Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ ЗА КОДОМ ДК 021:2015-55320000-9 - ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ Меню № 1 - 4 687 одиниць
Очікувана вартість
131 236,00 UAH
UA-2020-02-10-002219-b 2e147c179ef546bbaec52ab293344e46
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Асланова

+380985549255 mar.scool45@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 лютого 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "МАРІУПОЛЬСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №45 МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 23031291
Вебсайт: http://scool45.jimdo.com/
Місцезнаходження: 87552, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Войкова, 31-А
Контактна особа: Олена Асланова
+380985549255
mar.scool45@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ ЗА КОДОМ ДК 021:2015-55320000-9 - Послуги з організації харчування Меню №1 - 4 687 одиниць
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4687 одиниця
ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ ЗА КОДОМ ДК 021:2015-55320000-9 - ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ Меню 1 - 4 687 од.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87552, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Січових стрельців, 31-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

10 лютого 2020 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПИТАНИЕ"
#01558922
Переможець 131 236,00
UAH
10 лютого 2020 15:01

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 квітня 2021 17:16
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2020 14:54
додаткова угода до договору 45 Ш 3 від 10.02.2020.docx зміни до договору
28 лютого 2020 14:44
Електронний підпис укладений
10 лютого 2020 15:05
договір 45 Ш 3.docx укладений
10 лютого 2020 15:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 45/Ш/3
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1до договору № 45/Ш/3 від 10.02.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 60 760,00
UAH