Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Витратні матеріали для гемодіалізу (НК 024:2019 Код 58093 - Набір для проведення гемодіалізу; НК 024:2019 Код 47739 - Фільтр для очистки діалізу від пірогенів для системи гемодіалізу)
Hemodialysis consumables (NK 024:2019 (GMDN) Code 58093 – Haemodialysis treatment kit; NK 024:2019 (GMDN) Code 47739 - Haemodialysis system dialysate pyrogen filter)
Очікувана вартість
4 000 000,00 UAH
UA-2020-02-10-001159-c 5fd4a5ad425742dfa5d5fa72b4476c23
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жибчин Олеся Василівна

+380343021092 crl-horodenka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОРОДЕНКІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ГОРОДЕНКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01993428
Місцезнаходження: 78100, Україна , Івано-Франківська область обл., місто Городенка, вул. Шептицького 24 - е
Контактна особа: Жибчин Олеся Василівна
+380343021092
crl-horodenka@ukr.net
Додаткові контактні особи: Жибчин Олеся Василівна
+380343021092
crl-horodenka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: MUNICIPAL NONPROFIT ORGANIZATION «HORODENKA CENTRAL DISTRICT HOSPITAL» OF HORODENKA DISTRICT COUNCIL
National ID: 01993428
Contact point:
+380343021092
crl-horodenka@ukr.net
Additional contacts: Zhybchyn Olesya Vasylivna
+380343021092
crl-horodenka@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 лютого 2020 17:35
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2020 10:00
Початок аукціону: 23 березня 2020 13:10
Очікувана вартість: 4 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,25%
Publication date: 10 лютого 2020 17:35
Enquiries until: 02 березня 2020 10:00
Complaints submission until: до 08 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 березня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 4 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 10 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,25 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму


Scope of the procurement
Забезпечення витратними матеріалами для гемодіалізу відділення нефрології та гемодіалізу КНП «Городенківська ЦРЛ» до 31.12.2020 року за рахунок коштів Hаціональної Служби Охорони Здоров’я України. Закупівля здійснюється на очікувану вартість на 2020 рік
Provision of hemodialysis consumables of the Department of Nephrology and Hemodialysis of MNO «HORODENKA CENTRAL DISTRICT HOSPITAL» till 31.12.2020 at the expense of the National Health Service of Ukrain. The purchase is carried out at an estimated cost of 2020.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
530 шт
Комплект витратних матеріалів для проведення 1 процедури бікарбонатного гемодіалізу з середньопоточним діалізатором 1,3 – 1,5 м²
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78100, Україна, Івано-Франківська область, м. Городенка, вул. Шептицького, 24-е
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 58093 — Набір для проведення гемодіалізу

A set of consumables for carrying out 1 procedure of bicarbonate hemodialysis with the average flow dialyzer 1,3 -1,5 m2
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 31 грудня 2020
230 шт
Комплект витратних матеріалів для проведення 1 процедури бікарбонатного гемодіалізу з високопоточним діалізатором 1,3 – 1,5 м²
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78100, Україна, Івано-Франківська область, м. Городенка, вул. Шептицького, 24-е
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 58093 — Набір для проведення гемодіалізу

A set of consumables for carrying out 1 procedure of bicarbonate hemodialysis with a high flow dialyzer 1,3 – 1,5 m²
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 31 грудня 2020
1250 шт
Комплект витратних матеріалів для проведення 1 процедури бікарбонатного гемодіалізу з середньопоточним діалізатором 1,6 -1,7 м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78100, Україна, Івано-Франківська область, м. Городенка, вул. Шептицького, 24-е
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 58093 — Набір для проведення гемодіалізу

A set of consumables for carrying out 1 procedure of bicarbonate hemodialysis with the average flow dialyzer 1,6 – 1,7 m²
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 31 грудня 2020
530 шт
Комплект витратних матеріалів для проведення 1 процедури бікарбонатного гемодіалізу з високопоточним діалізатором 1,6 -1,7 м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78100, Україна, Івано-Франківська область, м. Городенка, вул. Шептицького, 24-е
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 58093 — Набір для проведення гемодіалізу

A set of consumables for carrying out 1 procedure of bicarbonate hemodialysis with a high flow dialyzer 1,6 – 1,7 m²
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 31 грудня 2020
530 шт
Комплект витратних матеріалів для проведення 1 процедури бікарбонатного гемодіалізу з середньопоточним діалізатором 1,9 - 2,0 м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78100, Україна, Івано-Франківська область, м. Городенка, вул. Шептицького, 24-е
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 58093 — Набір для проведення гемодіалізу

A set of consumables for carrying out 1 procedure of bicarbonate hemodialysis with the average flow dialyzer 1,9 – 2,0 m²
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 31 грудня 2020
230 шт
Комплект витратних матеріалів для проведення 1 процедури бікарбонатного гемодіалізу з високопоточним діалізатором 1,9 - 2,0 м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78100, Україна, Івано-Франківська область, м. Городенка, вул. Шептицького, 24-е
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 58093 — Набір для проведення гемодіалізу

A set of consumables for carrying out 1 procedure of bicarbonate hemodialysis with a high flow dialyzer 1,9 – 2,0 m²
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 31 грудня 2020
46 шт
Ультрафільтр для додаткової очистки діалізуючого розчину, сумісний з апаратами типу Surdial X виробництва Nipro
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78100, Україна, Івано-Франківська область, м. Городенка, вул. Шептицького, 24-е
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 47739 — Фільтр для очистки діалізату від пірогенів для системи гемодіалізу

Ultrafilter for additional purification of the dialysis solution, compatible with Surdial X type devices, made by Nipro
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються згідно рахунків та накладних на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів за кошти отримані від Національної служби здоров’я України. У разі затримки фінансування розрахунок за проведений товар здійснюється на протязі 3 банківських днів з дати отримання замовником коштів на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування: кошти НСЗУ / Payments for the delivered goods are made according to the accounts and invoices by instalments upto 30 calendar days for the funds received from the National Health Service of Ukraine. In case of delayed financing, the payment for the delivered goods will be made within 3 banking days from the date the customer gets money into his account. The source of financing: National Health Service of Ukraine. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 лютого 2020 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 14:27
зміни до ТД гемодіаліз Додаток 3.doc
14 лютого 2020 14:27
зміни до ТД гемодіаліз Додаток 2.doc
14 лютого 2020 14:27
Додаток _3 із змінами.docx
14 лютого 2020 14:27
Додаток _ 2 із змінами.docx
14 лютого 2020 14:27
Тендерна документація гемодіаліз зі змінами.docx
10 лютого 2020 18:40
Проект договору.docx
10 лютого 2020 18:40
Додаток _4.docx
10 лютого 2020 18:40
Додаток _1.docx
14 лютого 2020 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2020 18:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 14:27
зміни до ТД гемодіаліз Додаток 3.doc
14 лютого 2020 14:27
зміни до ТД гемодіаліз Додаток 2.doc
14 лютого 2020 14:27
Додаток _3 із змінами.docx
10 лютого 2020 18:40
Додаток _3.docx
14 лютого 2020 14:27
Додаток _ 2 із змінами.docx
10 лютого 2020 18:40
Додаток _ 2.docx
14 лютого 2020 14:27
Тендерна документація гемодіаліз зі змінами.docx
10 лютого 2020 18:40
Тендерна документація гемодіаліз.docx
10 лютого 2020 18:40
Проект договору.docx
10 лютого 2020 18:40
Додаток _4.docx
10 лютого 2020 18:40
Додаток _1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-10-001159-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Діалайф», Код ЄДРПОУ:40340772
Дата подання: 11 лютого 2020 16:56
Щодо надання довідок переможцем тендеру
Шановний Замовнику! У Додатку №3 п.3. до тендерної документацію ви виклали вимоги до учасників тендеру, зокрема, які документи має надати переможець торгів у 5-ти денний термін після оприлюдненн я рішення про намір укласти договір. Так, вимагається надання оригіналу довідки або нотаріально завірена копія документа органу МВС України, яка містить відомості, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів. Просимо взяти до уваги, що Наказом МВС від 29.11.2016 №1256 «Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України» затверджено «Порядок доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України». Відповідно до п.4. цього порядку надання інформації з персонально-довідкового обліку здійснюється на запити державних органів або за запитами фізичних осіб, що оформлені з дотриманням вимог законодавства, у письмовій або електронній формі. На підставі Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг, "Про електронні довірчі послуги" документи в електронній формі, підписані ЕЦП або КЕП, прирівнюються до оригіналів документів та підлягають обов’язковому прийняттю всіма органами влади, суб’єктами господарювання тощо. Система електронних торгів Prozorro передбачає надання учасниками торгів всіх документів в електронній формі, а також відскановані оригінали, завірені електронними підписами уповноважених осіб. Відсутність можливості надання учасником електронного документу, завіреного ЕЦП або КЕП, порушує права учасника, передбачені діючим законодавством України. Базуючись на цьому, просимо вас внести зміни в Додаток №3 до тендерної документації в частині вимог до документів учасника - переможця із включенням можливості надання учасником-переможцем електронної довідки органу МВС України, яка містить відомості, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Пропонуємо викласти цей розділ Додатку №3 у такій редакції:
3. Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику такі документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону: ....
3. Оригінал довідки або нотаріально завірена копія документу, або довідка в електронному вигляді, яка підписана електронним цифровим підписом (ЕЦП) або кваліфікованим електронним підписом (КЕП) посадових осіб відповідного органу МВС України, яка містить відомості, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, дійсну на дату подання документів переможцем торгів. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини відносно дати подання документа.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 лютого 2020 15:10
Шановний учаснику, Ваша вимога щодо надання довідок переможцем тендеру - задоволена шляхом внесення змін до тендерної документації (Додаток 3). Дякую.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 березня 2020
UA-2020-02-10-001159-c5fd4a5ad425742dfa5d5fa72b4476c23
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОРОДЕНКІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ГОРОДЕНКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01993428
Місцезнаходження: 78100, Україна, Івано-Франківська область обл., місто Городенка, вул. Шептицького 24 - е
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю «Діалайф» Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Еврика Медикал Фаундейшн" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

