Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 317+564 – км 323+911, Чернівецька область, Код за ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг.
Current average repair of the N-03 Zhitomir-Chernivtsi highway on the section km 317 + 564 - km 323 + 911, Chernivtsi region, Code according to DK 021: 2015 45233142-6 Repair of roads.
Очікувана вартість
138 587 277,00 UAH
UA-2020-02-10-000809-a e9190f9c642b4f48a2c5bd9627daa5d3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Прекваліфікація (період оскарження)
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області
Код ЄДРПОУ: 22843868
Вебсайт замовника: http://cv.ukravtodor.gov.ua/
Місцезнаходження замовника: 58018, Україна , Чернівецька область обл., Чернівці, Головна 205
Контактна особа замовника: Мельничук Андрій Васильович
380372583872
kkt_cv@ukr.net
Official name: Road Service in Chernivtsi region
National ID: 22843868
Contact point: Melnichuk Andriy Vasilovich
380372583872
kkt_cv@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 13 березня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 березня 2020 17:00
Початок аукціону: 09 квітня 2020 12:20
Очікувана вартість: 138 587 277,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2 078 809,16 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 692 936,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 10 лютого 2020 12:42
Enquiries until: 13 березня 2020 17:00
Complaints submission until: до 19 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 березня 2020 17:00

Information

Estimated total value: 138 587 277 UAH including VAT
Minimal lowering step: 692 936 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 2 078 809,16 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 317+564 – км 323+911, Чернівецька область, Код за ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58018, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Головна 205
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of the N-03 Zhitomir-Chernivtsi highway on the section km 317 + 564 - km 323 + 911, Chernivtsi region, Code according to DK 021: 2015 45233142-6 Repair of roads.
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" від 23.04.2014р. № 117 та дозволу головного розпорядника бюджетних коштів Замовник може прийняти рішення щодо надання Підряднику авансу в сумі, що не перевищує 30 відсотків від суми бюджетних зобов’язань поточного року на строк не більше одного місяця По закінченню трьохмісячного терміну невикористана сума авансу повертається Замовнику з урахуванням індексу інфляції. З наступного дня після закінчення трьохмісячного строку та неповернення авансу, Підряднику нараховуються проценти за користування чужими грошовими коштами в розмірі 5 % (відсотків) у місяць від суми неповернутого авансу Аванс 10 Робочі 30
Надання послуг Замовник здійснює оплату за фактично виконані обсяги робіт, в межах наявних коштів на рахунку шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника згідно діючого порядку. Пiсляоплата 5 Календарні 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

