Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Агрохімічна продукція (дезинфікційні засоби)
Очікувана вартість
157 000,00 UAH
UA-2020-02-10-002781-b c6d013cc518e43f689487af5e69774ea
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Чайкіна

+380629344397 chayka1578@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Маріупольскої ради "Міський стоматологічний центр"
Код ЄДРПОУ: 38349184
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, пр. Миру, 49
Контактна особа: Ірина Чайкіна
+380629344397
chayka1578@gmail.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 лютого 2020 15:59
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2020 10:00
Початок аукціону: 20 лютого 2020 13:40
Очікувана вартість: 157 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 785,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Технично якістні характеристики знаходяться в оголошенні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
235 штуки
Дезинфікційні засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, проспект Миру,49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2020  —  06 березня 2020
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 лютого 2020 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 16:01
ОГОЛОШЕННЯ (1).doc
10 лютого 2020 15:59
Договор шаблон.doc
11 лютого 2020 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2020 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 16:01
ОГОЛОШЕННЯ (1).doc
10 лютого 2020 15:59
ОГОЛОШЕННЯ.doc
10 лютого 2020 15:59
Договор шаблон.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-10-002781-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 12 лютого 2020 16:26
Вимога щодо внесення змін в Оголошення про проведення закупівлі товарів через систему електронних закупівель.
Шановний Замовнику!
В Оголошенні про проведення закупівлі товарів через систему електронних закупівель та в Додатку №1 по закупівлі «ДК 021:2015-: 24450000-3 Агрохімічна продукція» (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-10-002781-b), зазначено, що «Аналоги не пропонувати», але при цьому зазначається конкретна назва товару з його медико-технічними вимогами, тобто Замовник допускає подачу еквівалентів.

Еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог. ЕКВІВАЛЕ́НТНИЙ, тобто який повністю замінює щось у якому-небудь відношенні, є його еквівалентом.
Закупівля оголошена Замовником є допороговою, тож підпадає під дію Наказу ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019р. (зі змінами), визначає саме порядок використання під час здійснення допорогових закупівель електронної системи закупівель, до складу якої згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) входять веб-портал Уповноваженого органу (Prozorro), авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.

Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель, де однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Натомість Замовник зазначив конкретну назву товару та інформацію про те, що еквіваленти не пропонувати. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників.
Зазначення найменувань засобів з його унікальними технічними характеристиками свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Зазначення в предметі закупівлі найменування засобів суперечать принципам закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Абз. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.

З метою уникнення непорозумінь між учасниками та Замовником Вимагаємо внести відповідні зміни згідно із зазначеними вище вимогами для проведення закупівлі через систему електронних торгів, якою передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів засобів, що зазначені в Оголошенні про проведення закупівлі товарів через систему електронних закупівель та в Додатку №1 по закупівлі «ДК 021:2015-: 24450000-3 Агрохімічна продукція» (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-10-002781-b).

Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі.
У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Документації на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 лютого 2020 09:31
Нами було розглянути вашу вимогу, щодо внесення змін до тендерної документації. З даного приводу, зазначаємо наступне:
Відповідно до Ч.1 ст 2. ЗУ «Про публічні закупівлі», цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
А, оскільки, вартість даної закупівлі не перевищує суму вказану в Ч.1 ст.2 Закону, дія вказаного Закону не розповсюджується на дану закупівлю.
Відповідно до Ч.3 п.2 Р.2 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі» затвердженої Наказом ДП "ПРЗОРРО" від 19 березня 2019 року №10, під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки).
Відповідно до Ч.3 п.2 Р.2 Інструкції, Замовник розмістив в ЕСЗ всю необхідну інформацію передбачену Інструкцією. Всі Учасники що бажають взяти участь в даній закупівлі мають вільний доступ та можливість надати свої пропозиції для оцінки.
Таким чином, Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам.
Технічне завдання на продукцію сформовано, виходячи з потреб Замовника. Саме з такими характеристиками засоби протестовані нашими фахівцями та обрані для закупівлі. Оскільки замовником є медична установа де питання дезінфекції є надзвичайно важливим, технічні характеристики описані саме таким чином, саме з таким вмістом діючої речовини та з таким спектром дії.
Ще раз нагадуємо, що згідно чинного законодавства України, наш заклад має право самостійно свідомо обирати предмет закупівлі з певними властивостями і характеристиками, та ніхто не має права тиснути чи нав’язувати інший товар.
Ваша вимога виглядає не інакше, як тиск на наш заклад задля примушування до закупівлі продукції незалежно від наших потреб.
В зв’язку з вищезазначеним, залишаємо вашу вимогу без задоволення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 лютого 2020 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМЕД" 115 502,04
UAH з ПДВ
115 502,04
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ''ДЕЗОДАР'' 156 862,00
UAH з ПДВ
156 862,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 лютого 2020 13:25
Документи.rar
15 лютого 2020 13:25
Комерційна пропозиція.pdf

Публічні документи

21 лютого 2020 14:46
Електронний підпис
14 лютого 2020 14:09
Продукти.rar
14 лютого 2020 14:09
Кваліфікація.rar
14 лютого 2020 14:09
Комерційна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМЕД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ''ДЕЗОДАР''

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Відхилено 115 502,04
UAH з ПДВ
21 лютого 2020 13:35
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ''ДЕЗОДАР''
#41937138
Переможець 156 862,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 15:17

Документи

21 лютого 2020 13:35
Електронний підпис
21 лютого 2020 13:34
img681.jpg

Документи

25 лютого 2020 15:17
Електронний підпис
25 лютого 2020 15:15
img687.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2020 15:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ''ДЕЗОДАР''
#41937138
156 862,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 лютого 2020 15:17
Електронний підпис
25 лютого 2020 15:15
img687.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 17:19
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 10:05
Договор 73 2.jpeg укладений
03 березня 2020 10:02
Договор 73 3.jpeg укладений
03 березня 2020 10:02
Договор 73 1.jpeg укладений
03 березня 2020 10:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 156 862,00
UAH