Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп'ютерне робоче місце
Очікувана вартість
143 000,00 UAH
UA-2020-02-10-001093-a ● d9d08c00dcc34f6b98287541a7f8ac70
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОБУЗЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" НОВОБУЗЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 01998288 |
Місцезнаходження: | 55601, Україна , Миколаївська обл., Новий Буг, Івана Огієнка, 14 |
Контактна особа: |
Філіпова Людмила В'ячеславівна 380687917445 n-bug-crl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 лютого 2020 14:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2020 12:19 |
Очікувана вартість: | 143 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 715,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Комп'ютерне робоче місце в кількості 15 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штуки
Комп'ютерне робоче місце в кількості 15 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
55601, Україна, Миколаївська область, Новий Буг, Івана Огієнка, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 лютого 2020
—
01 квітня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Комп'ютерне робоче місце в кількості 15 шт. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 лютого 2020 10:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 лютого 2020 10:14 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ_Комп'ютер.docx | |
11 лютого 2020 16:43 |
Тендерна документація_Компютерне робоче місце.doc | |
10 лютого 2020 14:02 |
Технічне завдання стаціонарне комп_ютерне місце.doc |
13 лютого 2020 10:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
13 лютого 2020 10:14 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ_Комп'ютер.docx
|
||||||
11 лютого 2020 16:43 |
Тендерна документація_Компютерне робоче місце.doc
|
||||||
10 лютого 2020 14:02 |
Технічне завдання стаціонарне комп_ютерне місце.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документація
Дата подання: 10 лютого 2020 15:54
Дата відповіді: 10 лютого 2020 16:11
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! На торги допускаються аналоги і еквіваленти товару. Тендерний комітет розглядає пропозиції системного блоку як на базі процесора Intel так і просесора AMD.
Дякую за запитання!
Дякую за запитання!
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 лютого 2020 08:56
Дата відповіді: 11 лютого 2020 10:34
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До участі в закупівлі допускаються фізичні особи підприємці (ФОП). Сума закупівлі вказана як остаточна і зміні не підлягає. Відповідно на закупівлю виділена фіксована сума коштів з урахуванням ПДВ.
Замовник не являється платником ПДВ.
Замовник не являється платником ПДВ.
Документация
Дата подання: 11 лютого 2020 12:11
Дата відповіді: 12 лютого 2020 09:27
Шановний замовник, додайте будь ласка тендерну документацію!
Відповідь: Шановний учасник ! На Ваше прохання тендерна документація по закупівлі додана !
Тендерна документація
Дата подання: 13 лютого 2020 09:35
Дата відповіді: 13 лютого 2020 10:15
Шановний Замовнику! Просимо пояснити Вас з приводу надання у складі тендерної пропозиції Учасника наступних документів зазначених у файлі "Тендерна документація_Компютерне робоче місце.doc": Разом з кваліфікаційними документами Учасником подаються також документи, які вимагаються Замовником
- "лист – згоду (вільна форма) до проекту договору ". - З яким проектом договору має погоджуватись учасник, якщо у складі тендерної документації проект договору відсутній?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за запитання. Проект договору завантажено.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-10-001093-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ЗІНЧЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА", Код ЄДРПОУ:2156006501
Дата подання: 21 лютого 2020 11:31
Вимога дискваліфікувати ТОВ "Сантарекс"
ФОП Зінченко С.В. звертається до вас із проханням дискваліфікувати пропозицію ТОВ Сантарекс, адже згідно з вимогами документації
разом з кваліфікаційними документами Учасником подаються також документи, які вимагаються Замовником:
- специфікацію з цінами з якими Учасник переміг на аукціоні.
ТОВ Сантарекс у складі пропозиції не надано цінової специфікації, тобто не зрозуміло за якою ціною ТОВ Сантарекс пропонує свій товар
Розгорнути
Згорнути
разом з кваліфікаційними документами Учасником подаються також документи, які вимагаються Замовником:
- специфікацію з цінами з якими Учасник переміг на аукціоні.
ТОВ Сантарекс у складі пропозиції не надано цінової специфікації, тобто не зрозуміло за якою ціною ТОВ Сантарекс пропонує свій товар
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 лютого 2020 13:46
Шановний учасник! Дякуємо за Ваше зауваження, але визначення переможця по закупівлі відбулося після надання спецификації з цінами по окремим комлпектуючим. Прийняття рішення відбулось 21.02.2020 року о 8:30. Основним критерієм визначення переможця 100% - ціна пропозиції. Загальна ціна пропозиції переможця була менша.
Номер вимоги: UA-2020-02-10-001093-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ", Код ЄДРПОУ:41554748
Дата подання: 24 лютого 2020 09:33
Вимога дискваліфікувати ТОВ "САНТАРЕКС"
Замовник вимагав подання в складі пропозиції наступні документи: «на підтвердження сертифікації виробництва та застосування заходів із захисту довкілля, надати копії сертифікатів виробника на відповідність виробництва стандартам ДСТУ ISO 9001:2009, ДСТУ ISO 14001:2004;
- копії сертифікатів якості». Всупереч вимогам, учасник не надав сертифікати якості на монітори та ІSO для моніторів. Таким чином, в складі пропозиції учасника відсутні всі документи, які вимагав Замовник. Отже, Замовник не має права визнавати такого учасника переможцем і зобов’язаний дискваліфікувати його пропозицію. Виходячи з наведеного, вимагаємо дискваліфікувати пропозицію ТОВ «Сантарекс».
Розгорнути
Згорнути
- копії сертифікатів якості». Всупереч вимогам, учасник не надав сертифікати якості на монітори та ІSO для моніторів. Таким чином, в складі пропозиції учасника відсутні всі документи, які вимагав Замовник. Отже, Замовник не має права визнавати такого учасника переможцем і зобов’язаний дискваліфікувати його пропозицію. Виходячи з наведеного, вимагаємо дискваліфікувати пропозицію ТОВ «Сантарекс».
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 лютого 2020 13:47
Шановний Учасник! Дякуємо за зауваження, але переможець закупівлі надав сертифікати на комп'ютерне обладнання згідно предмету закупівлі та коду відповідно до державного класифікатора продукції та послуг ДК 021:2015 30230000-0 (комп’ютерне обладнання). Наголошуємо, що основним критерієм у визначенні переможця 100% являється ціна.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 лютого 2020 13:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Сантарекс |
106 698,75
UAH з ПДВ
|
97 920,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЗІНЧЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА" |
100 897,05
UAH з ПДВ
|
99 449,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
108 000,00
UAH з ПДВ
|
107 280,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
110 777,40
UAH з ПДВ
|
107 999,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" |
113 544,00
UAH з ПДВ
|
110 062,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" |
115 950,60
UAH з ПДВ
|
110 776,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" |
118 140,00
UAH з ПДВ
|
116 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "САВРУК ІННА ВІКТОРІВНА" |
118 200,00
UAH з ПДВ
|
116 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Систематика Україна" |
119 880,00
UAH з ПДВ
|
117 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" |
122 913,00
UAH з ПДВ
|
122 913,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." |
135 780,30
UAH з ПДВ
|
133 465,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АВІСТА ГРУП" |
133 470,00
UAH з ПДВ
|
133 470,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Сантарекс #30126040 |
Переможець |
97 920,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2020 09:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2020 10:28
|
Договір сантарекс.pdf | укладений |
03 березня 2020 10:28
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 02 березня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
97 920,00
UAH (в тому числі ПДВ 16 320,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | КНП "Новобузька центральна районна лікарня" не взмозі оплатити товар в зв'язку з визначенням торгів такими що не відбулися, та неможливості оплатити товар як основні засоби. |