Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські товари
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2020-02-07-003944-a ● e005433d6f624d9498593f46d99c4af0
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад «Навчально-виховний комплекс «Спеціалізована школа І-ІІ ступенів з поглибленим вивченням природничих наук – ліцей № 293» Деснянського району міста Києва |
Код ЄДРПОУ: | 01489291 |
Вебсайт: | http://293kiev.ua |
Місцезнаходження: | 02232, Україна , Київська обл., Київ, вул.Милославська, 7 |
Контактна особа: |
Костіна Лариса Юріївна 380445303872 licei_293@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2020 21:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2020 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 17 лютого 2020 15:29 |
Очікувана вартість: | 10 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
432 штуки
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02232, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Милославська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 березня 2020
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 лютого 2020 13:33 |
Кваліфікаційні вимоги (оновлено).docx | |
07 лютого 2020 21:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2020 21:39 |
Технічні вимоги канцтовари.docx | |
07 лютого 2020 21:38 |
Проєкт договору 2210.doc | |
07 лютого 2020 21:38 |
Кваліфікаційні вимоги.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 лютого 2020 10:03
Дата відповіді: 10 лютого 2020 13:33
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
1. Щодо першого питання дивіться оновлений документ
2. Тендерний комітет розглядає пропозиції усіх Учасників у тому числі: платників ПДВ, неплатників ПДВ, підприємств та ФОП на загальній системі оподаткування, а також підприємств та ФОП на єдиному податку.
Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є загальна вартість товару, вказана в тендерній пропозиції Учасника.
1. Щодо першого питання дивіться оновлений документ
2. Тендерний комітет розглядає пропозиції усіх Учасників у тому числі: платників ПДВ, неплатників ПДВ, підприємств та ФОП на загальній системі оподаткування, а також підприємств та ФОП на єдиному податку.
Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є загальна вартість товару, вказана в тендерній пропозиції Учасника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 лютого 2020 16:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
6 901,26
UAH з ПДВ
|
6 180,06
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПАПІРТОРГ" |
6 959,00
UAH з ПДВ
|
6 196,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" |
7 680,30
UAH з ПДВ
|
7 040,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
9 676,50
UAH з ПДВ
|
7 050,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" #41925714 |
Переможець |
6 180,06
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2020 13:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір канцтовари.PDF | укладений |
26 лютого 2020 12:34
|