Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Соки та нектари
Очікувана вартість
431 085,00 UAH
UA-2020-02-10-001503-a e2151a7155ae431596514c8f0c868908
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гаркуша Інна Вікторівна

380542687825 info@tender.sumdu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сумський державний університет
Код ЄДРПОУ: 05408289
Вебсайт: http://sumdu.edu.ua
Місцезнаходження: 40007, Україна , Сумська обл., Суми, Римського-Корсакова, 2
Контактна особа: Гаркуша Інна Вікторівна
380542687825
info@tender.sumdu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 лютого 2020 15:17
Звернення за роз’ясненнями: до 16 лютого 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2020 16:00
Очікувана вартість: 431 085,00 UAH без ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки


Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-10-001503-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП ВЕЛС, Код ЄДРПОУ:23048417
Дата подання: 06 березня 2020 10:59
Порушення при проведенні ауціону
1. В тендерній пропозиції КОРП «Дрібнооптовий» СМР вказана загальна вартість з ПДВ 194310,00 грн. та окремим пунктом зазначено ,що учасник підтверджує, що є платником ПДВ. При участі в аукціоні учасник КОРП «Дрібнооптовий» СМР вказав загальну вартість лоту без ПДВ ,а саме 161925,00 грн. що вплинуло на почерговість кроків , а саме ,мав робити крок четвертим. Дана помилка суттєво впливає на хід всього аукціону.
На підставі вищесказаного учасник КОРП «Дрібнооптовий» СМР повинен бути дискваліфікованим замовником.

2. В тендерній пропозиції КОРП «Дрібнооптовий» СМР відсутні сертифікати якості товару та декларації виробника ,що не надає можливості щодо визначення відповідності лоту.
Дана інформація повинна бути надана згідно п 6.1 розділу 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації.
На підставі вищесказаного учасник КОРП «Дрібнооптовий» СМР повинен бути дискваліфікованим замовником.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 березня 2020 10:32
Шановний учаснику! Тендерний комітет, за результатами розгляду Вашої вимоги на закупівлю товару: код 15320000-7 – фруктові та овочеві соки (соки та нектари) лот 3 – соки та нектари в скляних банках, повідомляє наступне.
1. Відповідно до п. 1.2. ч. 1 Розділу V Тендерної документації до оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, без урахування включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ).
Пунктом 1.1. ч. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, що учасником у складі тендерної пропозиції подається «Тендерна пропозиція» за відповідною формою наведеною в Додатку 1. Ця форма заповнюється учасником у відповідності до вимог Тендерної документації, зокрема й в частині визначення ціни за одиницю товару з/без ПДВ, загальної суми з/без ПДВ та зазначення податкового статусу учасника.
Відповідно до ч.1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Слід зазначити, що згідно ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет Замовника не приймає участь в оцінці та не має права впливати на оцінку тендерної пропозиції учасника, а лише здійснює розгляд пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації.
У свою чергу, з питань технічної реалізації в електронній системі закупівель вимог законодавства у сфері публічних закупівель, учасник може звертатись до ДП “ПРОЗОРРО”, як адміністратора системи.
2. Замовником у Тендерній документації не вимагається сертифікат якості товару та декларація виробника. Зазначаємо, що п. 6.1. ч. 6 Розділу ІІІ Тендерної документації встановлено обов’язок учасника надати в складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують впровадження учасником постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) та опис основних технічних, якісних та кількісних характеристик товару.
Таким чином, за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника КОРП «Дрібнооптовий» СМР встановлено, що його тендерна пропозиція відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації.
З огляду на зазначене, підстав для задоволення Вашої вимоги не вбачається.
Номер вимоги: UA-2020-02-10-001503-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СУМСЬКА ПРОДОВОЛЬЧА КОМПАНІЯ", Код ЄДРПОУ:36334485
Дата подання: 10 березня 2020 17:13
Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Согласно тендерной документации ч.III п.1.1. одним из требований к оформлению тендерной документации, подающейся Участником, является предоставление документов, подтверждающих полномочия должного лица или представителя участника процедуры закупки в части права подписи ДОКУМЕНТОВ ТЕНДЕРНОЙ ДОКУМЕНТАЦИИ, а также,
необходимо предоставить документальное подтверждение согласия участника с проектом договора.
П.1.3. гласит о том, что для должностных особ подтверждением полномочий на подписание документов тендерного предложения должны быть:
1. Приказ о назначении
2. Копия уставного документа участника, в котором есть информация о полномочиях должностного лица, а именно в части подписания документов, касающихся участия в тендерных торгах и подписания документов, касающихся конкретно данного тендерного предложения.
Согласно п. 1.5. Все вышеназванные в тендерной документации документы подгружаются Участником торгов в электронную систему закупок в виде скан-копий и отдельных файлов.
В составе документов тендерного предложения «Коммунального оптово-розничного предприятия "Дрібнооптовий" Сумської міської ради» отсутствуют вышеперечисленные документы, а именно:
1. Документ, подтверждающий полномочия должностного лица на подписание документов данного тендерного предложения, а также на дальнейшее заключение договора поставки товара по результатам тендера.
2. Документ, подтверждающий ознакомление и согласие с условиями проекта договора поставки товара.

