Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 код 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (надання послуг з встановлення та монтажу протипожежного обладнання в ЗДО № 480)
Очікувана вартість
960 996,00 UAH
UA-2020-02-10-000287-a b5df41a5ad9a42fb83538e104c25069b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Толок Анастасія Геннадіївна

380442423706 tolok_n@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485490
Місцезнаходження: 03087, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вулиця Пітерська, 12
Контактна особа: Толок Анастасія Геннадіївна
380442423706
tolok_n@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 лютого 2020 10:32
Звернення за роз’ясненнями: до 16 лютого 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2020 12:00
Початок аукціону: 27 лютого 2020 11:05
Очікувана вартість: 960 996,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 804,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021-2015 код 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (надання послуг з встановлення та монтажу протипожежного обладнання в ЗДО № 480)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2020 11:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 11:12
ТД_пожарка_480.doc
19 лютого 2020 11:12
Перелік змін апс 480.docx
19 лютого 2020 11:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2020 12:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 11:12
ТД_пожарка_480.doc
10 лютого 2020 10:34
ТД_пожарка_480.doc
19 лютого 2020 11:12
Перелік змін апс 480.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-10-000287-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС!, Код ЄДРПОУ:39138281
Дата подання: 12 лютого 2020 17:20
На дискримінаційні умови
Доброго дня, Шановний Замовник!
В складі тендерної пропозиції ви вимагаєте надати:
1.Довідку у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до надання послуг, які є предметом закупівлі, із зазначенням переліку працівників у кількості не менше 2 працівників (виконавців робіт) та одного керівника робіт, які будуть здійснювати надання послуг із зазначенням у такій довідці інформації про ПІБ, посаду, стаж та досвід роботи за фахом, щодо кожного з таких працівників; копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме копії трудових книжок таких осіб із записами про прийом на роботу або накази про прийняття на роботу таких осіб або звіт 1-ДФ з квитанцією про подання до уповноваженого органу за останній звітній період на підтвердження кількості працюючих зазначених у довідці з наданням копій картки фізичної особи платника податків ДПІ про отримання ідентифікаційного номера на кожного працівника що зазначені в звіті 1-ДФ або будь-який інший документ, який підтверджує, що особи вказані в довідці дійсно працюють на підприємстві (наприклад повідомлення ДФС та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу з квитанцією про отримання, тощо.
Якщо у нас працівники працюють по договору – ми не можемо виконати цю вимогу і наша прозозиція буде відхилена ? Для нас ця вимога є дискримінаційною! Вимагаємо прибрати її або доповнити наданням в якості підтвердження ЦПУ або трудовий договір. З приводу надання копії карти фізичної особи платника податків – у нас працівники не подають згоду на обробку персональних данних – ця вимога є не законною, тому вимагаємо прибрати її!

2,Ви вимагаєте на кожного виконавця робіт надати копію свідоцтва одержання кваліфікації не нижче 3-го розряду – звідки ви взяли таку вимогу, послуги з мотажу системи ПС та СО та вимоги до працівників повинні бути згідно з ліцензійними умовами (постанова КМУ № 852). В яких немає жодної інформації про наявність свідоцтв. Є лише вимога до керівника робіт. Вимагаємо прибрати дану дискримінаційну вимогу з тендерної документації.

3.Ви зазначаєте, що працівники, які будуть залучатися до надання послуг – мають пройти навчання у імпортера обладнання – це дискримінаційна вимога. Вимагаємо прибрати дану вимогу з тендерної документації.

4.Ви зазначаєте, що документи, які надаються переможцем, мають бути надані не пізніше ніж до завершення робочого часу в організації замовника, встановленого правилами внутрішнього трудового розпорядку – ми як учасники не знаємо правила вашого внутрішнього розпорядку, надайте його у складі тендерної документації .

5. Ви зазначаєте Учасник надає дозвільні документи у складі пропозиції, а саме:копію діючої ліцензії (паперова чи електронна форма) на провадження господарської діяльності щодо предмету даної закупівлі чинної не менше ніж до кінця 2020 року (електронна або паперова форма) та копію наказу Державної служби України з надзвичайних ситуацій про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності щодо предмету цієї закупівлі. Ви вимагаєте копію електронної ліцензії – нажаль, ми як учасники не можєимо надати копію того, що не можливо відскакувати. Підкорегуйте вимогу та напишіть копію ліцензії або копію наказу на видачу ліцензії.

6. Ви зазначаєте – огляд учасника об’єкту є обов’язковий, та підтверджується підписом уповноваженої особи закладу на планах оглянутих учасником приміщень та подається у складі пропозиції – ця вимога вже не одноразово оскаржувалась в АМКУ, та АМКУ приймав рішення про виключення з документації цієї вимоги. Вимагаємо прибрати з документації цю вимогу.

7. Учасник у складі тендерної пропозиції надає документ, який підтверджує відповідність системи менеджменту інформаційної безпеки Учасника вимогам ДСТУ ISO/ISE 27001:2015, виданий органом сертифікації – вимагаємо прибрати цю вимогу, так як вона є дискримінаційною.

8. Учасник надає копію договору страхування цивільної відповідальності перед третіми особами, укладений безпосередньо щодо Учасника, який повинен покривати суму страхового платежу не менше суми даної закупівлі. – ця вимога є дискримінаційною, та звужує коло потенційних учасників. Ви можете вимагати даний документ лише у переможця торгів – тому вимагаємо внести зміни в тендерну документацію.

9. Учасники надають документи, що підтверджують належний рівень системи управління гігієною та безпекою праці (Сертифікат на систему управління гігієною та безпекою праці. Вимоги. ДСТУ OHSAS 18001:2010). - вимагаємо прибрати цю вимогу, так як вона є дискримінаційною.

10. Учасник гарантує, що надані ним послуги зі встановлення пожежної сигналізації відповідатимуть вимогам охорони праці, екологічній та пожежній безпеці та захисту довкілля, про що надається Сертифікат ISO 14001 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосовування ». – коли учасник гарантує, він надає гарантійний лист, а не сертифікат, вимагаємо прибрати цю вимогу, так як вона є дискримінаційною.

11. Замовник вчиняє всі можливі дії щодо боротьби з корупційними проявами, в зв’язку з чим просить Учасників у складі тендерної пропозиції надати Сертифікат системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (міжнародний стандарт ISO 37001:2016) - судячи з тендерної документації, замовник навпаки є корупціонером, та упередженим у даній процедурі - вимагаємо прибрати цю вимогу, так як вона є дискримінаційною


12. У складі тендерної пропозиції Учасник надає гарантійний лист від Виробника (Імпортера) обладнання автоматичної пожежної сигналізації, систем оповіщення та управління евакуацією людей та системи диспетчерського зв’язку, що буде монтуватися (прибори, сповіщувачі, гучномовці), в якому Виробник (Імпортер) гарантуватиме учаснику поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням номеру даної закупівлі – вимагаємо прибрати цю вимогу, так як вона є дискримінаційною.

13. Учасники у складі пропозиції також повинні надати копію декларація відповідно матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на офісні приміщення Учасника зареєстровану відповідно до чинного законодавства. – яке відношення має офісне приміщення учасника до предмету закупівлі., вимагаємо прибрати данну вимогу з тендерної документації.

Виходячи з вищенаведеного, керуючись нормами чинного законодавства, вимагаємо прибрати дискримінаційні, такі що зменшують коло потенційних учасників, вимоги з тендерної документації та привести іі у відповідність. В разі, якщо наша вимога не буде задоволена, ми будемо вимушені звернутися до органу оскарження – АМКУ
В подальшому, не потрібно складати документацію під конкретного учасника та вписувати у вимоги все потрібне та не потрібне)

Також при складанні тендерної документації рекомендуємо вам звернути увагу на ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» та не забувати її використовувати в роботі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 лютого 2020 09:34
Шановний Учаснику!
1. Щодо умови надання копій документів, що підтверджують наявність трудових відносин не є дискримінаційною, так як Замовник надав перелік можливих документів та зазначив «АБО будь-який інший документ, який підтверджує, що особи вказані в довідці дійсно працюють на підприємстві».
2. Умова щодо надання копії карти фізичної особи платника податків не є дискримінаційною, так як Замовник зазначив її з урахуванням норм чинного законодавства України, а саме Наказом від 29.09.2017 № 822 Міністрерства Фінансів України «Про затвердження Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків». Відповідно до п.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
3. Умова щодо надання копії свідоцтва одержання кваліфікації не нижче 3-го розряду встановлення з урахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, та як на підтвердження кваліфікації не нижче 3-го розряду надання свідоцтва.
4. Умова щодо навчання у імпортера обладнання не є дискримінаційною, а має на меті упевнитись Замовнику в тому, що Учасник має фахівців не з загальною базою знань та вмінь у сфері пожежної безпеки, а саме досвіду роботи та навичок з обладнанням конкретного виробника, має спеціальні знання та досвід, знає особливості функціонування конкретного обладнання.
5. Робочий день Замовника пн-чт закінчується о 18:00 год, пт-о 16:45 год.
6. Умова щодо надання ліцензії не є дискримінаційною. Замовник передбачив: електронна або паперова форма.
7. Вимога щодо огляду об’єкту не є дискримінаційною, а встановлена у зв’язку із характером предмету закупівлі. Лише в інтересах Учасника є мета ознайомлення з об’єктом роботи, в тому числі з метою правильного обрахування вартості послуг.
8. Умова щодо надання копії договору страхування цивільної відповідальності перед третіми особами не є дискримінаційною, а встановлена в рамках діючого законодавства України (ЗУ «Про страхування», Цивільний кодекс України), які передбачають можливість оформлення договору страхування відповідальності перед третіми особами тому Замовник не має підстав для виключення даної умови з тендерної документації.
9. Умова щодо надання сертифікатів ISO не є дискримінаційною. Дотримання та застосування Учасниками таких стандартів, забезпечує впевненість у дотриманні ними законодавства з охорони праці, охорони навколишнього середовища та попередження забруднення, враховуючи соціально-економічні потреби, дотриманні інформаційної безпеки та впровадження заходів по боротьбі з корупцією та надає можливість Замовнику працювати з тими Учасниками, які в своїй діяльності керуються нормативами, які забезпечують впевненість в якості та безпечності наданих послуг. Окремо зазначимо, що дані сертифікати може отримати будь-який учасник.
10. Умова щодо надання гарантійного листа від Виробника (Імпортера) обладнання , не є дискримінаційною, а має на меті підтвердити Замовнику можливість поставки такого обладнання для належного монтажу та його поставку у встановлені строки, передбачені умовами тендерної документації, з метою здійснення ефективного проведення закупівлі.
11. Умова щодо надання копії декларація відповідно матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на офісні приміщення Учасника не є дискримінаційною, так як Замовник зазначив її з урахуванням норм чинного законодавства України,та як підтвердження того, що дає право на початок роботи новоутворених підприємств, початок використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин).
Враховуючи викладене вище, Ваша вимога не має правових підстав для задоволення.
Розгорнути Згорнути
Вимога/скарга незадоволена.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2020 11:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП" 960 646,00
UAH з ПДВ
960 646,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ" 960 986,00
UAH з ПДВ
960 986,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКСПЕРТ112" 960 996,00
UAH з ПДВ
960 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2020 16:41
Електронний підпис
06 березня 2020 16:39
заборгованість пдв (1).pdf
06 березня 2020 16:39
довідка мвс.pdf
06 березня 2020 12:30
пропозиція.pdf
06 березня 2020 12:30
довідка пдв.pdf
26 лютого 2020 11:45
Електронний підпис
26 лютого 2020 11:41
навчання вироб.pdf
26 лютого 2020 11:38
1. лист виробника Гак (1).pdf
26 лютого 2020 11:38
1. лист виробника Гак (2).pdf
26 лютого 2020 11:38
480_кошторис.pdf
26 лютого 2020 11:38
оренда обладнання к.pdf
26 лютого 2020 11:38
аналог.дог.акт.вiдгук.pdf
26 лютого 2020 11:38
послужнийи список.pdf
26 лютого 2020 11:38
декларація .pdf
26 лютого 2020 11:38
посвiдчення_еб_к.pdf
26 лютого 2020 11:38
посвiдчення_пб_к.pdf
26 лютого 2020 11:38
оренда обладнання о..pdf
26 лютого 2020 11:38
витяг эдр о.pdf
26 лютого 2020 11:38
480_вiдповiднiст_ тп.pdf
26 лютого 2020 11:38
Статут.pdf
26 лютого 2020 11:38
оренда складу к.pdf
26 лютого 2020 11:38
480_проект договору.pdf
26 лютого 2020 11:38
оренда_примiщення_к.pdf
26 лютого 2020 11:38
оренда складу.pdf
26 лютого 2020 11:38
ліцензія+наказ.pdf
26 лютого 2020 11:38
480_ огляд обєкта.pdf
26 лютого 2020 11:38
обробка даних.pdf
26 лютого 2020 11:38
свідоцтва 3 розряд.pdf
26 лютого 2020 11:38
ліцензія пояснення.pdf
26 лютого 2020 11:38
відомості з єдрпоу.pdf
26 лютого 2020 11:38
паспорт.pdf
26 лютого 2020 11:38
посвiдчення_еб.pdf
26 лютого 2020 11:38
Протокол опору_17.12.2019.pdf
26 лютого 2020 11:38
ISO 27001.pdf
26 лютого 2020 11:38
ISO 14001+додаток.pdf
26 лютого 2020 11:38
OHSAS 18001+додаток.pdf
26 лютого 2020 11:38
ISO 3700 +додаток.pdf
26 лютого 2020 11:38
ISO 9001+додаток.pdf
26 лютого 2020 11:38
посвiдчення_пб.pdf
26 лютого 2020 11:38
мат-тех.база.pdf
26 лютого 2020 11:38
уповноважена особа.pdf
26 лютого 2020 11:38
аналог.дог.досвід.pdf
26 лютого 2020 11:38
оренда_примiщення.pdf
26 лютого 2020 11:38
вiдсутнiст_ пiдстав.pdf
26 лютого 2020 11:37
достовірність даних.pdf
26 лютого 2020 11:37
надаємо всі док-ти.pdf
26 лютого 2020 11:37
аналог.дог.довідка.pdf
26 лютого 2020 11:37
наявність працівників.pdf
26 лютого 2020 11:37
розрахунок ціни 5 днів.pdf
26 лютого 2020 11:37
довідка щодо податків.pdf
26 лютого 2020 11:37
480_ аналог.дог.п.9.pdf
26 лютого 2020 11:37
засоби пожежогасіння.pdf
26 лютого 2020 11:37
480_розрахунок вартості.pdf
26 лютого 2020 11:37
включено всі витрати.pdf
26 лютого 2020 11:37
захист довкілля2.pdf
26 лютого 2020 11:37
відповідність оп пб еб.pdf
26 лютого 2020 11:37
захист довкілля.pdf
26 лютого 2020 11:37
480_ розуміємо всі умови.pdf
26 лютого 2020 11:37
гарантія 1 рік.pdf
26 лютого 2020 11:37
Лист від виробника 480.pdf
26 лютого 2020 11:37
Навчанння3.pdf
26 лютого 2020 11:37
довідки з банку.pdf
26 лютого 2020 11:37
480_лист виробника 1.pdf
26 лютого 2020 11:37
ІПН.pdf
26 лютого 2020 11:37
480_лист виробника 3.pdf
26 лютого 2020 11:37
480_листи виробника 2.pdf
26 лютого 2020 11:37
наказ ліцензія.pdf
26 лютого 2020 11:37
480_пропозиція.pdf

Публічні документи

25 лютого 2020 21:52
Електронний підпис
25 лютого 2020 21:15
2. Документи.pdf
25 лютого 2020 21:15
7. Довідки.pdf
25 лютого 2020 21:15
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

25 лютого 2020 17:53
Електронний підпис
25 лютого 2020 17:52
480_Проект договору .pdf
25 лютого 2020 17:52
34 Довідка про довкіл.2.pdf
25 лютого 2020 17:52
33.про можливість викон.pdf
25 лютого 2020 17:52
32 про исо.pdf
25 лютого 2020 17:52
31 про 1 рік.pdf
25 лютого 2020 17:52
28. про зак-во.pdf
25 лютого 2020 17:52
27 про витрати .pdf
25 лютого 2020 17:52
25.ГЛ про перемож.pdf
25 лютого 2020 17:52
23.Довідка достовір.pdf
25 лютого 2020 17:52
22.ГЛ по ст 17 .pdf
25 лютого 2020 17:52
21 Довідка ст 17 .pdf
25 лютого 2020 17:52
19.про Київауд.pdf
25 лютого 2020 17:52
14. про Постан 852.pdf
25 лютого 2020 17:52
7.Довідка про банк .pdf
25 лютого 2020 17:52
Навчання працівників.pdf
25 лютого 2020 17:52
Довідка МТБ.pdf
25 лютого 2020 17:52
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
25 лютого 2020 17:52
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ"

ТОВ "ЕКСПЕРТ112"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП"
#41212299
Переможець 960 646,00
UAH з ПДВ
04 березня 2020 18:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2020 18:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП"
#41212299
960 646,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2020 10:34
3 73.pdf зміни до договору
07 травня 2020 10:01
Електронний підпис зміни до договору
15 квітня 2020 12:55
SCAN_20200415_122636660_2.pdf зміни до договору
15 квітня 2020 12:52
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2020 14:01
1_73.pdf зміни до договору
01 квітня 2020 13:41
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 11:58
SCAN_20200323_114556100.pdf укладений
23 березня 2020 11:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 920 543,00
UAH (в тому числі ПДВ 153 423,83 UAH)