Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання комплексної експертизи проектної документації «Реконструкція будівель Комунального закладу «Дніпровська міська дитяча клінічна лікарня №6» Дніпровської міської ради по вул. Караваєва, 68 у м. Дніпрі. ІV черга. Корпус №3 - неінфекційний»
Очікувана вартість
125 086,80 UAH
UA-2020-02-10-003369-b 3c4abe75d71c43daa4f0b659e3741faa
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мирослава Яворська

+380567441126 departamentblag@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 лютого 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Мирослава Яворська
+380567441126
departamentblag@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання комплексної експертизи проектної документації «Реконструкція будівель Комунального закладу «Дніпровська міська дитяча клінічна лікарня №6» Дніпровської міської ради по вул. Караваєва, 68 у м. Дніпрі. ІV черга. Корпус №3 - неінфекційний»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 лютого 2020  —  04 березня 2020
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата проводиться протягом 5 (п’яти) робочих днів після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт на підставі підписаного акту здачі-приймання робіт, згідно фактично виконаних обсягів Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

10 лютого 2020 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДН-КОНСАЛТИНГ"
#35114747
Переможець 125 086,80
UAH з ПДВ
10 лютого 2020 17:07

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 лютого 2020 17:13
261.527.pdf укладений
10 лютого 2020 17:13