Таким образом, согласно п.3.1.4. тендерное предложение «Коммунального оптово-розничного предприятия "Дрібнооптовий" Сумської міської ради» не соответствует требованиям тендерной документации Заказчика, и должно быть отклонено Заказчиком согласно п.3.1.


Відповідно до тендерної документації ч. III п.1.1. однією з вимог до оформлення тендерної документації, що подається Учасником, є надання документів, що підтверджують повноваження посадовця або представника учасника процедури закупівлі в частині права підпису документів ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, а також, необхідно надати документальне підтвердження згоди учасника з проектом договору.

П.1.3. свідчить про те, що для посадових осіб підтвердженням повноважень на підписання документів тендерної пропозиції повинні бути:
1. Наказ про призначення
2. Копія статутного документа учасника, в якому є інформація про повноваження посадової особи, а саме в частині підписання документів, що стосуються участі в тендерних торгах та підписання документів, що стосуються конкретно даной тендерної пропозиції.

Згідно п. 1.5. Всі вищеназвані у тендерній документації документи завантажуються Учасником торгів в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій і окремих файлів.

У складі документів тендерної пропозиції «Комунального оптово-роздрібного підприємства" Дрібнооптовій "Сумської міської ради» відсутні перераховані вище документи, а саме:

1. Документ, що підтверджує повноваження посадової особи на підписання документів даной тендерної пропозиції, а також на подальше укладання договору поставки товару за результатами тендеру.
2. Документ, що підтверджує ознайомлення та згоду з умовами проекту договору поставки товару.

Таким чином, згідно з п.3.1.4. тендерна пропозиція «Комунального оптово-роздрібного підприємства" Дрібнооптовій "Сумської міської ради» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, і має бути відхилена Замовником відповідно до п.3.1.





Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 березня 2020 15:04
Шановний учаснику! Тендерний комітет, за результатами розгляду Вашої вимоги на закупівлю товару: код 15320000-7 – фруктові та овочеві соки (соки та нектари) лот 3 – соки та нектари в скляних банках, повідомляє наступне.
1. Відповідно до абз. 6 п. 1.1. ч. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації для підтвердження повноважень посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, учасником КОРП «Дрібнооптовий» СМР були подані документи передбачені абз. 2 п. 1.3. ч.1 Розділу ІІІ Тендерної документації, а саме: розпорядження міського голови м. Суми, контракт між Сумською міською радою та Летучою Любов’ю Миколаївною від 11.01.2018р. з Додатковою угодою №2, Статут, виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
2. Відповідно до абз. 7 п. 1.1. ч. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації для підтвердження погодження проекту договору учасником КОРП «Дрібнооптовий» СМР був поданий підписаний та заповнений проект договору, що був опублікований Замовником в Додатку 2 до тендерної документації.
Таким чином, за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника КОРП «Дрібнооптовий» СМР встановлено, що його тендерна пропозиція відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації.
З огляду на зазначене, підстав для задоволення Вашої вимоги не вбачається.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: соки та нектари в пакетах Тетра Пак
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 133 585,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 700,00 UAH без ПДВ

Аукціон

Початок: 27 лютого 2020 15:09
Закінчення: 27 лютого 2020 15:48
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

16900 шт
соки та нектари в пакетах Тетра Пак
ДК 021:2015: 15320000-7 — Фруктові та овочеві соки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2020 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "САНДОРА" 106 485,00
UAH
84 950,00
UAH
Документи
ТОВ Сумська Продуктова Компанія 107 374,00
UAH
107 374,00
UAH
Документи
Комунальне оптово-роздрібне підприємство "Дрібнооптовий" Сумської міської ради 97 000,00
UAH
84 949,00
UAH
Документи
ТОВ "СУМСЬКА ПРОДОВОЛЬЧА КОМПАНІЯ" 103 009,00
UAH
103 009,00
UAH
Документи
ФОП "Семібратов Володимир Сергійович" 105 393,00
UAH
105 393,00
UAH
Документи

Публічні документи

17 березня 2020 17:17
Електронний підпис
06 березня 2020 12:05
Електронний підпис
06 березня 2020 12:05
Пропозиція.pdf
06 березня 2020 12:05
Довідка.pdf
06 березня 2020 12:04
Dovidka_20050354530860924675.pdf.p7s
06 березня 2020 12:04
Dovidka_20050354530860924675.pdf
11 лютого 2020 15:51
Електронний підпис
11 лютого 2020 15:50
Якісні.7z
11 лютого 2020 15:50
технічні.7z
11 лютого 2020 15:50
ст.17.pdf
11 лютого 2020 15:50
Загальні.pdf
11 лютого 2020 15:50
Документи компанії.7z
11 лютого 2020 15:50
Додаток 3.pdf
11 лютого 2020 15:50
Додаток 1.pdf
11 лютого 2020 15:50
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

26 лютого 2020 13:13
Електронний підпис
26 лютого 2020 13:11
сумду сокилот 3.rar
26 лютого 2020 13:11
сумду соки лот 2.rar
26 лютого 2020 13:11
сумду соки лот 1.rar

Публічні документи

12 березня 2020 15:46
Електронний підпис
12 березня 2020 15:43
17дов.jpg
12 березня 2020 15:43
дов1.jpg
26 лютого 2020 15:47
Електронний підпис
26 лютого 2020 12:23
Електронний підпис
26 лютого 2020 12:21
ст17.jpg
26 лютого 2020 12:21
опис.jpg
26 лютого 2020 12:21
МТБ.jpg
26 лютого 2020 12:21
дод1.jpg
26 лютого 2020 12:21
дод 3.jpg
26 лютого 2020 12:21
дог3.jpg
26 лютого 2020 12:21
дог2.jpg
26 лютого 2020 12:21
дог1.jpg
26 лютого 2020 12:21
довідка.jpg
26 лютого 2020 12:21
аналоги.jpg
26 лютого 2020 12:21
рішен0002.jpg
26 лютого 2020 12:21
рішен0001.jpg
26 лютого 2020 12:21
пдв.jpg
26 лютого 2020 12:21
контракт0008.jpg
26 лютого 2020 12:21
контракт0007.jpg
26 лютого 2020 12:21
контракт0006.jpg
26 лютого 2020 12:21
контракт0005.jpg
26 лютого 2020 12:21
контракт0004.jpg
26 лютого 2020 12:21
контракт0003.jpg
26 лютого 2020 12:21
контракт0002.jpg
26 лютого 2020 12:21
контракт0001.jpg
26 лютого 2020 12:21
контракт дод.уг..jpg
26 лютого 2020 12:21
вип2.jpg
26 лютого 2020 12:21
вип1.jpg
26 лютого 2020 12:21
статут0011.jpg
26 лютого 2020 12:21
статут0010.jpg
26 лютого 2020 12:21
статут0009.jpg
26 лютого 2020 12:21
статут0008.jpg
26 лютого 2020 12:21
статут0007.jpg
26 лютого 2020 12:21
статут0006.jpg
26 лютого 2020 12:21
статут0005.jpg
26 лютого 2020 12:21
статут0004.jpg
26 лютого 2020 12:21
статут0003.jpg
26 лютого 2020 12:21
статут0002.jpg
26 лютого 2020 12:21
статут0001.jpg
26 лютого 2020 12:21
HACCP23.jpg
26 лютого 2020 12:21
HACCP22.jpg
26 лютого 2020 12:21
HACCP21.jpg
26 лютого 2020 12:21
HACCP20.jpg
26 лютого 2020 12:21
HACCP19.jpg
26 лютого 2020 12:21
HACCP18.jpg
26 лютого 2020 12:21
HACCP17.jpg
26 лютого 2020 12:21
HACCP16.jpg
26 лютого 2020 12:21
HACCP15.jpg
26 лютого 2020 12:21
HACCP14.jpg
26 лютого 2020 12:21
HACCP13.jpg
26 лютого 2020 12:21
HACCP12.jpg
26 лютого 2020 12:21
HACCP11.jpg
26 лютого 2020 12:21
HACCP10.jpg
26 лютого 2020 12:21
HACCP9.jpg
26 лютого 2020 12:21
HACCP8.jpg
26 лютого 2020 12:21
HACCP7.jpg
26 лютого 2020 12:21
HACCP6.jpg
26 лютого 2020 12:21
HACCP5.jpg
26 лютого 2020 12:21
HACCP4.jpg
26 лютого 2020 12:21
HACCP3.jpg
26 лютого 2020 12:21
HACCP2.jpg
26 лютого 2020 12:21
HACCP1.jpg

Публічні документи

04 травня 2020 19:39
Dovidka_20120619030200457280.pdf
04 травня 2020 14:20
Довідка-пояснення.pdf
25 лютого 2020 15:40
Електронний підпис
25 лютого 2020 15:36
Електронний підпис
25 лютого 2020 15:25
архив.rar

Публічні документи

25 лютого 2020 12:49
Електронний підпис
25 лютого 2020 12:33
Технічні.pdf
25 лютого 2020 12:33
Пропозиція.pdf
25 лютого 2020 12:33
Проект договору.pdf
25 лютого 2020 12:33
Правовстановлюючі.pdf
25 лютого 2020 12:33
Опис.pdf
25 лютого 2020 12:33
Лист згода договір.pdf
25 лютого 2020 12:33
Довідка санкції.pdf
25 лютого 2020 12:33
Довідка право підпису.pdf
25 лютого 2020 12:33
Довідка потужності.pdf
25 лютого 2020 12:33
Довідка МТХ.pdf
25 лютого 2020 12:33
Довідка аналогічний.pdf
25 лютого 2020 12:33
довідка 17.pdf
25 лютого 2020 12:33
Витяг.pdf
25 лютого 2020 12:33
Аналогічний договір.pdf
25 лютого 2020 12:33
ISO 22000.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "САНДОРА"

ТОВ Сумська Продуктова Компанія

Комунальне оптово-роздрібне підприємство "Дрібнооптовий" Сумської міської ради

ТОВ "СУМСЬКА ПРОДОВОЛЬЧА КОМПАНІЯ"

ФОП "Семібратов Володимир Сергійович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне оптово-роздрібне підприємство "Дрібнооптовий" Сумської міської ради
#06711481
Відхилено 84 949,00
UAH
05 березня 2020 18:26
ТОВ "САНДОРА"
#22430008
Переможець 84 950,00
UAH
12 березня 2020 20:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2020 20:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "САНДОРА"
#22430008
84 950,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 16:31
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2021 16:30
ДУ №2 ТОВ Сандора №1052 від 30.03.2020р..pdf зміни до договору
25 січня 2021 16:28
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 13:37
ДУ №1 до договору №1052 від 30.03.2020р..pdf зміни до договору
04 січня 2021 13:36
Електронний підпис укладений
30 березня 2020 18:42
Договір №1052 від 30.03.2020р. ТОВ Сандора.pdf укладений
30 березня 2020 18:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися продовжити дію Договору на строк до 31.03.2021 року, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 1052
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Обсяг договору з 01.01.2021 р. по 31.03.2021 р. не перевищує 20% загального обсягу договору за 2020 рік та становить 16176,00 грн. без ПДВ, крім того ПДВ 3235,20 грн., всього з ПДВ 19411,20 грн.
Номер договору про закупівлю: 1052
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 29 972,88
UAH (в тому числі ПДВ 4 995,48 UAH)