Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (Постачання теплової енергії для населення)
Очікувана вартість
3 553 950,00 UAH
UA-2020-02-10-002048-b 980573e43fbc439ebcc5ca10714026db
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Бахир

+380572997068 tet426@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Харківський національний аграрний університет ім. В.В. Докучаєва
Код ЄДРПОУ: 00493764
Вебсайт: http://knau.kharkov.ua/
Місцезнаходження: 62483, Україна , Харківська обл., смт. Рогань, п/в Докучаєвське-2
Контактна особа: Тетяна Бахир
+380572997068
tet426@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 лютого 2020 14:38
Звернення за роз’ясненнями: до 15 лютого 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2020 16:00
Початок аукціону: 26 лютого 2020 15:17
Очікувана вартість: 3 553 950,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 769,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2150 гігакалорія
ДК 021:2015 - 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (Постачання теплової енергії для населення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62483, Україна, Харківська область, п/в "Докучаєвське-2", учбове містечко ХНАУ ім. В.В. Докучаєва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 лютого 2020 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2020 14:38
Проект договору (додаток 4).docx
10 лютого 2020 14:38
Додаток 1 (до проекту договору).docx
10 лютого 2020 14:38
Додатки 2,3,4,5 (до проекту договору).docx
10 лютого 2020 14:38
Тендер тепло (гуртожитки).docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-10-002048-b.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: КП "ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ РОГАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ", Код ЄДРПОУ:41405835
Дата подання: 06 березня 2020 13:21
СКАРГА про скасування рішення тендерного комітету Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва від 28.02.2020 р.. № 42 про визнання переможцем учасника ПІДПРИЄМСТВО ОБЄДНАННЯ ГРОМАДЯН“ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ “ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ” у відкритих торгах на постачання теплової енергії для населення (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-10-002048-b)
10 лютого 2020 року Харківським національним аграрним університетом ім. В.В. Докучаєва (надалі-Замовник) було опубліковано оголошення (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-10-002048-b) щодо проведення відкритих торгів. Предмет закупівлі – постачання теплової енергії для населення у кількості 2150 гігакалорій. Очікувана вартість предмета закупівлі – 3 553 950,00 гривень (три мільйона пятсот пятдесят три тисячі девятсот пятдесят грн., 00 коп.). У аукціоні брали участь два учасника : ПІДПРИЄМСТВО ОБЄДНАННЯ ГРОМАДЯН“ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ “ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ” (скорочена назва ПОГ “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГО “ХООВО СОІУ”) та Комунальне підприємство «Теплові мережі Роганської селищної ради». За результатом проведення аукціону, який відбувся 26 лютого 2020 року, перемогу за ціновим критерієм отримало ПІДПРИЄМСТВО ОБЄДНАННЯ ГРОМАДЯН“ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ “ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ”. Рішенням від 28.02.2020 р. № 42 Замовник визнав переможцем та опублікував оголошення про намір укласти договір з ПОГ “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГО “ХООВО СОІУ”. Комунальне підприємство “Теплові мережі Роганської селищної ради” (надалі-скаржник) вважає, що рішення Замовника від 28.02.2020 р. № 42 про визнання переможцем відкритих торгів на закупівлю теплової енергії для населення ПОГ “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГО “ХООВО СОІУ”є незаконним та прямо порушує права скаржника з таких підстав. Учасником ПОГ “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГО “ХООВО СОІУ” не надано всіх документів, які вимагаються Замовником у тендерній документації та тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам, установленим тендерною документацією замовника. 1.1. Відповідно до п.п.1.7. п.1 Таблиці 2 Додатку № 1 “Документи щодо підтвредження інформації про відповідність вимогам”(Установчі та інші документи щодо ведення господарської діяльності) та п.п. 9) п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовника, Учасник має надати копії відповідних дозвільних документів передбачених законодавством: ліцензій, рішень про встановлення тарифу, тощо на надання послуг з постачання теплової енергії. В тендерній пропозиції учасника ПОГ “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГО “ХООВО СОІУ” відсутній дозвіл на виконання робіт з підвищеної небезпеки. 1.2. Відповідно до п.2 Таблиці 1 Додатку № 1 “Кваліфікаційні вимои до учасника процедури закупівлі” Тендерної документації Замовника, учасник повинен надати Довідку про експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки. Учасником ПОГ “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГО “ХООВО СОІУ” додано до своєї тендерної пропозиції файл pdf “Дозвіл експлуатації”, який на даний момент є недійсним та не створює жодних правових наслідків, оскільки в ньому зазначено назву та місцезнаходження іншого підприємства - ПІДПРИЄМСТВО “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНВАЛІДІВ “СОЮЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНВАЛІДІВ УКРАЇНИ, яке знаходиться за іншою адресою, ніж учасник – м. Харків, вул. Мироносицька, 45, тоді як учасник ПОГ “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГО “ХООВО СОІУ” знаходиться, згідно залученого витягу з ЄДР (файл pdf “Витяг ЄДР»)за адресою: м. Харків, пр. Науки, буд. 36. Учасником ПОГ “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГО “ХООВО СОІУ” до тендерної пропозиції додано файли pdf Протокол № 20 (переименование), зі змісту якого вбачається, що ПІДПРИЄМСТВО “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНВАЛІДІВ “СОЮЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНВАЛІДІВ УКРАЇНИ” було перейменовано на ПІДПРИЄМСТВО ОБЄДНАННЯ ГРОМАДЯН“ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ “ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ”. Протоколу про зміну місця занходження учасником надано не було. Відповідно до ст. 21 ЗУ “Про охорону праці” Підставою для переоформлення документу дозвільного характеру є : зміна місцезнаходження та зміна найменування суб’єкта господарювання. Відповідно до зазначеного, після проведення змін в установчих документах учасник ПОГ “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГО “ХООВО СОІУ” повинен був переоформити вищезазначений дозвіл на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки відповідно до проведених змін і подати до тендерної пропозиції вже переоформлений дозвіл. Таким чином, учасником ПОГ “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГО “ХООВО СОІУ” до тендерної пропозиції фактично додано документ, який не має юридичної сили та є недійсним, тому інформація, зазначена в Довідці (файл pdf «Довідка про експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки), що надавалась ПОГ “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГО “ХООВО СОІУ” не відповідає дійсності, що в свою чергу свідчить про неподання ПОГ “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГО “ХООВО СОІУ” передбаченої п.2 таблиці 1 Додатку № 1 «Кваліфікаційні вимои до учасника процедури закупівлі” Тендерної документації Замовника Довідки про експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки, і свідчить про невідповідність тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації Замовника (п.4 ч.1 ст. 30 ЗУ “Про публічні закупівлі”) 1.3. п.п.1.7. п.1 Таблиці 2 Додатку № 1)(Установчі та інші документи щодо ведення господарської діяльності) та п.п. 9) п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовника, Учасник має надати копії відповідних дозвільних документів передбачених законодавством: ліцензій, рішень про встановлення тарифу, тощо на надання послуг з постачання теплової енергії. Відповідно до п.2 ч.1 ст. 1 ЗУ “Про житлово-комунальні послуги” виконавець комунальної послуги - суб’єкт господарювання, що надає комунальну послугу споживачу відповідно до умов договору. Відповідно до п.3) ч.2 ст. 6 ЗУ “Про житлово-комунальні послуги” виконавцем послуг з теплопостачання є теплопостачальна організація. Відповідно до ст. 26 ЗУ “Про місцеве самоврядування в Україні” органи місцевого самоврядування визначають своїм рішення виконавця послуг з теплопостачання. Скаржник у своїй тендерній пропозиції відповідне рішення надав –файл pdf “Документи до Додатку 1 (Таблиця 2, таблиця 3), Додатку 5, Додатку 6) стор. 59. Таким чином, відсутність рішення органу місцевого самоврядування про визнання виконавцем послуг, впливає на зміст тендерної пропозиції учасника та не є формальною помилкою, оскільки відсутність документів, які вимагаються замовником у тендерній документації, не входить до переліку формальних помилок, визначених Розділом ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Замовника та ч.3 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”, де зазначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що повязані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме-технічні попилки та описки. 1.4. Відповідно до п.1 Таблиці 2 “Інші документи, що вимагаються Замовником” Тендерної документації Замовника, учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати Документи, в тому числі договори, які підтверджують правомірність володіння та користування приміщеннями в яких буде здійснюватись виробництво теплової енергії. До тендерної пропозиції учасника ПОГ “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГО “ХООВО СОІУ” було додано Договір № 3 від 12.09.2019 р. про внесення змін до Договору оренди нерухомого майна, що належить до державної власності від 10.05.2016 р. 36079-Н. (файл pdf «Договор оренды с фондом гос.имущества»), в якому в.п.10.1 зазначено, що цей договір діє до 10.05.2020 р. Жодних угод про пролонгацію цього договору чи поновлення строку оренди учасником додано не було. Оскільки Замовником зазначено в п.4.4 Розділу І (строк поставки товару (надання послуг, виконання робіт) тендерної документації, що постачання теплової енергії буде відбуватись до 31.12.2020 р., то в такому випадку, учасником ПОГ “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГО “ХООВО СОІУ” не підтверджено правомірність володіння та користування приміщенням, в якому буде здійснюватись виробництво теплової енергії в перід з жовтня по грудень 2020 р., що свідчить фактично про відсутність у учасника документа, який підтвреджує правомірність володіння і користування відповідним приміщенням для виробництва теплової енергії в перод, заявлений замовником, що не відповідає п.1 Таблиці 2 “Інші документи, що вимагаються Замовником” Тендерної документації Замовника та є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника ПОГ “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГО “ХООВО СОІУ”. Враховуючи вищенаведене, рішення Замовника про визнання переможцем учасника ПОГ “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГО “ХООВО СОІУ” є протиправними , оскільки тендерна пропозиція зазначеного учасника є такою, що не відповідає умовам тендерної документації (п.4 ч.1 ст. 30 ЗУ “Про публічні закупівлі”), тому рішення Замовника від 28.02.2020 р. повинно бути скасовано. Ігнорування Замовником вищезазначених прямих порушень Учасника ПОГ “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГО “ХООВО СОІУ” свідчить про нехтування законодавчими нормами та змову Замовника та учасника торгів. Прийняття рішення про визнання переможцем Учасника ПОГ “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГО “ХООВО СОІУ” та про намір укласти договір з такими порушеннями свідчить про неповний та упереджений розгляд Замовником поданих пропозицій. На виконання ч.1 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», скарга Комунального підприємства «Теплові мережі Роганської селищної ради» містить «найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування.» Скарга подана з дотриманням строку, встановленого електронною системою закупівель. Так, Комунальне підприємство «Теплові мережі Роганської селищної ради» виконало всі вимоги, необхідні для прийняття даної скарги до розгляду. У зв’язку з цим, керуючись ст.ст. 8, 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Забовязати тендерний комітет Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва скасувати своє рішення від 28.02.2020 р. № 42 про визнання переможцем учасника ПІДПРИЄМСТВО ОБЄДНАННЯ ГРОМАДЯН “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ “ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ”у відкритих торгах на закупівлю теплової енергії для населення (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-10-002048-b).
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 12 березня 2020 10:49
рішення від 11.03.2020 № 4591 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 12 березня 2020 10:49
Рішення від 26.03.2020 № 5793.pdf
Дата публікації: 31 березня 2020 20:40

