Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп’ютерна техніка)
Очікувана вартість
99 888,00 UAH
UA-2020-02-10-003325-b 054c57cba1d4425f9e9987d27a602a7d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Людмила Здор

+380462693382 ch_ocrzon@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Чернігівський обласний центр радіаційного захисту та оздоровлення населення" Чернігівської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 26091431
Місцезнаходження: 14020, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул. Шевченка, 160
Контактна особа: Людмила Здор
+380462693382
ch_ocrzon@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 лютого 2020 16:59
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2020 10:00
Початок аукціону: 21 лютого 2020 12:21
Очікувана вартість: 99 888,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
ДК 021:2015 код 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп’ютерна техніка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14020, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Шевченка, 160
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно договору. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 лютого 2020 09:14
Дата відповіді: 12 лютого 2020 09:34
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Замовник торгів, при оголошенні закупівлі керується «Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі"», затвердженою наказом ДП "Прозоро" від 19.03.2019 № 10 , оскільки ця закупівля не підпадає під дію Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі" на підставі того, що вартість предмета закупівлі не перевищує вартість, зазначену у ст. 2 Закону. Якщо технічні характеристики аналогів та/або еквівалентів у пропозиціях Учасників не будуть відрізнятись від вказаних нами в конкретних торгівельних марках та будуть виконані всі інші вимоги закупівлі, в такому випадку ми можемо розглядати дану пропозицію. Участь у закупівлі можуть брати як юридичні особи так і фізичні особи – підприємці. Очікувана вартість з ПДВ – це цінова пропозиція з усіма податками і зборами, як для юридичних осіб так і фізичних осіб – підприємців. Дякуємо.
Документація
Дата подання: 11 лютого 2020 11:47
Дата відповіді: 11 лютого 2020 16:42
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Системні блоки на базі процесора AMD не будуть розглядатися в якості «еквіваленту» чи «аналогу». Дякуємо.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-10-003325-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 26 лютого 2020 13:06
Невідповідність технічних характеристик
Шановний замовнику! Маємо повідомити, що пропозиція від учасника ФОП ОСПАНОВА МАРИНА ІВАНІВНА не відповідає характеристикам, вказаним у технічних вимогах до предмета закупівлі. Згідно з інформацією від виробника, модель материнської плати ASUS PRIME H310M-R R2.0, котра є компонентом комп'ютера Vinga CS108B 0258 (Z00E0J42N0YN), не містить роз`єму М.2, наявність якого зазначена у технічних вимогах. Також просимо звернути увагу на швидкість запису запропонованого учасником накопичувача SSD 2.5" 240GB Kingston (SA400S37/240G), яка є значно меншою від вказаної у технічних вимогах - 350 Mb/s. У зв`язку з вищевказаним просимо вас дискваліфікувати учасника ФОП ОСПАНОВА МАРИНА ІВАНІВНА та перейти до розгляду наступного учасника.
З повагою, ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 лютого 2020 12:18
Шановний Учаснику, розглянувши вашу вимогу дискваліфікації ФОП Оспанова Марина Іванівна, яка визначена Вами, як звернення до замовника за роз’ясненням, повідомляємо наступне.

Запропонований учасником товар обов'язково повинен відповідати (або бути не гіршим ) усім наведеним ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ. Запропонована учасником материнська плата ASUS PRIME H310M-R R2.0, котра є компонентом комп'ютера Vinga CS108B 0258 (Z00E0J42N0YN), не містить роз`єму М.2,. який використовується лише для підключення SSD. Але для підключення SSD можно використовувати SATА роз'єм, що не впливає на роботу системного блоку вцілому. З приводу SSD 2.5" 240GB Kingston (SA400S37/240G), ми розглянули його технічні характеристики, також відгуки, та вважаємо що даний товає є не гіршим.

Дякуємо.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2020 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Систематика Україна" 68 146,00
UAH з ПДВ
68 146,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 72 000,00
UAH з ПДВ
72 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ОСПАНОВА МАРИНА ІВАНІВНА 92 800,00
UAH з ПДВ
76 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 99 300,00
UAH з ПДВ
99 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 лютого 2020 18:39
Електронний підпис
19 лютого 2020 18:39
Цінова пропозиція.pdf
19 лютого 2020 18:39
Довідка про Ст17.pdf
19 лютого 2020 18:39
Довідка про санкції.pdf
19 лютого 2020 18:39
Довідка про договір.pdf
19 лютого 2020 18:39
Гар лист зобов’язання.pdf
19 лютого 2020 18:39
Гар лист гар ТОВАР.pdf
19 лютого 2020 18:39
Гар лист гар термін.pdf

Публічні документи

19 лютого 2020 19:45
Авторизаційний лист (3).pdf
19 лютого 2020 19:45
Досвід 2000.rar
19 лютого 2020 19:45
Сервіс_центри.pdf
19 лютого 2020 19:45
Цінова Пропозицiя.pdf
19 лютого 2020 19:45
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
19 лютого 2020 19:45
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Систематика Україна"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ФОП ОСПАНОВА МАРИНА ІВАНІВНА

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Систематика Україна"
#40175293
Відхилено 68 146,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 14:52
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 72 000,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 15:06
ФОП ОСПАНОВА МАРИНА ІВАНІВНА
#1951610909
Переможець 76 000,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 16:24

Документи

25 лютого 2020 14:43
Протокол від 25.02.20.pdf

Документи

25 лютого 2020 15:06
Протокол від 25.02.2020.pdf

Документи

25 лютого 2020 16:23
Протокол від 25.02.2020.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2020 16:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ОСПАНОВА МАРИНА ІВАНІВНА
#1951610909
76 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 лютого 2020 16:23
Протокол від 25.02.2020.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір від 17.03.2020 № 66.pdf укладений
17 березня 2020 14:50