Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Курятина.
Очікувана вартість
875 525,00 UAH
UA-2020-02-10-001867-a 9c295dde2e4240bba3bfc449d4e75609
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Легенька Інна Олександрівна

+380957066155 lisova-polyana@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЗ "ГВВ "Лісова поляна" МОЗ України"
Код ЄДРПОУ: 22872893
Місцезнаходження: 04075, Україна , м. Київ обл., місто, Пуща-Водиця, 7-ма лінія
Контактна особа: Легенька Інна Олександрівна
+380957066155
lisova-polyana@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 лютого 2020 16:17
Звернення за роз’ясненнями: до 15 лютого 2020 16:22
Оскарження умов закупівлі: до 21 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2020 16:22
Початок аукціону: 26 лютого 2020 12:48
Очікувана вартість: 875 525,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7000 кг
Ніжка (заморожена)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04075, Україна, м. Київ, Пуща-Водиця, 7-ма лінія
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
4300 кг
Ніжка (охолоджена)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04075, Україна, м. Київ, Пуща-Водиця, 7-ма лінія
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
4000 кг
Тушки курей (охолоджені)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04075, Україна, м. Київ, Пуща-Водиця, 7-ма лінія
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 лютого 2020 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2020 16:11
Зміни до Додаток_3
13 лютого 2020 16:11
Додаток_5
13 лютого 2020 16:11
Додаток_4
13 лютого 2020 16:11
Додаток_3
13 лютого 2020 16:11
Додаток_2
13 лютого 2020 16:11
Додаток_1
13 лютого 2020 16:11
ТД
13 лютого 2020 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2020 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2020 16:11
Зміни до Додаток_3
13 лютого 2020 16:11
Додаток_5
10 лютого 2020 16:18
Додаток_5
13 лютого 2020 16:11
Додаток_4
10 лютого 2020 16:18
Додаток_4
13 лютого 2020 16:11
Додаток_3
10 лютого 2020 16:18
Додаток_3
13 лютого 2020 16:11
Додаток_2
10 лютого 2020 16:18
Додаток_2
13 лютого 2020 16:11
Додаток_1
10 лютого 2020 16:18
Додаток_1
13 лютого 2020 16:11
ТД
10 лютого 2020 16:18
ТД

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 11 лютого 2020 11:01
Дата відповіді: 13 лютого 2020 16:14
Доброго дня,шановний Замовнику! Відповідно до технічних вимог ,предметом закупівлі є курячий окорок (суха заморозка) зазначений Курячий окорок (суха заморозка) , курячий окорок (охолоджений) та тушки курей (охолоджені) ,взя продукціє повинна бути виготовлена відпідно до ДСТУ 3143:2013. Просимо Вас надати уточнення до вищезгаданого переліку товарів , так як курина продукція може бути або охолодженою або замороженою , і такого поняття як "суха заморозка" не існує . А також в Україні за ДСТУ виробляють лише кури ,а окремі порційні частини курей та напівфабрикати із мяса птиці виробляють за ТУ , які розробляються кожним виробником куриної продукції на основі ДСТУ 3143:2013 , та затверджуються відповідно до Законодавства України . Просимо Вас внести уточнення до тендерної документації .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Уточнення та зміни до тендерної документації внесені.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-10-001867-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 27 лютого 2020 16:22
Невідповідність тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації.
Шановний замовник.
Просимо вас надати розгорнуту відповідь, які саме формальні помилки було виявлено Замовником, які сказано у протоколі визначення переможця без зазначення таких помилок.
Також прошу прокоментувати чому пропозиція ФОП Густі В.О. не була відхилена з приводу невідповідності технічним вимогам, а саме:
1) Учасником надано інформацію, яка суперечить одна одному, а саме: учасником надана "Таблицю відповідності запропонованого учасником товару вимогам Замовника" в якій зазначена недостовірна інформація, адже згідно декларації виробника та довідки №50 -10/02-20 Курячий окорок сухої заморозки та Курячий окорок охолоджений виготовлений згідно ТУ.
2) Учасником не надано інформацію, або документи які вимагалися Замовником у Додатку №3 "11.3. Продукція, що виробляється за ТУ, не може документально і якісно відрізнятися від продукції, виробленої за ДСТУ. При цьому на ТУ (як і на продукцію, виготовлену за його вимогами) надати завірені копії: висновок санітарно-епідеміологічної експертизи та реєстрацію у фонді технічних умов України."

Прошу надати розгорнуту відповідь для подальшого звернення до антимонопольного комітету, або вчинити згідно Закону України про публічні закупівлі ст. 30 п.4 та відхилити тендерну пропозицію учасника
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 березня 2020 17:04
Відповідь ДЗ ГВВ «Лісова поляна» МОЗ України»
Від 02.03.2020

Вимога (Скарга)
ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ"
ID: 9c295dde2e4240bba3bfc449d4e75609
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-10-001867-a
27.02.2020, 16:22. ID: UA-2020-02-10-001867-a.a1



Оскарження результату кваліфікації
в рамках оголошення Курятина.
ID: 9c295dde2e4240bba3bfc449d4e75609
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-10-001867-a
27.02.2020, 16:22. ID: UA-2020-02-10-001867-a.a1
Вимога (Скарга)
ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ"
Невідповідність тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації.
Шановний замовник.
Просимо вас надати розгорнуту відповідь, які саме формальні помилки було виявлено Замовником, які сказано у протоколі визначення переможця без зазначення таких помилок.
Також прошу прокоментувати чому пропозиція ФОП Густі В.О. не була відхилена з приводу невідповідності технічним вимогам, а саме:
1) Учасником надано інформацію, яка суперечить одна одному, а саме: учасником надана "Таблицю відповідності запропонованого учасником товару вимогам Замовника" в якій зазначена недостовірна інформація, адже згідно декларації виробника та довідки №50 -10/02-20 Курячий окорок сухої заморозки та Курячий окорок охолоджений виготовлений згідно ТУ.
2) Учасником не надано інформацію, або документи які вимагалися Замовником у Додатку №3 "11.3. Продукція, що виробляється за ТУ, не може документально і якісно відрізнятися від продукції, виробленої за ДСТУ. При цьому на ТУ (як і на продукцію, виготовлену за його вимогами) надати завірені копії: висновок санітарно-епідеміологічної експертизи та реєстрацію у фонді технічних умов України."

Прошу надати розгорнуту відповідь для подальшого звернення до антимонопольного комітету, або вчинити згідно Закону України про публічні закупівлі ст. 30 п.4 та відхилити тендерну пропозицію учасника


ВІДПОВІДЬ
Відповідно до III Розділу Тендерної документації (Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій). Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, несуттєві помилки, які за рішенням тендерного комітету не впливають на зміст тендерної пропозиції. Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) ухвалюють колегіально на засіданні тендерного комітету.
1.Таким чином допущена учасником помилка в таблиці відповідності запропонованого учасником товару вважається технічна, так як інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника (довідка №50 -10/02-20 Кількість, обсяг поставки та технічні характеристики товару).
2. Учасником в складі тендерної пропозиції надано інформацію у вигляді інформаційних довідок №21-10/02-20 від 10 лютого 2020 року та №44-10/02-20 від 10 лютого 2020 року складених в довільній формі, в яких ґрунтовно вказано роз’яснення, щодо відсутності документів які вимагалися Замовником в 3 Додатку Тендерної документації.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону замовник не відхиляє тендерну пропозицію через допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок., а саме зазначення неповного переліку інформації у певному документі, всупереч вимогам тендерної документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника.

З повагою тендерний комітет.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2020 13:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Густі Валентина Олександрівна 628 804,80
UAH з ПДВ
628 754,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ" 749 964,00
UAH з ПДВ
628 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Торгпродсервіс 770 958,00
UAH з ПДВ
770 958,00
UAH з ПДВ
Документи
"ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ" 874 958,00
UAH з ПДВ
874 958,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 лютого 2020 14:58
Електронний підпис
25 лютого 2020 14:57
25. Цінова пропозиція.pdf
25 лютого 2020 14:57
23. Проект договору.pdf
25 лютого 2020 14:57
16. Договір ІТА завір..pdf
25 лютого 2020 14:57
14. Декларації курятина.pdf
25 лютого 2020 14:57
12. Довідка про товар.pdf
25 лютого 2020 14:57
7. ГЛ належні умови.pdf
25 лютого 2020 14:57
5. Додаток 3.pdf
25 лютого 2020 14:57
4. Ст. 17.pdf
25 лютого 2020 14:57
2. Довідка МТБ.pdf
25 лютого 2020 14:57
1. Реєстр.pdf

Публічні документи

25 лютого 2020 16:20
Електронний підпис
25 лютого 2020 16:18
реєстр.pdf
25 лютого 2020 16:16
18Санітарні паспорти.pdf
25 лютого 2020 16:16
7Документи ISO 22000.pdf
25 лютого 2020 16:15
4Оригінал лист відгука.pdf
25 лютого 2020 16:15
Тендерна пропозиція.pdf
25 лютого 2020 16:15
істотні умови.pdf
25 лютого 2020 16:15
16Довідка про ліцензію.pdf
25 лютого 2020 16:15
13Проект договору.pdf
25 лютого 2020 16:15
1оригінал Статуту.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Густі Валентина Олександрівна

ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ"

ПП Торгпродсервіс

"ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Густі Валентина Олександрівна
#2202416922
Переможець 628 754,80
UAH з ПДВ
27 лютого 2020 15:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 лютого 2020 15:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Густі Валентина Олександрівна
#2202416922
628 754,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:54
Електронний підпис укладений
13 листопада 2020 15:18
ДУ 3 зміни до договору
13 листопада 2020 15:15
Електронний підпис укладений
04 вересня 2020 11:53
ДУ 1 зміни до договору
04 вересня 2020 11:17
Електронний підпис укладений
11 березня 2020 12:09
Договір укладений
11 березня 2020 10:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.2.ч.4.ст.36 Закону України ,,Про публічні закупівлі,,.зміна ціни за одиницю товару без збільшення суми Договору.
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.2.ч.4.ст.36 Закону України ,,Про публічні закупівлі,,.зміна ціни за одиницю товару без збільшення суми Договору.
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 628 754,80
UAH (в тому числі ПДВ 104 792,47 UAH)