Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

сири, 2 найменування
Очікувана вартість
1 391 112,00 UAH
UA-2020-02-10-003756-b 2c13ffdc124e4cf98f22fdfebb12dc34
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Щербак Наталія Вікторівна

+380553620440 natascherbak1978@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Каховської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146707
Місцезнаходження: 74800, Україна , Херсонська обл., місто Каховка, вул. Фаїни Гаєнко, 6-А
Контактна особа: Щербак Наталія Вікторівна
+380553620440
natascherbak1978@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 лютого 2020 22:13
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 28 лютого 2020 13:57
Очікувана вартість: 1 391 112,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 955,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти


кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11200 кг
сири, 2 найменування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74800, Україна, Херсонська область, м. Каховка, навчальні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару після підписання накладних Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 лютого 2020 23:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 22:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2020 22:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2020 22:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2020 23:20
зтд3 сир перелік змін.docx
18 лютого 2020 22:19
УО Каховка сир перелік змін 2.docx
14 лютого 2020 17:14
УО Каховка сир перелік змін.docx
20 лютого 2020 23:20
зтд3 сир-Каховка УО_додаток _1 Технічна специфікація.docx
18 лютого 2020 22:19
ЗТД2_сир-Каховка УО_додаток _1 Технічна специфікація.docx
14 лютого 2020 17:14
ЗТД_сир-Каховка УО_додаток _1 Технічна специфікація.docx
10 лютого 2020 22:14
ТД_сир-Каховка УО_додаток _1 Технічна специфікація.docx
20 лютого 2020 23:20
зтд3 сир тд.docx
18 лютого 2020 22:19
ЗТД2_сир-Каховка УО_ ТД.docx
14 лютого 2020 17:14
ЗТД_сир-Каховка УО_ ТД.docx
10 лютого 2020 22:14
ТД_сир-Каховка УО.docx
18 лютого 2020 22:19
ЗТД_Каховка УО_додаток _3 проект договору.docx
14 лютого 2020 17:14
ЗТД_сир-Каховка УО_додаток _3 проект договору.docx
10 лютого 2020 22:14
ТД_Каховка УО_додаток _3 проект договору.docx
18 лютого 2020 22:19
ЗТД_Каховка УО_додаток _2 Тендерна пропозиція (форма).docx
14 лютого 2020 17:14
ЗТД_сир-Каховка УО_додаток _2 Тендерна пропозиція (форма).docx
10 лютого 2020 22:14
ТД_Каховка УО_додаток _2 тендерна пропозиція(форма).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кількість продуктів
Дата подання: 12 лютого 2020 09:44
Дата відповіді: 14 лютого 2020 17:21
Доброго дня, я не бачу кількість сирів в в тендерній закупівлі. Напишіть будь ласка скільки кг кожного виду сиру ви закуповуєте?
Відповідь: Відповідно до вимог статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник надає наступні роз’яснення на звернення щодо тендерної документації, що надійшло до замовника через електронну систему закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника: до тендерної документації внесено зміни. Дивіться Додаток №1 до тендерної документації в новій редакції.
Дякуємо за уважність та слушне запитання.
Це роз’яснення на звернення надано у строк, визначений статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі», та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-10-003756-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Чередниченко Микола Вячеславович, Код ЄДРПОУ:2602702374
Дата подання: 15 лютого 2020 18:27
Вимога щодо приведення документацій у відповідність до норм чинного законодавства
Ви зазначаєте що предметом закупівлі є - Сир кисломолочний з масовою часткою жиру 9,5% розфасований у пачки вагою нетто від 200 до 400 г з маркуванням виробника, термін придатності у спожитковій тарі при температурі зберігання до 4°С(+-2 °С) - не менше 21 доби.

Але переважна більшість виробників виготовляють сир кисломолочний з жирністю 0%, 5% та 9%, у той час як сир кисломолочний с жирністю 9,5% виробляють лише декілька виробників в України. Таким чином встановлення вимоги Сир кисломолочний 9,5% жирності є дискримінаційним, оскільки значно обмежує коло потенційних учасників та відповідно й конкуренцію.
Також зазначаємо що основним нормативним документом якій визначає якість сира кисломолочного є ДСТУ 4554:2006 та згідно пункту 1.1 Цей стандарт поширюється на кисломолочний сир, який виробляють із пастеризованого коров’ячого молоко. Тобто саме цій стандарт визначає якісні характеристики предмета закупівлі.
Відповідно до вимог розділу 10.2 Правила зберігання цього ДСТУ кисломолочний сир зберігають у холодильниках за температурою не вищій ніж 6 С, при цьому строк придатності кисломолочного сиру за температурою зберігання від 2С до 6С не більш ніж 7 діб. Оскілки переважна більшість виробників виготовляє сир кисломолочний саме у відповідності до вказаного ДСТУ з терміном придатності не більш ніж 7 діб, це знову ж такі обмежує конкуренцію лише декількома виробниками.

Вимагаємо внести зміни до ТД, та зазначити предметом закупівлі - Сир кисломолочний з масовою часткою жиру не менше 9% та терміном придатності не більш ніж 7 діб, який повністю відповідає вимогам встановлених до продуктів харчування наказами МОН та МОЗ України від 17.04.2006 року № 298/227 «Про затвердження інструкції з організації харчування дiтей у дошкiльних закладах»; від 15.08.2006 року № 620/563 «Щодо невідкладних заходiв з органiзацiї харчування дiтей у дошкiльних, загальноосвiтнiх, позашкільних навчальних закладах»; Законом України «Про безпечнiсть та якiсть харчових продуктiв» вiд 23.12.1997 року №771/97-ВР (зi змiнами).
У разі ігнорування Замовником даного звернення та не приведення процедури закупівлі у відповідність до норм чинного законодавства, змушені будемо звернутись до уповноважених органів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 лютого 2020 22:20
Відповідно до вимог статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник надає відповідь на вимогу щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, що надійшло до замовника через електронну систему закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника: до тендерної документації внесено зміни. Дивіться Додаток №1 до тендерної документації в новій редакції.
Дякуємо за уважність та слушні зауваження.
Відповідь надана у строк, визначений статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі», та оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2020 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ТЕРНАВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ 1 295 200,00
UAH з ПДВ
1 127 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИКОЛЬТРЕЙД" 1 182 420,00
UAH з ПДВ
1 182 420,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Цисовський Олег Олександрович 1 356 100,00
UAH з ПДВ
1 250 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2020 23:28
Електронний підпис
06 березня 2020 23:27
остаточна виправлена
06 березня 2020 16:11
Електронний підпис
06 березня 2020 16:06
остаточна пропозиція
06 березня 2020 16:06
довідка ДФС
06 березня 2020 16:06
довідка МВС
27 лютого 2020 20:23
Електронний підпис
27 лютого 2020 20:21
сир техспецификация.pdf
27 лютого 2020 20:20
сир кваліфікація.pdf

Публічні документи

27 лютого 2020 23:40
Електронний підпис
27 лютого 2020 23:30
Технічна частина сир.PDF
27 лютого 2020 23:30
Пропозиція сир.PDF
27 лютого 2020 23:30
Інші документи.PDF

Публічні документи

27 лютого 2020 20:43
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ТЕРНАВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИКОЛЬТРЕЙД"

ФОП Цисовський Олег Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ТЕРНАВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ
#2722919718
Переможець 1 127 600,00
UAH з ПДВ
06 березня 2020 13:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2020 13:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ТЕРНАВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ
#2722919718
1 127 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 березня 2021 13:47
Електронний підпис укладений
19 березня 2021 13:39
ДУ 8 19.03.21 Сир.PDF зміни до договору
19 березня 2021 13:38
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 16:27
ДУ 7 сир тв 20_.pdf зміни до договору
19 січня 2021 16:17
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 17:19
сир.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 17:16
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 17:13
ДУ 5 Сир тв. Тернавський.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 15:57
Електронний підпис укладений
13 серпня 2020 14:36
дод. угода _4 сир.pdf зміни до договору
13 серпня 2020 14:28
Електронний підпис укладений
22 червня 2020 16:33
додаткова угода 3.pdf зміни до договору
22 червня 2020 16:30
Електронний підпис укладений
12 червня 2020 16:06
дод угода 2.pdf зміни до договору
12 червня 2020 16:01
Електронний підпис укладений
22 квітня 2020 14:22
дод угода 1.pdf зміни до договору
22 квітня 2020 14:21
Електронний підпис укладений
19 березня 2020 15:41
договір укладений
19 березня 2020 15:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі товару відповідно до фактичної потреби Замовника. Кількість товару після внесення змін - 7840кг. Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі товару відповідно до фактичної потреби Замовника. Кількість товару після внесення змін - 6570кг. Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за 1 кг сиру твердого та сиру кисломолочного не більше ніж на 10 відсотків відповідно до коливання ціни таких товарів на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Кількість товару після внесення змін - 5979.2802кг. Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі товару з урахуванням реальної потреби замовника. Кількість товару після внесення змін - 5920,8802 кг. Джерело фінансування - місцевий бюджет.
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі товару з урахуванням реальної потреби замовника. Кількість товару після внесення змін - 4894.7982 кг. Джерело фінансування - місцевий бюджет
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Cторони домовилися продовжити строк дії договору, на строк достатній для проведення процедури закупівлі сиру твердого та сиру кисломолочного на2021р.
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 5 ст 36 Закону України "Про публічні закупівлі" № 922- VІІІ від 25.12.2015 (в редації що діяла на момент проведення процедури закупівлі) та п.11.3 укладеного Договору , сторони прийшли згоди доповнити Договір пунктом 3.1.1, в якому зазначено що вартість закупівлі сира твердого та сира кисломолочного на час проведення закупівлі на початку 2021 року визначається в межах 20% вартості Договору та становить 109855,30 грн. без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі та викласти у новій редакції пункт 3.1.1 Договору «п. 3.1.1. Вартість закупівлі сиру твердого та сиру кисломолочного на час проведення процедури закупівлі на початку 2021 року визначається в межах 20% вартості, передбаченої в п. 3.1. Договору, та становить 109 793,66 грн. (сто дев’ять тисяч сімсот дев’яносто три гривні 66 коп.), без ПДВ."
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 березня 2020 — 01 квітня 2021
Сума оплати за договором: 659 070,28
UAH