Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

за кодом CPV за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб український, батон)
Очікувана вартість
3 571 660,00 UAH
UA-2020-02-10-002024-b 5b240ba3ee4d4cb28bd1bc9ebdac2b29
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Григорівна Мотузка

+380442571274 lyubov-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37479398
Місцезнаходження: 03127, Україна , Київська обл., М. КИЇВ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б
Контактна особа: Любов Григорівна Мотузка
+380442571274
lyubov-osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 лютого 2020 14:35
Звернення за роз’ясненнями: до 16 лютого 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2020 10:00
Початок аукціону: 27 лютого 2020 15:08
Очікувана вартість: 3 571 660,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 858,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 89290 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
141500 кілограми
Хліб український, батон.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 100% післяоплата. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються Замовником шляхом безготівкової сплати на підставі видаткової накладної, відстрочка платежу за Товар становить 10 (десять) банківських днів з моменту передачі Товару Замовнику. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлениу Товар здійснюється на протязі 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення (асигнування) на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 лютого 2020 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2020 14:35
Додаток 4.doc
10 лютого 2020 14:35
Додаток 1.docx
10 лютого 2020 14:35
Додаток 2.doc
10 лютого 2020 14:35
Додаток 3.docx
10 лютого 2020 14:35
ТД (Титулка).pdf
10 лютого 2020 14:35
ТД 2020 .docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2020 15:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИЇВХЛІБ" 3 570 450,00
UAH з ПДВ
3 526 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХОХОТВА ІВАН ІВАНОВИЧ 3 560 000,00
UAH з ПДВ
3 560 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 березня 2020 14:58
Dovidka_20057453020920682355.pdf
04 березня 2020 14:58
ДФС.pdf
04 березня 2020 14:58
Довідка1.pdf
04 березня 2020 14:58
Довідка.pdf
04 березня 2020 14:58
Довідка керівник.pdf
04 березня 2020 14:58
Довідка Антикорупційна.pdf
28 лютого 2020 14:34
Пропозиція_оновлена.pdf
25 лютого 2020 20:56
Установчі документи.pdf
25 лютого 2020 20:56
Технічні вимоги.pdf
25 лютого 2020 20:56
Пропозиція.pdf
25 лютого 2020 20:56
Проект договору.pdf
25 лютого 2020 20:56
Платежка.pdf
25 лютого 2020 20:56
Платежка 1.pdf
25 лютого 2020 20:56
Персональні дані.pdf
25 лютого 2020 20:56
Оплата.pdf
25 лютого 2020 20:56
Згода.pdf
25 лютого 2020 20:56
Довідки СТ_17.pdf
25 лютого 2020 20:56
Довідка.pdf
25 лютого 2020 20:56
Довідка_склад.pdf
25 лютого 2020 20:56
Довідка печатка.pdf
25 лютого 2020 20:56
Довідка ліцензування.pdf
25 лютого 2020 20:56
Довідка витрати.pdf
25 лютого 2020 20:56
Дезінфекція.pdf
25 лютого 2020 20:56
Гарантійний лист.pdf
25 лютого 2020 20:56
Гарантійний лист_4.pdf
25 лютого 2020 20:56
Гарантійний лист_3.pdf
25 лютого 2020 20:56
Гарантійний лист_2.pdf
25 лютого 2020 20:56
Гарантійний лист_1.pdf
25 лютого 2020 20:56
Гарантійний лист_.pdf
25 лютого 2020 20:56
Банк1.pdf
25 лютого 2020 20:56
Банк.pdf
25 лютого 2020 20:56
Акти дезинфекції.pdf
25 лютого 2020 20:56
7_Довкілля.pdf
25 лютого 2020 20:56
10_Паспорт_1.pdf
25 лютого 2020 14:55
Електронний підпис
25 лютого 2020 14:46
Кваліфікаційні.pdf
25 лютого 2020 14:46
Гарантія.rar
25 лютого 2020 14:46
Відомості учасника.pdf
25 лютого 2020 14:46
Виробник_1.pdf

Публічні документи

25 лютого 2020 15:48
Документи на тендер.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИЇВХЛІБ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХОХОТВА ІВАН ІВАНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИЇВХЛІБ"
#41202432
Переможець 3 526 800,00
UAH з ПДВ
03 березня 2020 11:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 березня 2020 11:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИЇВХЛІБ"
#41202432
3 526 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 березня 2021 14:23
ЗпВД (Хліб).pdf укладений
04 березня 2021 14:22
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2021 13:11
Дод.угода № 3 (Хліб).pdf зміни до договору
15 січня 2021 13:08
ПЗД № 3 (Хліб).pdf зміни до договору
15 січня 2021 13:08
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 18:28
ПЗД № 2 (Хліб).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 18:27
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 18:26
ПЗД № 1 (Хліб).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 18:24
Електронний підпис укладений
19 березня 2020 11:54
Договір № 91 (Хліб).pdf укладений
19 березня 2020 11:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору зменшується в зв’язку зі зменшенням потреби в закупівлі товару на 1 591 753,86 (один мільйон п’ятсот дев’яносто одну тисячу сімсот п’ятдесят три) грн. 86 коп. Підпункт 3.1. викласти в наступній редакції: «Ціна цього договору становить: 1 935 046,14 (один мільйон дев’ятсот тридцять п’ять тисяч сорок шість) грн. 14 коп. (з ПДВ)».
Номер договору про закупівлю: 91
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились продовжити дію Договору № 91 від 19.03.2020 року (далі – Договір) та викласти в наступній редакції: «п.5.1 Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими на це представниками Сторін і діє до 31.03.2021 року, а в частині розрахунків до повного їх виконання». 2. Загальна вартість товарів, що будуть закуплені в період з 04.01.2021 року по 31.03.2021 року, визначається окремою додатковою угодою між Сторонами після затвердження кошторису (тимчасового кошторису). 3. Конкретний обсяг товарів, що будуть закуплені в період з 04.01.2021 року по 31.03.2021 року, визначається окремою додатковою угодою між Сторонами після затвердження кошторису (тимчасового кошторису).
Номер договору про закупівлю: 91
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Постачальник зобов’язується поставити товар в порядку та за ціною, визначеною в Договорі № 91 від 19.03.2020 року в період з 04.01.2021 по 31.03.2021 року. 2. Загальна сума вартості Договору № 91 від 19.03.2020 року на момент підписання даної угоди з усіма змінами становить 2 322 029,34 (два мільйони триста двадцять дві тисячі двадцять дев’ять ) грн. 34 коп. (з ПДВ). Відповідно до затверджених видатків на 2021 рік 20 відсотків від загальної суми договору складає 386 983,20 (триста вісімдесят шість тисяч дев’ятсот вісімдесят три) грн. 20 коп. (з ПДВ). 3. Кількість/обсяг товарів згідно п. 1.1 з урахуванням змін становить 15 090 кг.
Номер договору про закупівлю: 91
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 2 322 029,34
UAH (в тому числі ПДВ 387 004,89 UAH)