Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автоматичний біохімічний аналізатор
Очікувана вартість
820 000,00 UAH
UA-2020-02-10-002626-b f6d883b44ad8451ab0373c63f06c0f73
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Андрієнко

+380669543511 polog_sumy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Клінічний пологовий будинок Пресвятої Діви Марії" Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02000323
Місцезнаходження: 40022, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Троїцька, буд. 20
Контактна особа: Валентина Андрієнко
+380669543511
polog_sumy@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 лютого 2020 15:41
Звернення за роз’ясненнями: до 15 лютого 2020 16:40
Оскарження умов закупівлі: до 21 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2020 16:40
Початок аукціону: 26 лютого 2020 14:44
Очікувана вартість: 820 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Автоматичний біохімічний аналізатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2020  —  30 квітня 2020
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 лютого 2020 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2020 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 15:40
проект договору автоматичний біохімічний аналізатор.docx
11 лютого 2020 15:34
тд біохімічний аналізатор зі змінами.docx
11 лютого 2020 15:32
тд ренгенапарат зі змінами.docx
11 лютого 2020 15:40
тд біохімічний аналізатор зі змінами.docx
10 лютого 2020 15:41
тд біохімічний аналізатор.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічна частина
Дата подання: 13 лютого 2020 12:48
Дата відповіді: 18 лютого 2020 11:10
1. У Розділі ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі учасник повинен надати: Технічні, якісні та кількісні характеристики Товару мають відповідати, заявленим вимогам Замовника та підтверджуватися сертифікатами якості виробника або іншими документами, передбаченими чинним законодавством, з вказаними параметрами та методами досліджень (Учасник обов’язково повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції завірену їх копію на кожний аналогічний товар закупівлі, зазначений в Специфікації закупівлі, що вже був поставлений Учасником за аналогічними договорами закупівлі). Оскільки предметом закупівлі виступає Аналізатор біохімічний одноканальний лабораторний ІВД, автоматичний – 1 шт., документи, що підтверджують якість не потрібно надавати на складові частини комплекту аналізатора (мишка, принтер, комп’ютер)? І що розуміється під фразою - завірену їх копію на кожний аналогічний товар закупівлі, зазначений в Специфікації закупівлі, що вже був поставлений Учасником за аналогічними договорами закупівлі? Розуміється, якщо в копії договору, що надано як аналогічний досвід зазначено інший аналізатор, потрібно надати на них сертифікати якості виробника? 2. Згідно Додатку 2 Тендерної документації, таб. Медико-технічні вимоги до автоматичного біохімічного аналізатора п. 3.3 необхідно надати гарантійний лист від виробника про забезпечення поставки товару. Чи буде достатньо надати гарантійний лист від офіційного представника на території України з підтвердженням його повноважень від виробника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Потрібен і гарантійний лист від виробника і також сертифікат якості виробника, оскільки все медичне обладнання повинне гарантувати безпечне застосування для користувачів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2020 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Інтегрі-Лаб 782 407,96
UAH з ПДВ
782 407,96
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Литвин Михайло Михайлович 805 000,00
UAH з ПДВ
805 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 березня 2020 16:32
Підтвердження статті 17
21 лютого 2020 14:15
МТВ.pdf
21 лютого 2020 14:15
Інструкція Ellipse.pdf
21 лютого 2020 14:15
PoA ИЛ AMS на тендер.pdf
21 лютого 2020 14:15
2. Повноваження.PDF
21 лютого 2020 14:15
1. Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

24 лютого 2020 14:13
Цінова пропозиція.pdf
24 лютого 2020 14:13
Сертифікат інженера.pdf
24 лютого 2020 14:13
Проект договору.pdf
24 лютого 2020 14:13
Посібник користувача 4.pdf
24 лютого 2020 14:13
Посібник користувача 3.pdf
24 лютого 2020 14:13
Посібник користувача 2.pdf
24 лютого 2020 14:12
Посібник користувача 1.pdf
24 лютого 2020 14:12
Лист-повідомлення.pdf
24 лютого 2020 14:12
Лист-доручення.pdf
24 лютого 2020 14:12
Гарантійний лист.pdf
24 лютого 2020 14:12
Відповідність МТВ.pdf
24 лютого 2020 14:12
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Інтегрі-Лаб

ФОП Литвин Михайло Михайлович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Інтегрі-Лаб
#38237397
Переможець 782 407,96
UAH з ПДВ
02 березня 2020 16:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 березня 2020 16:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Інтегрі-Лаб
#38237397
782 407,96
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 квітня 2020 13:35
додат 1 до дог 61.jpg зміни до договору
21 квітня 2020 13:34
Електронний підпис укладений
16 березня 2020 14:50
дог611.jpg укладений
16 березня 2020 14:48
дог616.jpg укладений
16 березня 2020 14:48
дог615.jpg укладений
16 березня 2020 14:48
дог614.jpg укладений
16 березня 2020 14:48
дог613.jpg укладений
16 березня 2020 14:48
дог612.jpg укладений
16 березня 2020 14:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 61
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML