Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (Папка архівна із палітурного картону на зав’язках із оздобленням)
Очікувана вартість
5 750,00 UAH
UA-2020-02-08-000117-b 91678d3b5b404f549dd7ba5559a6b2de
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Житкова Н. ГАХК "АРТЕМ"

+38(050) 769-63-69 zhytkova@artem.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна Акціонерна Холдингова Компанія "АРТЕМ"
Код ЄДРПОУ: 14307699
Місцезнаходження: 04050, Україна , Київська обл., Київ, 04050, м.Київ, ВУЛИЦЯ МЕЛЬНИКОВА, будинок 2/10
Контактна особа: Житкова Н. ГАХК "АРТЕМ"
+38(050) 769-63-69
zhytkova@artem.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 лютого 2020 16:12
Звернення за роз’ясненнями: до 11 лютого 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2020 15:00
Початок аукціону: 13 лютого 2020 14:24
Очікувана вартість: 5 750,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 шт
Папка архівна із палітурного картону на зав’язках із оздобленням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 лютого 2020 10:04
Дата відповіді: 10 лютого 2020 12:23
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
Шановний Учасник Тендеру допорогової закупівлі згідно коду ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, а саме «Папок архівних із палітурного картону на зав’язках із оздоблення»
Доводимо Вас до відома, що в Конкурсної документації не існує посилань на будь які Торгові марки. Дана продукція виготовляється під замовлення згідно наведених креслень в Технічній специфікації та повинна повністю відповідати технічним вимогам Замовника.
Отже, якщо Учасником буде запропоновано товар, який повністю відповідає технічним та якісним вимогам до предмета закупівлі, викладеним у Конкурсній документації, пропозиція учасника буде прийнята до розгляду.
Повторно наголошуємо: згідно Додатку № 1 Конкурсної документації Зразок предмету закупівлі повинен бути обов’язково узгоджений Замовником.

- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";

Шановний учасник Тендеру Замовник вимагає обов’язкове заповнення Конкурсної (цінової) пропозиції згідно Додатку № 8 Конкурсної документації, де зазначається дана інформація.

- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ?
Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Шановний учасник Тендеру просимо Вас уважно вивчати Конкурсну документацію, що подає Замовник.
Згідно Конкурсної документації вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Єдиним критерієм оцінки конкурсних пропозицій є ціна без податку на додану вартість (без ПДВ). Електронна система визначає найкращу пропозицію з найнижчою ціною. Після оцінки пропозицій Замовник розглядає пропозиції на відповідність вимогам конкурсної документації з переліку Учасників, починаючи з Учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
У разі виявлення недоліків у документах Учасника або відсутності будь-якого із документів, Замовник у будь-який доступний спосіб направляє Учаснику вимогу про усунення встановлених невідповідностей.
Учасник протягом 24 годин після надходження вимоги до нього, має можливість усунути усі встановлені невідповідності Конкурсної документації шляхом завантаження їх у Систему.
У разі відхилення пропозиції, що за результатами оцінки системи визначена найбільш економічно вигідною, Замовник розглядає наступну пропозицію з переліку Учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
За результатами розгляду та оцінки пропозиції Замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти Договір.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 лютого 2020 14:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЧЕСНОКОВ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" 4 390,00
UAH
4 150,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" 5 700,00
UAH
4 380,00
UAH
Документи
ПП Інфолк 5 000,00
UAH
5 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

12 лютого 2020 14:26
Електронний підпис
12 лютого 2020 14:10
Цінова пропозиція.pdf
12 лютого 2020 14:10
Характер.товару.pdf
12 лютого 2020 14:10
Лист-згода з ТЗ.pdf
12 лютого 2020 14:10
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
12 лютого 2020 14:10
Статут Інфолк2019.pdf
12 лютого 2020 14:10
Витяг Інфолк.pdf
12 лютого 2020 14:10
Виписка Інфолк.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЧЕСНОКОВ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"

ПП Інфолк

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЧЕСНОКОВ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2109306276
Переможець 4 150,00
UAH
18 лютого 2020 11:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 лютого 2020 11:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЧЕСНОКОВ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2109306276
4 150,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ФОП Чесноков 183.pdf укладений
02 квітня 2020 12:34