Документи подані скаржником

06 березня 2020 13:21
Скарга.pdf
06 березня 2020 13:21
дозвіл експлуатації .PDF
25 березня 2020 10:01
довідка від 25.03.2020 р. № 190.pdf
25 березня 2020 10:01
Договір 08-Д-19 .pdf
25 березня 2020 10:01
Дод уг 2 (дог 08-Д-19).pdf
25 березня 2020 10:01
Дод уг 3 (дог 08-Д-19).pdf
25 березня 2020 10:01
лист № 92 від 11.02.2020 р.pdf
25 березня 2020 10:01
Лист № 120 від 21.02.2020 р..jpg

Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-08-000019 ● 1c48d05666ce4e009c6ad003f5754179
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 жовтня 2020 20:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

08.10.2020 №209
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 08.10.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 08.10.2020 № 209

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
4 UA-2020-02-10-002048-b 10.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби Харківський національний аграрний університет ім. В.В. Докучаєва надає аргументовані заперечення до висновку. При вирішенні питання про переможця тендеру між ПОГ «ТЕЦМ-АЛЬЯНС» та КП «Теплові мережі Роганської селищної ради» замовник виходив з наявності у учасника ПОГ «ТЕЦМ-АЛЬЯНС» більш привабливої ціни та ліцензії на виробництво теплової енергії, трансформування теплової енергії магістральними і місцевими (розподільними) тепловими мережами та постачання теплової енергії, крім виробництва, транспортування та постачання теплової енергії за нерегульованим тарифом.

2020-11-04 13:57:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2020 15:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ТЕЦМ-АЛЬЯНС" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ" 2 831 163,00
UAH з ПДВ
2 831 163,00
UAH з ПДВ
Документи
КП "ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ РОГАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ" 3 553 950,00
UAH з ПДВ
3 553 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 березня 2020 12:38
Тендерна пропозиція.pdf
25 лютого 2020 11:57
витяг ЄДР.pdf
25 лютого 2020 11:57
Лист-гарантія.pdf
25 лютого 2020 11:57
Лист - повідомлення.pdf
25 лютого 2020 11:57
Додаток 5.pdf
25 лютого 2020 11:57
Додаток 4.pdf
25 лютого 2020 11:57
Додаток 3.pdf
25 лютого 2020 11:57
Додаток 2.pdf
25 лютого 2020 11:57
Додаток 1.pdf
25 лютого 2020 11:57
Утвержденный тариф.PDF
25 лютого 2020 11:57
Регистрация котла 037.pdf
25 лютого 2020 11:57
регистрац котла 038-1-2.pdf
25 лютого 2020 11:57
протокол на дир2.jpg
25 лютого 2020 11:57
протокол на дир1.jpg
25 лютого 2020 11:57
Новый устав (1).pdf
25 лютого 2020 11:57
НДС ТЭЦМ.pdf
25 лютого 2020 11:57
наказ на директора.jpg
25 лютого 2020 11:57
лицензия.jpg
25 лютого 2020 11:57
дозвіл експлуатації.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ТЕЦМ-АЛЬЯНС" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ"

КП "ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ РОГАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ТЕЦМ-АЛЬЯНС" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ"
#37659532
Переможець 2 831 163,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 15:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2020 15:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ТЕЦМ-АЛЬЯНС" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ"
#37659532
2 831 163,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 23:25
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2021 13:32
Дод уг 4 (дог 38-Д-20).pdf зміни до договору
03 лютого 2021 13:31
Електронний підпис зміни до договору
02 лютого 2021 09:09
Дод уг 3 (дог 38-Д-20).pdf зміни до договору
02 лютого 2021 09:08
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 08:25
Дод уг 2 (дог 38-Д-20).pdf зміни до договору
24 грудня 2020 08:24
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 08:23
Дод уг 1 (дог 38-Д-20).pdf зміни до договору
24 грудня 2020 08:22
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 08:40
Договір 38-Д-20.pdf укладений
03 квітня 2020 08:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 38/Д/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 38/Д/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 38/Д/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 38/Д/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 квітня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 750 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 125 000,00 UAH)