Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-18 Харків-Сімферополь-Алушта-Ялта на ділянці: км 323+006 - км 349+440 (45233142-6 — Ремонт доріг)
Current average repair of the motorway M-18 Kharkiv-Simferopol-Alushta-Yalta in the section: km 323 + 006 - km 349 + 440 (45233142-6 - Repair of roads)
Current average repair of the motorway M-18 Kharkiv-Simferopol-Alushta-Yalta in the section: km 323 + 006 - km 349 + 440 (45233142-6 - Repair of roads)
Очікувана вартість
780 516 838,80 UAH
UA-2020-02-10-001226-c ● e6bb8c501c44473bb62cce2748fb384b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Запорізькій області |
Код ЄДРПОУ: | 25891336 |
Місцезнаходження: | 69095, Украина , Запорізька область обл., Запоріжжя, вул. Українська, 50, |
Контактна особа: |
Катерина Полякова +380966070662 tender@sad-zp.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Zaporizhzhia Oblast |
National ID: | 25891336 |
Contact point: |
Polyakova Katerina +380966070662 tender@sad-zp.com.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 10 лютого 2020 19:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2020 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2020 20:00 |
Початок аукціону: | 26 березня 2020 15:40 |
Початок аукціону: | 26 березня 2020 15:40 |
Очікувана вартість: | 780 516 838,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 902 584,19 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 23415505.16 UAH |
Publication date: | 10 лютого 2020 19:02 |
Enquiries until: | 01 березня 2020 20:00 |
Complaints submission until: | до 07 березня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 березня 2020 20:00 |
Planned auction date: | 26 березня 2020 15:40 |
Information
Estimated total value: | 780 516 839 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 3 902 584 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-18 Харків-Сімферополь-Алушта-Ялта на ділянці: км 323+006 - км 349+440 (45233142-6 — Ремонт доріг)
Current average repair of the motorway M-18 Kharkiv-Simferopol-Alushta-Yalta in the section: km 323 + 006 - km 349 + 440 (45233142-6 - Repair of roads)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 услуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-18 Харків-Сімферополь-Алушта-Ялта на ділянці: км 323+006 - км 349+440 (45233142-6 — Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт дорог
Індекс автомобільних доріг: M-18 — Харків - Сімферополь - Алушта - Ялта
Current average repair of the motorway M-18 Kharkiv-Simferopol-Alushta-Yalta in the section: km 323 + 006 - km 349 + 440 (45233142-6 - Repair of roads)
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник може надати Генпідряднику аванс (попередню оплату) на підставі чинного законодавства у терміни і в розмірах, що не перевищують терміни і розміри, визначені ним. Генпідрядник протягом строку, що визначений відповідними нормативними актами, з дня надходження коштів як попередньої оплати підтверджує їх використання згідно з проміжними «Актами приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ -2в). Невідпрацьовані суми авансу повертаються Замовнику у триденний термін, з дня закінчення терміну, на який надавався аванс. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Надання послуг | 4.2. Замовник здійснює розрахунки за надані послуги з Генпідрядником протягом 30 календарних днів після отримання коштів від головного розпорядника коштів по цьому Договору та на підставі підписаних «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3). | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2020 18:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2020 18:58 |
Перелік змін до ТД.docx | |
04 березня 2020 18:58 |
Перелік змін до Проекту договору.docx | |
04 березня 2020 18:58 |
Нова редакція проекту договору М-18 323+006 – км 349+440.docx | |
04 березня 2020 18:58 |
Нова редакція ТД_Поточний ремонт_М18 км 323+006 - км 349-440 ост (Автосохраненный).docx | |
10 лютого 2020 19:08 |
ПСР 323+349.part5.rar | |
10 лютого 2020 19:08 |
ПСР 323+349.part4.rar | |
10 лютого 2020 19:07 |
ПСР 323+349.part3.rar | |
10 лютого 2020 19:06 |
ПСР 323+349.part2.rar | |
10 лютого 2020 19:05 |
ПСР 323+349.part1.rar |
04 березня 2020 18:59 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 березня 2020 18:58 |
Перелік змін до ТД.docx
|
|||
04 березня 2020 18:58 |
Перелік змін до Проекту договору.docx
|
|||
04 березня 2020 18:58 |
Нова редакція проекту договору М-18 323+006 – км 349+440.docx
|
|||
04 березня 2020 18:58 |
Нова редакція ТД_Поточний ремонт_М18 км 323+006 - км 349-440 ост (Автосохраненный).docx
|
|||
10 лютого 2020 19:08 |
ПСР 323+349.part5.rar
|
|||
10 лютого 2020 19:08 |
ПСР 323+349.part4.rar
|
|||
10 лютого 2020 19:07 |
ПСР 323+349.part3.rar
|
|||
10 лютого 2020 19:06 |
ПСР 323+349.part2.rar
|
|||
10 лютого 2020 19:05 |
ПСР 323+349.part1.rar
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
загальне питання
Дата подання: 27 лютого 2020 16:10
Дата відповіді: 28 лютого 2020 13:11
Питання: Просимо повідомити, чи буде прийнято Замовником документально підтверджена інформація про відповідність кваліфікаційним критеріям, що передбачені ст.16 Закону України “Про публічні закупівлі” (наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, наявність обладнання та матеріально технічної бази, тощо), що буде надано учасником тендеру (Консорціумом) щодо відповідності таким кваліфікаційним критеріям підприємством-учасником консорціуму за наявності у консорціуму документального підтвердження того, що у підприємства-учасника консорціуму виникнуть обов’язки щодо виконання зобов’язань перед консорціумом у разі укладання договору за результатами процедури закупівлі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 3 Додатку 1 тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен мати наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору на надання послуг з поточного середнього ремонту автомобільних доріг. Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору повинен надати копію інформаційної довідки про обсяги та вартість по договору надання послуг з поточного середнього ремонту автомобільних доріг у період з 2015 року по 2019 рік в розрізі Замовника (ів) цих послуг, а також вказати повне найменування Замовника та контактний телефон.
Документально підтвердженим досвідом виконання аналогічного договору вважаються документи, що підтверджують обсяги виконаних робіт або наданих послуг в натуральних величинах на інших об'єктах, які є аналогічними предмету закупівлі і виконані відповідно до вимог державних та галузевих будівельних норм та технічних стандартів.
Щодо наявності обладнання та матеріально - технічної бази, Учасник повинена надати довідку відповідно до п. 2 Додатку 1 тендерної документації про наявність обладнання (машин та механізмів) необхідного для здійснення проектних рішень по об’єкту замовлення з дотриманням технології виконання робіт відповідно до діючих норм і правил виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування із зазначенням по кожній одиниці обладнання назви, типу (марки), строку експлуатації, власне, орендоване, зокрема: оренда; оренда транспортного засобу з екіпажем, який його обслуговує; оренда з наданням наймодавцем наймачеві комплексу послуг для забезпечення нормального використання транспортного засобу та лізинг, або залучене.
А також документи які перераховані в п. 2 Додатку 1тендерної документації для підтвердження інформації наданої в довідках щодо обладнання та матеріально-технічної бази.
Щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід довідку у відповідності до п. 2 тендерної документації про наявність кваліфікованих працівників необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту замовлення з дотриманням технології надання послуг відповідно до діючих норм і правил виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування із зазначенням ПІБ працівника, посади, освіти (вища, спеціальна та таке інше), спеціальності або кваліфікації та досвіду або стажу роботи.
А також документи які перераховані в п. 3 Додатку 1 тендерної документації для підтвердження інформації наданої в довідках щодо наявності працівників відповідної кваліфікації .
Для підтвердження відповідності ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», усі вище перераховані документи повинні бути надані безпосередньо потенційним Учасником процедури закупівлі.
Документально підтвердженим досвідом виконання аналогічного договору вважаються документи, що підтверджують обсяги виконаних робіт або наданих послуг в натуральних величинах на інших об'єктах, які є аналогічними предмету закупівлі і виконані відповідно до вимог державних та галузевих будівельних норм та технічних стандартів.
