Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу № 741 на проспекті Миколи Бажана, 7-є у Дарницькому районі м. Києва (ДСТУ Б.Д.1.1.- 1:2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»)
Очікувана вартість
55 355 000,00 UAH
UA-2020-02-10-001891-a 73361fd52e9c4e75bdb8aa45a3b1c746
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тройко Любов Миколаївна

380445628766 tender-uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37448113
Вебсайт: http://druo.inet.ua/
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к
Контактна особа: Тройко Любов Миколаївна
380445628766
tender-uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 лютого 2020 16:20
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 28 лютого 2020 11:07
Очікувана вартість: 55 355 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 276 775,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 276775 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу № 741 на проспекті Миколи Бажана, 7-є у Дарницькому районі м. Києва (ДСТУ Б.Д.1.1.- 1:2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу № 741 на проспекті Миколи Бажана, 7-є у Дарницькому районі м. Києва (ДСТУ Б.Д.1.1.- 1:2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02121, Україна, Київська область, Київ, проспекті Миколи Бажана, 7-є
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 лютого 2020 11:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2020 11:19
Додаток № 3 редагов.doc
12 лютого 2020 11:18
Протокол внесення змін №182.PDF
11 лютого 2020 10:26
ДНЗ № 741, спец. Двері(2).jpg
11 лютого 2020 10:26
ДНЗ № 741, спец. Двері(1).jpg
11 лютого 2020 10:24
741 специф вікна(2).jpg
11 лютого 2020 10:24
741 специф вікна(1).jpg
10 лютого 2020 17:19
Додаток № 6.doc
10 лютого 2020 17:19
Додаток № 5.doc
10 лютого 2020 17:18
Додаток № 4.doc
10 лютого 2020 17:07
Додаток № 2.doc
10 лютого 2020 17:06
Додаток № 1.doc
10 лютого 2020 17:06
ТД_ реконструкція ЗДО №741.doc
12 лютого 2020 11:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 10:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2020 17:25
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2020 11:19
Додаток № 3 редагов.doc
10 лютого 2020 17:18
Додаток № 3.doc
12 лютого 2020 11:18
Протокол внесення змін №182.PDF
11 лютого 2020 10:26
ДНЗ № 741, спец. Двері(2).jpg
11 лютого 2020 10:26
ДНЗ № 741, спец. Двері(1).jpg
11 лютого 2020 10:24
741 специф вікна(2).jpg
11 лютого 2020 10:24
741 специф вікна(1).jpg
10 лютого 2020 17:19
Додаток № 6.doc
10 лютого 2020 17:19
Додаток № 5.doc
10 лютого 2020 17:18
Додаток № 4.doc
10 лютого 2020 17:07
Додаток № 2.doc
10 лютого 2020 17:06
Додаток № 1.doc
10 лютого 2020 17:06
ТД_ реконструкція ЗДО №741.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо наявності ліцензії на право надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення
Дата подання: 17 лютого 2020 14:06
Дата відповіді: 18 лютого 2020 17:41
Доброго дня. У Додатку № 1 до ТД «Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» в частині наявності обладнання та матеріально технічної бази висувається вимога про наявність в Учасника «ліцензії від державної служби України з надзвичайних ситуацій на право надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, або оформлена в електронному вигляді, відповідно до ст.13 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», в такому випадку надати лист в довільній формі з інформацією про номер, дату видачі ліцензії, та номер, дату рішення про видачу ліцензії з посиланням на електронний реєстр, яка повинна включати дозвіл на такий вид діяльності: - Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних). - Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень. - Вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення)». Ми маємо намір взяти участь у даній процедурі закупівлі та маємо в наявності вказану ліцензію, проте з одним видом діяльності: - Вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення). Вважаємо, що дана вимога обмежує можливість взяти участь у торгах нас та потенційних учасників. Просимо внести відповідні зміни до ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зогляду на те, що технічними вимогами до закупівлі передбачено виконання таких видів робіт, як монтаж автономної модульної системи локального пожежогасіння кухонного обладнання, пусконалагоджувальні роботи пожежної сигналізації та автоматичного пожежогасіння, диспетчеризація систем протипожежного захисту, монтаж системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, що виконуються за наявності
ліцензії, яка повинна включати дозвіл на такий вид діяльності:
- Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних):
- Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень;
вносити зміни до тендерної документації є недоцільним

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-30-000017 ● 14ee2d8501134101945e91588fa6c3f6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 вересня 2020 16:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

30.09.2020 № 166
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 30.09.2020 № 166

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2020-02-10-001891-a 10.02.2020
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш результат моніторингу UA-M-2020-09-30-000017 від 21.10.2020 р. щодо закупівлі Капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу № 741 на проспекті Миколи Бажана, 7-є у Дарницькому районі м. Києва (ДСТУ Б.Д.1.1.- 1:2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»), надаємо пояснення: У відповідності до п.32 ст.1 Закону України про публічні закупівлі, тендерна пропозиція це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. В свою чергу, згідно з п 4 ст. 41 закону «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі». Умови договору про закупівлю № 271 від 16.03.2020р. не відрізняються від змісту тендерної пропозиції на закупівлю Капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу № 741 на проспекті Миколи Бажана, 7-є у Дарницькому районі м. Києва (ДСТУ Б.Д.1.1.- 1:2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»), в тому числі в частині ціни за одиницю товару, вартості робіт та обсягу робіт вцілому, що підтверджується розрахунковими кошторисними документами, які надано в складі тендерної пропозиції учасника та у складі договору як його невід’ємні додатки. Вартість та обсяги робіт, ціна вартості товарів (устаткування) зазначено в локальних кошторисах, що є первинними кошторисними документами, які визначають кошторисну вартість окремих видів будівельних робіт та витрат по будинках, будівлях, спорудах будь-якого призначення, лінійних об’єктах інженерно- транспортної інфраструктури і складаються на підставі обсягів робіт, що визначені при розробленні проектної документації в даному випадку у відповідності з технічним завданням замовника. (п.2 Додатку № 3 до тендерної документації). В свою чергу, зведений кошторисний розрахунок це кошторисний документ, який визначає повну кошторисну вартість об’єкта будівництва, включаючи кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва складено на основі локальних кошторисів. В складі тендерної пропозиції, у відповідності до вимог Додатку №3 (Технічні вимоги) до тендерної документації, ТОВ «Грін Трейдінг» надав розрахункові кошторисні документи (зведений, локальний кошторис, договірну ціну, дефектний акт, відомість ресурсів) відповідно до технічного завдання. Кошторисна документація розроблена в програмному комплексі АВК-5, скріплена печаткою та підписана організацією, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника, у складі: - Договірна ціна (визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації); Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації та витратами на технічний нагляд 1,5%, та з урахуванням витрат на авторський нагляд 1%); - Дефектний Акт; - Локальні кошториси; - Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів). Замовником визначено очікувану вартість предмета закупівлі відповідно виділеним фінансуванням цільових коштів програми розвитку –спеціальний фонд на здійснення Плану заходів на 2019 – 2020 роки з реалізації Стратегії розвитку міста Києва до 2025 року в цілому на об’єкт відповідно до кошторисних призначень на бюджетний рік, з урахуванням всіх витрат, пов’язаних з предметом закупівлі. Відповідно до ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», який має обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, утримання служби замовника будівництва (у тому числі технагляд) здійснюється за рахунок коштів, передбачених у главі 10 зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва. Тож ТОВ «Грін Трейдінг» згідно вимог замовника, визначених в Додатку №4: «Загальна вартість пропозиції (стартова сума аукціону) зазначається з урахуванням всіх витрат, пов’язаних з предметом закупівлі, у відповідності до вимог цієї Документації», надав тендерну пропозицію в якій включені всі витрати вартості робіт в тому числі витрати на проходження експертизи кошторисної документації , витрати на технічний нагляд 1,5% та витрати на авторський нагляд 1%. Обсяги робіт, та їх вартість в повній мірі відповідають тендерній пропозиції, що підтверджується розрахунковою кошторисною документацією у складі тендерної пропозиції та договорі. Управлінням освіти підписано договір про закупівлю № 271 від 16.03.2020р. з ТОВ «Грін Трейдінг», умови якого не відрізняються від змісту тендерної пропозиції на закупівлю Капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу № 741 на проспекті Миколи Бажана, 7-є у Дарницькому районі м. Києва (ДСТУ Б.Д.1.1.- 1:2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»), на підставі договірної ціни - кошторису, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду, без урахування витрат на технічний нагляд, тому що витрати на технічний нагляд сплачуються Замовником та не можуть бути включені в договірну ціну, але є складовою вартості об’єкта в цілому (які зазначено в зведеному кошторисному розрахунку вартості капітального ремонту об’єкта). Враховуючи вищезазначене, Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації , повідомляє що, процедуру відкритих торгів на закупівлю Капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу № 741 на проспекті Миколи Бажана, 7-є у Дарницькому районі м. Києва (ДСТУ Б.Д.1.1.- 1:2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»), було проведено відповідно до Вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, роботи по даному договору знаходяться на стадії завершення.

2020-11-05 10:26:39


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2020 11:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Грін Трейдінг" 52 043 815,00
UAH з ПДВ
52 043 815,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕТАЛОН-БУД ПЛЮС" 54 162 325,00
UAH з ПДВ
54 162 325,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2020 12:21
Електронний підпис
05 березня 2020 19:16
5. Тендерна пропозиція.pdf
27 лютого 2020 12:24
Електронний підпис
27 лютого 2020 12:18
Vutyag_z_nakazu_Savchenko.zip
27 лютого 2020 12:18
Lyst.zip
27 лютого 2020 12:18
Dovirenist_Savchenko.zip
27 лютого 2020 12:18
Dovidka_pro_nazvu.zip
27 лютого 2020 12:18
Bankivska_Licenzia.zip
27 лютого 2020 12:18
201518_19_19_11_276_775.zip
27 лютого 2020 12:18
29. Проект Договору.pdf
27 лютого 2020 12:18
28.2. Скан-копія наказу.pdf
27 лютого 2020 12:18
27. Скан-копія Статуту.pdf
27 лютого 2020 12:17
19.1. Специфікація.pdf
27 лютого 2020 12:17
19. Технічні вимоги.pdf
27 лютого 2020 12:17
07.3. Скан-копія ЦПХ.pdf
27 лютого 2020 12:17
07.2. Скан-копія наказу.pdf
27 лютого 2020 12:17
00. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

26 лютого 2020 16:52
Статут.pdf
26 лютого 2020 16:52
Проект договору.pdf
26 лютого 2020 16:52
Наказ.pdf
26 лютого 2020 16:52
Ліцензія з додатками.pdf
26 лютого 2020 16:52
Лист-згода.pdf
26 лютого 2020 16:52
Кошторис.pdf
26 лютого 2020 16:52
Довідка ст. 17 ЗУ.pdf
26 лютого 2020 16:51
Диплом Купінець.pdf
26 лютого 2020 16:51
Гарантійний лист.pdf
26 лютого 2020 16:51
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Грін Трейдінг"

ТОВ БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕТАЛОН-БУД ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Грін Трейдінг"
#40729651
Переможець 52 043 815,00
UAH з ПДВ
03 березня 2020 11:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 березня 2020 11:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Грін Трейдінг"
#40729651
52 043 815,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 11:39
ДУ № 3 до договору № 271.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 11:37
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2020 16:44
ДУ № 2 до договору № 271.pdf зміни до договору
17 вересня 2020 16:43
Електронний підпис зміни до договору
23 березня 2020 15:07
ДУ № 1 до договору № 271.PDF зміни до договору
23 березня 2020 15:06
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 18:55
Договір № 271 ч.4.pdf укладений
17 березня 2020 18:53
Договір № 271 ч.3.pdf укладений
17 березня 2020 18:53
Договір № 271 ч.2.pdf укладений
17 березня 2020 18:53
Договір № 271 ч.1.pdf укладений
17 березня 2020 18:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 12.11. Договору № 271 від 16.03.2020р. "Капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу № 741 на проспекті Миколи Бажана, 7-є у Дарницькому районі м. Києва (ДСТУ Б.Д.1.1.- 1:2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи») (надалі - Договір) Сторони дійшли згоди внести зміни до зведеного кошторисного розрахунку - Додаток 3, та викласти в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 271
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони дійшли згоди пункт 3.1.Договору викласти в наступній редакції" 3.1.Ціна цього Договору становить : 48 109 226,80 грн.(сорок вісім мільйонів сто дев"ять тисяч двісті двадцять шість гривень 80 копійки) у т.ч. ПДВ 8 018 204,47 грн..Загальна вартість виконаних робіт визначається згідно протокола узгодження договірної ціни(Додаток 1). на перше півріччя 2020 року кошторисні призначення становлять 33 905 000,00 грн. на третій квартал 2020 року кошторисні призначення становлять 9 850 000,00 грн. на четвертий квартал 2020 року кошторисні призначення становлять 4 354 226,80 грн.
Номер договору про закупівлю: 271
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до ст. ст. 651, 653, 654 ЦК України, розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) від 20.10.2020 р. № 1661 «Про перерозподіл видатків бюджету міста Києва, передбачених Дарницькій районній в місті Києві державній адміністрації на 2020рік»» керуючись пунктом 3.5 Договору, Сторони уклали цю Додаткову угоду № 3 (далі - Угода) до Договору № 271 від 16.03.2020р (далі – Договір). на виконання робіт з Капітального ремонту будівлі дошкільного навчального закладу № 741 на проспекті Миколи Бажана, 7-є у Дарницькому районі м. Києва (надалі – Договір) про наступне: 1. Сторони дійшли згоди пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції «3.1. Ціна цього Договору становить: 48 109 226,80 грн. (сорок вісім мільйонів сто дев’ять тисяч двісті двадцять шість гривень 80 копійки) у т. ч. ПДВ.- 20% 8 018 204,47 (вісім мільйонів вісімнадцять тисяч двісті чотири гривні 47 копійок). Загальна вартість виконання робіт визначається згідно з Протоколом узгодження договірної ціни ( Додаток 1). На перше півріччя 2020 року кошторисні призначення становлять 33 905 000,00 грн. На третій квартал 2020 року кошторисні призначення становлять 9 850 000,00 грн На четвертий квартал 2020 року кошторисні призначення бюджетні зобов’язання становлять 4 354 226,80 грн, з моменту надходження бюджетних призначень встановлених кошторисом»
Номер договору про закупівлю: 271
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 48 109 226,77
UAH (в тому числі ПДВ 8 018 204,46 UAH)