Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір для письма формату А4,80G/M2 210*297 mm. в пачці 500листів
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2020-02-10-000803-a ● eaac49f5f45d4f1293559dbdb6d78d93
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління праці та соціального захисту населення Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37447984 |
Місцезнаходження: | 02121, Україна , Київська обл., Киів, Харківське шосе, 176-Г |
Контактна особа: |
Красноступ Тетяна Миколаївна 380445639613 darn_upszn@kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 лютого 2020 12:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 лютого 2020 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 18 лютого 2020 12:22 |
Очікувана вартість: | 70 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 420,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,60% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 пачок
Папір дл письма формату А4,80G/M2 210*297 mm. в пачці 500листів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02121, Україна, м. Київ, м. Київ, Харківське шосе,176-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30197620-8 — Папір для письма
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 лютого 2020 12:45 |
Документація закупівля папір (1) (1).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 лютого 2020 08:54
Дата відповіді: 11 лютого 2020 09:26
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Управління праці та соціального захисту населення Дарницької районної адміністрації повідопляє наступне. Відповідно п.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі №922-VIII від 25.12.2015 "Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обгрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Відповідно технічих вимог (Додаток 1) управління буде розглядати можливість придбання аналогічного товару за технічними характеристиками товару. Законом не передбачено обмеження в участі в тендерних закупівлях фізичних -осіб підприємців неплатників ПДВ. Відповідно п1, ст.28 Закону України "Про публічні закупівлі №922-VIII від 25.12.2015 "Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом електронного аукціону. Пропозиції неплатників ПДВ оцінюються автоматично електронною системою закупівель без додавання пдв, як остаточна ціна. Замовник розглядає учасника,який надав за результатами Аукціону найнижчу ціну, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним в оголошенні. щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, повідомляємо, що Критерієм вибору переможця є ціна.Замовником буде розглядатись кінцева ціна пропозиції, яка за результатом аукціону є найнижчою незалежно від форм оподаткування Учасника, що надав дану пропозицію
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 лютого 2020 12:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
64 980,00
UAH з ПДВ
|
64 980,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
66 960,00
UAH з ПДВ
|
66 960,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "СТЕЛЬМАХ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ" |
68 880,00
UAH з ПДВ
|
68 880,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
64 980,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2020 09:47
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2020 14:14
|
дог25.PDF | укладений |
25 лютого 2020 14:11
|