Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне, ДК 021:2015 - 30190000-7 (Папір офісний)
Очікувана вартість
140 000,00 UAH
UA-2020-02-10-002308-a ● a5f929bee51c48b2bc07b79024f78a56
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Оболонська районна в місті Києві державна адміністрація |
Код ЄДРПОУ: | 37371727 |
Вебсайт: | http://obolon.kievcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 04205, Україна , Київська обл., Київ, Маршала Тимошенка, 16 |
Контактна особа: |
Міщенко Галина Іванівна 380444183254 sektordz@obolonrda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 лютого 2020 18:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 27 лютого 2020 11:09 |
Очікувана вартість: | 140 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,71% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету.
Строк поставки товару: Протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня укладення договору.
Кількість: 2 найменування, в тому числі 1550 пачок.
Строк поставки товару: Протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня укладення договору.
Кількість: 2 найменування, в тому числі 1550 пачок.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1550 пачок
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04205, Україна, м. Київ, м. Київ, Маршала Тимошенка, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений Товар здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дня фактичного отримання Товару на підставі видаткової накладної. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 лютого 2020 18:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 лютого 2020 18:20 |
Оголошення.docx | |
10 лютого 2020 18:20 |
Додаток 4 проект договору.docx | |
10 лютого 2020 18:20 |
Додаток 3 технічні вимоги.docx | |
10 лютого 2020 18:19 |
Додаток 2 вимоги по ст 16 та 17 до Закону.docx | |
10 лютого 2020 18:19 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 лютого 2020 09:19
Дата відповіді: 11 лютого 2020 17:03
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Вся інформація про технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі щодо можливості надання еквіваленту, зазначена в тендерній документації.
2. Можливість участі у процедурі закупівлі незалежно від форми власності та організаційної форми врегульовано статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Оцінка та розгляд тендерних пропозицій учасників здійснюється після проведення аукціону відповідно до Закону.
3. Ціна тендерної пропозиції повинна бути визначена з урахуванням законодавства України, чітко та остаточно, без будь-яких посилань, обмежень або застережень та включати всі витрати на сплату всіх податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з законодавством України, а також інших витрат, передбачених вимогами, зазначеними в тендерній документації.
2. Можливість участі у процедурі закупівлі незалежно від форми власності та організаційної форми врегульовано статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Оцінка та розгляд тендерних пропозицій учасників здійснюється після проведення аукціону відповідно до Закону.
3. Ціна тендерної пропозиції повинна бути визначена з урахуванням законодавства України, чітко та остаточно, без будь-яких посилань, обмежень або застережень та включати всі витрати на сплату всіх податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з законодавством України, а також інших витрат, передбачених вимогами, зазначеними в тендерній документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 лютого 2020 11:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Парус Плюс" |
105 990,00
UAH з ПДВ
|
99 168,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
103 869,00
UAH з ПДВ
|
101 952,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "СТЕЛЬМАХ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ" |
104 705,00
UAH з ПДВ
|
103 705,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Ромус-Поліграф" |
107 712,00
UAH з ПДВ
|
107 712,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Парус Плюс" #33058948 |
Відхилено |
99 168,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2020 12:54
|
|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
101 952,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2020 16:16
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2020 16:18
|
Звіт про виконання договору.pdf | укладений |
16 квітня 2020 16:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 березня 2020 18:01
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
25 березня 2020 18:00
|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2020 17:15
|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2020 17:15
|
Договір від 24.03.2020.pdf | укладений |
24 березня 2020 17:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до Договору внесено на підставі пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону України “Про публічні закупівлі”, у зв’язку зі зміною ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 24/3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |