Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-18 Харків-Сімферополь-Алушта-Ялта на ділянці: км 378+220-км 405+091 (45233142-6 — Ремонт доріг)
Current average repair of the highway M-18 Kharkiv-Simferopol-Alushta-Yalta in the section: km 378 + 220-km 405 + 091 (45233142-6 - Repair of roads)
Очікувана вартість
561 156 898,80 UAH
UA-2020-02-10-001243-c 19caedd65e59407c9565bd8cf7a2d3b5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Полякова

+380966070662 tender@sad-zp.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 25891336
Місцезнаходження: 69095, Украина , Запорізька область обл., Запоріжжя, вул. Українська, 50,
Контактна особа: Катерина Полякова
+380966070662
tender@sad-zp.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Zaporizhzhia Oblast
National ID: 25891336
Contact point: Polyakova Katerina
+380966070662
tender@sad-zp.com.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 22 березня 2020 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 квітня 2020 21:00
Початок аукціону: 16 квітня 2020 14:17
Початок аукціону: 16 квітня 2020 14:17
Очікувана вартість: 561 156 898,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 805 784,49 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16834706.96 UAH
Publication date: 10 лютого 2020 20:24
Enquiries until: 22 березня 2020 21:00
Complaints submission until: до 28 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 квітня 2020 21:00
Planned auction date: 16 квітня 2020 14:17

Information

Estimated total value: 561 156 899 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 805 784 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-18 Харків-Сімферополь-Алушта-Ялта на ділянці: км 378+220-км 405+091 (45233142-6 — Ремонт доріг)
Current average repair of the highway M-18 Kharkiv-Simferopol-Alushta-Yalta in the section: km 378 + 220-km 405 + 091 (45233142-6 - Repair of roads)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 услуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-18 Харків-Сімферополь-Алушта-Ялта на ділянці: км 378+220-км 405+091 (45233142-6 — Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт дорог
Індекс автомобільних доріг: M-18 — Харків - Сімферополь - Алушта - Ялта

Current average repair of the highway M-18 Kharkiv-Simferopol-Alushta-Yalta in the section: km 378 + 220-km 405 + 091 (45233142-6 - Repair of roads)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 жовтня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник може надати Генпідряднику аванс (попередню оплату) на підставі чинного законодавства у терміни і в розмірах, що не перевищують терміни і розміри, визначені ним. Генпідрядник протягом строку, що визначений відповідними нормативними актами, з дня надходження коштів як попередньої оплати підтверджує їх використання згідно з проміжними «Актами приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ -2в). Невідпрацьовані суми авансу повертаються Замовнику у триденний термін, з дня закінчення терміну, на який надавався аванс. Аванс 90 Календарні 30
Надання послуг 4.2. Замовник здійснює розрахунки за надані послуги з Генпідрядником протягом 30 календарних днів після отримання коштів від головного розпорядника коштів по цьому Договору та на підставі підписаних «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3). Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 березня 2020 15:12
Електронний підпис
19 березня 2020 17:24
Електронний підпис
10 березня 2020 19:03
Електронний підпис
10 березня 2020 19:02
Електронний підпис
10 лютого 2020 20:28
Електронний підпис
25 березня 2020 15:11
Нова редакція Проекту договору поточний середній ремонт М-18 км 378+220 – км 405+091.docx
19 березня 2020 17:21
Нова ТД_Поточний ремонт_М18 378+220-км 405+091; 19.03.2020.docx
10 березня 2020 19:03
Нова редакція Проекту договору поточний середній ремонт М-18 км 378+220 – км 405+091.docx
10 лютого 2020 20:25
Проекту договору поточний середній ремонт М-18 км 378+220 – км 405+091.docx
19 березня 2020 17:21
Перелік змін до ТД 19.03.2020.docx
10 березня 2020 19:03
Перелік змін до ТД.docx
10 березня 2020 19:03
Перелік змін до Проекту договору.docx
10 березня 2020 19:03
Нова ТД_Поточний ремонт_М18 378+220-км 405+091 ост (2).docx
10 лютого 2020 20:25
ТД_Поточний ремонт_М18 378+220-км 405+091 ост.docx
10 лютого 2020 20:28
М-18 378+405 ч. 2.pdf
10 лютого 2020 20:26
М-18 378+405 ч. 1.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-10-001243-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ", Код ЄДРПОУ:32851616
Дата подання: 08 квітня 2020 21:41
Скарга на рішення замовника, у порядку, визначеному статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга на рішення замовника, у порядку, визначеному статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скасована
Дата: 09 квітня 2020 11:27
Причина: Скарга помилково

Документи подані скаржником

08 квітня 2020 21:39
Платіжне доручення 1243.pdf
08 квітня 2020 21:39
Скарга UA-2020-02-10-001243-c.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-10-001243-c.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ", Код ЄДРПОУ:32851616
Дата подання: 08 квітня 2020 21:50
Скарга на рішення замовника, у порядку, визначеному статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга на рішення замовника, у порядку, визначеному статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відкликаємо Скаргу № 907 від 08.04.2020 р. і просимо припинити її розгляд
Дата: 11 квітня 2020 14:34
Рішення від 13.04.2020 № 6979.pdf
Дата публікації: 13 квітня 2020 22:20
Номер скарги: UA-2020-02-10-001243-c.b3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "Автомагістраль-Південь", Код ЄДРПОУ:34252469
Дата подання: 08 квітня 2020 23:24
Скарга
Скарга
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відповідно до статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Дата: 13 квітня 2020 11:41
рішення від 13.04.2020 № 6987 .pdf
Дата публікації: 13 квітня 2020 20:10

Документи подані скаржником

08 квітня 2020 21:47
Платіжне доручення 1243.pdf
08 квітня 2020 21:47
Скарга UA-2020-02-10-001243-c.pdf

Документи Органу Оскарження

13 квітня 2020 22:20
Рішення від 13.04.2020 № 6979.pdf

Документи подані скаржником

08 квітня 2020 23:24
Скарга 378.pdf
08 квітня 2020 23:24
26859.pdf

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-19-000012 ● a0f5ab3ee99240ae9713a297a701a959
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 жовтня 2020 16:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

15.10.2020
№ 71

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 15.10.2020 № 71.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2020-02-10-001243-c Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-04 17:16:50

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-18 Харків-Сімферополь-Алушта-Ялта на ділянці: км 378+220-км 405+091 (45233142-6 - Ремонт доріг)» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-10-001243-c) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснення та копій документів.
Прошу пояснити чи укладались між Службою автомобільних доріг у Запорізькій області та ÖZALTIN İNŞAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM ŞİRKETİ додаткові угоди до договору про закупівлю від 06.05.2020 року № 406-20, крім тих, які оприлюдненні в електронній системі закупівель станом на 03.11.2020 року (додаткові угоди від 06.05.2020 року № 1/ДУ/406-20 та від 14.05.2020 року № 2/ДУ/406-20), з наданням скан – копії усіх додаткових угод у разі їх укладання, крім тих, які оприлюдненні в електронній системі закупівель станом на 03.11.2020 року (додаткові угоди від 06.05.2020 року № 1/ДУ/406-20 та від 14.05.2020 року № 2/ДУ/406-20).
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-09 18:03:02

Пояснення по суті запиту

Служба автомобільних доріг у Запорізькій області (надалі – Служба) за результатами розгляду Запиту вважає за необхідне надати скан-копії Додаткових угод (окрім наявних на веб-порталі Уповноваженого органу) до Договору № 406-20 від 06.05.2020 року.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-11-27 13:37:43

Щодо подання Позовної заяви про визнання протиправними та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі

Повідомляємо, що Службою автомобільних доріг у Запорізькій області 26.11.2020 року подано Позовну заяву (вих. № 9/2509 від 26.11.2020) до Запорізького окружного адміністративного суду (адреса 69041, м. Запоріжжя, вул. Сергія Синенка, 65-в) про визнання протиправними та скасування висновку про результати моніторингу (Ідентифікатор моніторингу на веб-порталі Prozorro UA-M-2020-10-19-000012) закупівлі "Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-18 Харків-Сімферополь-Алушта-Ялта на ділянці: км 378+220-км 405+091 (45233142-6 — Ремонт доріг)" (Ідентифікатор закупівлі на веб-порталі Prozorro UA-2020-02-10-001243-c).

