Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівель Комунального закладу охорони здоров'я "Валківська центральна районна лікарня" за адресою; провулок Майський,будинок 34,м. Валки, Валківського району,Харківської області. Кошти "Надзвичайної кредитної програми відновлення України".
Очікувана вартість
13 984 903,20 UAH
UA-2020-02-08-000022-b c5d18f18b17b4b12883c62567db734f8
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стеценко Сергій Валерійович

+380575351474 medic_valky@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Валківська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 02002859
Місцезнаходження: 63002, Україна , Харківська обл., Валки, провулок Майський,34
Контактна особа: Стеценко Сергій Валерійович
+380575351474
medic_valky@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 лютого 2020 09:39
Звернення за роз’ясненнями: до 28 лютого 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 березня 2020 15:00
Очікувана вартість: 13 984 903,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 69 924,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт будівель Комунального закладу охорони здоров'я "Валківська центральна районна лікарня" за адресою; провулок Майський,будинок 34,м. Валки, Валківського району,Харківської області. Кошти "Надзвичайної кредитної програми відновлення України".
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63002, Україна, Харківська область, м. Валки, провулок Майський,34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Початок робіт Аванс 14 Календарні 30
Виконання робіт Акт виконання робіт Аванс 45 Календарні 65
Виконання робіт Завершення робіт. Після реєстрації декларації про готовність об"єкта до експлуатації Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 лютого 2020 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 13:47
Тендерна документація НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
14 лютого 2020 13:47
Перелік внесених змін в ТД.docx
14 лютого 2020 13:47
Тендерна документація.docx
14 лютого 2020 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2020 09:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 13:47
Тендерна документація НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
14 лютого 2020 13:47
Перелік внесених змін в ТД.docx
14 лютого 2020 13:47
Тендерна документація.docx
08 лютого 2020 09:39
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення по переліку робіт
Дата подання: 09 лютого 2020 12:46
Дата відповіді: 10 лютого 2020 10:24
Доброго дня. В переліку робіт вказано заміна мауерлатів. Чи передбачається також заміна самих вікон ? і якщо лише заміна мауерлатів, то повинно бути вказано також про демонтаж та монтаж вікон?. І, чи передбачений ремонт санвузлів лікарні?
Відповідь: Доброго дня. Повідомляємо Вам, що вікна вже замінені на металлопластикові, ремонти санвузлів виконується власними силами.
Щодо техничного завдання
Дата подання: 12 лютого 2020 11:52
Дата відповіді: 14 лютого 2020 13:40
У додатку 3 до тендерної документації: 1) Головний корпус, корпус поліклініки, перехід - п.12 Теплоізоляція покриттів виробами з волокнистих і зернистих матеріалів об'єм робіт вказан в м2 але ця робота за ДСТУ повина бути виміряна в м3, та просимо уточненя по роботі яким чином повина бути виконана теплоізоляція на сухо чи на бітумі, тому що це впливає на ціну. 2) Корпус інфекційного відділення - п.6,7 Улаштування цементної вирівнювальної стяжки/На кожні 5 мм зміни товщини шару цементної вирівнювальної стяжки додавати або виключати, просимо надати уточнення щодо товщини шару цементної вирівнювальної стяжки. 3) Корпус інфекційного відділення - п.10 Теплоізоляція покриттів виробами з волокнистих і зернистих матеріалів об'єм робіт вказан в м2 але ця робота за ДСТУ повина бути виміряна в м3, та просимо уточненя по роботі яким чином повина бути виконана теплоізоляція на сухо чи на бітумі, томущо це впливає на ціну. 4) Також в зв'язку з цим просимо внести зміни до Технічного завдання, тому що відхід від обсягів технічного завдання є порушенням.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом були розглянуті Ваші запитання стосовно тендерної документації та прийняте рішення про внесення змін до додатку № 3 (Технічне завдання ).
?
Дата подання: 24 лютого 2020 13:56
Дата відповіді: 27 лютого 2020 12:34
1.Добрый день, требуется ли ремонт или частичная замена стропильной системы? 2. п.8 (Корпус инфекционного отделения ) Устройство кровель рулонных из материалов, наплавляемых с применением газопламеневих горелок, в один слой . Достаточно ли одного слоя рубероида? Или имеется ввиду устройство кровли из мембраны?
Відповідь: Добрй день,потребує часткової заміни стропильної системи .Укладка одноного слоя рубероіда.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 березня 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Фасад-Сервіс" 13 037 816,05
UAH з ПДВ
13 037 816,05
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 березня 2020 19:01
Електронний підпис
08 березня 2020 18:59
Інші документи.pdf
08 березня 2020 18:59
док.щодо підпису док.ТП.pdf
08 березня 2020 18:59
СТАТУТ.PDF
08 березня 2020 18:59
Свідоцтво ПДВ_Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Фасад-Сервіс"

Інформація про відміну

Дата відміни
09 березня 2020 15:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій