Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15110000-2 М’ясо (М’ясо)
Очікувана вартість
534 455,00 UAH
UA-2020-02-08-000026-b bbeb9442533e4280b3ea088378ca6e58
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Миколаївна Криворотько

+380975262203 kdnz2@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КДНЗ (Центр розвитку дитини) № 2 "Веселі дзвіночки" Вільногірської міської ради Дніпропетровської області
Код ЄДРПОУ: 35095012
Місцезнаходження: 51700, Україна , Дніпропетровська обл., м. Вільногірськ, вул. Гагаріна, 7
Контактна особа: Марина Миколаївна Криворотько
+380975262203
kdnz2@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 лютого 2020 10:02
Звернення за роз’ясненнями: до 15 березня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 березня 2020 12:00
Початок аукціону: 26 березня 2020 11:25
Очікувана вартість: 534 455,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 344,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


15110000-2 - М'ясо: Свинина (заморожена), потрухи (печінка яловича заморожена), м’ясо свійської птиці (філе куряче заморожене)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
970 кілограми
15110000-2 - М'ясо: Свинина (заморожена)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51700, Україна, Дніпропетровська область, Вільногірськ, Гагаріна,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
923 кілограми
15110000-2 - М'ясо: Потрухи (печінка яловича заморожена)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51700, Україна, Дніпропетровська область, Вільногірськ, Гагаріна,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
2409 кілограми
15110000-2 - М'ясо: М’ясо свійської птиці (філе куряче заморожене)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51700, Україна, Дніпропетровська область, Вільногірськ, Гагаріна,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 14 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування цієї закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 березня 2020 17:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2020 17:39
протокол веселі дзвіночки_UA-2020-02-08-000026-b.pdf
17 березня 2020 17:39
ТД Мясо (КЗ №2) закреслені дані (зі змінами).pdf
08 лютого 2020 10:02
тендерна документація.pdf
17 березня 2020 17:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2020 10:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2020 17:39
протокол веселі дзвіночки_UA-2020-02-08-000026-b.pdf
17 березня 2020 17:39
ТД Мясо (КЗ №2) закреслені дані (зі змінами).pdf
08 лютого 2020 10:02
тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо усунення дискримінаційних вимог до учасників
Дата подання: 14 лютого 2020 02:30
Дата відповіді: 19 лютого 2020 22:30
1. Відповідно до Тендерної документації додатку 2 «Перелік документів на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним та іншим критеріям, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та повноважень представника або уповноваженої особи Учасника»: 12. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: 12.1. Довідка в довільній формі про наявність складських приміщень за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), в якої зазначається інформація про найменування, кількість, стан: Для підтвердження інформації, що викладена у довідці надати наступні документи: - гарантійний лист, яким Учасник зобов’язується до прийняття Замовником рішення про намір укласти договір про закупівлю, надати можливість Замовнику оглянути складські приміщення, автотранспорт та іншу матеріально-технічну базу, яка буде використовуватися для обслуговування Замовника, з метою оцінки їх відповідності наданої Учасником пропозиції та вимогам законодавства у сфері безпеки та якості продуктів харчування. У разі не надання такої можливості Замовнику або невідповідності матеріально-технічної бази документам пропозиції, або невідповідності матеріально-технічної бази Учасника вимогам законодавства у сфері безпеки та якості продуктів харчування, Замовник має право відхилити пропозицію Учасника. Звертаємо увагу Замовника, що згідно вимог Закону України, зокрема статті 22 Закону України та керуючись наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 року №680 «Про затвердження примірної тендерної документації», Замовником не передбачені критерії оцінки при огляді матеріально-технічної бази, приміщення, автотранспорту та іншої матеріально-технічної бази, яка буде обслуговувати Замовника. Просимо виключити вимогу з п.12.1 додатку 2: … оглянути складські приміщення, автотранспорт та іншу матеріально-технічну базу, яка буде використовуватися для обслуговування Замовника, з метою оцінки їх відповідності наданої Учасником пропозиції та вимогам законодавства у сфері безпеки та якості продуктів харчування. У разі не надання такої можливості Замовнику або невідповідності матеріально-технічної бази документам пропозиції, або невідповідності матеріально-технічної бази Учасника вимогам законодавства у сфері безпеки та якості продуктів харчування, Замовник має право відхилити пропозицію Учасника. У Замовника відсутній кваліфікаційний рівень здійснювати оцінку відповідності матеріально-технічної бази. Це є прерогативою інших Державних органів, а саме Держспоживслужби, МНС та інших. Просимо виключити вимогу з п.12.1 додатку 2: … з метою оцінки їх відповідності наданої Учасником пропозиції та вимогам законодавства у сфері безпеки та якості продуктів харчування. У разі не надання такої можливості Замовнику або невідповідності матеріально-технічної бази документам пропозиції, або невідповідності матеріально-технічної бази Учасника вимогам законодавства у сфері безпеки та якості продуктів харчування, Замовник має право відхилити пропозицію Учасника. 2. Відповідно до Тендерної документації додатку 2 «Перелік документів на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним та іншим критеріям, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та повноважень представника або уповноваженої особи Учасника»: 12.2. Довідка в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про транспорт, що відповідає вимогам Наказу Міністерства транспорту України від 14.10.1997 року №363 «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні» та використовується для транспортування предмету закупівлі до місця призначення відповідно до Договору. … *Для підтвердження інформації, що викладена у довідці, надати наступні документи: - оригінал договору за 2019 рік з акредитованим (відповідно до НАЗА України, відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEK 17025:201) суб’єктом господарювання на проведення дезінфекції транспортних засобів , які використовувалися для перевезення продукції, а також акт звірки взаєморозрахунків (відповідно до НАЗА України, відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEK 17025:201) суб’єктом господарювання, що здійснював дезінфекцію транспортних засобів станом на 01.01.2020 р. Звертаємо увагу Замовника, що згідно вимог Закону, зокрема статті 22 Закону та керуючись наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 року №680 «Про затвердження примірної тендерної документації», Замовником не передбачені критерії оцінки при огляді матеріально-технічної бази, приміщення, автотранспорту та інша матеріально-технічна база, яка буде обслуговувати Замовника. Згідно ст.3 «Принципи здійснення закупівель» та ст.5 «Недискримінація учасників» Закону «Про публічні закупівлі» просимо виключити вимогу з п.12.2 додатку 2: - оригінал договору за 2019 рік з акредитованим (відповідно до НАЗА України, відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEK 17025:201) суб’єктом господарювання на проведення дезінфекції транспортних засобів , які використовувалися для перевезення продукції, а також акт звірки взаєморозрахунків (відповідно до НАЗА України, відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEK 17025:201) суб’єктом господарювання, що здійснював дезінфекцію транспортних засобів станом на 01.01.2020 р. Та просимо внести зміни до п.12.2 додатку 2: … надати документи, які підтверджують надання послуг (виконаних робіт, акти, чеки, платежі тощо). Вважаємо, що зазначена Замовником вимога є дискримінаційною, якщо суб’єкт господарювання заключив договір на оренду авто лише у 2020 році на весь зазначений рік та належним чином оформив договір з організацією, яка здійснює дезінфекцію автомобільного транспорту. Учасник не має відповідати за те, що було з орендованим автомобільним транспортом до нього. 3. Відповідно до Тендерної документації додатку 2 «Перелік документів на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним та іншим критеріям, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та повноважень представника або уповноваженої особи Учасника»: 14. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів: 14.1. Довідку (складену в довільній формі), яка підтверджує досвід виконання аналогічного договору (аналогічний договір повинен бути укладений з Замовником - органи державної влади або органи місцевого самоврядування або органи соціального страхування, створені відповідно до закону, або юридичні особи (підприємства, установи, організації) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі) у 2017-2019рр (за кожний рік окремий договір), (із зазначенням предмету договору, № та дати, суми, періоду виконання, найменування замовника (повної назви підприємства, коду ЄРДПОУ, місце знаходження, контактних телефонів). На підтвердження інформації надати: - скановані оригінали договорів, що включають аналогічний предмет закупівлі; - скановані оригінали відгуків, завірені підписом та печаткою Замовників, з якими було укладено договори, що наведені у довідці із зазначенням дати і номеру договору, інформації про належне виконання договору (договорів), у тому числі стосовно якості та строків. Звертаємо увагу Замовника, що відповідно до Тендерної документації п.14.1 Додатку 2 до документації конкурсних торгів учасник торгів повинен надати Довідку (складену в довільній формі), яка підтверджує досвід виконання аналогічного договору (аналогічний договір повинен бути укладений з Замовником - органи державної влади або органи місцевого самоврядування або органи соціального страхування, створені відповідно до закону, або юридичні особи (підприємства, установи, організації) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі) у 2017-2019рр (за кожний рік окремий договір), (із зазначенням предмету договору, № та дати, суми, періоду виконання, найменування замовника (повної назви підприємства, коду ЄРДПОУ, місце знаходження, контактних телефонів), що є дискримінацією по відношенню до учасників торгів, яка передбачена ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Разом з тим Замовник просить надати договори за 2017-2019 роки, що також є дискримінацією учасників торгів, у зв’язку з тим, що учасник заснував свою діяльність у 2019 році та може надати зазначену інформацію лише за 2019 рік. Згідно ст.22 зазначеного вище Закону документація конкурсних торгів не повинна містити вимоги, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, які становлять в нерівні умови в рамках торгів. Відповідно до норм, які викладені у главі 24 книги ІІ Цивільного Кодексу України, вимог ст.1066, ст.1068 цього Кодексу з моменту зарахування бюджетних коштів з казначейського рахунку на рахунок, що належить Приватному Товариству, такі гроші входять у власність останнього, отже з цього моменту вони не можуть вважатися бюджетними, тобто не має значення з ким з контрагентів публічних закупівель були укладені договори на закупівлю товару. Згідно вимог Закону, зокрема статті 22 Закону України та керуючись наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 року №680 «Про затвердження примірної тендерної документації» надання «аналогічних» договорів не означає «повністю тотожні», у зв’язку з тим, що в умовах вільної економіки де-факто неможливо знайти повністю тотожний договір, це зумовлюється свободою договору. Тож з урахуванням правової природи договору аналогічним може бути визнаний будь-який договір поставки (враховуючи практику скарг АМК України), рішення №82854797 від 05.07.2019 справа №420/3409/19. Згідно ст.3 «Принципи здійснення закупівель» та ст.5 «Недискримінація учасників» Закону «Про публічні закупівлі» просимо виключити: … у 2017-2019рр (за кожний рік окремий договір), (із зазначенням предмету договору, № та дати, суми, періоду виконання, найменування замовника (повної назви підприємства, коду ЄРДПОУ, місце знаходження, контактних телефонів). Тобто дана інформація повинна відповідати вимогам Законодавства, а не порушувати їх. Подання довідки з інформацією про досвід виконання аналогічних договорів за 2017-2019 роки, яка містить вимогу про надання інформації про більш ніж одного аналогічного договору з конкретизацією року укладання або терміну виконання такого договору є ПОРУШЕННЯМ ВИМОГ ЗАКОНОДАВСТВА, в тому числі ч.2 ст.16 Закону України, де встановлено, що Замовник вимагає від учасників наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Тобто законодавець чітко без подвійного трактування встановив обмеження у праві замовника вимагати від учасників надання більш ніж одного аналогічного договору з обмеженням у часі укладання та терміні його виконання відповідно до ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Згідно практики розгляду скарг Антимонопольного комітету беруться до уваги нерівні умови прийняття учасників торгів та скасовуються такі торги. Для того, щоб не затягувати проведення торгів, прошу внести зміни до тендерної документації у додаток 2 п.14.1, а саме: надання довідки (складену в довільній формі), яка підтверджує досвід виконання аналогічного договору з іншими юридичними особами (підприємства, установи, організації), створених відповідно до Закону, а також надати аналогічний договір із зазначенням предмету договору ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо за 2019 рік.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація розроблена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», внесення змін - недоцільне.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-08-000026-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010", Код ЄДРПОУ:37276566
Дата подання: 14 лютого 2020 11:58
Вимога замовнику
Вимога у прикріпленому файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 лютого 2020 22:35
Розглянувши Вимогу від 14.02.2020 (ідентифікатор вимоги: UA-2020-02-08-000026-b.b1) поданої на закупівлю код ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо (М’ясо) (номер тендеру в ЦБД ID: UA-2020-02-08-000026-b) Замовник вважає її безпідставною та такою що не підлягає задоволенню
Номер вимоги: UA-2020-02-08-000026-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Новіков Олександр Сергійович, Код ЄДРПОУ:0013500191
Дата подання: 03 квітня 2020 22:07
Неправомірні дії замовника
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо відхилити кандидатуру на статус переможця ФОП Генслер С.В. через невідповідність вимогам тендерній документації Замовника, що порушує принципи здійснення закупівель добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
На підставі неправомірної дискваліфікації нашої пропозиції ФОП Новікова О.С., звертаємо Вашу увагу на те, що було визнано переможцем ФОП Генслер С.В., яку замовник не мав права визнавати через явні порушення вимог тендерної документації.
1. Відповідно до вимог абз. 4 п.12.2. Додатку 2 до тендерної документації вимагається надати довідку в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про транспорт, що відповідає вимогам Наказу Міністерства транспорту України від 14.10.1997 року №363 «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні» та використовується для транспортування предмету закупівлі до місця призначення відповідно до Договору.
«*Для підтвердження інформації, що викладена у довідці, надати наступні документи:
- завірені Учасником копії правовстановлюючих документів на власний та/або орендований автотранспорт, що призначений для перевезення продуктів харчування, які є предметом закупівлі, протягом дії договору (Відповідно до частини другої статті 799 Цивільного кодексу України договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню)».
В рамках тендерної пропозиції замовником вимагаються документи, які підтверджують право власності або оренди транспортного засобу.
Замовник визнав переможцем ФОП Генслер С.В., документація якої не відповідає вимогам тендерної документації, чим порушує чинне законодавство. ФОП Генслер С.В. відповідно до вимог тендерної документації в довідці №210220-11 від 21.02.2020р. на №UA-2020-02-08-000026-b від 08.02.2020р. (стор.52 тендерної пропозиції) зазначає інформацію про транспорт, що він є саме орендованим та надає договір найму (оренди) транспортного засобу (стор.55 тендерної пропозиції), який нотаріально посвідчений відповідно ч.2 ст.799 Цивільного кодексу, але він наданий у неповному обсязі, а саме: не містить печатки нотаріуса, не містить підписів сторін, що в свою чергу свідчить про те, що такий документ вважається не наданим. Зважаючи на наявні факти порушень чинного законодавства, пропозиція ФОП Генслер С.В. повинна бути дискваліфікована.
Таким чином вимагаємо відхилити статус переможця з ФОП Генслер С.В.
У разі незадоволення наших законних вимог до 09.04.2020 року ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України з питань прозорості проведення аукціону для з’ясування обставин явного просування та лобіювання інтересів ФОП Генслер С.В. двічі поспіль у попередніх аукціонах даного замовника, які були відмінені Замовником після поданих скарг до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 квітня 2020 11:48
Розглянувши Вимогу від 03.04.20 поданої на закупівлю код ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо (М’ясо) Замовник вважає її такою що не може бути задоволена і підлягає відхиленню

Документи подані скаржником

14 лютого 2020 11:58
вимога.docx

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-08-000026-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Новіков Олександр Сергійович, Код ЄДРПОУ:0013500191
Дата подання: 19 лютого 2020 22:06
Скарга
Скарга та докази долучені
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 лютого 2020 17:45
Рішення від 21.02.2020 №3397 +лист замовнику.pdf
Дата публікації: 21 лютого 2020 17:45
Рішення від 05.03.2020 №4315.pdf
Дата публікації: 11 березня 2020 20:23
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано. До тендерної документації внесено відповідні зміни.
Дата виконання рішення замовником: 17 березня 2020 18:03
Номер скарги: UA-2020-02-08-000026-b.a4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ФОП Новіков Олександр Сергійович, Код ЄДРПОУ:0013500191
Дата подання: 11 квітня 2020 17:43
Скарга
Скарга на незаконні дії Замовника
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 15 квітня 2020 19:30
Рішення від 15.04.2020 № 7209.pdf
Дата публікації: 15 квітня 2020 19:29
рішення від 04.05.2020 № 8519.pdf
Дата публікації: 05 травня 2020 20:23

Документи подані скаржником

19 лютого 2020 22:06
Скарга
19 лютого 2020 22:06
докази

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

11 квітня 2020 17:43
Скарга
11 квітня 2020 17:43
Скарга
11 квітня 2020 17:43
Оплата

Документи Органу Оскарження

15 квітня 2020 19:29
Рішення від 15.04.2020 № 7209.pdf
05 травня 2020 20:23
рішення від 04.05.2020 № 8519.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 березня 2020 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Новіков Олександр Сергійович 397 846,99
UAH з ПДВ
397 846,99
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГЕНСЛЕР СВІТЛАНА ВІКТОРІВНА" 523 493,80
UAH з ПДВ
523 493,80
UAH з ПДВ
Документи
товариство з обмеженою відповідальністю "УТБ-2" 534 455,00
UAH з ПДВ
534 455,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 березня 2020 13:35
Електронний підпис
26 березня 2020 13:33
Тендерна пропозиція (нова)
25 березня 2020 09:57
Електронний підпис
25 березня 2020 09:06
61.Довідка 2.pdf
25 березня 2020 09:06
46.2.Чеки на обладнання.pdf
25 березня 2020 09:06
46.1.Чеки на обладнання.pdf
25 березня 2020 09:06
60.Довідка 1.pdf
25 березня 2020 09:06
49.ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
25 березня 2020 09:05
46.3.Чеки на обладнання.pdf
25 березня 2020 09:05
41.Санобробка_квитанція.pdf
25 березня 2020 09:05
41.1.Санобробка.pdf
25 березня 2020 09:05
40.Акт звіряння.pdf
25 березня 2020 09:05
39.Акт звірки.pdf
25 березня 2020 09:05
30.1.Акредитація.pdf
25 березня 2020 09:05
31.ISO 9001.pdf
25 березня 2020 09:05
30.ISO 22000 (укр).pdf
25 березня 2020 09:05
4.Витяг з ЄДР ФОП.pdf
25 березня 2020 09:05
2.ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.pdf
25 березня 2020 09:05
1.ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

25 березня 2020 07:10
Пропозиція ТОВ УТБ-2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Новіков Олександр Сергійович

ФОП "ГЕНСЛЕР СВІТЛАНА ВІКТОРІВНА"

ТОВ"УТБ-2"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Новіков Олександр Сергійович
#0013500191
Відхилено 397 846,99
UAH з ПДВ
01 квітня 2020 16:33
ФОП "ГЕНСЛЕР СВІТЛАНА ВІКТОРІВНА"
#2531106604
Переможець 523 493,80
UAH з ПДВ
01 квітня 2020 16:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 квітня 2020 16:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГЕНСЛЕР СВІТЛАНА ВІКТОРІВНА"
#2531106604
523 493,80
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 17 квітня 2020 11:34
Коментар щодо відміни: Порушення, які неможливо усунити, були виявлені в Тендерній документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі)
Документи:
17 квітня 2020 11:34
Електронний підпис
17 квітня 2020 11:33
КЗ № 2 - відміна торгів.pdf