Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
44510000-8 Знаряддя (лопати, граблі) (власні кошти)
Очікувана вартість
490 944,18 UAH
UA-2020-02-11-000017-c ● ccd0ce511a9a4cd583e8f305f7f3743a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081221 |
Вебсайт: | http://swrailway.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул.Лисенко, 6 |
Контактна особа: |
Відділ організації тендерних п +380443096910 rolanharenko@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2020 08:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 27 лютого 2020 15:41 |
Очікувана вартість: | 490 944,18 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 909,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 12273 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44510000-8: Знаряддя
Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1740 шт
Лопата
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
332 шт
Граблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
1595 шт
Лопата
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
1055 шт
Лопата
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
1130 шт
Лопата
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
320 шт
Граблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату поставленого ТОВАРУ, на підставі виставлених рахунків, не пізніше 30 (тридцяти) банківських днів з дня отримання ТОВАРУ. Днем отримання ТОВАРУ вважається день підписання сторонами або їх уповноваженими представниками видаткової накладної. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 лютого 2020 14:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 лютого 2020 08:11 |
ТД лопати, граблі.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-11-000017-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Общество с ограниченной ответственностью "Электротехническая компания "Техномрия", Код ЄДРПОУ:38385636
Дата подання: 05 березня 2020 16:59
Оскарження рішення про дискваліфікацію
Шановний замовнику. Висловлюємо свою незгоду з вашим рішенням про нашу дискваліфікацію на підставі зазначених в протоколі обставин. Нами у складі нашої пропозиції надані сканкопії трьох аналогічних договорів, а також рекомендаційний лист-відгук одного із контрегантів, з яким було укладено аналогічний договір і копію договору з яким ми надали у складі пропозиції. Як ви це не змогли побачити? Всі ці договори були нами укладені по ітогах проведених електронних торгів в системі Прозорро. Тобто вся ця інформація є у вільному доступі. Тим паче один із договорів, сканкопію якого ми надали, укладений нами із структурним підрозділом Укрзалізниці. Ви у будь-який момент маєте можливість це перевірити. Як можна при наявності всіх цих документів дискваліфіковувати учасника з найнижчою ціною? В тендерній документації не було зазначено, що інформація про аналогічні договори має бути подана саме у відповідності до якоїсь спеціальної чітко вами визначеної форми. Тому ми надали цю інформацію у зручній нам формі - у вигляді сканкопій аналогічних договорів. Це і є довідкою (довідковою інформацією). Тому ваше твердження про відсутність довідки про виконання аналогічних договорів, а тим паче про відсутність листа-відгуку, вважаємо безпідставними. Вимагаємо відмінити своє рішення про нашу дискваліфікацію.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 березня 2020 15:19
Відповідно Додатку 11 до Тендерної документації УЧАСНИКОМ у складі тендерної пропозиції повинні бути завантажені документи
1. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно додатку №1:
1.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного*, раніше укладеного, договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням найменування контрагента, предмету договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон).
Ваша тендерна пропозиція не містить даної довідки.
1. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно додатку №1:
1.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного*, раніше укладеного, договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням найменування контрагента, предмету договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон).
Ваша тендерна пропозиція не містить даної довідки.
Номер вимоги: UA-2020-02-11-000017-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Общество с ограниченной ответственностью "Электротехническая компания "Техномрия", Код ЄДРПОУ:38385636
Дата подання: 10 березня 2020 22:28
Оскарження рішення про дискваліфікацію
Шановний Замовнику. Повторно наголошуємо, що нами виконана вимога надання довідкової інформації стосовно виконання аналогічних договорів. Як зазначено у тендерній документації, ця інформація має бути надана у довільній формі (тобто на розсуд учасника). В цій довідковій інформації мають бути зазначені найменування контрагента, предмету договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон). Вся ця інформація є в сканкопіях наданих нами договорів. В протоколі про нашу дисквалфікацію ви також писали про відсутність у нас позитивного відгуку від наших замовників, з ким були укладені попередні договори. Зараз ви про це вже не пишете. Складається враження, що ви будь-якою ціною намагаєтеся знайти поводи (навіть у протизаконний спосіб) аби нас дискваліфікувати. Повторно просимо відмінити своє рішення про нашу дискваліфікацію та повернути нашу пропозицію до оцінки.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 березня 2020 16:55
Тендерною документацією передбачено надання учасником у складі тендерної пропозиції інформації про виконання аналогічного, раніше укладеного договору у вигляді "Довідки" у довільній формі. У Додатку № 1 тендерної документації замовником наведено приклад вищезазначеної довідки. Надання учасником скан-копій договорів не передбачено умовами тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-02-11-000017-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Общество с ограниченной ответственностью "Электротехническая компания "Техномрия", Код ЄДРПОУ:38385636
Дата подання: 12 березня 2020 15:09
оскарження рішення про визначення переможця
Шановний замовнику. Висловлюємо вам свою незгоду з вашим рішенням про визначення переможцем ТОВ "Елітснаб". Цей учасник пропонує вам лопати виробництва ТоВ "Метпластгруп", але судячі із інформації з офіційного сайту цього виробника https://metplastgrup.in.ua/ вони взагалі не виготовляють лопати. Також звертаємо увагу, що пропозиція цього учасника містить неправдиву інформацію, а саме: в наданому ТОВ Метпластгруп паспорті якості зазначено, що лопати для прибирання снігу та лопати для прибирання снігу оцинковані виготовлені із сталі товщиною 1,0 мм, а ТОВ "Елітснаб" в своїй пропозиції зазначає, що він пропонує ці лопати із сталі товщиною 1,6 мм. Це дуже суттєва різниця. Враховуючи той факт, що першого учасника, пропозиція якого на 35 тисяч дешевша, було дискваліфіковано на підставі нікчемних надуманих причин, стає дуже незрозумілим таке ставлення до пропозиції цього учасника. Як можна не помітити таку невідповідність? Просимо відмінити своє рішення про визначення переможцем ТОВ ЕЛІТСНАБ та повернутися до оцінки пропозиції першого учасника.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 березня 2020 15:23
Учасником ТОВ «Елітснаб» у складі тендерної пропозиції надано Додаток № 3 «Технічні та кількісні вимоги до предмета закупівлі, що встановлюються замовником», Додаток № 9 форма «Тендерної пропозиції», копія «Паспорту якості ТОВ «Метпластгруп».
Зазначені документи мають посилання, що «Лопата для прибирання снігу» та «Лопата для прибирання снігу (оцинкована)» виготовлені згідно ГОСТ 195-87.
ГОСТом 195-87 передбачалось виготовлення «Лопат снегоуборочных» з полотна товщиною 1,0 мм.
Зазначені документи мають посилання, що «Лопата для прибирання снігу» та «Лопата для прибирання снігу (оцинкована)» виготовлені згідно ГОСТ 195-87.
ГОСТом 195-87 передбачалось виготовлення «Лопат снегоуборочных» з полотна товщиною 1,0 мм.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 лютого 2020 16:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Общество с ограниченной ответственностью "Электротехническая компания "Техномрия" |
398 282,40
UAH з ПДВ
|
398 282,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕЛІТСНАБ" |
449 074,02
UAH з ПДВ
|
434 343,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП РОЯЛ КАРД ДНІПРО |
475 938,00
UAH з ПДВ
|
439 180,12
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ТЕНЕРА |
486 384,54
UAH з ПДВ
|
449 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Общество с ограниченной ответственностью "Электротехническая компания "Техномрия" #38385636 |
Відхилено |
398 282,40
UAH з ПДВ
|
05 березня 2020 16:30
|
ТОВ "ЕЛІТСНАБ" #39519552 |
Переможець |
434 343,60
UAH з ПДВ
|
12 березня 2020 13:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2021 09:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 15:52
|
лопати.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 15:51
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2020 15:30
|
UA-2020-02-11-000017-c ТОВ Елітснаб.pdf | укладений |
01 квітня 2020 15:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони прийшли до згоди щодо внесення змін до договору. |
Номер договору про закупівлю: | ПЗ/НХ-20249/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ПЗ/НХ-20249/НЮ- |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |