Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання приміщень та території Замовника - Повторно
Очікувана вартість
205 000,00 UAH
UA-2020-02-10-000338-b dab2e9455e7c4fae82c3b25b01673a77
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назарій Максимчук

+380963812257 nazariymaksymchuk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ""ОДЕСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДИРЕКЦІЯ"
Код ЄДРПОУ: 40020635
Місцезнаходження: 65063, Україна , Одеська обл., м. Одеса, Фонтанська дорога, 3
Контактна особа: Назарій Максимчук
+380963812257
nazariymaksymchuk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 лютого 2020 09:57
Звернення за роз’ясненнями: до 15 лютого 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2020 11:00
Початок аукціону: 26 лютого 2020 12:56
Очікувана вартість: 205 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,24%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень та території Замовника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65063, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Фонтанська дорога, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2020 13:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КЛІНІНГ ПРО СЕРВІС" 203 800,00
UAH з ПДВ
203 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФМ СЕРВІС ПРО" 204 500,00
UAH з ПДВ
204 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 лютого 2020 15:41
Dovidka_20051381000200348458.pdf
25 лютого 2020 10:41
реєстр.pdf
25 лютого 2020 10:29
Електронний підпис
25 лютого 2020 10:27
довідка платник ЄП.pdf
25 лютого 2020 10:27
_тендерна пропозиція.pdf
25 лютого 2020 10:27
_субпідрядники.pdf
25 лютого 2020 10:27
_Статут_КПС.pdf
25 лютого 2020 10:27
_проект договору.pdf
25 лютого 2020 10:27
_повноваження_КПС.pdf
25 лютого 2020 10:27
_Паспорт Козолуп С.М..pdf
25 лютого 2020 10:27
_довідка працівники.pdf
25 лютого 2020 10:27
_довідка обладнання.pdf
25 лютого 2020 10:27
_відповідність ст. 17.pdf

Публічні документи

25 лютого 2020 10:46
Статут ФМ.pdf
25 лютого 2020 10:46
Вияг з реєстру....pdf
25 лютого 2020 10:46
витяг_ЄДРПОУ_02.pdf
25 лютого 2020 10:46
12-Довідка податок.pdf
25 лютого 2020 10:46
12_ Довідка-опис.pdf
25 лютого 2020 10:46
11_ Тендерна пропозиція.pdf
25 лютого 2020 10:46
9- Гаратійний лист.pdf
25 лютого 2020 10:46
6_проект договору.pdf
25 лютого 2020 10:46
5_лист згода.pdf
25 лютого 2020 10:46
4_3 аналогіч.договір..pdf
25 лютого 2020 10:46
4_2 працівники.pdf
25 лютого 2020 10:46
4_1обладнання.pdf
25 лютого 2020 10:46
3_Субпідрядники.pdf
25 лютого 2020 10:46
2_тех.і якісні харак..pdf
25 лютого 2020 10:46
1_Відповідність ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КЛІНІНГ ПРО СЕРВІС"

ТОВ "ФМ СЕРВІС ПРО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КЛІНІНГ ПРО СЕРВІС"
#37655920
Переможець 203 800,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 12:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2020 12:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КЛІНІНГ ПРО СЕРВІС"
#37655920
203 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 18:11
Електронний підпис зміни до договору
18 березня 2021 10:53
Додаткова угода № 7 від 18.03.2021 .pdf зміни до договору
18 березня 2021 10:53
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2021 17:41
Додаткова угода № 6.pdf зміни до договору
01 березня 2021 17:40
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2021 13:07
Додаткова угода № 5 від 05.02.21.pdf зміни до договору
05 лютого 2021 13:06
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 09:56
Додаткова угода № 4.jpg зміни до договору
05 січня 2021 09:53
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 18:33
ДУ № 3 від 21.12.20 року (редагована).jpg зміни до договору
23 грудня 2020 18:32
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 16:11
Додаткова угода від 21.12.2020.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 16:10
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2020 11:36
Додаткова угода № 2 від 30.09.20.pdf зміни до договору
01 жовтня 2020 11:35
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2020 14:58
Додаткова угода №1 від 27.08.2020 року.jpg зміни до договору
27 серпня 2020 14:56
Електронний підпис укладений
19 березня 2020 11:03
Додаток №1 .pdf укладений
18 березня 2020 15:37
Договір від 17.03.2020 р..pdf укладений
18 березня 2020 15:37
Додаток №2.pdf укладений
18 березня 2020 15:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із зміною банківського рахунку Товариство з обмеженою відповідальністю «Клінінг Про Сервіс», сторони домовились вважати дійсним наступний рахунок та внести зміни до РОЗДІЛУ 12. «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН»: р/р UA383253210000026003053744304 в ПАТ «ПРИВАТБАНК»
Номер договору про закупівлю: 5-02
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додатковою угодою № 2 від 30 вересня 2020 року до Договору про надання послуг № 5-02 від 17.03.2020 року Сторони домовились внести наступні зміни: 1. У зв’язку із зміною менеджера Філії акціонерного товариства «Національна суспільна телерадіокомпанія України»«Одеська регіональна дирекція», тимчасово виконуючим обов’язки менеджера (філії) Наказом № 42 – кр від 31 серпня 2020 року призначено Мазицьку Жанну Анатоліївну, що діє на підставі довіреності від 01.09.2020 року № 01-8/61 . 2. У зв’язку з внесенням змін до Статуту ПАТ «НСТУ», (далі – Телерадіокомпанія), та керуючись рішенням Київської міської ради від 11.10.2018 № 1876/5940 «Про перейменування вулиці у Шевченківському районі міста Києва», змінено тип, найменування та адресу місцезнаходження (юридичну адресу) Телерадіокомпанії. Зазначені зміни внесено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних – осіб підприємців та громадських формувань у встановленому законодавством порядку. Таким чином, з 07.09.2020 року Телерадіокомпанія має такі найменування та адресу: повне найменування: акціонерне товариство «Національна суспільна телерадіокомпанія України»; скорочене найменування: АТ «НСТУ»; адреса: 04119, м. Київ, вул. Іллєнка Юрія, 42. Відповідно до зазначених змін, Філія має наступне найменування: Філія акціонерного товариства «Національна суспільна телерадіокомпанія України»«Одеська регіональна дирекція».
Номер договору про закупівлю: 5-02
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додатковою угодою № 3 від 21 грудня 2020 року до Договору про надання послуг № 5/02 від 17.03.2020 року, Сторони домовились внести наступні зміни: 1. У зв’язку із зміною банківського рахунку Товариство з обмеженою відповідальністю «Клінінг Про Сервіс», сторони домовились вважати дійсним наступний рахунок та внести зміни до РОЗДІЛУ 12. «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН»: р/р UA 073052990000026002011008928 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК», МФО 305299. 2. Сторони домовились викласти п. 2.1. Договору в наступній редакції: «2.1. Загальна сума цього Договору становить 203 800,00 грн. (Двісті три тисячі вісімсот гривень 00 коп.), без ПДВ, з яких: • 11 096,13 грн. (Одинадцять тисяч дев’яносто шість гривень 13 копійок) сплачується за рахунок небюджетного рахунку філії (р/р UA933204780000026009924890582 в АБ" УКРГАЗБАНК", МФО 320478), • а 192 703,87 грн. (Сто дев’яносто дві тисячі сімсот три гривні 87 копійок) сплачуються за бюджетні кошти з розрахункового рахунку – UA478201720343260002000092195, відкритого на користь філії АТ «НСТУ»«Одеська РД» в Державній казначейській службі України МФО 820172» .
Номер договору про закупівлю: 5-02
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з технічною помилкою допущеній у п. 2 Додаткової Угоди № 3 завантаженої в систему 22.12.2020 року - 5989f639b4a54d6386cb2d2fcdcdb4c5 - сторони домовились вважати дійсною Додаткову угоду №3 від 21.12.2020 року в редакції, що завантажена до системи 23.12.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 5-02
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додатковою угодою № 4 від 31 грудня 2020 року до Договору про надання послуг № 5-02 від 17.03.2020 року, відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме частини 6 статті 41 «Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку», на підставі чого Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору № 5-02 від 17.03.2020 року на період з 01.01.2021 року по 28.02.2021 року включно, у розмірі та обсягах, що не перевищують 20 % від суми Договору, яка становить 203 800, 00 грн. (Двісті три тисячі вісімсот гривень 00 копійок), без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 5-02
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додатковою угодою № 5 від "05" лютого 2021 року до Договору № 5-02 від 17.03.2020 року, Сторони домовились внести наступні зміни: 1. У зв'язку із зміною підписанта Замовника, відповідно до Наказу АТ «НСТУ» від 28.12.2020 року № 95-кр, Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору, а саме викласти преамбулу Договору в частині даних Замовника в новій наступній редакції: «Філія акціонерного товариства «Національна суспільна телерадіокомпанія України»«Одеська регіональна дирекція», в особі менеджера (філії) Максимчука Назарія Андрійовича, що діє на підставі довіреності від 22.12.2020 року № 04.1-8/78, (далі – Замовник)». 2. Змінити у Договорі та всіх додатках до нього підписанта т.в.о. менеджера (філії) Мазицьку Ж.А. на менеджера (філії) Максимчука Назарія Андрійовича. 3. Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме частини 6 статті 41 «Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку», на підставі чого Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору № 5-02 від 17.03.2020 року на період з 01.01.2021 року по 28.02.2021 року включно, у розмірі та обсягах, що не перевищують 20 % від суми Договору, яка становить 203 800, 00 грн. (Двісті три тисячі вісімсот гривень 00 копійок), без ПДВ., а саме на 10.53%, що становить 21 452,63 грн. (Двадцять одна тисяча чотириста п’ятдесят дві гривні 63 копійки), без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 5-02
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додатковою угодою № 6 від 26 лютого 2021 року до Договору про надання послуг № 5-02 від 17.03.2020 року , Сторони домовились внести зміни до пункту 3 Додаткової угоди № 5 від 05 лютого 2021 року до Договору про надання послуг № 5-02 від 17.03.2020 року та викласти пункт 3 в наступній редакції: «3. Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме частини 6 статті 41 «Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку», на підставі чого Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору № 5-02 від 17.03.2020 року на період з 01.01.2021 року по 31.03.2021 року включно, у розмірі та обсягах, що не перевищують 20 % від суми Договору, яка становить 203 800, 00 грн. (Двісті три тисячі вісімсот гривень 00 копійок), без ПДВ., а саме на 10.53%, що становить 21 452,63 грн. (Двадцять одна тисяча чотириста п’ятдесят дві гривні 63 копійки), без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 5-02
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додатковою угодою № 7 від 18 березня 2021 року до Договору про надання послуг № 5-02 від 17.03.2020 року , Сторони домовились внести наступні зміни: 1. Сторони домовились вважати недійсними Додаткову угоду № 5 від 05 лютого 2021 року та Додаткову угоду № 6 від 26 лютого 2021 року до Договору про надання послуг № 5-02 від 17.03.2020 року. 2.. Сторони домовились внести зміни до пункту 1 Додаткової угоди № 4 від 31 грудня 2020 року та викласти пункт 1 в наступній редакції: «1. Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме частини 6 статті 41 «Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку», на підставі чого Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору № 5-02 від 17.03.2020 року на період з 01.01.2021 року по 31.03.2021 року включно, у розмірі та обсягах, що не перевищують 20 % від суми Договору, яка становить 203 800, 00 грн. (Двісті три тисячі вісімсот гривень 00 копійок), без ПДВ., а саме на 10.53%, що становить 21 452,63 грн. (Двадцять одна тисяча чотириста п’ятдесят дві гривні 63 копійки), без ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 5-02
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 203 800,00
UAH