020 08:19
2.5. Зразок паспорту.PDF
26 березня 2020 08:19
2.3.1. Листи від НДКТІ (2).pdf
26 березня 2020 08:19
2.3.1. Листи від НДКТІ (1).pdf
26 березня 2020 08:19
4.1. Дані на товар.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ УКРПРОМ ТЕХНОЛОГІЇ

ТОВ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА"

Товариство з обмеженою відповідальністю «Уніоптим»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 травня 2020 14:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА" 22 476 120,00
UAH з ПДВ
22 476 120,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Уніоптим» 22 476 216,00
UAH з ПДВ
22 476 216,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 березня 2020 15:48
Електронний підпис
25 березня 2020 15:48
Електронний підпис
25 березня 2020 15:48
ua20200211000025c.zip
25 березня 2020 15:48
Цінова.pdf

Публічні документи

26 березня 2020 08:21
Електронний підпис
26 березня 2020 08:21
Електронний підпис
26 березня 2020 08:20
Цінова пропозиція.pdf
26 березня 2020 08:19
банківська гарантія 1709-20.7z
26 березня 2020 08:19
2.5. Зразок паспорту.PDF
26 березня 2020 08:19
2.3.1. Листи від НДКТІ (2).pdf
26 березня 2020 08:19
2.3.1. Листи від НДКТІ (1).pdf
26 березня 2020 08:19
4.1. Дані на товар.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА"

Товариство з обмеженою відповідальністю «Уніоптим»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА"
#39380838
Переможець 22 476 120,00
UAH з ПДВ
26 травня 2020 14:57
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА" #39380838

№ рішення у справі

№ 54/60-р/к

Дата рішення у справі

10.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 травня 2020 14:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА"
#39380838
22 476 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 червня 2021 10:18
ЦЗВ-01-04520-01.pdf укладений
01 червня 2021 10:18
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 19:05
ЦЗВ-01-04520-01 (1).pdf зміни до договору
18 грудня 2020 19:05
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2020 14:59
ЦЗВ-01-04520-01 (1).pdf зміни до договору
08 липня 2020 14:59
Електронний підпис укладений
11 червня 2020 10:03
ЦЗВ-01-04520-01.pdf укладений
11 червня 2020 10:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-01-04520-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-01-04520-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 червня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 19 688 990,34
UAH (в тому числі ПДВ 3 281 498,39 UAH)