Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Підгузки
Очікувана вартість
34 800,00 UAH
UA-2020-02-10-000355-a 541fa6e2469349359b2793ea492e6d49
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Калініна Ольга Леонідівна

380474522681
380474561548
kz1pmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство " Центр первинної медико-санітарної допомоги" Христинівського району
Код ЄДРПОУ: 39028882
Місцезнаходження: 20001, Україна , Черкаська обл., Христинівка, Богдана Хмельницького, 2
Контактна особа: Калініна Ольга Леонідівна
380474522681,380474561548
kz1pmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 лютого 2020 10:49
Звернення за роз’ясненнями: до 11 лютого 2020 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2020 11:00
Очікувана вартість: 34 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 348,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками


Підгузки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
161 упаковка
Підгузки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20001, Україна, Черкаська область, Христинівка, Богдана Хмельницького, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33751000-9 — Підгузки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 лютого 2020 11:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2020 11:13
Додаток 2(ДОГОВІР).docx
10 лютого 2020 11:13
Оголошення закупівлі.docx
10 лютого 2020 11:13
Додаток 3(підгузки.).docx
10 лютого 2020 11:13
Додаток 1 (тех.завдання).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зразок товару
Дата подання: 10 лютого 2020 15:10
Дата відповіді: 11 лютого 2020 10:49
Зразок товару потрібно надати по 1 пачці кожного виду товару? В подальшому,коли зразок товару підійшов поставка товару переможчем буде здійснюватись за винятком наданих зразків (тобто менеше на 1 упаковку по кожному виду товару)?
Відповідь: Доброго дня, так при умові надання зразка товару, при подальшій поставці товару обсяги поставки будуть зменшені відповідно до наданих зразків
Аналог товару
Дата подання: 10 лютого 2020 15:11
Дата відповіді: 11 лютого 2020 10:24
Чи будуть розглядатись пропозиції з аналогічним товаром, з такими ж або кращими технічними характеристиками?
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику! На Ваш запит повідомляємо наступне: Додаток 1 – Технічне завдання до тендерної документації сформоване на підставі індивідуальної програми реабілітації людей з інвалідністю на підставі Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні». Згідно Закону України «Про реабілітацію інвалідів в Україні» людина з інвалідністю бере участь у виборі конкретних технічних та інших засобів реабілітації, виробів медичного призначення в межах індивідуальної програми реабілітації. МТВ до предмету закупівлі формуються виключно у відповідності до інформації, що вказана в Заяві людини з інвалідністю. Враховуючи вищезазначене, звертаємо вашу увагу, що до розгляду не будуть прийматися аналоги.
Зразок
Дата подання: 11 лютого 2020 10:59
У випадку якщо товар не підійде. в подальшому він повертається чи залишається у вас?
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 лютого 2020 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЖМАЄВ ДЕНИС ВІКТОРОВИЧ" 33 387,00
UAH з ПДВ
33 387,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 лютого 2020 17:14
Електронний підпис
11 лютого 2020 17:07
Сертифікати_Seni_Happy.rar
11 лютого 2020 17:07
FOP_Zhmaiev_2019.rar
11 лютого 2020 17:07
Тендерна_Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЖМАЄВ ДЕНИС ВІКТОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЖМАЄВ ДЕНИС ВІКТОРОВИЧ"
#2854913619
Переможець 33 387,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2020 15:30

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2020 15:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЖМАЄВ ДЕНИС ВІКТОРОВИЧ"
#2854913619
33 387,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 лютого 2020 12:19
скан510.pdf укладений
18 лютого 2020 12:17