Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з поточного ремонту приміщень 3-го поверху 6-го під`їзду Будинку Держпром, за адресою: м.Харків, Майдан Свободи, 5
Очікувана вартість
199 946,72 UAH
UA-2020-02-10-002203-b adbb991899644384a86ab41763fdab85
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Щокотова

+380638613551 account.kharkiv@legalaid.kh.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Луганській та Харківській областях
Код ЄДРПОУ: 40295882
Вебсайт: http://kharkiv.legalaid.gov.ua
Місцезнаходження: 61022, Україна , Харківська обл., м. Харків, майдан Свободи, буд. 5, під'їзд 6
Контактна особа: Олександра Щокотова
+380638613551
account.kharkiv@legalaid.kh.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 лютого 2020 14:56
Звернення за роз’ясненнями: до 13 лютого 2020 15:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 лютого 2020 15:30
Початок аукціону: 18 лютого 2020 11:32
Очікувана вартість: 199 946,72 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 999,47 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з поточного ремонту приміщень 3-го поверху 6-го під`їзду Будинку Держпром, за адресою: м.Харків, Майдан Свободи, 5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61022, Україна, Харківська область, м. Харків, майдан Свободи 5, 6 під'їзд
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 лютого 2020  —  30 червня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 лютого 2020 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2020 14:56
оголошення про проведення допорогової закупівлі.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

надання роз'яснень
Дата подання: 12 лютого 2020 17:18
Дата відповіді: 13 лютого 2020 08:26
Згідно з умовами документації, необхідно надати довідку про наявність у учасника документів з питань охорони праці у відповідності до чинного законодавства.. Питання: конкретизуйте, які саме документи необхідно надати або чи є можливість надіслати приклад таких документів (довідки). Довідка надається у довільній формі, або є типова форма ?
Відповідь: Довідка надається в довільній формі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-10-002203-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬТАВІСТА", Код ЄДРПОУ:37364112
Дата подання: 18 лютого 2020 18:54
Документи прикріпляются протягом 1 робочого дня після закінчення аукуіону
В додатку один до оголошення закупівлі чітко прописано, що "Учасник з найнижчою пропозицією протягом 1 РОБОЧОГО ДНЯ після закінчення електронного аукціону повинен прикріпити в Систем документи
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 лютого 2020 11:41
Відповідь на вимогу
ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АЛЬТАВІСТА"
Учасника допорогової закупівлі послуг з поточного ремонту приміщень 3-го поверху 6-го під`їзду Будинку Держпром, за адресою: м. Харків, Майдан Свободи, 5

На Ваше твердження «В додатку один до оголошення закупівлі чітко прописано, що "Учасник з найнижчою пропозицією протягом 1 РОБОЧОГО ДНЯ після закінчення електронного аукціону повинен прикріпити в Систем документи» повідомляємо наступне:
Відповідно до абзацу 4 Додатку 1 до оголошення про проведення допорогової закупівлі «Для підтвердження відповідності учасника вимогам Замовника, учасник повинен додати до пропозиції електронних торгів наступні документи, належним чином оформлені та підписані наступні документи:
Технічне завдання на закупівлю послуги з поточного ремонту приміщень 3-го поверху 6-го під`їзду Будинку Держпром, за адресою: м.Харків, Майдан Свободи, 5 (Додаток 2 до оголошення про проведення допорогової закупівлі);
- Довідка в довільній формі, щодо погодження з укладанням договору про закупівлю на умовах визначених у Додатку 3 до оголошення про проведення допорогової закупівлі;
- Форма пропозиції електронних торгів (Додаток 4 до оголошення про проведення допорогової закупівлі);
- Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (Додаток 5 до оголошення про проведення допорогової закупівлі). Для документального підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів, вказаних у Додатку 5, учасник повинен надати у складі своєї пропозиції копії документів, що підтверджують право власності або право користування з зазначеним обладнанням , машинами, механізмами: договору (договорів) купівлі – продажу, та/або акту (актів) введення в експлуатацію, та/або накладної (накладних) на придбання товару, та/або договору (договорів) оренди (лізингу), або інших договорів, які надають право користування обладнанням, машинами і механізмами;
- Довідка щодо виконання учасником аналогічного договору (Додаток 6 до оголошення про проведення допорогової закупівлі). Учасник повинен надати копію зазначеного ним аналогічного договору (за виключенням додатків до нього) з копією (копіями) довідки (довідок) про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3;
- Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Додаток 7 до оголошення про проведення допорогової закупівлі). Для підтвердження відповідності кваліфікації працівників, необхідно надати наступні документи: скан-копію оригіналу штатного розпису (інформація про розміри посадових окладів може бути заретушованою) з наданням копії (копій) розпорядчого (розпорядчих) документа (документів) про призначення на посаду працівників учасника та/або копій документів/копій витягів з документів, що підтверджують наявність трудових відносин працівників з учасником (у відповідності до предмета закупівлі);
- Форма письмової згоди на обробку наявних персональних даних (Лист – згода), відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (Додаток 8 до оголошення про проведення допорогової закупівлі);
- Лист в довільній формі щодо підтвердження можливості виконання робіт без отримання авансового платежу. Оплата здійснюється після підписання Актів приймання виконаних послуг (робіт) згідно договору.»
Однак для підтвердження відповідності Учасника, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬТАВІСТА" не додало до пропозиції електронних торгів жодних вище зазначених документів.
Номер вимоги: UA-2020-02-10-002203-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ЕСКО-БІЛДІНГ", Код ЄДРПОУ:36455596
Дата подання: 28 лютого 2020 10:26
Неправомірність дій Замовника
Згідно Додатку 1 до оголошення про проведення допорогової закупівлі зазначено надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Додаток 7 до оголошення про проведення допорогової закупівлі). Для підтвердження відповідної кваліфікації працівників, необхідно надати наступні документи: скан-копію оригіналу штатного розпису (інформація про розміри посадових окладів може бути заретушованою), з наданням копії (копій) розпорядчого (розпорядчих) документа (документів) про призначення на посаду працівників учасника та/або копій документів/копій витягів з документів, що підтверджують наявність трудових відносин працівників з учасником (у відповідності до предмета закупівлі).
Замовник Протоколом №7 від 27.02.2020 відхилив пропозицію ПП «ЕСКО-БІЛДІНГ» оскільки надано 4 договори про виконання робіт від 01.02.2020 року в яких у п.1.1 розділу 1 зазначено перелік робіт по яким виконавець бере на себе зобов’язання виконати роботи. В даних договорах не в повному обсязі враховується весь обсяг та не всі види робіт, що в свою чергу не відповідає вимогам Додатку 2 до оголошення про проведення допорогової закупівлі.
Але Замовником не було встановлено надання УСІХ працівників, які мають необхідні знання та досвід, які є у Учасника. Учасник надав для підтвердження кваліфікації Довідки в довільній формі №6/17 від 17.02.2020 року та №6/27 від 27.02.2020 року у яких надав список працівників та зазначив, що список є невичерпним (тобто Учасник має ще працівників) та що при обранні нашої пропозиції переможцем, додатково буде залучена необхідна кількість працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. ПП «ЕСКО-БІЛДІНГ» має необхідну кількість працівників та досвід для виконання видів робіт, що відповідає вимогам Додатку 2 до оголошення про проведення допорогової закупівлі.
Вимагаємо змінити рішення та обрати нашу пропозицію переможцем, оскільки публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Таким чином, у разі відсутності відповіді на вимогу з боку замовника та при розумінні того, що замовник дійсно перейшов певний кордон, дискваліфікувавши ПП «ЕСКО-БІЛДІНГ», як учасника, ми будемо вимушені звертатись до Антимонопольного комітету України як до своєрідного органу правосуддя в системі державних закупівель.
Крім того, DoZorro – є громадський контроль закупівель, який завдяки громадськості та ЗМІ здатен створити соціальний резонанс, що так чи інакше може вплинути на зміну неправомірного рішення замовника щодо дискваліфікації учасника торгів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 лютого 2020 17:16
Відповідь на вимогу
ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЕСКО-БІЛДІН"
Учасника допорогової закупівлі послуг з поточного ремонту приміщень 3-го поверху 6-го під`їзду Будинку Держпром, за адресою: м. Харків, Майдан Свободи, 5

На Ваше твердження «Згідно Додатку 1 до оголошення про проведення допорогової закупівлі зазначено надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Додаток 7 до оголошення про проведення допорогової закупівлі). Для підтвердження відповідної кваліфікації працівників, необхідно надати наступні документи: скан-копію оригіналу штатного розпису (інформація про розміри посадових окладів може бути заретушованою), з наданням копії (копій) розпорядчого (розпорядчих) документа (документів) про призначення на посаду працівників учасника та/або копій документів/копій витягів з документів, що підтверджують наявність трудових відносин працівників з учасником (у відповідності до предмета закупівлі). Замовник Протоколом №7 від 27.02.2020 відхилив пропозицію ПП «ЕСКО-БІЛДІНГ» оскільки надано 4 договори про виконання робіт від 01.02.2020 року в яких у п.1.1 розділу 1 зазначено перелік робіт по яким виконавець бере на себе зобов’язання виконати роботи. В даних договорах не в повному обсязі враховується весь обсяг та не всі види робіт, що в свою чергу не відповідає вимогам Додатку 2 до оголошення про проведення допорогової закупівлі. Але Замовником не було встановлено надання УСІХ працівників, які мають необхідні знання та досвід, які є у Учасника. Учасник надав для підтвердження кваліфікації Довідки в довільній формі №6/17 від 17.02.2020 року та №6/27 від 27.02.2020 року у яких надав список працівників та зазначив, що список є невичерпним (тобто Учасник має ще працівників) та що при обранні нашої пропозиції переможцем, додатково буде залучена необхідна кількість працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. ПП «ЕСКО-БІЛДІНГ» має необхідну кількість працівників та досвід для виконання видів робіт, що відповідає вимогам Додатку 2 до оголошення про проведення допорогової закупівлі...» повідомляємо наступне:
Відповідно до вимог Додатку 1 до оголошення про проведення допорогової закупівлі нами вимагалось від учасників надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Однак, учасником надано довідку, яка містить дані про можливість додаткового залучення необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що в свою чергу не підтверджує їх наявність та можливість надання послуг згідно технічного завдання.
Разом з тим повідомляємо, що в наданих договорах, які підтверджують виконання аналогічних договорів, не в повному обсязі враховується весь обсяг та не всі види робіт, що в свою чергу не відповідає вимогам Додатку 2 до оголошення про проведення допорогової закупівлі.
Враховуючи вищевикладене та розділ 9 Порядку здійснення допорогових закупівель підставою для дискваліфікації Вашої пропозиції є – невідповідність її умовам Закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-02-10-002203-b.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ЕСКО-БІЛДІНГ", Код ЄДРПОУ:36455596
Дата подання: 29 лютого 2020 11:03
Дискримінація учасника
Згідно Наказу №35 6.2. Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пунктом 9.2 Наказу №35 передбачено виключний перелік підстав для дискваліфікації учасника. Дискваліфікація учасника за іншими підставами, ніж ті, що встановлені в наказі, є незаконною. При цьому, підстави для відхилення мають бути чітко аргументовані з посиланням на пункти тендерної документації, яким не відповідає пропозиція.
Ураховуючи зазначене, та беручи до уваги мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів.

Повідомляємо, що для зменшення негативних наслідків АМКУ опублікувати позиції, що зазнали зміни:
Кваліфікаційні критерії:
Раніше Колегія роками вважала, що якщо документацію вимагалось, щоб в учасника були працівники – це означало, що учасник повинен мати не менше двох працівників. Наприклад, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-04-06-001098-a.
З 19.08.2019 позиція змінилась:
Якщо документацію вимагається, щоб в учасника були працівники – це означає, що учасник може мати одного працівника та це не буде порушенням вимог документації. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-06-25-000590-b
Таким чином, у разі відсутності зміни рішення щодо дискваліфікації ПП «ЕСКО-БІЛДІНГ», ми будемо вимушені звертатись до Антимонопольного комітету України як до своєрідного органу правосуддя в системі державних закупівель. Крім того, DoZorro – є громадський контроль закупівель, який завдяки громадськості та ЗМІ здатен створити соціальний резонанс, що так чи інакше може вплинути на зміну неправомірного рішення замовника щодо дискваліфікації учасника торгів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 березня 2020 12:08
Відповідь на вимогу
ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЕСКО-БІЛДІН"
Учасника допорогової закупівлі послуг з поточного ремонту приміщень 3-го поверху 6-го під`їзду Будинку Держпром, за адресою: м. Харків, Майдан Свободи, 5

На Ваше твердження «Згідно Наказу №35 6.2. Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: • добросовісна конкуренція серед учасників; • максимальна економія та ефективність; • відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; • недискримінація учасників; • об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; • запобігання корупційним діям і зловживанням. Пунктом 9.2 Наказу №35 передбачено виключний перелік підстав для дискваліфікації учасника. Дискваліфікація учасника за іншими підставами, ніж ті, що встановлені в наказі, є незаконною. При цьому, підстави для відхилення мають бути чітко аргументовані з посиланням на пункти тендерної документації, яким не відповідає пропозиція. Ураховуючи зазначене, та беручи до уваги мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів. Повідомляємо, що для зменшення негативних наслідків АМКУ опублікувати позиції, що зазнали зміни: Кваліфікаційні критерії: Раніше Колегія роками вважала, що якщо документацію вимагалось, щоб в учасника були працівники – це означало, що учасник повинен мати не менше двох працівників. Наприклад, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-04-06-001098-a. З 19.08.2019 позиція змінилась: Якщо документацію вимагається, щоб в учасника були працівники – це означає, що учасник може мати одного працівника та це не буде порушенням вимог документації. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-06-25-000590-b...» повідомляємо наступне:
Очікувана вартість даної закупівлі є меншою за вартість, що встановлена в абзаці третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, використання електронної системи закупівлі є вибір Замовника, а не обов’язковість згідно діючого законодавства.
Разом з тим зазначаємо, що Додаток 2 до оголошення про проведення допорогової закупівлі «Технічне завдання» є невід’ємною частиною оголошення про проведення допорогової закупівлі та є однією з найважливіших складових даного оголошення.
Також, в оголошенні про проведення допорогової закупівлі (стр. 4) зазначено: Виключними підставами дискваліфікації є: пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам цієї документації.
Слід зазначити, що в протокольному рішенні від 27.02.2020 №7 зазначено всі підстави, із посиланням на оголошення про проведення допорогової закупівлі із додатками, для відхилення Вашої пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 лютого 2020 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬТАВІСТА" 188 000,00
UAH з ПДВ
105 225,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СКРМ ІМПЕРІЯ 190 570,84
UAH з ПДВ
107 777,77
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ОЛЬХОВСЬКИЙ ПАВЛО ЮРІЙОВИЧ 180 888,00
UAH з ПДВ
135 221,53
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОЛТОРАК ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" 187 000,00
UAH з ПДВ
137 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЕСКО-БІЛДІНГ" 189 999,00
UAH з ПДВ
151 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕПЛОБУД-К" 194 665,14
UAH з ПДВ
158 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АІСМ" 176 984,96
UAH з ПДВ
169 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 лютого 2020 16:23
Електронний підпис

Публічні документи

19 лютого 2020 13:52
Електронний підпис
19 лютого 2020 09:39
Тендерна пропозиція015.pdf
17 лютого 2020 15:01
Електронний підпис
17 лютого 2020 14:54
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

17 лютого 2020 15:25
6.4.jpg
17 лютого 2020 15:25
5.7.jpg
17 лютого 2020 15:25
9.jpg
17 лютого 2020 15:25
2.2.jpg
17 лютого 2020 15:25
2.1.jpg
17 лютого 2020 15:25
6.5.jpg
17 лютого 2020 15:25
6.3.jpg
17 лютого 2020 15:25
5.1.jpg
17 лютого 2020 15:25
6.10.jpg
17 лютого 2020 15:25
6.13.jpg
17 лютого 2020 15:25
5.5.jpg
17 лютого 2020 15:25
2.2.jpg
17 лютого 2020 15:25
6.6.jpg
17 лютого 2020 15:25
5.1.jpg
17 лютого 2020 15:25
7.8.jpg
17 лютого 2020 15:25
7.2.jpg
17 лютого 2020 15:25
6.9.jpg
17 лютого 2020 15:25
6.1.jpg
17 лютого 2020 15:25
2.1.jpg
17 лютого 2020 15:25
7.5.jpg
17 лютого 2020 15:25
7.4.jpg
17 лютого 2020 15:25
5.4.jpg
17 лютого 2020 15:25
3.jpg
17 лютого 2020 15:25
4.2.jpg
17 лютого 2020 15:25
6.12.jpg
17 лютого 2020 15:25
5.2.jpg
17 лютого 2020 15:25
6.7.jpg
17 лютого 2020 15:25
7.6.jpg
17 лютого 2020 15:25
7.3.jpg
17 лютого 2020 15:25
5.6.jpg
17 лютого 2020 15:25
6.11.jpg
17 лютого 2020 15:25
8.jpg
17 лютого 2020 15:25
4.2.jpg
17 лютого 2020 15:25
4.1.jpg
17 лютого 2020 15:25
5.3.jpg
17 лютого 2020 15:25
6.8.jpg
17 лютого 2020 15:25
4.1.jpg
17 лютого 2020 15:25
6.14.jpg
17 лютого 2020 15:25
7.1.jpg
17 лютого 2020 15:25
6.2.jpg

Публічні документи

17 лютого 2020 13:29
Дог підряд №1 1 арк.pdf
17 лютого 2020 13:29
дог підряд №2 1 арк.pdf
17 лютого 2020 13:29
дог підряд №1 2 арк.pdf
17 лютого 2020 13:29
лист тендер ПОИ.pdf
17 лютого 2020 13:29
дог підряд №2 2 арк.pdf
17 лютого 2020 13:29
тендер ПОИ 1 арк.pdf
17 лютого 2020 13:29
ilovepdf_merged.pdf
17 лютого 2020 13:29
Технічне завдання.pdf
17 лютого 2020 13:29
Проект договору.pdf
17 лютого 2020 13:29
Лист щодо авансу.pdf
17 лютого 2020 13:29
Довідка МТБ.pdf
17 лютого 2020 13:29
Довідка з відомостями.pdf
17 лютого 2020 13:29
Відгук.pdf
17 лютого 2020 13:29
Витяг Єдиний податок.pdf
17 лютого 2020 13:29
13. Довідка з Банку.jpg
17 лютого 2020 13:29
12.3. Витяг ЭРДПОУ 3.jpg
17 лютого 2020 13:29
12.2. Витяг ЭРДПОУ 2.jpg
17 лютого 2020 13:29
12.1. Витяг ЭРДПОУ 1.jpg
17 лютого 2020 13:29
11. Паспорт+Код.jpg
17 лютого 2020 13:29
10. Паспорт.jpg
17 лютого 2020 13:29
5.5. скан полис.pdf
17 лютого 2020 13:29
5.4.скан 2.pdf
17 лютого 2020 13:29
5.3.Вдгук Нац Пол.jpg
17 лютого 2020 13:29
5.2. купянск 2.pdf
17 лютого 2020 13:29
5.1. купянск 1.pdf
17 лютого 2020 13:29
4.4.Вдгук Нац Пол.jpg

