Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мережеве обладнання
Очікувана вартість
28 400,00 UAH
UA-2020-02-10-002165-b bf63e918d3ed4232a4e2a45578802262
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Дніпровська МЛ дванадцять

+380506232493 kzd12tmo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня № 12" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01984820
Місцезнаходження: 49127, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Електрична, 15
Контактна особа: Дніпровська МЛ дванадцять
+380506232493
kzd12tmo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 лютого 2020 14:52
Звернення за роз’ясненнями: до 12 лютого 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 лютого 2020 19:00
Початок аукціону: 14 лютого 2020 11:10
Очікувана вартість: 28 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32420000-3: Мережеве обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 найменувань
Мережеве обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49127, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Електрична,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 лютого 2020  —  31 березня 2020
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 лютого 2020 14:52
оголошення.docx
10 лютого 2020 14:52
Додаток 1 до оголошення.doc
10 лютого 2020 14:52
пропозиція.doc
10 лютого 2020 14:52
договір.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 лютого 2020 08:58
Дата відповіді: 11 лютого 2020 12:00
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Аналоги розглядатися не будуть. Під час кваліфікації Замовник теж має ідентифікувати запропонований товар. Пропозиція, в якій не можливо буде ідентифікувати товар, підлягає дискваліфікації. Обмежень для Учасників-ФОП не має. Пропозиції розглядатимуться за остаточною ціною, що буде автоматично зазначена електронною системою після закінчення аукціону. Згідно умов закупівлі в ціну товару включається сплата податків та інших обов’язкових платежів, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, тощо.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-10-002165-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "Діксі-Центр", Код ЄДРПОУ:34763967
Дата подання: 17 лютого 2020 13:11
Невідповідність вимогам Тендерної документації.
Шановний Замовнику!
В п.6.2 "Оголошення для проведення закупівлі через систему електронних торгів" чітко вказано, що "Учасник обов’язково повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: ...Копії документів, які свідчать про якість товарів, що пропонуються Учасником (декларація виробника або сертифікат якості/відповідності виробників або посвідчення/паспорт якості або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо)".
Звертаємо Вашу Увагу на те, що сертифікати відповідності, видані ПАТ "Одеський кабельний завод "Одескабель", за №№ UA1.030.0030462-15 та UA1.030.0030470-15, копії яких надав учасник ФОП Шульмін В.М., втратили чинність 3 червня 2018 року, тобто є недійсними на дату розкриття тендерних пропозицій.
Натомість, копія дійсного сертифікату за № UA1.170.0023717-15 не включає в перелік кабель КППт-ВП "Кабель витая пара ОК-NET U/UTP KAT.5E 100МГЦ 4 пары ПЭ (с тросом)", який вимагається. Таким чином, фактично Учасник не надав жодного дійсного на момент розкриття пропозицій документа, що підтверджує якість кабелю, який він пропонує, або пояснення причини, чому документ, який вимагається, відсутній в складі його пропозиції.
Вимагаємо відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП Шульмін В.М. як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації та нормам Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 17 лютого 2020 15:43
Причина: Помилка в обґрунтуванні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 лютого 2020 11:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ШУЛЬМІН ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ 23 000,00
UAH з ПДВ
20 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДРИГА ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" 20 794,00
UAH з ПДВ
20 412,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Діксі-Центр" 20 412,60
UAH з ПДВ
20 412,60
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" 22 690,00
UAH з ПДВ
22 690,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 12:05
остаточна пропозиція.pdf
13 лютого 2020 17:01
пропозиція.pdf
13 лютого 2020 17:01
Довідки згідно умов.pdf
13 лютого 2020 17:01
Довідки згідно умов 2.pdf
13 лютого 2020 17:01
ISO9001_2008_Certificate_English.jpg.pdf
13 лютого 2020 16:49
Витяг.pdf
13 лютого 2020 16:49
Витяг банкрутство.pdf
13 лютого 2020 16:49
Виписка.pdf
13 лютого 2020 16:49
паспорт для прозорро.pdf
13 лютого 2020 16:47
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ШУЛЬМІН ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ

ФОП "ДРИГА ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ"

ТОВ "Діксі-Центр"

ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ШУЛЬМІН ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
#3040704291
Переможець 20 000,00
UAH з ПДВ
17 лютого 2020 10:37

Документи

17 лютого 2020 10:36
протокол Шульмін.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 лютого 2020 10:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ШУЛЬМІН ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
#3040704291
20 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 лютого 2020 10:36
протокол Шульмін.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір мережеве обладнання.PDF укладений
16 березня 2020 14:52