Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Постачання пари та опалення
Очікувана вартість
1 516 600,00 UAH
UA-2020-02-10-000454-c 894a31e97b5c4d79b43329604f48c9ee
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іваськів Орест Леонович

+380971843043 sanschool1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ Львівської обласної ради «Львівська загальноосвітня школа-інтернат № 1 І – ІІІст. ім. Б.-І. Антонича»
Код ЄДРПОУ: 04545280
Місцезнаходження: 79014, Україна , Львівська обл., місто Львів, вул. Остроградських, 1
Контактна особа: Іваськів Орест Леонович
+380971843043
sanschool1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі. Відповідно до Закону України «Про теплопостачання» від 02.06.2005 № 2633-IV, Закону України «Про житлово-комунальні послуги» від 24.06.2004 № 1875-IV, на виконання постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» від 21.07.2005 № 630. У зв’язку з відсутністю конкуренції та альтернативи (з технічних причин), щодо постачання гарячої води, теплового навантаження та опалення існує необхідність укласти договір лише з одним постачальником шляхом здійснення закупівлі послуги за переговорною процедурою, відповідно до п.2 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. Зважаючи на необхідність своєчасно отримувати послуги з постачання пари та опалення та з метою не допущення створення ситуації, що становить загрозу для роботи медичного закладу, та погіршення здоров’я громадян у разі неотримання зазначеної послуги, або отримання її не в повному обсязі, комітетом з конкурсних торгів було прийнято рішення щодо застосування переговорної процедури закупівлі на підставі п. 2 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. Беручи до уваги вище наведене та специфіку послуг відсутня конкуренція серед виконавців (у тому числі з технічних причин), які можуть надавати послуги з постачання пари та опалення. У зв’язку з необхідністю здійснити закупівлю зазначених послуг, тендерним комітетом було прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі, відповідно до п.2 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р., через «відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 лютого 2020 12:54
Оскарження наміру укласти договір: 16 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Постачання пари та опалення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79012, Україна, Львівська область, м.Львів, вул. Остроградських, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування: кошти обласного бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

10 лютого 2020 12:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Львівське міське комунальне підприємство «Львівтеплоенерго»
#05506460
Переможець 1 516 600,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2020 12:54

Документи

10 лютого 2020 12:54
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 лютого 2020 12:54

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Львівське міське комунальне підприємство «Львівтеплоенерго»
#05506460
1 516 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 лютого 2020 12:54
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 16:10
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 12:01
угода_тепло.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 11:52
Електронний підпис укладений
25 лютого 2020 17:34
договір від 25.02.20р.pdf зміни до договору
25 лютого 2020 16:35
Електронний підпис укладений
24 лютого 2020 16:13
Договір від 24.02.2020р.pdf зміни до договору
24 лютого 2020 16:01
Електронний підпис укладений
18 лютого 2020 13:13
Договір укладений
18 лютого 2020 12:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Публікація рамкового договору
Номер договору про закупівлю: 12/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 12/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 12/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 478 183,68
UAH (в тому числі ПДВ 246 363,95 UAH)