12 березня 2020 10:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

27 березня 2020 13:31
Електронний підпис
27 березня 2020 13:31
Електронний підпис
27 березня 2020 13:31
Електронний підпис
27 березня 2020 13:30
МВС.zip
27 березня 2020 13:30
Gorodenka_Podatkova.zip
04 березня 2020 16:38
Електронний підпис
04 березня 2020 16:38
Електронний підпис
04 березня 2020 16:22
Технічні специфікації_2.pdf
04 березня 2020 16:22
Технічні специфікації_1.pdf
04 березня 2020 16:22
Пропозиція.pdf
04 березня 2020 16:22
МТВ.pdf

Конфіденційні документи

04 березня 2020 16:22
PASSPORT BARANOVSKIY_for tender.pdf

Обґрунтування конфіденційності

документ містить персональні дані і не підлягає публічному розголошенню відповідно до ЗУ "Про захист персональних даних"

Документи

12 березня 2020 10:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

06 березня 2020 10:46
Електронний підпис
06 березня 2020 10:46
Електронний підпис
06 березня 2020 10:45
Довіреності виробників.pdf
06 березня 2020 10:44
Проект договору.pdf
06 березня 2020 10:44
Тендерна пропозиція.pdf

Конфіденційні документи

06 березня 2020 10:44
Паспорт Батюк.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ, що містить персональні дані посадової особи Учасника

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «Діалайф»

ТОВ "Еврика Медикал Фаундейшн"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 березня 2020 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Діалайф» 3 961 696,40
UAH з ПДВ
3 949 252,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Еврика Медикал Фаундейшн" 3 967 378,10
UAH з ПДВ
3 956 432,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 березня 2020 13:31
Електронний підпис
27 березня 2020 13:31
Електронний підпис
27 березня 2020 13:31
Електронний підпис
27 березня 2020 13:30
МВС.zip
27 березня 2020 13:30
Gorodenka_Podatkova.zip
04 березня 2020 16:38
Електронний підпис
04 березня 2020 16:38
Електронний підпис
04 березня 2020 16:22
Технічні специфікації_2.pdf
04 березня 2020 16:22
Технічні специфікації_1.pdf
04 березня 2020 16:22
Пропозиція.pdf
04 березня 2020 16:22
МТВ.pdf