16 березня 2020 16:29
Електронний цифровий підпис
16 березня 2020 16:27
Протокол змін 4.pdf
16 березня 2020 16:27
Т.Д. (Зі змінами 4).doc
16 березня 2020 16:29
Електронний цифровий підпис
11 березня 2020 17:13
Електронний цифровий підпис
25 лютого 2020 14:46
Електронний цифровий підпис
21 лютого 2020 11:38
Електронний цифровий підпис
10 лютого 2020 12:57
Електронний цифровий підпис
16 березня 2020 16:27
Протокол змін 4.pdf
11 березня 2020 17:08
№43.pdf
25 лютого 2020 14:45
Протокол змін 2.pdf
21 лютого 2020 11:37
Протокол змін.pdf
16 березня 2020 16:27
Т.Д. (Зі змінами 4).doc
11 березня 2020 17:12
Т.Д. (Зі змінами 3).doc
25 лютого 2020 14:45
Т.Д. (Зі змінами 2).doc
21 лютого 2020 11:36
Т.Д. (Зі змінами 1).doc
10 лютого 2020 12:56
Т.Д. на ПсР Н-03 км 317 564 – км 323 911.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо можливості використання досвіду субпідрядної організації
Дата подання: 11 лютого 2020 18:39
Дата відповіді: 14 лютого 2020 16:01
Просимо надати роз’яснення на наступне питання. Підприємство планує залучити субпідрядну організацію для участі у даній процедурі закупівлі. Чи враховується досвід субпідрядника, якого планує залучити Підприємство для підтвердження учасником досвіду виконання аналогічного договору? Зокрема, у випадку відсутності в Учасника (підприємства) власного досвіду виконання робіт з: 1. влаштування шару дорожнього одягу за технологію «холодний ресайклінг; 2. влаштування нижнього або вирівнюючого шару покриття з асфальтобетонної суміші; 3. влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші, чи може учасник (підприємство) підтвердити відповідність кваліфікаційному критерію досвідом субпідрядної організації? Якщо так, то просимо внести відповідні зміни до документації для виключення будь-яких непорозумінь. Якщо ні – то просимо надати про це пряму відповідь. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так можна, з наданням всіх підтверджуючих документів відповідно до умов розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частини 7. «Інформація про субпідрядника» та Додатку 2 частини 5. «Інформація про виконання аналогічного договору» тендерної документації.
Щодо кількісних обмежень досвіду виконання аналогічних робіт
Дата подання: 11 лютого 2020 18:40
Дата відповіді: 14 лютого 2020 16:00
У документації Замовником встановлено, що кваліфікаційний критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» повинен бути підтверджений учасниками у тому числі наявністю досвіду - влаштування шару дорожнього одягу за технологію «холодний ресайклінг» - не менше 60627,0 м2; - влаштування нижнього або вирівнюючого шару покриття з асфальтобетонної суміші – не менше 58787,0 м2; - влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші – не менше 58469,0 м2. Вважаємо цю вимогу дискримінаційною, та просимо Вас розглянути можливість її зміни з огляду на наступне. Згідно ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вправі встановити такий кваліфікаційний критерій, як «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Законодавець, передбачаючи можливість для Замовника встановлювати такий кваліфікаційний критерій, ставив на меті ціль виключити тих учасників, що не мають досвіду у відповідному предметі закупівлі і, відповідно, не зможуть якісно виконати договір. Предметом даної закупівлі є «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення». З огляду на це, вважаємо, що у відповідності до ч.2 ст.16 Закону Замовник вправі вимагати, щоб учасники мали досвід виконання робіт (надання послуг) з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення. Вищезазначеною вимогою Замовник встановлює додаткові, не обумовлені у Законі кількісні обмеження обсягів робіт, які мали бути виконані учасником за аналогічним договором. Використовувані механізми, технологія виробництва та застосовувані методи при здійсненні: - влаштування шару дорожнього одягу за технологію «холодний ресайклінг»; - влаштування нижнього або вирівнюючого шару покриття з асфальтобетонної суміші; - влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші в рамках поточного середнього ремонту дороги є однаковими, без залежності від площі чи обсягів виконаних робіт. Таким чином вважаємо, що наявність відповідної вимоги у документації штучно обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. З урахуванням викладеного, просимо Вас видалити вимогу щодо кількісного обсягу робіт з - влаштування шару дорожнього одягу за технологію «холодний ресайклінг»; - влаштування нижнього або вирівнюючого шару покриття з асфальтобетонної суміші; - влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги Замовника щодо підтвердження кількісного обсягу робіт вважаємо правомірними! Документальне підтвердження надане учасником торгів має підтвердити спроможність його виконати обсяги робіт (послуг) визначені Замовником в тендерній документації своєчасно та з відповідною якістю.
Щодо кількісних обмежень досвіду виконання аналогічних робіт
Дата подання: 11 лютого 2020 18:40
Дата відповіді: 14 лютого 2020 15:59
У документації Замовником встановлено, що кваліфікаційний критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» повинен бути підтверджений учасниками у тому числі сумарним обсягом виконання основних видів робіт (послуг) в рамках одного чи декількох договорів, за умови, якщо роботи (послуги) виконувалися протягом 1 календарного року в обсязі 100% від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Вважаємо цю вимогу дискримінаційною, та просимо Вас розглянути можливість її зміни з огляду на наступне. Згідно ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вправі встановити такий кваліфікаційний критерій, як «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Законодавець, передбачаючи можливість для Замовника встановлювати такий кваліфікаційний критерій, ставив на меті ціль виключити тих учасників, що не мають досвіду у відповідному предметі закупівлі і, відповідно, не зможуть якісно виконати договір. Предметом даної закупівлі є «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення». З огляду на це, вважаємо, що у відповідності до ч.2 ст.16 Закону Замовник вправі вимагати, щоб учасники мали досвід виконання робіт (надання послуг) з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення. Вищезазначеною вимогою Замовник встановлює додаткові, не обумовлені у Законі кількісні обмеження обсягів робіт, які мали бути виконані учасником за аналогічним договором. Використовувані механізми, технологія виробництва та застосовувані методи при здійсненні «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення» в рамках поточного середнього ремонту дороги є однаковими, без залежності від обсягів виконаних робіт. Таким чином вважаємо, що наявність відповідної вимоги у документації штучно обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. З урахуванням викладеного, просимо Вас видалити вимогу щодо кількісного обсягу робіт, асаме: «сумарним обсягом виконання основних видів робіт (послуг) в рамках одного чи декількох договорів, за умови, якщо роботи (послуги) виконувалися протягом 1 календарного року в обсязі 100% від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги Замовника щодо підтвердження кількісного обсягу робіт вважаємо правомірними! Документальне підтвердження надане учасником торгів має підтвердити спроможність його виконати обсяги робіт (послуг) визначені Замовником в тендерній документації своєчасно та з відповідною якістю.
Щодо можливості використання працівників субпідрядної організації
Дата подання: 11 лютого 2020 18:48
Дата відповіді: 14 лютого 2020 15:59
Просимо надати роз’яснення на наступне питання. Підприємство планує залучити субпідрядну організацію для участі у даній процедурі закупівлі. Чи враховуються працівники субпідрядника, якого планує залучити Підприємство для підтвердження учасником наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід? Зокрема, у випадку відсутності в Учасника (підприємства) певних працівників, що обов’язково повинні бути, як то геодезист, майстер, тощо, чи може учасник (підприємство) підтвердити відповідність кваліфікаційному критерію працівниками субпідрядної організації? Якщо так, то просимо внести відповідні зміни до документації для виключення будь-яких непорозумінь. Якщо ні – то просимо надати про це пряму відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так можна, з наданням всіх підтверджуючих документів відповідно до умов розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частини 7. «Інформація про субпідрядника» та Додатку 2 частини 4. «Інформація про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт» тендерної документації.
Щодо можливості використання матеріально-технічної бази субпідрядної організації
Дата подання: 11 лютого 2020 18:52
Дата відповіді: 14 лютого 2020 15:58
Просимо надати роз’яснення на наступне питання. Підприємство планує залучити субпідрядну організацію для участі у даній процедурі закупівлі. Чи враховується матеріально-технічної база субпідрядної організації, яку планує залучити Підприємство для підтвердження учасником наявності матеріально-технічної бази? Зокрема, у випадку відсутності в Учасника (підприємства) певних одиниць техніки, як то асфальтоукладачі, котки дорожні самохідні вібраційні, тощо, чи може учасник (підприємство) підтвердити відповідність кваліфікаційному критерію матеріально-технічною базою субпідрядної організації? Якщо так, то просимо внести відповідні зміни до документації для виключення будь-яких непорозумінь. Якщо ні – то просимо надати про це пряму відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так можна, з наданням всіх підтверджуючих документів відповідно до умов розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частини 7. «Інформація про субпідрядника» та Додатку 2 частини 1. «Інформація про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)» тендерної документації.
Щодо можливості використання документів, викладених російською мовою
Дата подання: 11 лютого 2020 19:04
Дата відповіді: 14 лютого 2020 15:57
Просимо надати роз’яснення на наступне питання. Підприємство має найманих працівників, які навчались на території колишнього СРСР, і документи їм були відповідно видані російською мовою. Відповідно до Наказу Міністерства освіти та науки України від 05.05.2015 р. № 504 «Деякі питання визнання в Україні іноземних документів про освіту» та Розділу ІІІ «Порядку визнання здобутих в іноземних вищих навчальних закладах ступенів вищої освіти» Документи, що не потребують процедури визнання: 1) документи про освіту громадян колишнього СРСР, видані до 15 травня 1992 року (на підставі Угоди про співробітництво в галузі освіти (Ташкент, 1992)); 2) документи, видані особам, за підсумками навчання до початку 1992/1993 навчального року в освітніх установах держав колишнього СРСР. Таким чином, Вимога Замовника про те, що всі документи, що готуються Учасником, викладаються українською мовою, а якщо документ, що складений на іншій, ніж передбачено абзацом вище, мові, учасник надає переклад цього документу, переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку – незаконною та необґрунтованою Отже, просимо внести зміни до тендерної документації та дозволити надання документів що викладені російською мовою відносно документів про освіту, що видані до 15 травня 1992 року, документів, що видані за підсумками навчання до початку 1992/1993 навчального року в освітніх установах держав колишнього СРСР.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть вноситись зміни до тендерної докуметації
Щодо можливості підтвердження кваліфікаційних критеріїв стосовно Учасника - документами субпідрядної організації
Дата подання: 24 лютого 2020 17:23
Дата відповіді: 25 лютого 2020 11:35
Доброго дня, шановний Замовнику! Просимо надати чітке роз'яснення і внести зміни в тендерну документацію. Вище було задано запитання щодо можливості підтвердження кваліфікаційних критеріїв за рахунок субпідрядних організацій та отримано позитивні відповіді, а саме: 1) досвід виконання аналогічного договору - тобто фактично, Учасник, що не має досвіду виконання аналогічного договору може залучити субпідрядну організацію, яка має досвід і таким чином задовольнити вимоги кваліфікаційного критерію щодо аналогічного договору? 2) Наявність обладнання 3) Наявність працівників Тому просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документаці, оскільки Учасник при поданні тендерної пропозиції керується ВИКЛЮЧНО умовами тендерної документації. А в умовах тендерної документації чітко передбачено підтвердження КВАЛІФІКАЦІЙНИХ критеріїв для УЧАСНИКА, без обгрунтування можливості підтвердити кваліфікацію документами інших організацій (субпідрядних).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Замовником будуть внесені відповідні зміни в Т.Д.
ДОСВІД
Дата подання: 01 березня 2020 20:55
Дата відповіді: 03 березня 2020 09:38
Згідно умов ТД: Для підтвердження достовірності досвіду необхідно надати копію аналогічного договору з підтвердженням факту виконання робіт(послуг) за технологією та видами робіт, що передбачено технічним завданням Під аналогічним(ими) договором(ами) необхідно розуміти договір(ори) з будівництва, реконструкції, капітального або поточного середнього ремонту автомобільних доріг (вулиць), завершений(ні) чи діючий(і) на даний час, роботи (послуги) по якому (их) виконувалися у період з 2016 року по 2020 рік включно, з сумарним обсягом виконання основних видів робіт (послуг) в рамках одного чи декількох договорів, за умови, якщо роботи (послуги) виконувалися протягом 1 календарного року в обсязі 100% від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах, а саме: - влаштування шару дорожнього одягу за технологію «холодний ресайклінг» - не менше 60627,0 м2; - влаштування нижнього або вирівнюючого шару покриття з асфальтобетонної суміші – не менше 58787,0 м2; - влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші – не менше 58469,0 м2. Щодо об'ємів робіт які повинні бути виконанні за 1 КАЛЕНДАРНИЙ РІК – дана вимога НЕ дозволить взяти участь в закупівлі учасникам, які мають досвід з аналогічними видами робіт, але наприклад з влаштування шару дорожнього одягу за технологію «холодний ресайклінг» - не 60627,0 м2 за 1 календарний рік, а 60 000 м2 за 1 календарний рік- тобто якісь 627 м2 яких не вистачає в одному календарному році не дозволять учаснику прийняти участь у закупівлі ? Зазначена вимога штучно звужує коло потенційних учасників закупівлі і не дозволить нашому підприємству взяти участь у закупівлі. З вищевикладеного виходить, що встановлені в тендерній документації вимоги не відповідають принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо Замовника внести відповідні зміні до тендерної документації та усунути вимоги ЩОДО ВИКОНАННЯ ОБ'ЄМІВ ЗА 1 КАЛЕНДАРНИЙ РІК.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до Вашого запитання, в якому наголошено на дискрімінаційні вимоги у тендерній документації Замовника вважається абсурдним та незрозумілим. У відповідності Закону України про Публічні Закупівлі, а саме ч3. ст.22 надалі Закон (Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхедне до неї включити). Вважається за необхідне наголосити, щодо дискримінаційних вимог, що призводять до зменшення кола потенційних учасників торгів, зокрема, встановлення обмежуючих вимог відносяться як приклад: 1.Вимога щодо можливості подання пропозиціївиключно платниками ПДВ; 2.Необгрунтовані вимоги щодо наявності конкретного річного обороту; 3. Вимоги щодо підтвердження в учасника досвіду роботи лише з Державними строктурами, та інше. Зважаючи на вище викладене Замовник вважає, що вимоги які передбачені тендерною документацією в натуральних велечинах є цілком зрозумілі, у звязку з чим не бачемо необхідності вносити зміни.
Досвід
Дата подання: 01 березня 2020 21:00
Дата відповіді: 03 березня 2020 10:53
За умовами ТД, учасник повинен надати: копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі.Учасник вважає необґрунтованим, безпідставним та дискримінаційним таке обмеження. Дана процедура закупівлі була оголошена 10.02.2020 р. Не зрозуміло, чим відгуки, датовані раніше 10.02.2020р., гірші, аніж ті, що видані пізніше? Відгук що, має строки придатності? Чи інформація, що у ньому міститься, з часом «псується» чи стає недостовірною? Повідомляємо, що будь-яких строків надання відгуків (відповідей на запит про видачу відгуків) не передбачено! Жоден нормативний акт не визначає строків видачі відгуків (як і такого поняття взагалі). Учасник не може бути впевнений, що зможе вчасно отримати необхідний відгук. Так, інформація, що міститься у відгуку, не є «публічною інформацією» у визначенні Закону України «Про доступ до публічної інформації», а замовники за аналогічними договорами – не є «розпорядниками публічної інформації» у розумінні цього Закону, а тому строк у 5 робочих днів, протягом яких розпорядник має надати відповідь на запит, - не може бути застосований до видачі відгуків. Так само: оскільки учасник є юридичною особою, то на звернення учасника не розповсюджуються і вимоги Закону України «Про звернення громадян», стаття 20 якого встановлює терміни розгляду звернень громадян. Не існує (щонайменше учаснику про це невідомо) жодного закону, який би встановлював конкретні строки надання контрагентами відгуків за аналогічними договорами, чи хоча б встановлював сам обов’язок по наданню таких відгуків. На практиці учасник звертається до замовників за попередніми договорами з проханням надати відгук по конкретному договору та вимушений просто чекати на відповідь від контрагента. Іноді відгуки надходять протягом 30 днів, іноді – пізніше, а іноді –учасник взагалі не отримує будь-якої відповіді на свій запит (і зробити з цього приводу нічого не може, оскільки замовники не порушують жодної норми законодавства: правової регламентації цього питання не існує). Натомість Замовник, скориставшись механізмом, передбаченим ч.7 ст. 28 Закону, в змозі перевірити достовірність будь-якої інформації, у тому числі і наданої у складі «старих» відгуків. Таким чином, вищезазначена вимога має бути виключеною з умов Тендерної документації. Вважаємо за необхідне нагадати також про усталену практику Органу оскарження щодо часових обмежень вимог до відгуків. Зокрема, у рішенні №10965-р/пк-пз від 09.08.2019 Орган оскарження, розглядаючи аналогічну вимогу документації, зазначив наступне: «документ повинен бути датований не раніше дати оприлюднення на веб-порталі оголошення про дану закупівлю. 3 Оголошення про проведення Процедури закупівлі оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 27.06.2019. Замовник не довів необхідність встановлення наведеної вище умови Документації саме у наведеній редакції та неможливість надання відгуків, виданих до початку проведення Процедури закупівлі. За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають відгук, датований не раніше 27.06.2019, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника». А у рішенні від № 11656-р/пк-пз від 21.08.2019 та п.2 рішення №13019-р/пк-пз від 16.09.2019 Орган оскарження встановив, що «за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають відгук саме від балансоутримувача автомобільної дороги, датований саме не більш місячної давнини до дати кінцевого строку подання Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника». Враховуючи вищевикладене умова, щодо надання відгуку: «виданого замовниками не раніше дати оголошення закупівлі»має бути виключеною з Тендерної документації з метою приведення останньої у відповідність із ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, відповідно до Вашого запитання Замовник наголошує, що у відповідності до Закону України про Публічні Закупівлі, а саме ч.3 ст22 надалі закон(Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає до неї включити). Зважаючи на вище викладене Замовник вважає, що надання відгуку який має бути виданий не раніше дати оголошення є цілком зрозумілим та не обмежує в отримання даного відгука. Якщо роботи виконувались якісно та вчасно то замовник видасть даний відгук повторно. Тому не бачемо доцільності вносити зміни.
Транспортна схема
Дата подання: 01 березня 2020 21:21
Дата відповіді: 03 березня 2020 10:50
Згідно умов ТД а саме таблиці - транспортна схема, треба зазначити : "Перелік автомобільних доріг маршруту транспортування із зазначенням пікетажної прив’язки" Навіщо так ускладнювати життя ? Скрін шоту з карти ГУГЛ Вам не достатньо ? Зазначення пікетажної привязки ? Ви ж розумієте, що все це не з матиматичною точністю ( при розрахунку використовують ГУГЛ карту- яка не є офіційним місцем отримання данної інформації), а тому в чому сенс ? Ускладнення заради ускладнення ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, відповідно до Вашого запитання Замовник наголошує, що у відповідності до Закону України про Публічні Закупівлі, а саме ч.3 ст22 надалі закон(Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає до неї включити). Зважаючи на вище викладене Замовник вважає, що вимога із зазначенням пікетної привязки є цілком зрозуміла.
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-10-000809-a.b1
Статус:
Не задоволена
Дата подання: 17 лютого 2020 15:42
Щодо усунення дискримінаційних вимог
10 лютого 2020 року Службою автомобільних доріг у Чернівецькій області (далі - Замовник) оголошено закупівлю: “Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 317+564 – км 323+911, Чернівецька область”, Код за ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг (далі - Закупівля).
Тендерна документація, що була опублікована Замовником та затверджена Рішенням тендерного комітету Протокол №28 від 10 лютого 2020 року, має положеня, що грубо порушують вимоги Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) та права Учасників Закупівлі, а саме: Відповідно до Додатку № 5 ІНФОРМАЦІЯ про виконання аналогічного договору, Під аналогічним(ими) договором(ами) необхідно розуміти договір(ори) з будівництва, реконструкції, капітального або поточного середнього ремонту автомобільних доріг (вулиць), завершений(ні) чи діючий(і) на даний час, роботи (послуги) по якому (их) виконувалися у період з 2016 року по 2020 рік включно, з сумарним обсягом виконання основних видів робіт (послуг) в рамках одного чи декількох договорів, за умови, якщо роботи (послуги) виконувалися протягом 1 календарного року в обсязі 100% від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах, а саме:
- влаштування шару дорожнього одягу за технологію «холодний ресайклінг» - не менше 60627,0 м2;
- влаштування нижнього або вирівнюючого шару покриття з асфальтобетонної суміші – не менше 58787,0 м2;
- влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші – не менше 58469,0 м2.

Відповідно до п. 3, ч. 1, ст. 3 Закону, Закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників;
Відповідно до ч. 2 ст. 5 Закону, Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до ч.2 ст. 16 Закону, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до ч. 4 ст.22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Таким чином, Замовник встановленням кількісних обмежень у вигляді подачі Учасником аналогічного договору з обсягом виконаних робіт у 100% від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах (- влаштування шару дорожнього одягу за технологію «холодний ресайклінг» - не менше 60627,0 м2; - влаштування нижнього або вирівнюючого шару покриття з асфальтобетонної суміші – не менше 58787,0 м2; - влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші – не менше 58469,0 м2.) встановлює додаткові, не обумовлені Законом вимоги, чим обмежує конкуренцію та здійснює дискримінацію учасників.
З урахуванням викладеного, вимагаємо видалити вимогу, що обмежує конкуренцію та здійснює дискримінацію учасників, щодо подачі Учасником аналогічного договору з обсягом виконаних робіт у 100% від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах (- влаштування шару дорожнього одягу за технологію «холодний ресайклінг» - не менше 60627,0 м2; - влаштування нижнього або вирівнюючого шару покриття з асфальтобетонної суміші – не менше 58787,0 м2; - влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші – не менше 58469,0 м2.) та внести зміни до Тендерної документації щодо даної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога не задоволена
19 лютого 2020 08:27
Доброго дня. Відповідно до Вашої вимого, в якій наголошено на дискрімінаційні вимоги у тендерній документації Замовника вважається абсурдним та незрозумілим. У відповідності Закону України про Публічні Закупівлі, а саме ч3. ст.22 надалі Закон (Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхедне до неї включити). Вважається за необхфдне наголосити, щодо дискримінаційних вимог, що призводять до зменшення кола потенційних учасників торгів, зокрема, встановлення обмежуючих вимог відносяться як приклад:
1.Вимога щодо можливості подання пропозиціївиключно платниками ПДВ;
2.Необгрунтовані вимоги щодо наявності конкретного річного обороту;
3. Вимоги щодо підтвердження в учасника досвіду роботи лише з Державними строктурами, та інше.
Зважаюси на вище викладене Замовник вважає, що вимоги які передбачені тендерною документацією в натуральних велечинах є цілком зрозумілі, у звязку з чим не бачемо необхідності вносити зміни.
Розгорнути Згорнути
Доброго дня. Відповідно до Вашої вимого, в якій наголошено на дискрімінаційні вимоги у тендерній документації Замовника вважається абсурдним та незрозумілим. У відповідності Закону України про Публічні Закупівлі, а саме ч3. ст.22 надалі Закон (Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхедне до неї включити). Вважається за необхфдне наголосити, щодо дискримінаційних вимог, що призводять до зменшення кола потенційних учасників торгів, зокрема, встановлення обмежуючих вимог відносяться як приклад:
1.Вимога щодо можливості подання пропозиціївиключно платниками ПДВ;
2.Необгрунтовані вимоги щодо наявності конкретного річного обороту;
3. Вимоги щодо підтвердження в учасника досвіду роботи лише з Державними строктурами, та інше.
Зважаюси на вище викладене Замовник вважає, що вимоги які передбачені тендерною документацією в натуральних велечинах є цілком зрозумілі, у звязку з чим не бачемо необхідності вносити зміни.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-10-000809-a.a2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "Компанія "Євродор", Код ЄДРПОУ:38972680
Дата подання: 07 березня 2020 12:42
Скарга на дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації Закупівлі дискриминаційних умов
Зобов’язати Службу автомобільних доріг у Чернівецькій області внести зміни до тендерної документації на закупівлю – " Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 317+564 – км 323+911, Чернівецька область, Код за ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг, в частині зазначення кількості працівників та визначення їх посад в розділі 4 додатку №2 Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: ТОВ "Компанія "Євродор" повідомляє про відкликання скарги №257 від 07.03.2020 та просить припинити ії розгляд
Дата: 11 березня 2020 20:04
рішення від 12.03.2020 № 4674.pdf
Дата публікації: 12 березня 2020 18:07
Номер скарги: UA-2020-02-10-000809-a.b3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ ПБС, Код ЄДРПОУ:32872788
Дата подання: 13 березня 2020 18:50
скарга до АМКУ щодо дискримінаційних умов торгів
СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель (на рішення Служби автомобільних доріг у Чернівецькій області Щодо встановлення дискримінаційних умов тендерної документації ) 10 лютого 2020 року Службою автомобільних доріг у Чернівецькій області (надалі - Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено оголошення про закупівлю послуг з «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 317+564 – км 323+911, Чернівецька область, Код за ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг.» (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-10-000809-a ; ID у ЦБД e9190f9c642b4f48a2c5bd9627daa5d3) за процедурою відкритих торгів (надалі - Закупівля), а також оприлюднено Тендерну документацію конкурсних торгів, що затверджена рішенням тендерного комітету Замовника, протокол №28 від "10" лютого 2020 РОКУ із змінами і доповненнями (надалі – Тендерна документація). Умовами тендерної документації були встановлені кваліфікаційні вимоги щодо учасників в тому числі щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору. Під аналогічним договором зокрема вважався : «Під аналогічним(ими) договором(ами) необхідно розуміти договір(ори) з будівництва, реконструкції, капітального або поточного середнього ремонту автомобільних доріг (вулиць), завершений(ні) чи діючий(і) на даний час, роботи (послуги) по якому (их) виконувалися у період з 2016 року по 2020 рік включно, з сумарним обсягом виконання основних видів робіт (послуг) в рамках одного чи декількох договорів, за умови, якщо роботи (послуги) виконувалися протягом 1 календарного року в обсязі 100% від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах, а саме: - влаштування шару дорожнього одягу за технологію «холодний ресайклінг» - не менше 60627,0 м2; - влаштування нижнього або вирівнюючого шару покриття з асфальтобетонної суміші – не менше 58787,0 м2; - влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші – не менше 58469,0 м2.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Замовником внесені зміни до тендерної документації що оскаржувалася
Дата: 17 березня 2020 08:58
рішення від 17.03.2020 № 5014.pdf
Дата публікації: 18 березня 2020 11:01

Документи подані скаржником

07 березня 2020 12:41
скарга.pdf
07 березня 2020 12:41
платіжне доручення №2504.pdf

Документи Органу Оскарження

12 березня 2020 18:07
рішення від 12.03.2020 № 4674.pdf

Документи подані скаржником

13 березня 2020 18:50
Скарга до АМКУ
13 березня 2020 18:50
тендерна докумнетация
13 березня 2020 18:51
аналогічний договір

Документи Органу Оскарження

18 березня 2020 11:01
рішення від 17.03.2020 № 5014.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 03 квітня 2020
UA-2020-02-10-000809-ae9190f9c642b4f48a2c5bd9627daa5d3
Найменування замовника: Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області
Код ЄДРПОУ: 22843868
Місцезнаходження замовника: 58018, Україна, Чернівецька область обл., Чернівці, Головна 205
Учасник Документи Рішення
ТОВ ПБС Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Компанія "Євродор" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Миколаївбудцентр Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ШБУ-77" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

23 березня 2020 17:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

23 березня 2020 15:13
sign.p7s
23 березня 2020 14:52
sign.p7s
21 березня 2020 13:28
sign.p7s
21 березня 2020 13:23
Технічне завдання.pdf
21 березня 2020 13:23
Інформація до ст. 17.pdf
21 березня 2020 13:23
Довідка про строк.pdf
21 березня 2020 13:23
14. Ліцензія копія.pdf
21 березня 2020 13:23
Довідка про санкції.pdf
21 березня 2020 13:23
Довідка про підпис.pdf
21 березня 2020 13:23
Довідка про досвід Н-03 1.pdf
21 березня 2020 13:23
4. Сертифікат ISO копія.pdf
21 березня 2020 13:23
ПОСВІДЧЕННЯ.pdf
21 березня 2020 13:23
2. Витяг ПДВ копія.pdf
21 березня 2020 13:23
НАКАЗИ.pdf
21 березня 2020 13:23
ДИПЛОМИ.pdf
21 березня 2020 13:23
Довідка про лабораторію.pdf
21 березня 2020 13:23
Транспортна схема Н-03.pdf
21 березня 2020 13:22
Довідка про техніку Н-03.pdf

Документи

23 березня 2020 17:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

23 березня 2020 16:15
sign.p7s
23 березня 2020 16:13
17958_Eвродор_p7s.7z
23 березня 2020 11:41
4 Статут1 .pdf
23 березня 2020 11:41
6 Довідка МТБ.pdf
23 березня 2020 11:41
7 Договір 55120 МШЕП.pdf
23 березня 2020 11:41
7 Договір №6 СФГ .pdf
23 березня 2020 11:41
7 Договір №9 1 Асланян.pdf
23 березня 2020 11:41
7 Договір №22 Березовка.pdf
23 березня 2020 11:41
7.2 Лист орендодавця.pdf
23 березня 2020 11:41
7.2 Лист Підтвердження N34.pdf
23 березня 2020 11:40
7.3 Тех паспорти на мтб .pdf
23 березня 2020 11:40
7.4 Договір на приміщення.pdf
23 березня 2020 11:40
9 договір придбання АБ.pdf
23 березня 2020 11:40
9.4 Атестат АБЗ.pdf
23 березня 2020 11:39
9.5 Договір атестації АБЗ.pdf
23 березня 2020 11:39
11 Копії диплом ІТР 2.pdf
23 березня 2020 11:39
11 Копії диплом ІТР.pdf
23 березня 2020 11:39
11 Копія дипломів 3.pdf
23 березня 2020 11:38
15 копiя аналог договiру 87.pdf
23 березня 2020 11:38
16 КБ-2в КБ-3 договiр 84.pdf
23 березня 2020 11:38
16 КБ-2в КБ-3 договiр 87.pdf
23 березня 2020 11:37
16 Кб-2в, Кб-3 договір 27.pdf
23 березня 2020 11:37
17 Відгуки замовника .pdf
23 березня 2020 11:37
17Відгук 87.pdf
23 березня 2020 11:37
19 Витяг ПДВ.pdf
23 березня 2020 11:37
20Довідки з банку.pdf
23 березня 2020 11:37
21 Сертифікат ISO 2.pdf
23 березня 2020 11:37
24 Договір лабораторія.pdf
23 березня 2020 11:37
25 свідоцтво лабораторія.pdf
23 березня 2020 11:36
27 Довідка ст 17.pdf
23 березня 2020 11:36
29 Технічне завдання .pdf
23 березня 2020 11:36
29.1 Транспортна схема.pdf
23 березня 2020 11:36
31 Довідка про субпідряд.pdf
23 березня 2020 11:36
32 Довідка довкілля.pdf
23 березня 2020 11:36
34 Лiцензiя.pdf
23 березня 2020 11:36
35 Проект договору.pdf
23 березня 2020 11:36
37 Довідка про дозволи.pdf
23 березня 2020 11:35
39 Подбор С7.pdf

Документи

23 березня 2020 17:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

23 березня 2020 15:53
sign.p7s
23 березня 2020 14:41
18. Сертифікат ISO.pdf
23 березня 2020 14:40
13. Довідки з банків.pdf

Документи

23 березня 2020 17:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

23 березня 2020 16:29
sign.p7s
23 березня 2020 16:24
24. Банківська гарантія.rar
23 березня 2020 16:24
23.1 довідка покриття .pdf
23 березня 2020 16:24
23. Довідка покриття.rar
23 березня 2020 16:24
21. Дозвіл на роботи.pdf
23 березня 2020 16:24
20. Сертификат ISO 9001.PDF
23 березня 2020 16:24
18. СТ.17.pdf
23 березня 2020 16:24
15. Довідка з банку.pdf
23 березня 2020 16:24
14. Досвід Чернівці.pdf
23 березня 2020 16:24
13. Технічне завдання.pdf
23 березня 2020 16:24
12. АБЗ.pdf
23 березня 2020 16:23
9. Витрати.pdf
23 березня 2020 16:23
8. Субпідрядник.pdf
23 березня 2020 16:23
7. Якісні кількісні.pdf
23 березня 2020 16:23
6. На уповноважену особу.pdf
23 березня 2020 16:23
5. Санкції.pdf
23 березня 2020 16:23
4. Строк дії пропозиції.pdf
23 березня 2020 16:23
3. Довкілля.pdf
23 березня 2020 16:23
2.1 Підбір складу С7.PDF
23 березня 2020 16:23
2. Лабораторія.pdf
23 березня 2020 16:23
1.2 Наявність приміщень.pdf
23 березня 2020 16:23
1.1 МТБ підтвердження.pdf
23 березня 2020 16:23
1. МТБ .pdf

Документи

23 березня 2020 17:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

23 березня 2020 16:51
sign.p7s
23 березня 2020 16:50
016-001-11090-2020.zip
23 березня 2020 16:50
Scan_20200323_164119.pdf
23 березня 2020 16:28
49 РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ 809-а.pdf
23 березня 2020 16:28
46 Копія ліцензії.pdf
23 березня 2020 16:28
44 Проект договору.pdf
23 березня 2020 16:28
43 Копія статуту.pdf
23 березня 2020 16:28
42 Технічне завдання.pdf
23 березня 2020 16:28
41 Довідка ст. 17 ЗУ.pdf
23 березня 2020 16:28
39 ISO 9001.pdf
23 березня 2020 16:28
38 Довідки банку.zip
23 березня 2020 16:28
37 Копія Витягу ПДВ.pdf
23 березня 2020 16:27
32 КБ2В_ КБ3 ч2.pdf
23 березня 2020 16:27
32 КБ2в і КБ3 ч.1.pdf
23 березня 2020 16:27
28 Свідоцтва про шлюб.pdf
23 березня 2020 16:27
27 Дипломи.pdf
23 березня 2020 16:27
26 Накази переведення.rar
23 березня 2020 16:27
23 Довідка працівники.pdf
23 березня 2020 16:26
19 Транспортна схема.pdf
23 березня 2020 16:26
016-001-9465-2020.zip
23 березня 2020 16:25
9 Лист-погодження САТ Н-03.pdf
23 березня 2020 16:25
6 Довідка санкції.pdf
23 березня 2020 16:25
5 Довідка субпідрядник.pdf

Актуальні тендери

До пошуку