Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне, ДК 021:2015 - 30190000-7 (Папір офісний)
Очікувана вартість
140 000,00 UAH
UA-2020-02-10-002308-a a5f929bee51c48b2bc07b79024f78a56
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міщенко Галина Іванівна

380444183254 sektordz@obolonrda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Оболонська районна в місті Києві державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 37371727
Вебсайт: http://obolon.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 04205, Україна , Київська обл., Київ, Маршала Тимошенка, 16
Контактна особа: Міщенко Галина Іванівна
380444183254
sektordz@obolonrda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 лютого 2020 18:19
Звернення за роз’ясненнями: до 16 лютого 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2020 17:00
Початок аукціону: 27 лютого 2020 11:09
Очікувана вартість: 140 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,71%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету.
Строк поставки товару: Протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня укладення договору.
Кількість: 2 найменування, в тому числі 1550 пачок.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1550 пачок
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04205, Україна, м. Київ, м. Київ, Маршала Тимошенка, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дня фактичного отримання Товару на підставі видаткової накладної. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 лютого 2020 18:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2020 18:20
Оголошення.docx
10 лютого 2020 18:20
Додаток 4 проект договору.docx
10 лютого 2020 18:20
Додаток 3 технічні вимоги.docx
10 лютого 2020 18:19
Додаток 2 вимоги по ст 16 та 17 до Закону.docx
10 лютого 2020 18:19
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 лютого 2020 09:19
Дата відповіді: 11 лютого 2020 17:03
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Вся інформація про технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі щодо можливості надання еквіваленту, зазначена в тендерній документації.
2. Можливість участі у процедурі закупівлі незалежно від форми власності та організаційної форми врегульовано статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Оцінка та розгляд тендерних пропозицій учасників здійснюється після проведення аукціону відповідно до Закону.
3. Ціна тендерної пропозиції повинна бути визначена з урахуванням законодавства України, чітко та остаточно, без будь-яких посилань, обмежень або застережень та включати всі витрати на сплату всіх податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з законодавством України, а також інших витрат, передбачених вимогами, зазначеними в тендерній документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2020 11:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Парус Плюс" 105 990,00
UAH з ПДВ
99 168,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 103 869,00
UAH з ПДВ
101 952,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СТЕЛЬМАХ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ" 104 705,00
UAH з ПДВ
103 705,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 107 712,00
UAH з ПДВ
107 712,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 березня 2020 14:39
Пропозиція оновлена.pdf
25 лютого 2020 13:33
42.Тендерна пропозиція.pdf
25 лютого 2020 13:33
41.Сертифікат.pdf
25 лютого 2020 13:33
40.Висновок СЕС.PDF
25 лютого 2020 13:33
39.Сертифікат якості.pdf
25 лютого 2020 13:33
38.Порівняльна таблиця.pdf
25 лютого 2020 13:33
37.Технічні вимоги.pdf
25 лютого 2020 13:33
36.Проект договору.pdf
25 лютого 2020 13:33
30.Довідка щодо санкцій.pdf
25 лютого 2020 13:33
28.Довідка щодо печатки.pdf
25 лютого 2020 13:33
26.Паспорт_Царюк.pdf
25 лютого 2020 13:33
24.Виписка з протоколу.pdf
25 лютого 2020 13:33
23.Витяг з ЄДР.pdf
25 лютого 2020 13:33
22.Витяг_реєстр_ПДВ.pdf
25 лютого 2020 13:33
21.Статут.pdf
25 лютого 2020 13:33
1.Реєстр документів.pdf

Публічні документи

05 березня 2020 17:43
Електронний підпис
05 березня 2020 17:43
переможець.pdf
04 березня 2020 17:37
Електронний підпис
04 березня 2020 17:37
ЦП 2.pdf
26 лютого 2020 12:12
Електронний підпис
26 лютого 2020 12:12
Документи.pdf
26 лютого 2020 12:12
Баланс за 2019 рік.pdf

Публічні документи

26 лютого 2020 16:42
Електронний підпис
26 лютого 2020 16:39
11 Проект договору.pdf
26 лютого 2020 16:39
7 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

26 лютого 2020 16:52
Електронний підпис
26 лютого 2020 16:52
ч.2 ст17.pdf
26 лютого 2020 16:52
цп.pdf
26 лютого 2020 16:52
ст17 ст28.pdf
26 лютого 2020 16:52
Свідоцтво ПДВ.pdf
26 лютого 2020 16:52
Протокол.pdf
26 лютого 2020 16:52
протокол №16 від 10.01.2020.pdf
26 лютого 2020 16:52
п.9 ч.1 ст.17.pdf
26 лютого 2020 16:52
п.8 ч.1 ст.17.pdf
26 лютого 2020 16:52
п.6 ч.1 ст.17.pdf
26 лютого 2020 16:52
п.4 ч.1 ст.17.pdf
26 лютого 2020 16:52
п.3 ч.1 ст.17.pdf
26 лютого 2020 16:52
п.2 ч.1 ст.17.pdf
26 лютого 2020 16:52
Наказ.pdf
26 лютого 2020 16:52
листи згоди.pdf
26 лютого 2020 16:52
загальні відомості..pdf
26 лютого 2020 16:52
документи.pdf
26 лютого 2020 16:52
Догов_р в_д 12.02.2018.pdf
26 лютого 2020 16:52
довідка санцкції.pdf
26 лютого 2020 16:51
довідка про довкілля.pdf
26 лютого 2020 16:51
Довідка ЄДРПОУ.pdf
26 лютого 2020 16:51
гарантія якості.pdf
26 лютого 2020 16:51
Витяг ПДВ Ромус.pdf
26 лютого 2020 16:51
Витяг ЄДР від 25.02.2020р..pdf
26 лютого 2020 16:51
Виписка.pdf
26 лютого 2020 16:51
9. Zoom A4, A3 від 4.3.2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Парус Плюс"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ФОП "СТЕЛЬМАХ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ"

ТОВ "Ромус-Поліграф"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Парус Плюс"
#33058948
Відхилено 99 168,00
UAH з ПДВ
04 березня 2020 12:54
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 101 952,00
UAH з ПДВ
05 березня 2020 16:16
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

04 березня 2020 12:53
Електронний підпис
04 березня 2020 12:52
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2020 16:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
101 952,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 квітня 2020 16:18
Звіт про виконання договору.pdf укладений
16 квітня 2020 16:17
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2020 18:01
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
25 березня 2020 18:00
Електронний підпис укладений
24 березня 2020 17:15
Електронний підпис укладений
24 березня 2020 17:15
Договір від 24.03.2020.pdf укладений
24 березня 2020 17:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до Договору внесено на підставі пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону України “Про публічні закупівлі”, у зв’язку зі зміною ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 24/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 101 872,20
UAH (в тому числі ПДВ 16 978,70 UAH)