Публічні документи

27 лютого 2020 14:22
Проект договору.PDF
27 лютого 2020 14:22
Працівники.pdf
27 лютого 2020 14:22
Накладна обладнання.pdf
27 лютого 2020 14:22
Листи-згоди.PDF
27 лютого 2020 14:22
Кошторис.pdf
27 лютого 2020 14:22
Копія статуту.PDF
27 лютого 2020 14:22
Копія паспорту та коду.PDF
27 лютого 2020 14:22
Копія витягу.PDF
27 лютого 2020 14:22
Довідки.pdf
17 лютого 2020 12:38
Цінова пропозиція.PDF
17 лютого 2020 12:38
Технічне завдання.PDF
17 лютого 2020 12:38
Проект договору.PDF
17 лютого 2020 12:38
Накладна обладнання.pdf
17 лютого 2020 12:38
Листи згоди.PDF
17 лютого 2020 12:38
кошторис.PDF
17 лютого 2020 12:38
Копія статуту.PDF
17 лютого 2020 12:38
Копія паспорту та коду.PDF
17 лютого 2020 12:38
Копія витягу.PDF
17 лютого 2020 12:38
Довідка.PDF
17 лютого 2020 12:38
Довідка про товар.PDF
17 лютого 2020 12:38
Довідка погодження.PDF

Публічні документи

28 лютого 2020 11:56
Електронний підпис
28 лютого 2020 11:55
14. Витяг_ЄП_ ТЕПЛОБУД-К .pdf
28 лютого 2020 11:55
13. Витяг з ЄДР.pdf
28 лютого 2020 11:55
12. Статут ТЕПЛОБУД-К.pdf
28 лютого 2020 11:55
08. Додаток 8..pdf
28 лютого 2020 11:55
05. Додаток 5, договір.rar
28 лютого 2020 11:55
02. ДЦ,ЛС,ВР,ОР,ЗП,графік.pdf
14 лютого 2020 18:04
Електронний підпис
14 лютого 2020 18:02
08. Лист-згода. Додаток 8.pdf
14 лютого 2020 18:02
06. Додаток 6.rar
14 лютого 2020 18:02
05. Додаток 5.rar
14 лютого 2020 18:02
04. Додаток 4.pdf
14 лютого 2020 18:02
02. ДЦ,ЛС,ВР,ОР,графік.pdf
14 лютого 2020 18:02
01. Додаток 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬТАВІСТА"

ТОВ СКРМ ІМПЕРІЯ

ФОП ОЛЬХОВСЬКИЙ ПАВЛО ЮРІЙОВИЧ

ФОП "ПОЛТОРАК ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"

ПП "ЕСКО-БІЛДІНГ"

ТОВ "ТЕПЛОБУД-К"

ТОВ "АІСМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬТАВІСТА"
#37364112
Відхилено 105 225,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2020 17:16
ТОВ СКРМ ІМПЕРІЯ
#39272322
Відхилено 107 777,77
UAH з ПДВ
21 лютого 2020 13:02
ФОП ОЛЬХОВСЬКИЙ ПАВЛО ЮРІЙОВИЧ
#3197004336
Відхилено 135 221,53
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 13:49
ФОП "ПОЛТОРАК ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"
#2183500855
Відхилено 137 000,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 14:12
ПП "ЕСКО-БІЛДІНГ"
#36455596
Відхилено 151 000,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2020 15:47
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ТЕПЛОБУД-К"
#39607910
Переможець 158 000,00
UAH з ПДВ
02 березня 2020 16:52

Документи

18 лютого 2020 17:16
Електронний підпис

Документи

21 лютого 2020 13:02
Електронний підпис

Документи

25 лютого 2020 13:48
Електронний підпис

Документи

26 лютого 2020 14:12
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "ЕСКО-БІЛДІНГ" #36455596

№ рішення у справі

70/64-р/к

Дата рішення у справі

12.07.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

27 лютого 2020 15:47
Електронний підпис

Документи

02 березня 2020 16:52
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 березня 2020 16:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕПЛОБУД-К"
#39607910
158 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 березня 2020 16:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 березня 2020 14:58
договір від 05.03.2020.pdf укладений
06 березня 2020 14:56
додатки до договору від 05.03.2020.pdf укладений
06 березня 2020 14:56