Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 44420000-0 Будівельні товари, 44423760-6 Технологічні люки; 44423710-1 Каналізаційні люки, (люки, 2 лоти)
DK 021:2015: 44420000-0 Goods used in construction, 44423760-6 Access covers, 44423710-1 Surface boxes, (hatches, 2 lots)
Очікувана вартість
11 033 948,00 UAH
UA-2020-02-10-003630-b 364f88f94b7d4346a14306436be66467
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Садовська Ірина Ігорівна

+380442801536 ykazberch@vodokanal.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ПрАТ "АК "Київводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327664
Місцезнаходження: 01015, Україна , м. Київ обл., місто, вул. Лейпцизька, 1-а
Контактна особа: Садовська Ірина Ігорівна
+380442801536
ykazberch@vodokanal.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Private LC "JSC "Kyivvodokanal"
National ID: 03327664
Contact point: Sadovskaya Irina Igorivna
+380442801536
ykazberch@vodokanal.kiev.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 лютого 2020 18:22
Звернення за роз’ясненнями: до 10 березня 2020 18:27
Оскарження умов закупівлі: до 16 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 березня 2020 18:27
Очікувана вартість: 11 033 948,00 UAH з ПДВ
Publication date: 10 лютого 2020 18:22
Enquiries until: 10 березня 2020 18:27
Complaints submission until: до 16 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 березня 2020 18:27

Information

Estimated total value: 11 033 948 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари


Scope of the procurement
Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал»
Purchase will be made at own expense of PJSC "AK" Kyivvodokanal"

Тендерна документація

11 березня 2020 14:53
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 березня 2020 14:37
Перелік змін.docx
11 березня 2020 14:37
ТД із закресленням.docx
11 березня 2020 14:37
ТД нова редакція.docx
11 березня 2020 14:53
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2020 18:29
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 березня 2020 14:37
Перелік змін.docx
11 березня 2020 14:37
ТД із закресленням.docx
11 березня 2020 14:37
ТД нова редакція.docx
10 лютого 2020 18:23
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-10-003630-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ПАТАР", Код ЄДРПОУ:13979385
Дата подання: 06 квітня 2020 13:52
Вимога про скасування рішення про дискваліфікацію ПП "Патар"
Прийняте рішення Тендерного комітету ПрАТ «АК «Київводоканал» про дискваліфікацію ПП "Патар" у зв'язку з тим , що тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації 1. Учасником надано у складі тендерної пропозиції форму «Тендерна пропозиція» із зазначенням в тендерній пропозиції цінових показників, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, вважаємо неправомірним.
Згідно п.1 розділу "Інструкції з підготовки тендерної пропозиції" вказано наступне - "учасник не зазначає в тендерній пропозиції цінові показники, у разі якщо вартість закупівлі дорівнює або перевищує 133 тисячі євро". Станом 18.03.2020 р. курс євро за даними НБУ становив - 29,7921, тобто сума 133 000 євро становила - 3 962 349 грн. 30 коп. Сума пропозиції ПП "Патар" становить 1 848 638 грн. 16 коп., що не дорівнює і не перевищує 133 тисячі євро. Тому зазначення цінових показників було вимогою тендерної документації. Отже, виходячи з вищевикладеного, просимо допустити ПП "Патар" до участі в тендері. В іншому випадку вимушені будемо звертатись з вимогою до АМКУ В іншому випадку вимушені будемо звертатись з вимогою до АМКУ
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 квітня 2020 12:59
Виходячи зі змісту ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) замовник через авторизований електронний майданчик оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю: оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію - не пізніше ніж за 30 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі перевищує межі для товарів еквівалентну 133 тисячам євро.
Так, 10.02.2020 на засіданні тендерного комітету ПрАТ «АК «Київводоканалу» прийнято рішення, зокрема на підставі абзацу другого частини першої статті 12 Закону закупівлю товару, ураховуючи очікувану вартість закупівлі 11 033 948,00 грн. з ПДВ, здійснити шляхом проведення процедури закупівлі – відкриті торги та затвердити «Тендерну документацію. Процедура закупівлі - відкриті торги. ДК 021:2015: 44420000-0 Будівельні товари, 44423760-6 Технологічні люки; 44423710-1 Каналізаційні люки, (люки, 2 лоти)».
Ураховуючи вищевикладене, п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено що, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів, з зокрема – заповненою учасником формою «Тендерна пропозиція» згідно з Додатком 4 (учасник не зазначає в тендерній пропозиції цінові показники, у разі якщо вартість закупівлі дорівнює або перевищує 133 тисячі євро).
Таким чином, на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону тендерна пропозиції учасника ПП «ПАТАР» відхилена по Лоту 1 оскільки учасником надано у складі тендерної пропозиції форму «Тендерна пропозиція» із зазначенням в тендерній пропозиції цінових показників, що не відповідає вимогам п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 2: Люки
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 9 164 310,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 90 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 270000 UAH


Title: Lot 2: Hatches
Current status: Complete
Estimated total value: 9 164 310,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 90 000,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 13 квітня 2020 15:17
Auction planned date: 13 квітня 2020 15:17
Закінчення: 13 квітня 2020 15:38
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

3408 шт
Лот 2: ДК 021:2015: 44420000-0 Будівельні товари, 44423760-6 Технологічні люки; 44423710-1 Каналізаційні люки
ДК 021:2015: 44420000-0 — Будівельні товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02121, Україна, м. Київ, місто, вул. Колекторна, 1
Дата доставки: 31 грудня 2020

Lot 2: DK 021:2015: 44420000-0 Goods used in construction, 44423760-6 Access covers, 44423710-1 Surface boxes
CPV: 44420000-0

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються на підставі рахунку-фактури Постачальника, який виписується у відповідності до заявки Покупця та Специфікації. Покупець здійснює оплату Товару протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з моменту отримання Товару від Постачальника шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Покупець має право здійснювати попередню оплату (часткову або повну) Товару. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 06 квітня 2020
UA-2020-02-10-003630-b364f88f94b7d4346a14306436be66467
Найменування: ПрАТ "АК "Київводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327664
Місцезнаходження: 01015, Україна, м. Київ обл., місто, вул. Лейпцизька, 1-а
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Інтерекст LTD" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "ПАТАР" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

20 березня 2020 18:28
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

16 квітня 2020 14:22
Електронний підпис
19 березня 2020 09:44
Електронний підпис
19 березня 2020 09:44
Електронний підпис
19 березня 2020 09:44
Документи Інтерекст.rar
19 березня 2020 09:44
Тендерна документація.pdf
19 березня 2020 09:44
лот 2. Технічна частина.pdf
19 березня 2020 09:43
ЛОТ 2. Додаток 3.pdf
19 березня 2020 09:43
Лот 2 бц.pdf
19 березня 2020 09:43
Тендерна документація.pdf
19 березня 2020 09:43
Документи Інтерекст.rar

Документи

20 березня 2020 18:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

20 березня 2020 15:34
Електронний підпис
20 березня 2020 15:34
Електронний підпис
20 березня 2020 15:16
Витяг ЄДР.pdf
20 березня 2020 15:16
Vutyag z nakazu Savchenko (2).zip
20 березня 2020 15:16
Dovirenist_Savchenko.zip
20 березня 2020 15:16
Dovidka pro nazvu (3).zip
20 березня 2020 15:16
Bankivska Licenzia (3).zip
20 березня 2020 15:16
202045_ГР_0616_270000.00.zip
20 березня 2020 15:16
Паспорт люк Легкий лот 2.pdf
20 березня 2020 15:16
Статут.pdf
20 березня 2020 15:16
ВН_Житомирводоканал.pdf
20 березня 2020 15:16
Паспорт люк Важкий лот2.pdf
20 березня 2020 15:16
Паспорт Люк ТМ лот2.pdf
20 березня 2020 15:16
Люк Середній лот 2.pdf
20 березня 2020 15:16
Зразок ЛюкГумовий л2.PDF
20 березня 2020 15:16
ТУ Люки гумовий лот 2.PDF
20 березня 2020 15:16
ВН Кременчуцьке ШЕУ.pdf
20 березня 2020 15:16
Пропозиція Лот 2.pdf
20 березня 2020 15:16
Довідка про санкції.pdf
20 березня 2020 15:16
Технічне завдання лот 2.pdf
20 березня 2020 15:16
Лист згода на обробка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Інтерекст LTD"

ПП "ПАТАР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 15:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Інтерекст LTD" 9 008 136,00
UAH з ПДВ
9 008 136,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПАТАР" 9 015 430,00
UAH з ПДВ
9 015 430,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 квітня 2020 14:22
Електронний підпис
19 березня 2020 09:44
Електронний підпис
19 березня 2020 09:44
Електронний підпис
19 березня 2020 09:44
Документи Інтерекст.rar
19 березня 2020 09:44
Тендерна документація.pdf
19 березня 2020 09:44
лот 2. Технічна частина.pdf
19 березня 2020 09:43
ЛОТ 2. Додаток 3.pdf
19 березня 2020 09:43
Лот 2 бц.pdf
19 березня 2020 09:43
Тендерна документація.pdf
19 березня 2020 09:43
Документи Інтерекст.rar

Публічні документи

20 березня 2020 15:34
Електронний підпис
20 березня 2020 15:34
Електронний підпис
20 березня 2020 15:16
Витяг ЄДР.pdf
20 березня 2020 15:16
Vutyag z nakazu Savchenko (2).zip
20 березня 2020 15:16
Dovirenist_Savchenko.zip
20 березня 2020 15:16
Dovidka pro nazvu (3).zip
20 березня 2020 15:16
Bankivska Licenzia (3).zip
20 березня 2020 15:16
202045_ГР_0616_270000.00.zip
20 березня 2020 15:16
Паспорт люк Легкий лот 2.pdf
20 березня 2020 15:16
Статут.pdf
20 березня 2020 15:16
ВН_Житомирводоканал.pdf
20 березня 2020 15:16
Паспорт люк Важкий лот2.pdf
20 березня 2020 15:16
Паспорт Люк ТМ лот2.pdf
20 березня 2020 15:16
Люк Середній лот 2.pdf
20 березня 2020 15:16
Зразок ЛюкГумовий л2.PDF
20 березня 2020 15:16
ТУ Люки гумовий лот 2.PDF
20 березня 2020 15:16
ВН Кременчуцьке ШЕУ.pdf
20 березня 2020 15:16
Пропозиція Лот 2.pdf
20 березня 2020 15:16
Довідка про санкції.pdf
20 березня 2020 15:16
Технічне завдання лот 2.pdf
20 березня 2020 15:16
Лист згода на обробка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Інтерекст LTD"

ПП "ПАТАР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Інтерекст LTD"
#23708824
Переможець 9 008 136,00
UAH з ПДВ
14 квітня 2020 14:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 квітня 2020 14:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Інтерекст LTD"
#23708824
9 008 136,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 липня 2021 14:51
Звіт укладений
23 липня 2021 14:46
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 11:41
Повідомлення Інтерекст 1424.docx зміни до договору
14 грудня 2020 11:36
Електронний підпис укладений
29 квітня 2020 16:16
Договір укладений
29 квітня 2020 16:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись чинним законодавством України, Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, в обсязі - 1 756 586,52 (один мільйон сімсот п’ятдесят шість тисяч п’ятсот вісімдесят шість грн. 52 коп.), що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі – 9 008 136,00 (дев’ять мільйонів вісім тисяч сто тридцять шість грн. 00 коп.), в тому числі сума без ПДВ - 7 506 780,00 (сім мільйонів п’ятсот шість тисяч сімсот вісімдесят грн. 00 коп.), ПДВ – 1 501 356,00 ( один мільйон п’ятсот одна тисяча триста п’ятдесят шість грн. 00 коп.), укладеному в 2020 році. 2. У зв’язку з цим, Сторони погодилися змінити наступні умови Договору: 2.1. Пункт 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «2.1. Загальна сума Договору складає – 10 764 722,52 (десять мільйонів сімсот шістдесят чотири тисячі сімсот двадцять дві грн. 52 коп.), в тому числі сума без ПДВ - 8 970 602,10 (вісім мільйонів дев’ятсот сімдесят тисяч шістсот дві грн. 10 коп.), ПДВ – 1 794 120,42 (один мільйон сімсот дев’яносто чотири тисячі сто двадцять грн. 42 коп.).». 2.2. Пункт 11.1. Договору викласти в наступній редакції: «11.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до “01” квітня 2021 року. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання тих зобов’язань, що лишились невиконаними. Відповідно до ст. 631 Цивільного кодексу України Сторони встановили, що умови Договору можуть застосовуватися до відносин між ними, які виникли до його укладання.». 3. Дана Угода складена українською мовою у 2-х оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. 4. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 5. Усі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними в попередній редакції. 6. Ця Угода набуває чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 1424/24/16-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 квітня 2020 — 01 квітня 2021
Сума оплати за договором: 1 358 598,00
UAH (в тому числі ПДВ 226 433,00 UAH)