Конфіденційні документи

04 березня 2020 16:22
PASSPORT BARANOVSKIY_for tender.pdf

Обґрунтування конфіденційності

документ містить персональні дані і не підлягає публічному розголошенню відповідно до ЗУ "Про захист персональних даних"

Публічні документи

06 березня 2020 10:46
Електронний підпис
06 березня 2020 10:46
Електронний підпис
06 березня 2020 10:45
Довіреності виробників.pdf
06 березня 2020 10:44
Проект договору.pdf
06 березня 2020 10:44
Тендерна пропозиція.pdf

Конфіденційні документи

06 березня 2020 10:44
Паспорт Батюк.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ, що містить персональні дані посадової особи Учасника

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «Діалайф»

ТОВ "Еврика Медикал Фаундейшн"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Діалайф»
#40340772
Переможець 3 949 252,30
UAH з ПДВ
27 березня 2020 13:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 березня 2020 13:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Діалайф»
#40340772
3 949 252,30
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 квітня 2021 10:01
Електронний підпис укладений
04 грудня 2020 17:26
Додаткова угода Діалайф.pdf зміни до договору
04 грудня 2020 17:18
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 14:28
Додаткова угода 4 Д 120.pdf зміни до договору
04 листопада 2020 14:21
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2020 16:57
Додаткова угода 3 Д 120.pdf зміни до договору
02 жовтня 2020 16:54
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 16:01
Додаткова угода 2 Д 120.pdf зміни до договору
02 вересня 2020 15:47
Електронний підпис укладений
05 серпня 2020 17:14
Додаткова угода 1 Д 120.pdf зміни до договору
05 серпня 2020 17:12
Електронний підпис укладений
09 квітня 2020 12:31
Договір 11ст укладений
09 квітня 2020 12:30
Договір 10ст укладений
09 квітня 2020 12:30
Договір 9ст укладений
09 квітня 2020 12:30
Договір 8ст укладений
09 квітня 2020 12:30
Договір 7ст укладений
09 квітня 2020 12:30
Договір 6ст укладений
09 квітня 2020 12:30
Договір 5ст укладений
09 квітня 2020 12:30
Договір 4ст укладений
09 квітня 2020 12:30
Договір 3ст укладений
09 квітня 2020 12:30
Договір 2ст укладений
09 квітня 2020 12:30
Договір 1ст укладений
09 квітня 2020 12:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зміною курсу гривні до євро відповідно до п.11.6.1. Договору та п.7 ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" (в редакції від 02.04.2020 року) сторони погодили підвищити ціну на партію товару, що імпортується у євро. Кількість товару не змінюється.
Номер договору про закупівлю: 120
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зміною курсу гривні до євро відповідно до п.11.6.1. Договору та п.7 ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" (в редакції від 02.04.2020 року) сторони погодили підвищити ціну на партію товару, що імпортується у євро. Кількість товару не змінюється.
Номер договору про закупівлю: 120
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зміною курсу гривні до євро відповідно до п.11.6.1. Договору та п.7 ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" (в редакції від 02.04.2020 року) сторони погодили підвищити ціну на партію товару, що імпортується у євро. Кількість товару не змінюється.
Номер договору про закупівлю: 120
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зміною курсу гривні до євро відповідно до п.11.6.1. Договору та п.7 ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" (в редакції від 02.04.2020 року) сторони погодили підвищити ціну на партію товару, що імпортується у євро. Кількість товару не змінюється.
Номер договору про закупівлю: 120
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв'язку із зміною курсу гривні до євро із 29,64 до 34,22 на момент продажу товарів 02.12.2020, відповідно до п.11.6.1. Договору та п.7 ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" сторони погодили підвищити ціну на партію товару, що імпортується у євро. Кількість товару не змінюється; 2. На підставі ч.5 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" та п. 11. 6 Договору подовжити дію цього Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021р, а саме до 31. 03. 2021р. Визначити, що вартість товарів не перевищує 20 відсотків від суми Договору.
Номер договору про закупівлю: 120
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 квітня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 3 827 045,46
UAH (в тому числі ПДВ 250 367,46 UAH)