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Щодо прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження Повідомляємо, що Службою автомобільних доріг у Запорізькій області 11.12.2020 року отримано копію ухвали від 04.12.2020 року про відкриття Запорізьким окружним адміністративним судом загального позовного провадження в адміністративній справі № 280/8717/20 за позовною заявою Служби автомобільних доріг у Запорізькій області (вих. № 9/2509 від 26.11.2020) до Запорізького окружного адміністративного суду (адреса 69041, м. Запоріжжя, вул. Сергія Синенка, 65-в) про визнання протиправними та скасування висновку про результати моніторингу (Ідентифікатор моніторингу на веб-порталі Prozorro UA-M-2020-10-19-000012) закупівлі "Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-18 Харків-Сімферополь-Алушта-Ялта на ділянці: км 378+220-км 405+091 (45233142-6 — Ремонт доріг)" (Ідентифікатор закупівлі на веб-порталі Prozorro UA-2020-02-10-001243-c).

2020-12-11 17:43:28


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 27 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 03 квітня 2020
UA-2020-02-10-001243-c19caedd65e59407c9565bd8cf7a2d3b5
Найменування: Служба автомобільних доріг у Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 25891336
Місцезнаходження: 69095, Украина, Запорізька область обл., Запоріжжя, вул. Українська, 50,
Учасник Документи Рішення
ÖZALTIN İNŞAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM ŞİRKETİ Документи
Допущено до аукціону
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

01 квітня 2020 17:22
Календарний план.pdf
01 квітня 2020 17:22
ОЗ-6 АБЗ 378_220.pdf
01 квітня 2020 17:22
Рекомендаційний лист.pdf
01 квітня 2020 17:20
Лист 309.pdf
01 квітня 2020 17:20
Гарантія 309.pdf
01 квітня 2020 17:20
Amendment prolongation.pdf
01 квітня 2020 17:20
_35 Bank guarantee.rar
01 квітня 2020 17:20
ОЗАЛТИН_ГНИ_НДС.pdf
01 квітня 2020 17:19
Publi_docs.rar
01 квітня 2020 17:18
ТЕХНІКА_частина_5.pdf
01 квітня 2020 17:18
ТЕХНІКА_частина_4.pdf
01 квітня 2020 17:18
ТЕХНІКА_частина_3.pdf
01 квітня 2020 17:18
ТЕХНІКА_частина 2.pdf
01 квітня 2020 17:18
ТЕХНІКА_частина 1.pdf

Документи

Публічні документи

01 квітня 2020 19:49
Електронний підпис
01 квітня 2020 19:49
Електронний підпис
01 квітня 2020 19:47
5 Пояснення до техніки.pdf
01 квітня 2020 19:47
12 Додаток 4.pdf
01 квітня 2020 19:47
14 ВИТЯГ з реєстру ПДВ.pdf
01 квітня 2020 19:47
13 Інші документи.pdf
01 квітня 2020 19:47
17768 ОНУР К.І. p7s.zip
01 квітня 2020 19:47
17768-2 ОНУР К.І. p7s.rar
01 квітня 2020 19:47
15 Ліцензія.pdf
01 квітня 2020 19:47
17768-1 ОНУР К.І. p7s.7z
01 квітня 2020 19:47
10 Довідка ст 17 Закону.pdf
01 квітня 2020 19:47
17 Довідки з банку.pdf
01 квітня 2020 19:47
4 Лист Підтвердження.pdf
01 квітня 2020 19:47
Виписка 16 834 706,96 грн.pdf
01 квітня 2020 19:46
9.5.1 Договір 44Д-17+ акти.pdf
01 квітня 2020 19:45
9.5.4 Акт грудень 2017.pdf
01 квітня 2020 19:45
9.5.2 Акт вересень 2017.pdf
01 квітня 2020 19:45
9.5.3 Акти жовтень 2017.pdf
01 квітня 2020 19:45
9.5.5 Акт грудень 2018.pdf

Документи

Публічні документи

01 квітня 2020 20:59
Електронний підпис
01 квітня 2020 20:59
Електронний підпис
01 квітня 2020 20:58
7. Інші документи.pdf
01 квітня 2020 20:58
5. Банківська гарантія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ÖZALTIN İNŞAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM ŞİRKETİ

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 квітня 2020 14:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ÖZALTIN İNŞAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM ŞİRKETİ 555 500 000,00
UAH з ПДВ
516 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 525 000 000,00
UAH з ПДВ
517 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 544 000 000,00
UAH з ПДВ
524 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 квітня 2020 17:22
Календарний план.pdf
01 квітня 2020 17:22
ОЗ-6 АБЗ 378_220.pdf
01 квітня 2020 17:22
Рекомендаційний лист.pdf
01 квітня 2020 17:20
Лист 309.pdf
01 квітня 2020 17:20
Гарантія 309.pdf
01 квітня 2020 17:20
Amendment prolongation.pdf
01 квітня 2020 17:20
_35 Bank guarantee.rar
01 квітня 2020 17:20
ОЗАЛТИН_ГНИ_НДС.pdf
01 квітня 2020 17:19
Publi_docs.rar
01 квітня 2020 17:18
ТЕХНІКА_частина_5.pdf
01 квітня 2020 17:18
ТЕХНІКА_частина_4.pdf
01 квітня 2020 17:18
ТЕХНІКА_частина_3.pdf
01 квітня 2020 17:18
ТЕХНІКА_частина 2.pdf
01 квітня 2020 17:18
ТЕХНІКА_частина 1.pdf

Публічні документи

01 квітня 2020 20:59
Електронний підпис
01 квітня 2020 20:59
Електронний підпис
01 квітня 2020 20:58
7. Інші документи.pdf
01 квітня 2020 20:58
5. Банківська гарантія.zip

Публічні документи

01 квітня 2020 19:49
Електронний підпис
01 квітня 2020 19:49
Електронний підпис
01 квітня 2020 19:47
5 Пояснення до техніки.pdf
01 квітня 2020 19:47
12 Додаток 4.pdf
01 квітня 2020 19:47
14 ВИТЯГ з реєстру ПДВ.pdf
01 квітня 2020 19:47
13 Інші документи.pdf
01 квітня 2020 19:47
17768 ОНУР К.І. p7s.zip
01 квітня 2020 19:47
17768-2 ОНУР К.І. p7s.rar
01 квітня 2020 19:47
15 Ліцензія.pdf
01 квітня 2020 19:47
17768-1 ОНУР К.І. p7s.7z
01 квітня 2020 19:47
10 Довідка ст 17 Закону.pdf
01 квітня 2020 19:47
17 Довідки з банку.pdf
01 квітня 2020 19:47
4 Лист Підтвердження.pdf
01 квітня 2020 19:47
Виписка 16 834 706,96 грн.pdf
01 квітня 2020 19:46
9.5.1 Договір 44Д-17+ акти.pdf
01 квітня 2020 19:45
9.5.4 Акт грудень 2017.pdf
01 квітня 2020 19:45
9.5.2 Акт вересень 2017.pdf
01 квітня 2020 19:45
9.5.3 Акти жовтень 2017.pdf
01 квітня 2020 19:45
9.5.5 Акт грудень 2018.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ÖZALTIN İNŞAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM ŞİRKETİ

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ÖZALTIN İNŞAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM ŞİRKETİ
#6630030432
Переможець 516 990 000,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 17:10

Документи

17 квітня 2020 17:09
Електронний підпис
17 квітня 2020 17:09
Протокол 7 Акцепт.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2020 17:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ÖZALTIN İNŞAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM ŞİRKETİ
#6630030432
516 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 квітня 2020 17:09
Електронний підпис
17 квітня 2020 17:09
Протокол 7 Акцепт.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 травня 2020 23:58
406-20.pdf укладений
06 травня 2020 23:57
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2021 18:24
Додаткова угода №21ДУ 406-20.pdf зміни до договору
11 листопада 2021 18:19
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2021 14:47
Додаткова угода №19ДУ 406-20.pdf зміни до договору
10 вересня 2021 14:44
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2021 08:49
Додаткова угода №17ДУ406-20.pdf зміни до договору
27 серпня 2021 08:47
Електронний підпис зміни до договору
11 травня 2021 17:33
Додаткова угода №13ДУ.406-20.pdf зміни до договору
11 травня 2021 17:28
Електронний підпис зміни до договору
11 травня 2021 17:24
Додаткова угода №13ДУ.406-20.pdf зміни до договору
11 травня 2021 17:20
Електронний підпис зміни до договору
14 травня 2020 18:13
ДУ №2 до договору №406-20.pdf зміни до договору
14 травня 2020 18:07
Протокол про помилку ДУ 1 406-20.pdf зміни до договору
14 травня 2020 18:06
ДУ №1 до договору №406-20.pdf зміни до договору
14 травня 2020 18:06
ДУ 1 406-20.pdf зміни до договору
12 травня 2020 13:51
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2020 16:24
ДУ 2 406-20.pdf зміни до договору
07 травня 2020 16:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 406-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 406-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі листа Генпідрядника від 21.04.2021 № 29, п. 3.2. Договору № 406-20 від «06» травня 2020 р. (далі - Договір) та п.1. ч.5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» (зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника), внести зміни до п.3.1 Договору, та викласти його у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору за результатами аукціону та згідно з договірною ціною (Додаток 1) становить: без ПДВ 427 037 753,84 грн. (чотириста двадцять сім мільйонів тридцять сім тисяч сімсот п'ятдесят три гривні 84 коп. ) ПДВ 85 407 550,77 грн. (вісімдесят п'ять мільйонів чотириста сім тисяч п'ятсот п'ятдесят гривень 77 коп.) З ПДВ 512 445 304,61 грн. (п'ятсот дванадцять мільйонів чотириста сорок п'ять тисяч триста чотири гривні 61 коп.) Фінансування Договору здійснюється з Державного бюджету. Обсяги фінансування по додаткових джерелах фінансування визначаються додатковими угодами до договору на підставі планів фінансування (відповідних рішень розпорядників бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, тощо)». 2. На підставі листа Генпідрядника від 21.04.2021 № 29, п. 3.2. Договору № 406-20 від «06» травня 2020 р. (далі - Договір) та п.1. ч.5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» (зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника), внести зміни до Додатку 1 (Договірна ціна) до Договору, та викласти його у редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 406-20
Договір:
Номер додаткової угоди: ДОДАТКОВА УГОДА № 13 ДУ/406-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі листа Генпідрядника №70 від «13» серпня 2021 р. та п.6.4.4 договору №406-20 від «06» травня 2020 року ,внести зміни до Додатку 3 «Перелік Субпідрядників» до Договору №406-20 від «06» травня 2020 року та викласти у редакції що додається.
Номер договору про закупівлю: 406-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 17ДУ/406-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі листа Генпідрядника від 03.09.2021 № 86, п. 3.2. Договору № 406-20 від «06» травня 2020 р. (далі - Договір) та п.1. ч.5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» (зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника), внести зміни до п.3.1 Договору, та викласти його у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору за результатами аукціону та згідно з договірною ціною (Додаток 1) становить: без ПДВ 414 455 243,08грн. (Чотириста чотирнадцять мільйонів чотириста п'ятдесят п'ять тисяч двісті сорок три гривні, 08 коп. ) ПДВ 82 891 048,62грн. (Вісімдесят два мільйони вісімсот дев'яносто одна тисяча сорок вісім гривень, 62 коп.) З ПДВ 497 346 291,69грн. (Чотириста дев'яносто сім мільйонів триста сорок шість тисяч двісті дев'яносто один гривня, 69 коп.) Фінансування Договору здійснюється з Державного бюджету. Обсяги фінансування по додаткових джерелах фінансування визначаються додатковими угодами до договору на підставі планів фінансування (відповідних рішень розпорядників бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, тощо)». 2. На підставі листа Генпідрядника 03.09.2021 № 86, п. 3.2. Договору № 406-20 від «06» травня 2020 р. (далі - Договір) та п.1. ч.5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» (зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника), внести зміни до Додатку 1 (Договірна ціна) до Договору, та викласти його у редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 406-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 19ДУ/406-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі листа Генпідрядника від 08.11.2021 № 40, внести зміни до п.5.1 Договору, та викласти його у наступній редакції: «5.1. Термін надання послуг: з дати укладання договору до «09» листопада 2021р 2. На підставі листа Генпідрядника від 08.11.2021 № 40, внести зміни до п.11.1 Договору, та викласти його у наступній редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з «06» травня 2020р. і діє по «09» листопада 2021р., але в будь-якому випадку – до повного виконання Сторонами своїх обов’язків. 3. На підставі листа Генпідрядника від 08.11.2021 № 40, внести зміни до Додатку 2 «Календарний план» до Договору і викласти в редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 406-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 21ДУ/406-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 травня 2020 — 09 листопада 2021
Сума оплати за договором: 497 346 291,69
UAH (в тому числі ПДВ 82 891 048,61 UAH)