Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне робоче місце
Очікувана вартість
143 000,00 UAH
UA-2020-02-10-001093-a d9d08c00dcc34f6b98287541a7f8ac70
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Філіпова Людмила В'ячеславівна

380687917445 n-bug-crl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОБУЗЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" НОВОБУЗЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 01998288
Місцезнаходження: 55601, Україна , Миколаївська обл., Новий Буг, Івана Огієнка, 14
Контактна особа: Філіпова Людмила В'ячеславівна
380687917445
n-bug-crl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 лютого 2020 14:01
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 19 лютого 2020 12:19
Очікувана вартість: 143 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 715,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Комп'ютерне робоче місце в кількості 15 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штуки
Комп'ютерне робоче місце в кількості 15 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55601, Україна, Миколаївська область, Новий Буг, Івана Огієнка, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2020  —  01 квітня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Комп'ютерне робоче місце в кількості 15 шт. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 лютого 2020 10:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2020 14:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2020 10:14
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ_Комп'ютер.docx
11 лютого 2020 16:43
Тендерна документація_Компютерне робоче місце.doc
10 лютого 2020 14:02
Технічне завдання стаціонарне комп_ютерне місце.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 10 лютого 2020 15:54
Дата відповіді: 10 лютого 2020 16:11
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! На торги допускаються аналоги і еквіваленти товару. Тендерний комітет розглядає пропозиції системного блоку як на базі процесора Intel так і просесора AMD.
Дякую за запитання!
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 лютого 2020 08:56
Дата відповіді: 11 лютого 2020 10:34
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До участі в закупівлі допускаються фізичні особи підприємці (ФОП). Сума закупівлі вказана як остаточна і зміні не підлягає. Відповідно на закупівлю виділена фіксована сума коштів з урахуванням ПДВ.

Замовник не являється платником ПДВ.
Документация
Дата подання: 11 лютого 2020 12:11
Дата відповіді: 12 лютого 2020 09:27
Шановний замовник, додайте будь ласка тендерну документацію!
Відповідь: Шановний учасник ! На Ваше прохання тендерна документація по закупівлі додана !
Тендерна документація
Дата подання: 13 лютого 2020 09:35
Дата відповіді: 13 лютого 2020 10:15
Шановний Замовнику! Просимо пояснити Вас з приводу надання у складі тендерної пропозиції Учасника наступних документів зазначених у файлі "Тендерна документація_Компютерне робоче місце.doc": Разом з кваліфікаційними документами Учасником подаються також документи, які вимагаються Замовником - "лист – згоду (вільна форма) до проекту договору ". - З яким проектом договору має погоджуватись учасник, якщо у складі тендерної документації проект договору відсутній?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за запитання. Проект договору завантажено.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-10-001093-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ЗІНЧЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА", Код ЄДРПОУ:2156006501
Дата подання: 21 лютого 2020 11:31
Вимога дискваліфікувати ТОВ "Сантарекс"
ФОП Зінченко С.В. звертається до вас із проханням дискваліфікувати пропозицію ТОВ Сантарекс, адже згідно з вимогами документації
разом з кваліфікаційними документами Учасником подаються також документи, які вимагаються Замовником:
- специфікацію з цінами з якими Учасник переміг на аукціоні.

ТОВ Сантарекс у складі пропозиції не надано цінової специфікації, тобто не зрозуміло за якою ціною ТОВ Сантарекс пропонує свій товар
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 лютого 2020 13:46
Шановний учасник! Дякуємо за Ваше зауваження, але визначення переможця по закупівлі відбулося після надання спецификації з цінами по окремим комлпектуючим. Прийняття рішення відбулось 21.02.2020 року о 8:30. Основним критерієм визначення переможця 100% - ціна пропозиції. Загальна ціна пропозиції переможця була менша.
Номер вимоги: UA-2020-02-10-001093-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ", Код ЄДРПОУ:41554748
Дата подання: 24 лютого 2020 09:33
Вимога дискваліфікувати ТОВ "САНТАРЕКС"
Замовник вимагав подання в складі пропозиції наступні документи: «на підтвердження сертифікації виробництва та застосування заходів із захисту довкілля, надати копії сертифікатів виробника на відповідність виробництва стандартам ДСТУ ISO 9001:2009, ДСТУ ISO 14001:2004;
- копії сертифікатів якості». Всупереч вимогам, учасник не надав сертифікати якості на монітори та ІSO для моніторів. Таким чином, в складі пропозиції учасника відсутні всі документи, які вимагав Замовник. Отже, Замовник не має права визнавати такого учасника переможцем і зобов’язаний дискваліфікувати його пропозицію. Виходячи з наведеного, вимагаємо дискваліфікувати пропозицію ТОВ «Сантарекс».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 лютого 2020 13:47
Шановний Учасник! Дякуємо за зауваження, але переможець закупівлі надав сертифікати на комп'ютерне обладнання згідно предмету закупівлі та коду відповідно до державного класифікатора продукції та послуг ДК 021:2015 30230000-0 (комп’ютерне обладнання). Наголошуємо, що основним критерієм у визначенні переможця 100% являється ціна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2020 13:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс 106 698,75
UAH з ПДВ
97 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗІНЧЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА" 100 897,05
UAH з ПДВ
99 449,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 108 000,00
UAH з ПДВ
107 280,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 110 777,40
UAH з ПДВ
107 999,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 113 544,00
UAH з ПДВ
110 062,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" 115 950,60
UAH з ПДВ
110 776,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 118 140,00
UAH з ПДВ
116 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "САВРУК ІННА ВІКТОРІВНА" 118 200,00
UAH з ПДВ
116 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Систематика Україна" 119 880,00
UAH з ПДВ
117 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 122 913,00
UAH з ПДВ
122 913,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 135 780,30
UAH з ПДВ
133 465,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВІСТА ГРУП" 133 470,00
UAH з ПДВ
133 470,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 лютого 2020 11:43
Специфікація
20 лютого 2020 10:47
Специфікація
18 лютого 2020 20:11
Електронний підпис
18 лютого 2020 20:04
сантарекс виконком.PDF
18 лютого 2020 20:04
документи пропозиції.pdf
18 лютого 2020 20:04
витяг сантарекс 09 01 2020.pdf
18 лютого 2020 20:04
vitjag platnika PDV Tov Santarex02072016.pdf
18 лютого 2020 20:04
statut Tov Santarex02072016_0002.pdf

Публічні документи

18 лютого 2020 18:32
цінова пропозиція.pdf
18 лютого 2020 18:32
Таблиця відповідності.pdf
18 лютого 2020 18:32
копії сертифікатів.pdf
18 лютого 2020 18:32
додаток 1.pdf
18 лютого 2020 18:32
гарантійний лист.pdf
18 лютого 2020 18:32
A4 Tech.pdf
18 лютого 2020 18:32
2E_мониторы.pdf

Публічні документи

17 лютого 2020 09:24
Цінова пропозиція.pdf
17 лютого 2020 09:24
Статут Комел 2018 (копія).pdf
17 лютого 2020 09:24
Сертифікати Philips.zip
17 лютого 2020 09:24
Проект договору.pdf
17 лютого 2020 09:24
Лист-погодження.pdf
17 лютого 2020 09:24
Лист-згода на обробку.pdf
17 лютого 2020 09:24
Лист про ліцензування.pdf
17 лютого 2020 09:24
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

18 лютого 2020 03:22
Електронний підпис
18 лютого 2020 03:20
Технічна специфікація.pdf
18 лютого 2020 03:20
Порівняльна таблиця.pdf
18 лютого 2020 03:20
Витяг з ЄДР копія.pdf
18 лютого 2020 03:20
Виписка з ЄДР копія.pdf
18 лютого 2020 03:20
Проект договору.pdf

Публічні документи

18 лютого 2020 11:51
Електронний підпис

Публічні документи

18 лютого 2020 17:12
Авторизаційний лист (3).pdf
18 лютого 2020 17:12
Досвід 2000.rar
18 лютого 2020 17:12
Сервіс_центри.pdf
18 лютого 2020 17:12
Цінова Пропозицiя.pdf
18 лютого 2020 17:12
Технічне завдання.pdf
18 лютого 2020 17:12
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf

Публічні документи

18 лютого 2020 21:44
Електронний підпис
18 лютого 2020 21:38
специфікація_15191963.pdf
18 лютого 2020 21:38
контактні дані.pdf
18 лютого 2020 21:38
паспорт+код.pdf
18 лютого 2020 21:38
виписка саврук і.в..pdf
18 лютого 2020 21:38
довідка фізична особа.pdf
18 лютого 2020 21:38
Технічні документи.pdf

Публічні документи

18 лютого 2020 11:56
Електронний підпис
18 лютого 2020 11:51
Цінова пропозиція.pdf
18 лютого 2020 11:51
ПДВ.pdf
18 лютого 2020 11:51
наказ+протокол.pdf
18 лютого 2020 11:51
Ліцензування.pdf
18 лютого 2020 11:51
Гарантійний лист..pdf
18 лютого 2020 11:51
Відповідність Roma PC.pdf
18 лютого 2020 11:51
Відповідність 2Е.pdf
18 лютого 2020 11:51
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
18 лютого 2020 11:51
Витяг.pdf

Публічні документи

18 лютого 2020 17:17
Документи пропозиції.pdf

Публічні документи

18 лютого 2020 12:08
Електронний підпис
18 лютого 2020 12:06
Порівняльна таблиця.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сантарекс

ФОП "ЗІНЧЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА"

ТОВ "КОМЕЛ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ФОП "САВРУК ІННА ВІКТОРІВНА"

ТОВ "Систематика Україна"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

ТОВ "АВІСТА ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Сантарекс
#30126040
Переможець 97 920,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2020 09:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2020 09:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс
#30126040
97 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 10:28
Договір сантарекс.pdf укладений
03 березня 2020 10:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 97 920,00
UAH (в тому числі ПДВ 16 320,00 UAH)
Причини розірвання договору: КНП "Новобузька центральна районна лікарня" не взмозі оплатити товар в зв'язку з визначенням торгів такими що не відбулися, та неможливості оплатити товар як основні засоби.