Щодо наявності обладнання та матеріально - технічної бази, Учасник повинена надати довідку відповідно до п. 2 Додатку 1 тендерної документації про наявність обладнання (машин та механізмів) необхідного для здійснення проектних рішень по об’єкту замовлення з дотриманням технології виконання робіт відповідно до діючих норм і правил виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування із зазначенням по кожній одиниці обладнання назви, типу (марки), строку експлуатації, власне, орендоване, зокрема: оренда; оренда транспортного засобу з екіпажем, який його обслуговує; оренда з наданням наймодавцем наймачеві комплексу послуг для забезпечення нормального використання транспортного засобу та лізинг, або залучене.
А також документи які перераховані в п. 2 Додатку 1тендерної документації для підтвердження інформації наданої в довідках щодо обладнання та матеріально-технічної бази.
Щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід довідку у відповідності до п. 2 тендерної документації про наявність кваліфікованих працівників необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту замовлення з дотриманням технології надання послуг відповідно до діючих норм і правил виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування із зазначенням ПІБ працівника, посади, освіти (вища, спеціальна та таке інше), спеціальності або кваліфікації та досвіду або стажу роботи.
А також документи які перераховані в п. 3 Додатку 1 тендерної документації для підтвердження інформації наданої в довідках щодо наявності працівників відповідної кваліфікації .
Для підтвердження відповідності ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», усі вище перераховані документи повинні бути надані безпосередньо потенційним Учасником процедури закупівлі.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 20 березня 2020
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Запорізькій області |
Код ЄДРПОУ: | 25891336 |
Місцезнаходження: | 69095, Украина, Запорізька область обл., Запоріжжя, вул. Українська, 50, |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 березня 2020 16:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
772 714 101,40
UAH з ПДВ
|
737 547 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
777 350 200,00
UAH з ПДВ
|
737 577 415,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
741 490 000,00
UAH з ПДВ
|
741 490 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" #32851616 |
Переможець |
737 547 000,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2020 12:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2021 14:26
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 11:06
|
ДУ 10 401-20.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 11:05
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 18:58
|
ДУ 8 401-20.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 18:49
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2020 18:44
|
401-20 від 10.04.2020.pdf | укладений |
10 квітня 2020 18:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На підставі п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі Листа Генпідрядника № 2470 від 23.12.2020 року та на підставі п. 3.2 Договору внести зміни до п. 3.1 Договору № 401-20 від «10» квітня 2020 року (далі – Договір), та викласти його у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: без ПДВ 591 489 068,62 грн. (П’ятсот дев’яносто один мільйон чотириста вісімдесят дев’ять тисяч шістдесят вісім гривень 62 копійки). ПДВ 118 297 813,72 грн. (Сто вісімнадцять мільйонів двісті дев’яносто сім тисяч вісімсот тринадцять гривень 72 копійки). з ПДВ 709 786 882,34 грн. (Сімсот дев’ять мільйонів сімсот вісімдесят шість тисяч вісімсот вісімдесят дві гривні 34 копійки)». 2. На підставі п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі Листа Генпідрядника № 2470 від 23.12.2020 року та на підставі п. 3.2 Договору внести зміни до Додатку 1 (Договірна ціна) до Договору № 401-20 від «10» квітня 2020 року (далі – Договір), та викласти його у редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 401-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 8 ДУ/401-20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На підставі листа Генпідрядника № 2491 від 28.12 .2020 р та п.3 ч.5 ст. 41 ЗУ «Про Публічні Закупівлі» внести зміни до абз.1 п.5.1 договору № 401-20 від «10» квітня 2020 року та викласти у наступній редакції: «5.1. Термін надання послуг: з дати підписання до «31» грудня 2020 року.» 2. На підставі листа Генпідрядника № 2491 від 28.12 .2020 р та п.3 ч.5 ст. 41 ЗУ «Про Публічні Закупівлі» внести зміни до абз. 1 п. 11.1 договору № 401-20 від «10» квітня 2020 року та викласти у наступній редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з «10» квітня 2020 року і діє по «31» грудня 2020 року, але в будь-якому випадку – до повного виконання Сторонами своїх обов’язків.» 3. На підставі листа Генпідрядника № 2491 від 28.12 .2020 р та п.3 ч.5 ст. 41 ЗУ «Про Публічні Закупівлі» внести зміни до Додатку 2 «Календарний план» до Договору № 401-20 від «10» квітня 2020 року і викласти в редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 401-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ8/401-20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |