Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір для письма формату А4,80G/M2 210*297 mm. в пачці 500листів
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2020-02-10-000803-a eaac49f5f45d4f1293559dbdb6d78d93
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Красноступ Тетяна Миколаївна

380445639613 darn_upszn@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління праці та соціального захисту населення Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37447984
Місцезнаходження: 02121, Україна , Київська обл., Киів, Харківське шосе, 176-Г
Контактна особа: Красноступ Тетяна Миколаївна
380445639613
darn_upszn@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 лютого 2020 12:40
Звернення за роз’ясненнями: до 13 лютого 2020 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 лютого 2020 14:00
Початок аукціону: 18 лютого 2020 12:22
Очікувана вартість: 70 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 420,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 пачок
Папір дл письма формату А4,80G/M2 210*297 mm. в пачці 500листів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02121, Україна, м. Київ, м. Київ, Харківське шосе,176-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30197620-8 — Папір для письма

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 лютого 2020 08:54
Дата відповіді: 11 лютого 2020 09:26
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Управління праці та соціального захисту населення Дарницької районної адміністрації повідопляє наступне. Відповідно п.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі №922-VIII від 25.12.2015 "Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обгрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Відповідно технічих вимог (Додаток 1) управління буде розглядати можливість придбання аналогічного товару за технічними характеристиками товару. Законом не передбачено обмеження в участі в тендерних закупівлях фізичних -осіб підприємців неплатників ПДВ. Відповідно п1, ст.28 Закону України "Про публічні закупівлі №922-VIII від 25.12.2015 "Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом електронного аукціону. Пропозиції неплатників ПДВ оцінюються автоматично електронною системою закупівель без додавання пдв, як остаточна ціна. Замовник розглядає учасника,який надав за результатами Аукціону найнижчу ціну, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним в оголошенні. щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, повідомляємо, що Критерієм вибору переможця є ціна.Замовником буде розглядатись кінцева ціна пропозиції, яка за результатом аукціону є найнижчою незалежно від форм оподаткування Учасника, що надав дану пропозицію

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 лютого 2020 12:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 64 980,00
UAH з ПДВ
64 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 66 960,00
UAH з ПДВ
66 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СТЕЛЬМАХ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ" 68 880,00
UAH з ПДВ
68 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 лютого 2020 12:59
Електронний підпис
16 лютого 2020 15:06
Електронний підпис

Публічні документи

17 лютого 2020 12:40
Електронний підпис
17 лютого 2020 12:38
ОПИС Модельний статут.pdf
17 лютого 2020 12:38
Згода з договором.pdf

Публічні документи

13 лютого 2020 17:23
Електронний підпис
13 лютого 2020 17:21
4 Цінова пропозиція.pdf
13 лютого 2020 17:21
3 Не платник ПДВ.pdf
13 лютого 2020 17:21
2 Пояснення Статут.pdf
13 лютого 2020 17:21
1_ Повноваження фоп.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ФОП "СТЕЛЬМАХ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 64 980,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2020 09:47
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

19 лютого 2020 09:47
протокол 6 (папір).PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2020 09:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
64 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 лютого 2020 09:47
протокол 6 (папір).PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 лютого 2020 14:14
дог25.PDF укладений
25 лютого 2020 14:11