Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Очікувана вартість
105 000,00 UAH
UA-2020-02-10-001389-a 7a11916746b6460c8a40dc1e1b15d151
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Осадчук Віталій Михайлович

+380487944981 v.osadchuk30@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП Український дитячий центр "Молода гвардія"
Код ЄДРПОУ: 33636307
Вебсайт: http://moloda-gvardiya.com.ua/uk/gol-verh
Місцезнаходження: 65069, Україна , Одеська обл., Одеса, Миколаївська дорога, 172
Контактна особа: Осадчук Віталій Михайлович
+380487944981
v.osadchuk30@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 лютого 2020 14:55
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2020 00:00
Очікувана вартість: 105 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,57%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19640000-4: Поліетиленові мішки та пакети для сміття


неодноразова поставка, без можливості надання аналогічного товару
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2790 уп
Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65069, Україна, Одеська область, Одеса, Миколаївська дорога 172
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару покупець здійснює 100%-ову оплату Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 лютого 2020 14:57
Тех умови 19640000-4 Пакети.xlsx
10 лютого 2020 14:57
Форма пропозиції.docx
10 лютого 2020 14:56
Проект договору.docx
10 лютого 2020 14:56
Кваліфікаційні документи.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 лютого 2020 08:59
Дата відповіді: 13 лютого 2020 09:36
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. 1. В тендерній документації Замовника не вказані торгові марки товару. Характеристики запропонованого товару повинні відповідати нашому Технічному завданню. Учасник подає у складі своєї тендерної пропозиції технічну пропозицію відповідно до нашої Тендерної документації.
2. Для Замовника не важлива Торгова марка товару, головним критерієм є відповідність технічним умовам товару вказаних в додатку. 3. Щодо ФОП неплатників ПДВ, то тендерний комітет не володіє інформацією стосовно нормативно-правових актів, які дають право замовникам забороняти участь вказаних категорій підприємців у публічних закупівлях. Відповідно, ФОП неплатники ПДВ мають право брати участь у цій процедурі закупівлі. Щодо порядку оцінювання пропозицій, то згідно наявних роз'яснень Уповноваженого органу, критерієм оцінювання є ціна з ПДВ. Таким чином, якщо учасник згідно законодавства не є платником ПДВ, то його цінова пропозиція повинна розглядатися як остаточна. Також тендерна документація процедури закупівлі не містить положень, які передбачають додавання 20% до цінових пропозицій учасників-неплатників ПДВ. Крім того, оцінювання здійснюється самою системою "Прозорро" за результатами електронного аукціону відповідно до тих цінових пропозицій, які вказують учасники в процесі торгів. А сума підписаного договору не повинна відрізнятися від остаточної цінової пропозиції за результатами аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Стойков Андрій Андрійович 104 850,00
UAH з ПДВ
104 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 16:08
СЭС Мусорные пакеты.pdf
14 лютого 2020 16:08
СВИДЕТЕЛЬСТВО.jpg
14 лютого 2020 16:08
СВИДЕТЕЛЬСТВО 2.jpg
14 лютого 2020 16:08
СВИД-ВО ПДВ.jpg
14 лютого 2020 16:08
реквизиты.docx
14 лютого 2020 16:08
пропозиція.PDF
14 лютого 2020 16:08
паспорт 2.JPG
14 лютого 2020 16:08
паспорт 1.JPG
14 лютого 2020 16:08
КОД.jpg
14 лютого 2020 16:08
гарант лист 3.PDF
14 лютого 2020 16:08
гарант лист 2.PDF
14 лютого 2020 16:08
гарант лист 1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Стойков Андрій Андрійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Стойков Андрій Андрійович
#2945619993
Переможець 104 850,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2020 15:58

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2020 15:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Стойков Андрій Андрійович
#2945619993
104 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 16:42
41 Стойков.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 16:40
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 10:38
Договор укладений
25 лютого 2020 11:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Покупця та видання їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 41-Т/ПРЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/120-Т/ПРЗ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML