Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з модернізації частини діючого складу паливно-мастильних матеріалів
Очікувана вартість
9 046 800,00 UAH
UA-2020-02-10-000698-a d49af7555fa246a58582a4c1f8cc958e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ющишина Л. О.

+38 0332 777 344 vea@motor-lutsk.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 лютого 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД "МОТОР"
Код ЄДРПОУ: 08029701
Місцезнаходження: 43006, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ КІВЕРЦІВСЬКА, будинок 3
Контактна особа: Ющишина Л. О.
+38 0332 777 344
vea@motor-lutsk.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50510000-3: Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів


Послуги з модернізації частини діючого складу паливно-мастильних матеріалів ДП "ЛРЗ "Мотор" для забезпечення його відповідності вимогам законодавства України та інших нормативних документів щодо складів ПММ у тому числі Акцизних
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з модернізації частини діючого складу паливно-мастильних матеріалів ДП "ЛРЗ "Мотор" для забезпечення його відповідності вимогам законодавства України та інших нормативних документів щодо складів ПММ у тому числі Акцизних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43023, Україна, Волинська область, Луцьк, Ківерцівська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50514200-3 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування резервуарів

Тендерна документація

10 лютого 2020 12:13
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-16-000006 ● 14511b0e3157478abee0e08d20bf51e6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 березня 2020 11:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
16.03.2020 № 12-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 16.03.2020 № 12-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-02-10-000698-a від 10.02.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-19 14:35:55

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу Послуги з модернізації частини діючого складу паливно-мастильних матеріалів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:UA-2020-02-10-000698-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. З яких підстав вищезазначену закупівлю проведено без застосування однієї із процедур, визначених частиною першою статті 12 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-24 15:01:45

Запит на надання пояснення

У межах проведення моніторингу Послуги з модернізації частини діючого складу паливно-мастильних матеріалів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:UA-2020-02-10-000698-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні обґрунтованих пояснень щодо:
- організаційно-правової форми здійснення господарської діяльності Вашого підприємства згідно Статуту ДП «ЛРЗ «Мотор»;
- на якій власності засноване Ваше підприємство згідно Статуту ДП «ЛРЗ «Мотор»;
- ким здійснюється регулювання, контроль та координація діяльності Вашого підприємства та на основі, яких повноважень згідно Статуту ДП «ЛРЗ «Мотор»;
- мети та предмету діяльності Вашого підприємства згідно Статуту ДП «ЛРЗ «Мотор».
Або надати копію Статуту ДП «ЛРЗ «Мотор».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинські області стосовно моніторингу закупівлі Послуги з модернізації частини діючого складу ПММ Третього березня 2020 року Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинські області (далі – ДАСУ) в електронній системі закупівель оприлюднено висновок про результати моніторингу закупівлі (далі — Висновок) UA-2020-02-10-000698-а закупівлі Послуги з модернізації частини діючого складу ПММ (далі - Закупівля), проведеної ДП ЛРЗ «Мотор» (далі - Замовник). У своєму Висновку ДАСУ зазначає, що за результатом моніторингу закупівлі ним встановлено порушення ДП ЛРЗ «Мотор» законодавства в частині неправомірного застосування процедури закупівлі та порушення частини сьомої статті 2, частини першої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі». ДП ЛРЗ «Мотор» не погоджується з такими висновками ДАСУ, вважає їх безпідставними, необґрунтованими та такими, що не відповідають дійсним обставинам справи, з огляду на наступне. У Висновку ДАСУ зазначає, що ДП ЛРЗ «Мотор» у розумінні пункту 9 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є замовником. Отже, Замовник, на думку ДАСУ, оголосив закупівлю, вартість якої перевищує межі, установлені в абзаці третьому статті 2 Закону, без застосування однієї з визначених статтею 12 Закону процедур, чим порушив вимоги частини сьомої статті 2 Закону. Проте твердження ДАСУ про необхідність застосування ДП ЛРЗ «Мотор» Закону України «Про публічні закупівлі» є безпідставним, не враховує особливостей правового статусу ДП ЛРЗ «Мотор» який є учасником ДК «Укроборонпром» (далі-Концерн) та не бере до уваги, що положення вказаного Закону не поширюються на дані правовідносини та не підлягають застосуванню з огляду на наступне. Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно з пунктом 20 частини першої статті 1 Закону публічна закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом Згідно з пунктом 9 частини першої статті 1 Закону замовники - це органи державної влади, органи місцевого самоврядування та органи соціального страхування, створені відповідно до закону, а також юридичні особи (підприємства, установи, організації) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: - юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; - органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; - у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків. До замовників також належать юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання та відповідають хоча б одній з таких ознак: - органам державної влади, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування належить частка у статутному капіталі суб’єкта господарювання в розмірі більше ніж 50 відсотків або такі органи володіють більшістю голосів у вищому органі суб’єкта господарювання чи правом призначати більше половини складу виконавчого органу або наглядової ради суб’єкта господарювання; - наявність спеціальних або ексклюзивних прав. Діяльністю в окремих сферах господарювання є діяльність, що здійснюється в одній або декількох з таких сфер, визначених у пункті 4 частини першої статті 1 Закону, і, зокрема, розроблення, виготовлення, реалізація, ремонт, модернізація та утилізація озброєння, військової техніки, військової зброї і боєприпасів до неї, організація, координація, а також безпосереднє постачання товарів, виконання робіт та надання послуг на виконання державного оборонного замовлення. Водночас відповідно до частини четвертої статті 2 Закону дія цього Закону для замовників, які провадять діяльність в окремих сферах господарювання, не поширюється на випадки, якщо предметом закупівлі є зокрема, товари, роботи і послуги, що безпосередньо виробляються, виконуються, надаються виключно для забезпечення діяльності в окремих сферах господарювання їх афілійованими підприємствами. Відповідно до пункту 2 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» афілійовані підприємства - підрозділи замовника, майно та операції яких зазначені в консолідованому балансі замовника, або суб’єкти господарювання, стосовно яких замовник здійснює контроль або які разом із замовником перебувають під контролем іншого суб’єкта господарювання. Як було роз’яснено Міністерством економічного розвитку і торгівлі України у листах від 29.04.2016 №3302-06/12875-06 та від 12.05.2016№ 3302- 06/13747-07, юридичні особи та їх об’єднання самостійно визначають приналежність до замовників у розумінні абзацу першого пункту 9 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» Крім того, відповідно до ст.4 Закону України від 16.06.2011, № 3531-VI «Про особливості управління об'єктами державної власності в оборонно-промисловому комплексі», Державний концерн "Укроборонпром" (далі - Концерн) є уповноваженим суб'єктом господарювання з управління об'єктами державної власності в оборонно-промисловому комплексі. До складу Концерну входять державні підприємства оборонно-промислового комплексу, в тому числі казенні підприємства (далі - учасники Концерну), на основі фінансової залежності від одного або групи учасників Концерну, який виконує функції із забезпечення науково-технічного і виробничого розвитку, а також провадить інвестиційну, фінансову, зовнішньоекономічну та інші види діяльності. Учасники Концерну не перебувають в управлінні органів виконавчої влади. Відповідно до пункту 17 Статуту ДК «Укроборонпром» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31 серпня 2011 року №993 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 4 жовтня 2018 року № 849, далі по тексту - Статут Концерну) правовий статус Концерну визначено як державне господарське об’єднання, а ДП ЛРЗ «Мотор» є учасником Концерну. Згідно з частиною 5 статті 120 Господарського кодексу України, концерном визнається статутне об'єднання підприємств, а також інших організацій, на основі їх фінансової залежності від одного або групи учасників об'єднання, з централізацією функцій науково-технічного і виробничого розвитку, інвестиційної, фінансової, зовнішньоекономічної та іншої діяльності. Учасники концерну наділяють його частиною своїх повноважень, у тому числі правом представляти їх інтереси у відносинах з органами влади, іншими підприємствами та організаціями. Водночас, підприємства - учасники об'єднання підприємств зберігають статус юридичної особи незалежно від організаційно-правової форми об'єднання, і на них поширюються положення цього Кодексу та інших законів щодо регулювання діяльності підприємств (ч. 1 статті 121 ГК України); об'єднання підприємств не відповідає за зобов'язаннями його учасників, а підприємства-учасники не відповідають за зобов'язаннями об єднання, якщо інше не передбачено установчим договором або статутом об'єднання (стаття 123 ГК України). Концерн утворений з метою забезпечення ефективного функціонування та управління суб’єктами господарювання державного сектору економіки, які провадять господарську діяльність у сфері розроблення, виготовлення, реалізації, ремонту, модернізації та утилізації озброєння, військової і спеціальної техніки та боєприпасів і беруть участь у військово-технічному співробітництві з іноземними державами. Пунктами 6, 7 та 10 Статуту Концерну визначено, що Концерн діє на принципах повної господарської самостійності та самоокупності, несе відповідальність за результати своєї господарської діяльності та виконання зобов’язань. Концерн відповідає за своїми зобов’язаннями всім належним йому майном, на яке згідно із законодавством може бути звернено стягнення. Держава не несе відповідальності за зобов’язаннями Концерну, а Концерн не відповідає за зобов’язаннями держави. Відповідно до пункту 13 Статуту Концерну учасники Концерну зберігають статус юридичної особи та профіль діяльності. Учасники Концерну зберігають господарську самостійність з урахуванням обмежень, передбачених законодавством. Концерн відповідно до законодавства регулює провадження наукової, проектної, виробничої, фінансової, цінової, інвестиційної, інноваційної, зовнішньоекономічної та іншої діяльності його учасників, пов’язаної з розробленням, виготовленням, реалізацією та обслуговуванням товарів військового та спеціального призначення. ДК «Укроборонпром» є суб’єктом господарювання (державним господарським об’єднанням), що діє на комерційній основі, не є органом державної влади чи місцевого самоврядування, та не є розпорядником чи одержувачем бюджетних коштів. Водночас, оскільки: - ДП ЛРЗ «Мотор», як учасник ДК «Укроборонпром» діє на комерційній основі (з метою одержання прибутку, приймаючи на себе всі відповідні економічні ризики та витрати ) на конкурентному ринку; - органам державної влади, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування не належить частка у статутному капіталі ДП ЛРЗ «Мотор», як учасника Концерну в розмірі більше ніж 50 відсотків і такі органи не володіють більшістю голосів у вищому органі суб’єкта господарювання чи правом призначати більше половини складу виконавчого органу або наглядової ради суб’єкта господарювання; - ДП ЛРЗ «Мотор», як учасник Концерну не володіють спеціальними /ексклюзивними правами; ДП ЛРЗ «Мотор» не є замовниками у розумінні абзацу першого пункту 9 частини першої статті 1 Закону, тому положення Закону України «Про публічні закупівлі» на нього не поширюється та не підлягають застосуванню при проведенні процедур відбору постачальників. Таким чином, проведення ДП ЛРЗ «Мотор» процедури закупівлі не підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі».

2020-04-09 15:39:42


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Відсутність річного плану закупівель щодо закупівлі послуги з модернізації частини діючого складу паливно-мастильних матеріалів)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Урс Груп"
#35447359
Переможець 9 046 800,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2020 12:34

Документи

10 лютого 2020 12:34
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2021 11:15
Електронний підпис укладений
10 лютого 2020 12:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згода сторін
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML